09 kesäkuuta 2012

retro

heii :)

Tää päivä on menny kiinnittäessä espooseen Summer upin julisteita, syödessä pitsaa ja kohta on taas aika kattoa leffaa :) Tänää oli ainaki täällä kauhee sää, oispa huomen aurinkoista ni pääsisin ottaa aurinkoa "pitkästä aikaa"...

nii, takapihalle eilen ilmestyi ihana valkonen skootteri ♥ en vaa vielä pääse ajelee ku en oo opetellu liikennesääntöjä koska olen hyvin laiska ihminen ;D mut alotan ens viikolla ja luen varmaan viikon ja sit meen yrittää koetta.






tänää ei kuvat onnistunu musta






"♥"


kävin samal ku käytiin Katinkaa sellossa ni ginassa ja mukaan tuli tämmönen toppi, hintaa oli 12,95€
haluun ainaki mustan vielä tollasen samanlaisen koska toi oli niin kivan näkönen ku laitoin bikinin yläosan ton alle :)

47 kommenttia:

  1. hihi tää sun blogi on nii kiva !! ja mite sait noi monta lukijaa jne, mainostatko paljo vai mite? (:+ toppiGTst <3 ainii ja mun pääkysymys oli et mite muokkaat kuviis niiku millä ohjelmalla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mainosta edes! :D paitsi mul on kuvakkeessa, galleriassa ja sit formissa esillä se osote. Uskon et niit tulee paljon youtuben puolelta koska mul on siis videot siellä ja tietenki blogi osotteet ku niitä aina kysellään ;D tiiä sit mistä niitä tulee :o
      joo photofiltrellä muokkaan värejä, kontrastia ja valosuutta :)

      Poista
  2. aaaaaaaaaaaaaws söpö toi skootteri!=)) hermi ku mä en vielä saa ajaa semmotteil=( 14.oujee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii no eiks sul oo vuos vielä sit oottelemista ? :) nopee se menee, mä muistan et oon ikuisuuden oottanu et saan ajaa :D mut en mäkää vielä ku ei oo korttia ;)

      Poista
  3. mist noi farkut on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai noi rikkinäiset? ne on ginasta mut noi ehjät on cubuksesta ;D

      Poista
  4. Onks toi skopa oikeesti sust söpö......?! Nii ja hei eks siun kuulus men mopokurssille autokouluun, ku ei enää pääs ilman teoriatunteja ja ajotunteja ees kortinsaamista yrittämään xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on maailman ihanin!!!!!! no kuka helvetti on sanonu etten oo käyny mopokoulussa koskaan ?

      Poista
    2. äkänen :D oon eri ano, mutta hyi kamala skootteri. anteeksi :D

      Poista
  5. Mikä on sun galleria:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ccandyy se löytyy tuolta oikeesta reunasta ku siel on ne kaikki mis mulla on käyttäjii :)

      Poista
  6. Ihana toi sun skootteri!! Mäki haluaisin jo kortin, mut tuota ikä ei riitä (13) Ajelen silloin tällöin amiksen pihalla. Tietenkin aikunen on ollu siin mukana kattomassa, ku mä ajan. Kuka hullu jättäis mut kaksistee skootterin kanssa xDDD

    x--ddd.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. Mikä Canonin kamera siulla on? IHANA SKOBA! JA SINÄ I <3 U

    VastaaPoista
  8. mist noi vaaleet farkut on :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mul on kahet eri farkut nois kuvis mut tarkotat varmaa ton vikan kuvan ni ne on cubuksesta :)

      Poista
  9. ku kuvaat videoita, ni pystytkö tarkentaa kesken sitä videoo johonki kohtaa, ja jos pystyt ni mite? ku mul o sama kamera enkä sil pysty, ni mietin et onks siin joku toine nappi mil tarkentaa vidois xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei mä teen sillee et ennenku alotan kuvaa videoo ni laitan automaattisen tarkennuksen päälle, painan sen napin mil otetaan kuva ni puoliks pohjaan ja ootan et se on tarkentanu mun naaman ja sit alan videoimaa :D

      Poista
  10. Mistä ostit ton mustan paidan? Paljo se muute maksoiki? :)

    VastaaPoista
  11. voii vitsi sul on kiva blogi ja noita videoita on kiva katella =) liityin lukijaks !

    jos kiinnostaa nii käy tsekkaa munki blogi =)
    http://coasttocoast-vera.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :) kävin kattoo sun blogin ja liityin kans lukijaks, ihania kuvia! <:

      Poista
  12. Mul oli kans sama juttu, että odotin tosi kovasti kortin saantia.(no okei kaikki odottaa mut nii:d)
    Meidän iskä opetti itse ja sit oli jotain ongelmia jossain tiedoissa ni meni ennen kuin saatiin opetuslupa ni yli viikko:/
    Mopokoulussa se menee nopeammin, mut silti se aika tuntuu tosi pitkältä!
    Mul ei onneks se vaikuttanut muuta kuin muutamalla päivällä, että en päässyt ekalla kerralla läpi teoriasta:)
    Toivottavasti sä pääset!
    jos jaksat/haluut ---> http://youaremylifeareyou.blogspot.com

    Ps.Sun blogis on yks mun suosikeista, ja oon mainostanut sitä kavereillekkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii mä en kyl usko että pääsen sen läpi ekalla kerralla koska jotenki oon vaa blondi enkä opi mitään ;D käyn kattelee sun blogis ja kiitos toosi paljon sulle ku oot mainostanu, ihana oot :)!

