31 maaliskuuta 2012

just shopping ♥

Mummilta rippilahja vähän etuajassa 
tylsähkö napakoru, liian pitkäkin mutta makso 5 euroa ni ihan kiva :)
Ginan toppi, minkä olinki laittanu siihen yhteen postaukseen
2 parit tennareita 30 euroa, ei paha :)

Oltiinpa tänään äitinkaa käymässä sellossa, etittiin taas mekkoa ja muuta kivaa. Kuvista puuttuu ne yhet Ginan farkut, vaaleet rikkinäiset siis ne on menossa kavennettavaksi joten ei nyt oo kuvaa niistä mutta näytän ne sit jalassa kavennettuina :)
Ilouutisia myös koska iskä tyhjentää tänään tai huomenna tän mun tietokoneen kaikesta turhasta ja kuvaan sen kysymysvideon tänään joten ehkä lisään sen huomenna teille. Sitten pystyn tekemään myös sitä meikkivideota mitä monet on halunnu, jee :) Ainiin, otin teille aamunaamastani kuvan :D

Kyllä meikitön aamuinen nassu, tietenki myös blogger halus kääntää sen väärinpäin mutta ei voi mitään.

Tänään sitten pitää vielä siivoilla huonetta että äiti tilaa mulle ne pidennykset, tää huome on ku kaatopaikka! Vihaan siivoamista ja varsinki mulle se on tuskaa koska oon maailman laiskin ihminen :(

13 kommenttia:

  1. oi ihana toi koru :> muutenki ihana pupu oot<3

    VastaaPoista
  2. Oot kyllä niin kaunis ilman meikkiäkin. :) Onks tuo Lumenen kosteusvoide hyvää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kiitos ! :) en tiä en oo kokeillut edes vielä :D voin tehä arvostelun, mua kiinnostaa et päivettääkse yhtään edes naamaa ni ehkä joittenki kiva tietää :)

      Poista
  3. Nätti koru. Haluun itsekkin tuollaisen. + Sä oot tosi nätti ilmankin meikkiä, mutta näytät yhtä nätiltä meikit naamassa. :) Mä ainakin odotan tuota meikkivideota innolla!

    VastaaPoista
  4. oot tosi kaunis :)! ootko muuten jonku muun maalanen puoliks tai jotain ku sul on tollaset kauniin tummat piirteet? :) mietin täs vaa :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiitos paljon :) ! joo mul on vaan tummia piirteitä, kokonaan suomalainen olen :)

      Poista
  5. mistä sun mummis on ostanu ton korun, ku toi on tosi kaunis? ja oot tosi kaunis ilman meikkii (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei se sitä ostanu vaa ostin äitinkaa mummin rahalla haha :D mut noita saa timanttisilta ja kultajousesta ja aika monista tommosista korukaupoista :) ja kiitos paljon!

      Poista
  6. Paljonkohan tuo koru maksaa?

    VastaaPoista