14 helmikuuta 2012

hyvää ystävänpäivää ♥

Ihanaa ystävänpäivää :) ! oottekos muistanu halia paljon ?
Mä en kauheesti halaillu koulussä ketään, ei vaan huvittanu just tänään :D jee sain muuten 8+ siitä enkun kokeesta, oon ylpeä ahkeruudestani :) ääh pitäs jaksaa siivoo vielä huone, en todellakaan jaksais, tää on sen verran sotkunen. Oon mä vähän alotellu mut siihen se taitaa jäädä, en sit saa kitaraakaan vireeseen, en osaa itse virittää siis :D ja kaverin piti tulla auttaa mutta jos en oo siivonnu tätä niin tänne ei tuu kukaan! Tekis mieli kauheesti shoppailla, oon koko viikonlopun kattellu netistä kaikkia juttuja, jos ois vaan rahaa. Eikä sitten viikonloppuna tullu käytyä missään kirppiksilläkään. Tällä viikolla toivottavasti käytäs niin sais jotaki tekemistä :)
jännitätkö olkapäitäs ?
Tuli muuten mieleen että pitäs hankkia uus hylly ja pöytä tässä kahen kuukauden sisällä. Ikeasta tietenkin köyhänä ostetaan :) Ja toinen seinä pitäs sit myös maalata tolla samalla pinkillä :) Tämmöisiä oon ajatellu:

Tommoiset kaksi :) Laittaisin kyllä ton hyllyn toisinpäin, että saan siihen joskus tulevaisuudessa telkkarin.
Ja pöydän yläpuolelle lisäisin peilin, koska toi on kampauspöytä ilman peiliä ja peili on välttämätön!
Eipä mulla oikeen muuta taida olla... Tänään kuntoillaan taas ja huomenna yhden päivän tauko. Hyvää illanjatkoa 

7 kommenttia:

  1. koska otit napakorun? sopii sulle täydellisesti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on siitä nyt suunnilleen vuos aikaa, kiitos :) !

      Poista
    2. kiva :) semmoset oikeen roikkuvat napakorut on ihanii :)

      Poista
    3. ne heiluu ja pomppii nii kivasti xD

      Poista
  2. wää kui oot noin laiha :( minäki haluun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en haluu olla :( siis näin laiha. en vaan lihoo vaikka kuinka syön :(

      Poista