      Poista
    2. Kyl sä pääset, jos et ekal ni ei se haittaa!
      Tosi moni uusii ekal kerral!
      Joo mäki oon blondi, ni mul meni kuvis 6 vääri..:D
      Oi kiitos!(:

      Poista
    3. mäki otin kortin opetusluval, ja siin tosiaa meni kauemmi, ku piti mopo katsastaa opetuskäyttöö ymym. mut sit loppuvaihe meni nopeeta ku pääsin teorian ekal läpi ja sain käsittelyb samalle päivälle :D ja mä uskon et pääset ekal läpi (: kuvis kannattaa ajatella ittensä siin tilantees, niin se menee varmasti hyvin (:
      ja muute ihana tää sun blogi ♥
      käy kattoo jos haluut: http://hennabanaani.blogspot.fi/

      Poista
  13. mä muistan ku luin tätä ekan kerran, ni lukijoit oli jotai 50 :D eihä siitä oo ees pitkä aika... xd

    VastaaPoista
  14. mikä sun koko nimi on? :O ja muuten oot nättiii alotin just sun blogin lukemisen :))))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. emmä haluu kertoo :( siis ei siin toises nimes mut se on nii kauhee et hävettää :D

      Poista
  15. Aivan tajuttoman ihana blogi ! Ja sä oot hurjan nätti <3
    Liityin lukijaks :)

    http://lifefod.blogspot.fi/ käy kurkkaa :)

    VastaaPoista
  16. huhhu onpas ruma skootteri

    VastaaPoista
  17. aww retrovespa <3 kuin söpöö :D

    VastaaPoista
  18. Ompas ihana skootteri !
    Ei muuten heti uskois et oot 15. Vaikutat paljo vanhemmalta silleen luonteen puolesta.
    Ja tän oli tarkotus sitten olla kohteliaisuus.
    Ps. Oot ihan hirmu kaunis ja sulla on kivoja vaatteita.

    VastaaPoista
  19. Oot tosi nätti:) ja tätä on kiva lukee:D liittyin lukiaksiki!

    VastaaPoista
  20. Blogisi on ihana ja seuraan blogiasi melkein joka päivä:) Ihana skootteri♥ Odotan jo innolla että saan oman skootterin:) Mutta ikä ei valitettavasti riitä(täytin tänään 13) Tuo Ginan paita on myös mielettömän ihana ja niin myös tuo JC:n toppi<:

    VastaaPoista
  21. Ihana skootteri<3 oot tosi nätti<3;) sulla on ihanii vaatteitta..!(:: kuulut mun lempibloggaajiin;)

    VastaaPoista
  22. aa tyttö mä tahon sun kroppas ! tajuttoman kiva blogi sulla muutenki ! :)

    likethousand-stars.blogspot.com

    VastaaPoista
  23. Sä oot ihana ja kaunis ♥ Tykkään paljon sun blogista c: Luin tosta yhestä postauksesta että kun sä värjäät hiuksias mustaks, niin ne haalenee ruskeiks, niin mulla sama juttu ! Värjään hiuksia mustaks, mut viikon päästä ne on jo tummanruskeet ja kulahtaneet vaik mä käytän värishampoita ja kaikenmaailman judui niis... Kuinka usein värjäät hiukses mustiks ? :-D mun pitäs taas, vaikka just kolme viikkoo sit värjäsin.. mitä luulet, nää mun hiukset on ihan kulahtaneet, kandeeks mun värjää hiukset taas vai meneeksne pilalle :-DDDd ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kiitos :)!
      joo se on ärsyttävää :( mullaki on 2 vkon päästä hiukset ihan ruskeet aina, ite oon värjänny suunnillee kerran kuukaudessa. Mun pitäs nytki mut pidän nyt taukoo vaikka nää onki iha ruskeet mut haluun et nää kasvaa joskus ;D mun hiuksille ei ainakaa käy mitää vaik värjään usein, mul on vaa paremmas kunnossa ne värjäyksen jälkee, tai ainaki ne näyttää ja tuntuu siltä :D mut ehkä on hyvä pitää se kuukaus värjäämättä aina ku seki on liikaa muka :)

      Poista
  24. ihana blogi sulla <3 tosi persoonallinen :) Liityin heti lukijaks:D

    http://mandiiislife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  25. mistä noi sun farkut on:)?

    VastaaPoista
  26. aaaaapua, oon aina halunnu tollasen skoban mut sain iha tavallisen ku noi on ihan liian kalliit.. D: oikeessti epäreiluu!

    VastaaPoista
  27. Tykkään sun blogistas :) oot ihan sairaan kaunis ja ihanan laiha :3

    kävisitkö kattoo mun ja mun parhaan kaverin blogii? :)

    http://youngwildfre.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  28. Onko tuo leopardi kuosinen laukku mistä ostettu? :)

    VastaaPoista
  29. en oo ikinä nähny mitään noin kauheeta prisma/cittari skobaa... solifer-retro *facepalm

    VastaaPoista