03 helmikuuta 2012

black hair

Moikka :) 
Niinkuin otsikosta ja kuvista näkee, oon värjänny tukan TAAS, mutta en enää ikinä vaihda sen väriä,
koska punanen ei pysynyt, vaaleaa en voi saada ja muuta väriä en halua. Ihan ok:t nääkin on,
ei ainakaan tartte usein värjäillä :D paitsi juurikasvu tietty sittenkun se näkyy liikaa koska mun hiukset
kasvaa aika nopeasti. Viikonloppuna muuten teen sen postauksen, mikä sai eniten ääniä tossa kyselyssä !

Huomenna ois sitten luultavasti kirpparille meno, ja myös huomenna tai sunnuntaina stadiin ostelee vaatteita
ja sunnuntaina myös Valtteriin kirppikselle :D Kuvia sitten yms huomenna tai sunnuntaina...

Siinä vähän koulusta kuvia myös :) osasin muuten tällä kertaa tarkentaa ;)

6 kommenttia:

  1. oivoivoi noi on ihanat !! niin söpöt :) aww oot niin kaunis miksi oi miksi??!?!?!? :D

    VastaaPoista
  2. aww kiitos vain :) ! onhan nuo mustatkin ihan kivat :)

    VastaaPoista
  3. hei mun on nyt ihan pakko kysyä, että kun oot värjäillyt nyt hiuksias aika paljon ja mun ymmärtääkseni sulla on pidennykset ? :D niin ootko vaalentanut niitä pidennyksiä ja jos oot niin onko ne pysyny hyvässä kunnossa ? tai ylipäätään että onks toi niitten värjääminen kuluttanut niitä pidennyksiä ihan hirveesti ? olis tarkotus värjätä omia pidennyksiä, mutta en tiiä uskallanko lähteä vaalentamaan :d

    VastaaPoista
  4. jees on pidennykset :) riippuu ihan mistä väristä niitä alkaa vaalentamaan... Ite vaalensin yhen kerran pidennykset ja ne vaalentu tosi hyvin, ei edes mennyt kovin huonoon kuntoon. Värjäys mulla ei ole varmaan ollenkaan kuluttanut noita :) Jos pidennykset on mustat ja haluat niistä blondit niin en suosittele, ellei ne ole vain kerran värjätyt ja vielä hyväkuntoiset pidennykset. :)

    VastaaPoista
  5. no siis mulla on just mustat pidennykset, en oo kertaakaan ite värjännyt ja noi on ollut vaan pari kertaa käytössä. haluisin noista ruskeet, mutta pelottaa että mihin kuntoon menee.. :D

    VastaaPoista
  6. no uskon et ne voi vaalentaa, jos et niistä vaaleenruskeita halua :) Ainakin mä uskaltaisin omani vaalentaa :D

    VastaaPoista