22 huhtikuuta 2012

shoppailu- ja leffapäivä ♥

Jee oikeen kaks videota yhteen postaukseen :D Taas sitä ollaan oltu shoppailemassa. ja leffassa ja katottiin American Pie: Luokkakokous, mikä oli tosi hyvä! oli iihanan kiva päivä ja ihana sää loppuillasta :)

 


8.50e Sokos
 forumin seppälässä oli tuotteita -20% ;)
 Lindex 3e koska -50%
 noin 20e klubialennuksella -20% Kicks
 mic mac 19.90e normaali hinta 29.90e
 ginatricot 9.95e
 ginatricot 5.95e
 ginatricot 9.95e

Nyt nukkumaan ja huomenna nukun piiiitkään, hyvää yötä ♥

11 kommenttia:

  1. aattelin kysyy et minkä kokonen sulla toi nahkatakki on, kun oon ite ollu pitkään tilaamassa netist tota? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on koko xs, mut se on ehkä iiihan vähän iso mulle mut oonki nii laiha et kaikki vaatteet melkee on :DD

      Poista
  2. olet paras <3 mut ei voi sanoo muutaku hyi vittu tolle mun kuvalle :__DD

    VastaaPoista
  3. Moi:) mulla on sama kamera ku sulla toi canon eos1100D ni
    Mikä sun mielest on paras putki siihe ? tai niinko nii:D
    iha peruskäyttöö tai jotai semmost:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no en tiiä, mul on vaa semmonen 50mm mil saa hyviä kuvia jos kuvaa ihmistä :)
      mut sen tiiän et kannattaa ostaa semmonen irtosalama! sil saa tooosi hyviä kuvia :)

      Poista
  4. ihan uteliaisuutta vaan! :D oon ymmärtäny et saat kuukausirahaa? nii paljonko saat.. vois meinaan ite ehdottaa äitille et se antas mullekki koska enhä mä mistää muualtakaa rahaa saa.. ja kui maksat velat äitilles? (: mut sul on ihana blogi, oon kelannu sitä vähä vanhoihi päi jo ku innostusin (: oot ihana!! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en saa kuukausirahaa :) ja emmä oo velkaa äitille mitään, se ostaa mulle vapaaehtosesti ;D kiitos :)!

      Poista