20 joulukuuta 2011

Canon eos 600D

Tässä jotain tänään otettuja kuvia fazerin pihalta :)



Eli otsikko on tommonen jos ihmettelettee, koska 4 kuukauden, joo 4 kuukauden
päästä vasta saan kyseisen ihanan kameran ! ihanaa
ja tosiaan 4 kuukauden päästä siksi vasta, koska saan sen sit riparilahjaks,
ja mulla on konfis huhtikuussa. En millään jaksais odottaa :(



niiin ihana ihana ihana :)

Nyt vain oottelen joulua ja joulupukkia :) ja jouluruokaa of course ;)
mutta vielä enemmän kyllä sitä huhtikuuta :(
saan muuten osan lahjoista jälkeen päin joka on ihan tyhmä juttu,
ku me ollaan niin köyhii et ootetaan et alkaa sit joulun jälkee alennusmyynnit :D

6 kommenttia:

  1. mäki saan ton saman kameran, mut jo jouluna! :D

    VastaaPoista
  2. aai kiva :) ostan siihen kyl erikseen objektiivin mut sama se silti on :D

    VastaaPoista
  3. onko toi ollu hyvä järkkäri? saan ite huomenna samanlaisen :3 vaikutti kyl tosi hyvältä, oon kerran kokeillu !

    VastaaPoista
  4. Mulla on toi kamera, ja tykkään

    VastaaPoista
  5. tässä muutama viikko takaperin luin sun blogis kokonaan maratoonina, ja huomasin et sun kirjotus tyyli on muuttunut ihan sikana, ja hyvään suuntaan tietenkin! jostain syystä mun teki mieli kommentoida sun ekaan postaukseen!(: mutta oon ihan rakastunu tähä sun blogiis!

    VastaaPoista
  6. aivan ihanat noi sun hiukset! :)

    VastaaPoista