20 kesäkuuta 2012

auringon palvomista

Hei "pitkästä aikaa" taas !

Mun viikkoon on kuulunu tylsää koska kaikki kaverit on mökillä tai jossakin, mä oon vaan ollu kotona tekemättä yhtään mitään.


eilen sain värjättyä kamalan tyvikasvun pois, taas sillä sinimustalla värillä joka on taas kohta ruskea...




sain myös tänään luettua kokeeseen ja otettua aurinkoa 8) taas tuli rajaa lisää, oispa huomennaki aurinkoista ni pääsis taas palvomaan.


Juhannuksena ois ehkä tulossa My day videota ja arkimeikistä videoo jee ! saan nimittäin varmaan kuvaajan ku oon ainaki Kiankaa juhannuksena :) ja muuten, otetaan varmaan se video sit yhessä myös ;)

Mitä te ootte tekemäs juhannuksena ? ite oon menos varmaan sille Kialle yöks ja sit varmaan hietsuun biitsille loikoilee :)

45 kommenttia:

  1. Mökkijuhannus edessäpäin :-) Mistä oot ostanu noi pilottilasit? Ja missä mopokoulussa oot? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva <:! h&m: ästä ja oon tapiolassa semmosessa ku Safiiri :)

      Poista
  2. Hei, entiie ootko tehny noita nettiharjotuksia teoriakokeeseen mut niihin kannattaa milteimpä panostaa enemmän kun kirjaan !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. samaa mieltä, kannattaa lukea kirja ajatuksen kanssa yhden kerran paitsi ne alku jutut, pukeutumisesta ym.. ja sitten tehdä vain koko ajan niitä netti juttuja (:

      Poista
    2. kannatan myös noita netissä olevia tehtäviä! itellä niistä oli hirmu paljon apua ja kannattaa sielä kokeessa kuin myös käsittelyssä muistaa olla rauhallinen ja keskittyä vaan ja ainoostaan siihen sillä hetkellä olevaan tehtävään! ja jos joku kysymys menee vääri nii ei saa jäädä murehtimaa vaa keskittyy uutee (:

      Poista
    3. tee niit nettitehtävii, koe on tosi iisi ja kaikkien kyl must pitäis se päästä läpi... :D en ymmärrä niit ketkä ei pääse eka kerra läpi ees koska sii sai viime vuoki mennä 6 väärin et tänä vuo on varmaa sama... joo meni ohi aiheen mut :D

      Poista
    4. joojoo teen teen :D meille sanottii et 5 kertaa pitää suorittaa netis läpi :)

      Poista
  3. ihana blogi ! ja oot ylikaunis:)
    http://neversaynever-laurajea.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Voiku sie o ihana ilma :3 tääl on nii kylmä ja kaikee :D

    VastaaPoista
  5. Täällä on vaan sadetta, sadetta ja sadetta! :< Mullakaan ei ole mitään tekemistä kun kamut on lie missä ja vanhemmat on joka päivä töissä iltaan asti..Mutta jälleen kerran toistan itseäni, tämä blogi on ihana ja vielä ihanempi Elina♥ Minä menen mummolaan juhannuksena, että semmosia suunnitelmia minulla:>

    VastaaPoista
  6. olispa täälläki noin lämmin ! :) vaa jotai 15 astetta ja aurinko näkyy joskus :( juhannuksena kaverin piti tulla meille, mut ei pääsekkään ni varmaan yksin kotona...

    VastaaPoista
  7. olispa täälä noi lämmintä ! ite meen juhannuksena kavereiden kaa bailabaila ja sit toisena päivänä vähä rauhottuu mökille ;-) hauskaa juhannusta !

    VastaaPoista
  8. oon varmaan vaan kotona perheen kans grillailemassa, koska kaiikk kaverit on jossain :--)

    www.mydreamwordll.blogspot.com
    www.mydreamwordll.blogspot.com

    VastaaPoista
  9. ÄÄ onks toi mansikkasuklaa hyvää?.. ei mulla muuta :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no emmätiiä ku en ees tykkää suklaasta... ;D mut jos tykkää ni on :)

      Poista
  10. Miten Espoossa pysty paistaa arska, ku tääl oli ihan pilvistä ! reiluva, olisin tahtonut ottaa kans brunaa!

