04 maaliskuuta 2012

Haaste ♥

1. kiitä tunnustuksen antajaa linkittämällä hänen bloginsa postaukseen
2. kirjoita 7 faktaa itsestäsi
3. lahjoita tämä tunnustus 15 bloggaajalle



Kiitos tästä kuuluu blogille:  http://andrevei.blogspot.com/ ♥

1.  Oon ujo.  Vihaan sitä eniten itessäni... Ehkä se lähtee joskus ku tästä vanhemmaks tulee.


2.  En tykkää itsessäni myöskään ulkonäkösyystä.... Oon liian laiha, en lihoo millää, syön teitä kaikkia enemmän, i promise! En silti lihoa :(

3.  Rakastan musiikkia, ainakun kuuntelen sitä mun on ihan pakko laulaa samalla, jos vaan osaan sanat... Kitaraa soitan välillä, tai oon nyt alkanut harjottelemaan soittelee. 

4. Rakastan läheisyyttä, vaikka oonkin nää päivät yleensä yksin kotona koulun jälkeen, tai yksin ja yksin, mut en ole kavereittenkaa yleensä. Viikonloppusin harvoin saatan mennä kaverille yöksi.

5. Odotan että pääsen opiskelemaan ettei ois enää yksinäistä ja semmosia päiviä ettei oo muuta tekemistä ku olla tietokoneella.

6. Tulevaisuudessa haluan tehdä jonkunlaista hyväntekeväisyyttä, oisin nyttenki kummina jos mulla ois varaa ja kävisin töissä... Vähän vaikeeta näin nuorena vielä.

7. Rakastan kesää, se on ainoo aika millon en oo niin paljon yksinäni ilman kavereita. Muutenkin kesällä on lämmin, ruskettuu ja saa käydä uimassa :) Ens kesänä yritän olla paljon ulkona kavereittenkaa enkä vaan tässä koneella.



En nyt ihan viidelletoista jaksa lahjottaa, anteeksi laiskuuteni. Saa luvan riitää :)


http://karinanseikkailut.blogspot.com/ 
http://ninninbloggi.blogspot.com/ 
http://jonnaasblog.blogspot.com/ 
http://naineneriplaneetalta.blogspot.com/ 

 http://kkias-kipe.blogspot.com/ 
http://siiwi-siiri.blogspot.com/ 



11 kommenttia:

  1. hihi :3 älä oo ujo (: Ooo oma ittes ;) vaikutat kyl semmoselt sekotyypilt ku tuol faces jutellaa joskus :Ddd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha ehkä mä vähän oon outo/seko :DD mut en voi sille mitää :( ujoudelle siis.

      Poista
    2. No tottakai kaikkii ain ujostuttaa vähä,mut sä oot oikeesti tosi hauska ! enkä usko ,et ujostelet muutenkaa kavereittes kans ?:D

      Poista
    3. en kavereittenkaa mut tuntemattomien kaa joo :D ja sillee luokassaki jos pitää sanoo jtn äänee ni oon iha paniikissa. ja mua sillee ei pelota mut ujostuttaa tavallaa kulkee yksin jossain :D esim kaupas mua ujostuttaa jos oon yksin ja esim bussissa. oon outo

      Poista
  2. MUL ON SAMA JUTTU !
    vaikka oonki tämmönen sekopää joka ei osaa olla hiljaaa:Ddd oikeesti :)
    Esim .joskus istun bussis/metros tai kväelen pää alas päin ettei kaikki nää mun naamaa tai sitte jos on kunnon iso räkis posse siin ,ni aina kierrän sen o:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii :DD luulin et oon ainoo! mä en ees koskaan kehtaa kattoo ketään tai jos katon ja ne kattoo mua ni mua alkaa hävettää ja haluun äkkii siitä paikasta pois :D

      Poista
    2. eeeei....luokaski(äikäntunnil) piti tehä esitelmä ja mennä kuokan etee lukeee ,ni kaikki sai suoritetun siit ,ni mä sain hylätyn ... aloin melkee itkeee (noloo) mut siis niiku sanoin sille opelle en haluu ,sit se vaa mee ja tyylii luokkalaiset työntää mut luokan etee ,vaik oon kyäny jopa kuraattoril tän asian takii ,ku mua jännittää ja ujostuttaa muutenki niin moni asia ,ainaki esiintyminen .... sain muuten hylätyn(4)
      ja sit riparitapaamises ,en tunne ketää ,ni piti pelaa ja nosuta kertoo ittestää 5 asiaa ,ni sanoin"meen vessaa" en kehannu . nolo olo o_O

      Poista
    3. mul on sama :D kerran koulussa ku oli semmonen väittely juttu et 4 ihmisen piti väitellä luokan ees, en voinu sanoo mitää, sanoin vaa et en haluu sanoo ku en uskaltanu :D jajoo meilläki ripari tapaamisis piti sanoo jtn ja riparillaki ni sydän pomppi suusta ulos ku pelotti niin paljon :(

      Poista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Oi kiitos haasteesta! Laitankin heti huomenna tulemaan :)

    VastaaPoista