26 heinäkuuta 2012

asuntovaunu

Moikka :)

Tällästä tylsää päivittelyä taas, ku en oo oikeen tehny mitään ihmeellistä mistä infois teille... eilen kuitenki menin illalla kaverille, aattelin et en jää yöks mutta jäinpä kumminki ja nukuttiin asuntovaunussa... olihan se kivaa kyllä, aamulla vaan ei ollu kiva herätä ku oli niin kuuma ku aurinko paisto sinne :(

tytöt lepää
huomaa mun tekoripset ;D
tilasin 2 päivää sit hoopee nettikaupasta irtoniittejä! pääsen tuunailemaan vaatteita. pitää vaan ostaa jotkut shortsit mitä tuunata ja yks nahkatakki, joka ei ole aitoa nahkaa. :D

Huomenna on varmaan pakko alkaa kuvaamaan lisää niitä ask me anything hommeleita, oonhan mä tässä kuitenki pitäny aikamoisen tauon!

62 kommenttia:

  1. voisitko suositella mulle jotain ihonhoito tuotetta? :) taliselle ja rasvaiselle iholle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mielelläni mut en tiedä muutakun kuivalle iholle suositeltavia tuotteita :(

      Poista
  2. mitä ihonhoito tuotteita sä suosittelet kuivalle iholle?=D mul on oikeestaan sama ongelma kun sulla :c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apo base oily creme on varmaan ainoo... en tiiä kuinka kuiva iho sul on mut toi ainaki auttaa jos ei oo toosi kuiva, niinku mulla ku mullei auta mikään rasva täl hetkellä :(

      Poista
    2. mulla on itelläniki ympäri vuoden kuiva iho ja mulle ainaki lääkäri määräs tota orionin humektan voidetta, koska se on kaikista kosteuspitoisin niistä rasvoista :) sitäki saa varmaan ihan normaalisti apteekista

      Poista
    3. mut mulla ei ainakaan auta yhtään mitään toi rasva :( tai käytän kyl tommost tosi kosteuttavaa ku vaa meikin alla yms ja sit illal ennenku menee nukkuu ni sitä tosi rasvasta :) tai sit mul on vaa nii yli yli kuiva iho ku ei siihe auta oikeen mikään :D

      Poista
  3. voisitko suositella mulle jotain rintsikoita? ei mielellään bombshellejä niinkuin sinulla on. mieluiten lindexin valikoimasta, ku sinne taitaa olla lahjakorttikin! :) koko oisisi 80 c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinkun mulla on ? wtf :D mulla on yhet joita en ees käytä :DDD ehkä mä en sit osaa suositella muita ku niitä bombshellejä ku mähän käytänki aina semmosia!

      Poista
    2. no sori hei elina, voisitsä suositella mulle ees jotain? pliis?):

      Poista
    3. No etköhän sä löydä ittelles hyvät rintsikat niin et meet kokeilemaan erilaisia (; Anteeks mut repesin... xd

      Poista
    4. ihmiset... hävetkää vaikka ootte anoja nii jtn käytöstapoi ees? ;o

      Poista
  4. Voisitko laittaa sen nettikaupan osoitteen jost tilasit noit niitte, kun vois iteki tilaa niit (:

    VastaaPoista
  5. ihana ooot <3 ++ mikä sen we care ikonin huulipunan sävy numero olikaa .. se huulipuna joka makso 3 eurooo :)? ja paljo noi kaikki niiitit makso ja paljo niitä oli ja mistä tilasit , voisitko vaikka linkittää tähän tai laittaa ? :) sori kauheesit kysymyskiii , mut toivotta vasti jaksat vastata :>
    T. salainen ihailia ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sävyn numero oli 8 :) ja no mul makso kai joku 30€ ja ostin kolmia erilaisia, yhtiä 25kpl toisia 20kpl ja kolmansia 10kpl :) netti osote on hoopee.fi

      Poista
  6. Sun blogis on tosi kiva ja oot ihan sairaan kaunis! :-)
    http://mylifemyway-s.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. rakastan noita sun hiuksia :) ja muutenkin oot tosi aidon olonen ja oot omaittes :) paras blogi :)

    VastaaPoista
  8. Tää blogis on tosi ihana ja mulle tulee jotenki aina niin hyvä mieli ku luen sun postauksia:)
    Ja oot vielä niin kauniskin, epäreilua.

    http://wordsoflifebyjasmin.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. voisiks tehä taas my day-videon? on niiiin kiva kattella sun päivän menoo ja oot muutenki niin ihana :)

    VastaaPoista
  10. Onko sulla muita läväreitä kun huuli ja napa?