    > rosay-newday.blogspot.com

    VastaaPoista
  11. Ootko leikannu hiukset?(tiiän tyhmäkyssä)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en, mul ei ollu pidennyksiä noissa kuvissa

      Poista
  12. Lähen perheen kanssa Sloveniaan juhannuksena :p

    VastaaPoista
  13. Jee (!) myday<3 (ehkä)

    VastaaPoista
  14. Miten sulle tulvii noita lukioita ?? :oo

    VastaaPoista
  15. Kaveri tulee meille & jtn säätöö siinä sitte. Lauantaina mökille! ;)
    Ihanaa juhannusta sulle Elina ♥ :)

    VastaaPoista
  16. ...liian nätti... liian nätti... ;O

    VastaaPoista
  17. katoin sun kuvia ircistä ni millä ohjelmalla muokkaat ne?=) missä sul oli punaset hiukset

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös Elinalla ole ollut joskus punaset hiukset ? :)

      Poista
  18. Oiii vähän sää oot nätti( : tosi monet mun kaverit on sanonu että sun blogia kannattaa lukia!
    eniten tykkään nuista sun videopostailuista! muuten paljonko hiuspidennykset makso, oon pitkää ite miettiny ostavani semmoset?:D

    >www.melkeinleijona.blogspot.fi

    VastaaPoista
  19. Mä meen porukoitten kaa ihan vaan mökille :) Toivottavasti on tekemistä, no ainaski kaveri tulee yhtenä viikonloppuna & muutenki voin uida & palvoo aurinkoo 8D
    Ja en pääse koneelle moneen viikkoon, joten teethän paljon postauksia & videoita sillä aikaa, että voin sit lukee niitä kunhan tuun mökiltä ja sit mulla on jotain lukemista :D
    Ja vielä, onks sulla nenäkoru ? Ku tossa yhessä kuvassa vaan näytti siltä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo jee :) ei mulla oo nenäkoruu! :D

      Poista
  20. HEI ENEMMÄ POSTAUKSII PLIIS <3 ):: OOT IHANI <3

    VastaaPoista
  21. oi oot ihan sika nätti :o en osaa sanoin kuvaa ! ja kaikki videotki on iha sika ihanii ja sun tyyli ja kaikki (: ittekki oon sun ikäne ja ois kiva tutustuu, vaikuitat ihan sika kivalta ! etkä oo ees ujo mun mielest, ainakaa videoissa :D mut ihana blogi ja todellakin liityin lukijaksi ! :) oot upeeee !

    VastaaPoista
  22. ja kun sanoit yhes kysymyspostauksessa et suhun voi tutustua ni ois kiva vaikutat ihan sika kivalt (: ja ihanat hiukset ja kaikki ! ja sun meikit :oo ihanaaaaat ! ja oot tosi laiha, mäki haluisin tollee, etten lihois vaik yrittäs mutku lihoon :D:D XD

    VastaaPoista
  23. mä ku luulin et sukla kutittaa sun kurkkuu x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei vaan kuplat kutittavat kivasti kitalakeaaaaaa...... ;D;D;D

      Poista
    2. miten sit kestät syyä sitä DX

      Poista
  24. Oot mun unelmakamu. mun irl kamu sano et vähänkö toi heruttaa vikassa kuvas. et ees.

    VastaaPoista
  25. heeeei millon tulis videopostausta ? :) ne on ihan parhaita, vaikka sul ei oiskaan mitään niin '' tärkeetä '' asiaa, kuhan vaan höpöttelet ! sul on ihana blogi <3

    VastaaPoista
  26. millonka tulee videoo? :) ne on parhautta.

    VastaaPoista
  27. mitä meikkivoidetta sä käytät? ku mulla on kans atooppinen iho nii mulle ei sovi ihan kaikki meikkivoiteet. mitä suosittelet? :D

    VastaaPoista
  28. Kannattaa kokeilla Garnierin BB-voidetta:)Itelläni on kans atooppinen iho ja voin sanoo että ei kuivata ihoo ja lisäks siin on uv suoja ja kaikkee muuta:) ja ei löydy meikkiosastolta, vaikka onki meikkivoide.
    Löytyy siis kasvorasva/voide osastolta ainaki useimmissa kaupoissa;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jea mä käytän just sitä ja hyvää on :)

      Poista
  29. Millo teet taas mydaytö ?

    VastaaPoista