29 maaliskuuta 2012

pieni arvonta paikallaan ? :)

Moikka kaikki, teitä on jo pian 100, joten oon ajatellu jotain pientä arvontaa teille jos haluatte? :) Palkintojakin sais ehdotella, en tiiä mistä te tykkäätte mutta yleensähän nyt tytöt tykkää tyttöjen jutuista mutta kuitenkin, ehdotelkaa ! :)

Tilasin sitten yks ilta Nelly.com: ista kaks mekkoa koska rippijuhlat ois kolmen viikon päästä joten pitäs vähänniinku alkaa jo etsiä sitä. Luultavasti mekot joutuu palauttamaan, varmaan tippuu mun päältä mutta katotaan :) Siellä on tän kuun tosiaan ilmainen toimitus joten hyvä mulle, tai siis äitille koska ei oo kivaa maksaa siitä kymmentä euroa. En löytäny sivulta enää sitä toista mekkoa minkä tilasin mutta toinen löytyi sentään:



Oli ihan ihan pakko tilata Balm: in "aurinkopuuteri" koska äää se on vaan niin ihanaa, tai mistä tiedän kun en oo kokeillut ? Mutta youtubessa näyttää ainaki niin ihanalta... 


En malta odottaa postia, toivottavasti tulis jo tällä viikolla :)

6 kommenttia:

  1. Ite liityin sun blogin lukijaksi tänään ja luin sun kaikki postaukset. Sä vaikutat tosi ihanalta ihmiseltä. :) Löysin sut youtubesta ja tulin katsomaan blogis, kun oon kipeänä ajankuluksi. Piristi, kun löysin todella ihanan blogin. Ja arvontaasi liittyen niin mun puolesta sä saat päättää mitä laitat palkinnoksi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aww voi kiitos, tääkin kommentti piristi :) joo ajattelin kosmetiikka juttuja koska varmaan kaikki tytöt nyt niistä tykkää, ainaki minä :D

      Poista
  2. Hmm, no mistä nyt kaikki tytöt tykkää: kosmetiikasta ja koruista :)
    Mutta mulle varmaan aika se ja sama :) Laitat jotainn kiwaa. ♥ C;

    VastaaPoista
  3. aivan ihana blogi sulla :) tykkään kans kamalasti sun tyylistä ;D

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista