17 maaliskuuta 2012

spring and summer 2012 ♥

Jee, kevät on kohta täällä enkä jaksa odottaa että saan käyttää ja päästä ostamaan vaatteita kevääksi ja kesäksi! Vihaan talvea, koska sillon pitää pukeutua paljon ja tykkään pukeutua vähiin, muttei silleen liian
paljastaviin vaatteisiin kuitenkaan. tämän kevään ja kesän tavotteena on hankkia erilaisia bikineitä ja mahdollisimman paljon korkkareita, korkkareita on vaikeampi koska ne on huomattavasti kalliimpia :(
 Oon nyt tässä alkanu vähän etiskelee hyviä paikkoja mistä tilata, ikävä kyllä oon todennut monet kerrat ettei suomesta saa mitään ja joutuu tilaamaan ulkomailta, ei siinä mulle mitään ongelmaa mutta äitille kyllä, joten toivon saavani kesätyön että pystyn tilailemaan :)


jossain vaiheessa kesää on aivan pakko tilata jotakin tältä sivulta! rakastan niittejä ja rikkinäisiä housuja joten eiks nää ois aika täydelliset ;) nettisivulta löysin myös ihanan printti topin, ei vaan oo mitenkään erityisen halpaa... :( nettisivu on siis http://www.coalnterryvintage.com/


Rakastan myös nahkaa joten uus nahkatakki pitää löytää, sovittelin jo H&M:ällä yhtä takkia ruskeena koska sopivan kokoista mustaa ei ollut, ja onnekseni istui ihan täydellisesti mun päälle! Nyt pitäs enää löytää se oikeen kokosena ja värisenä...


meen muuten kesäsinki aika värittömästi... paitsi bikineissä  jotenki värit ei sovi mulle eikä ne oo oikeen mun juttu, paitsi pinkki on kiva väri ja sitä pystyn käyttämään mustien kanssa hyvin. Valkosestaki tykkäisin muuten, mut sotken kaikki valkoset vaatteet heti ja sit niissä näkyy kaikki :(

12 kommenttia:

  1. aa mäkin haluun jo päästä tilaileen vaatteita ! :(
    ja toi muutes on tosiaan aika paska homma, ettei Suomen nettikaupoista ikinä löydä mitään noin ihania vaatteita. pitää varmaa ostaa normikesäkuteita Suomentylsistä vaateliikkeistä ja alkaa tuunailee niitä ite niiteillä, saksilla ja hiekkapaperilla !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii ! mäki teen nii, ulkomailta on niin kallis tilaa ku postimaksut maksaa niin kauheesti, taino riippuu mitä tilaa mut jos vaatteita meet tilaa ni joo... :(

      Poista
  2. sulla on tosi kiva blogi ja ooooot tosi nätti :) liityin lukijaks
    http://366dayss.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. khihi, sulla on tosi ihana blogi ja sait uude lukija :) !

    http://ppanis.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. mä oon tilaamas kans noi tokat biksut mut vaa vihreinä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe aijaa :D mä noina vaaleenpunasina, ne on ihanat :)

      Poista
  5. jos oon nyt oikein ymmärtäny niin käytät tekoripsiä? niin voiko niit pitää nukkues ja suihkussa, että meneekö ne joteki pilalle sillee et ne katkeilee vai liimaatko ne joka aamu uuestaa? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joka aamu uudestaan liimaa, eikä suikuun niitten kanssa, koska ne ei ole pidennykset vaan tekoripset :)

      Poista
  6. Ihana blogi sulla ja oot oikee kaunotar!
    Jäin lukee:)

    http://mariiisblog.blogspot.com/

    VastaaPoista