04 helmikuuta 2012

me and myself

Millainen olet luonteeltasi ?
Laiska, ainakin joissain asioissa, kuten siivoamisessa ja koulujutuissa, eli kaikessa mistä en pidä.
Muuten olen kiltti ja ystävällinen, en kylläkään ihmisille joista en tykkää.
Ujo olen kaikkia ihmisiä kohtaan, paitsi tietenkin perhettä ja kavereita. Ehkä liiankin ujo,
haluaisin sen ujouden pois :( Olen myös toooodella tunteellinen, tai silleen että itken tosi usein,
ja pienille asioille ja myös ilman syytä :D Pahotan mieleni myös helposti.

Mitä teet vapaa-aikanasi ?
Talvella en ole ulkona, paitsi esim jos luistelemaan mennään, koska vihaan kylmää ilmaa :(
Muuten tykkään olla kavereilla tai ne meillä, tai vaan kotona, sillon olen koneella, syön,
tai katson telkkaria, ei mitään ihmeellistä. Viikonloppuisin olen yleensä kotona, tai kaupoilla,
ja välillä kavereilla yötä yms :)

Lempiaineesi kuolussa ?
Englanti, koska haluan oppia sitä ja oon saanut nyt innostuksen siihen, vaikka se onkin mulle hankalaa.
Käsityö ja köksä, koska saa itse tehdä, eikä tartte vaan istua koulun penkillä ja kuunnella opetusta.

Mistä olet riippuvainen ?
Shoppailusta, kavereista ja jonkinlaisesta seurasta, ihan vaan esim tietokoneen välityksellä,
yksin en pysty olemaan ilman minkäänlaista seuraa.
Tietenkin myös tietokoneestani ja kamerasta :) Kännykällä ei ole niin väliä. Ainiin ja rakastan ruokaa!
vaikka se ei näy päällepäin.

Seurusteletko ? Haluaisitko ?
En seurustele ja haluaisin. Odotan sitä oikeaa enkä yritä hyppiä kaikkien komeiden syliin :D Ehkä se aika
joskus tulee kun seurustelen.

Ikäsi ? - 14 vuotta 97- syntynyt
Missä asut ? - Espoossa, juvanmalmilla
Kuinka pitkä olet ? - 156 cm
Mikä vuodenaika ? - Kesä, sillon ei tartte pukea paljon päälle ja muutenkin on lomaa ja lämmin :)
Musiikkia jota kuuntelet mieluiten ? - Kaikenlaista, riippuu ihan millanen olo ja fiilis on :) Taino kaikkea muuta paitsi rääkymistä ja oopperaa :D
Oletko kaupunki vai "lande" ihminen ? - Kaupunki, mutta landellaki on ihan kiva käydä esim
kesälomalla, mutta kaveri pitää olla mukana!
Ihannehiukset ? - Vaaleat tai ihan vaaleanpunaiset OMAT pitkät hiukset
Jos voittaisit lotossa, mitä ostaisit ? - Vaatteita ja meikkejä ofc ja kamera juttuja ja ruokaa :D ja antaisin
hyväntekeväisyyteen, antaisin jo nyt mutta olen köyhä :(
Minne haluaisit matkustaa ?  - Jenkkeihin ja thaimaahan kaikista eniten :) Englantiinkin ois kiva
päästä shoppailee ;)
Haluisitko tatuointeja tai lävistyksiä ? - Haluisin 2 tatskaa, ison ja pienen ja värejä pitää olla :)
Haluisin vielä kielikorun ja toisen huulikorun.
Lempi värisi ?  - Pinky 
Lempi ruokasi ?  - Pitsa ja hesen hampparit varmaan :D on se kotiruokakin hyvää mutta noi voittaa.
Ihannepoikaystävä ?  - Minua vanhempi, pidempi, vähän lihaksikas ja semmoinen että jaksaa
kantaa mua paikasta toiseen 
Paras muisto ?  - ää en tiedä, niitä on paljon :) varmaan kesälomalla joku.
Ihanne ammatti ?  - Kosmetologi ja maskeeraaja
Unelma ?  - Ulkomaille kavereiden/kaverin kanssa !
Tulevaisuus ?  - Että omistan oman perheen, prinssin, 1 lapsen ja kissan  Ja vielä työ ois kiva :D
Onko sinulla parasta ystävää ?  - Ei ole yhtä parasta, vain monia sellaisia 
Uskotko jumalaan ja taivaaseen ? -  Uskon kai, epävarma vähän.

Kuva sinusta ?
Kuva jostain mitä ostit viimeksi ?
Kuva jostain mistä tällä hetkellä haaveilet ?
 Kuva joka kuvaa sinua ?
Kuva tulevaisuuden haaveesta ?
Kuva jostain mitä teit viimeksi ?
Kuva jostain mitä rakastat ?

11 kommenttia:

  1. vähän kyllä nauratti kun muut kuvat herkkiä ja sitten tulee hampurilainen:D
    Ihanaa päivän jatkoa sulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha tiiän muakin naurattaa se :D kiitos sinulle myös ♥

      Poista
  2. Sulla on tosi kauniit silmät! :)
    http://shewearsit-well.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. hei toi pyöräkuvaa ooksä siiin takimmaine ku se näyttäää iha sult:D!?

    VastaaPoista
  4. EI HITTO! EN USKO TÄTÄ! Noi sun luonteet, unelmat ja kaikki kuvaa ihan mua!! Ajattelin jo et tää on vahingossa joku mun juttu!

    xoxo. mandi/tuuli

    VastaaPoista
  5. ei vitsi oikeesti mäki oon tommone ujo vieräiden seuras ja mä oon mtös herkkä, alan itkee helposti yms

    VastaaPoista
  6. Oisin vastannut viiteen ensimmäiseen ihan samalla lailla:)

    VastaaPoista
  7. Täytyy sanoo et hiton hyvin oot jo 14-vuotiaana meikannu. Vau!

    VastaaPoista