13 maaliskuuta 2012

weekend fesraritten lippujen metsästystä :)

Apuaaa oon maailman ilosin! melkeen, kerron kohta. mutta haettiin pitkän pitkän pohdinnan ja rahaongelmien jälkeen onnellisesti liput festareille! En ikinä ois uskonu että joku mitä ollaan suunniteltu, toteutuis koska asioiden on aina tapana jäädä toteutumatta meillä. Tarkotuksena oli mennä hakemaan liput tapiolasta mutta päädyttiin stadiin koska no, tapiolan pisteessä ei pystyny maksamaan käteisellä lippuja joka oli maailman oudoin asia. Elokuuta nyt vaan odottelemaan siis :)
Maailman ilosin en oo siks koska huomenna pitäs raahautua lääkäriin! Luvassa varmaan sadat eri lääkkeet ja kuoleman vakavat taudit, ei vaan mut pelottaa silti :( Ehkä mä selviän hengissä silti :)

Mulla on joku ihme tauti myös siks että mun tekee mieli kokoajan laulaa. tekee kyllä aina mieli, mut nyt jotenki enemmän vielä ku ennen. Laulaa jaksan vaikka kuinka mutten oo taaskaan jaksanut tota kitaraa ottaa käteen ja harjotella... ehkä vielä joskus jaksan jonku biisin harjotella :)
Ei mulla mitään tähdellistä asiaa, kunhan jaoin iloni ja pelkoni täällä teille... Kuvasaldo vielä tästä päivästä 

Tietenki poikettiin mäkkärissä 

12 kommenttia:

  1. Mulla meni vähän ohi että miks oot maailman ilosin,mutta kiva että oot ilonen :D tää sun blogi kyllä jotenkin kummasti aina piristää,dont know why :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijaa :D nii siks että saatiin ne liput sinne festareille ja kiva jos piristää :) !

      Poista
  2. aww, eikai se oo paha jos laulattaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ei se kotona mut ärsyttävää ku tekee mieli laulaa ku kävelee kouluunki ni jos innostun ja joku kuulee ni sit ei oo kivaa hävetä :D

      Poista
  3. miks joudut käydä lääkäris ? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noo emmä nyt viitti ehkä kertoilla kaikkea... :)

      Poista
  4. kuolemanvakavat on yhdyssana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en tarvitse äikän neuvoja ku ei se mua haittaa mitenkää jos mul on vähän yhdyssana virheitä tekstissäni... :) kiitos huomautuksista kuitenki

      Poista
  5. äääää! Mäki oisin menossa weekendiin, mut kukaa ei pääse mun kaa! Ei siel yksin mitään iloo ois

    VastaaPoista
  6. Meetkö perjantain vai lauantain? :)

    VastaaPoista