    VastaaPoista
  11. okei nyt mun on iha pakko sanoo, et oot mun esikuva:D oot nii kaunis, etkä välitä oikeestaa muitten mielipiteistä! kiva ku oon tälläi random jneXD mutjoo, tykkään sun blogist iha hirmusesti ja sun videot on kivoi(:

    ps mun blogi. pinjapiupau.blogspot.com

    VastaaPoista
  12. Löysin youtuben kautta sun blogin ja liityin heti lukijaksi tää blogi on sata prosenntia parempi ku mun blogi :D

    VastaaPoista
  13. oot tosi nätti, taas pian kaikkii kivoi videopostauksii ? :)

    VastaaPoista
  14. Moiii ! Nii oooksä himo kaunis tytsy fb:s? :):) <3 <3 <3 ja sun blogi on ihana !! Tietääkö sun vanhemmat et oot be - seksuaali?? Ootko muute neitsyt ?? :)::):) , mut meen nugguuu moikka !! (;:(:(:toivottavasti huomen tulee lisäää postauksiii ! :):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei tiedä ja en ehkä kerro täällä kaikista yksityisasioistani :)

      Poista
    2. Siis kuinka vanhoja nää jotku anot on, kun tulee tollasta tekstiä.."Ootko muute neitsyt ?? :)::):)" Hei, eiks tää oo vähän jo liian lapsellista yläasteen seiskaluokan meininkiä? :D
      "Tietääkö sun vanhemmat et oot be - seksuaali??" Ei luoja..opetelkaa edes kirjottamaan selkeämmällä kielellä, tooodella lapsellista jo.

      Poista
  15. Ooo sulla on niiin kiva blogi ! :> Ja pakko kysyy et mikä toi sun ripsaris nimi on ja mist oot ostanu ? ö.ö Juu ja tos vie mun blogi http://sonjasonjasonjasonja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. max factor masterprice ripsarii käytän <:

      Poista
  16. Ihana toi ensimmäinen kuva ♥ jotenkin tosi kesänen :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä ,elina on tosi nättinä! :):)♥

      Poista
  17. paljonko sä painat ja kuinka pitkä oot:o?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon sua 1,5cm pidempi ja 10kg painavampi... Masentavaa

      Poista
    2. heheee.. oottepa laihoja!! :)) mä olisin TODELLAKIN paljon mielummin elinan kokoinen. Nyt oot 150cm pitkä ja painan 50.8 kg! vastatkaa rehellisesti, että oonko teidän mielestä läski?? :)

      Poista
    3. nohaha, eikun oon ittekkin alipainonen, aattelin et oot samoil mitoil mut ootkin lyhkäsempi :) toi on nii masentavaa kun yrittää lihoo, mutte vaan yksinkertasesti liho:<

      Poista
    4. ite oon 164 ja 45kg .. tunnen oloni läskiksi :D

      Poista
    5. jos on noi laiha ja tuntee olonsä läskiks..ei huh mikä anorektikko? oon ite jotai 154cm pitkä ja painan 44kg ja mielestäni oon ihan normaali painone 13vuotias tytsy....:):)

      Poista
    6. mä oon justiin samanlainen kun toi ylempi ano. (154 pitkä ja 13 vanha) mut mulla on vaan pikkuunen ongelma. Painan 51KG!!! huh huh kun oonki LÄSKI?!!?

      Poista
  18. mooii tuleeko tänäää mitäään :)? ois kiva jos tekisit videon vaikka ihan pienenkinnnn höpöttelyn vaan .. ku sul ei oo pitkää aikaa ollu ns "normi" videoita nii niiiiiiiiiiiiih :)

    VastaaPoista
  19. haaste sulle mun blogissa:

    http://emppus-blog.blogspot.fi/2012/07/haastetta-kaverilta.html

    VastaaPoista
  20. elinaa tuleeeko tänään mitää nii ois kiva toi normi video.. niiku toi yksi anonyymi ehotti myös :) <3????

    VastaaPoista
  21. tää ei nyt liity tähä mut mitä sul on niis hyllyssä olevissa nails ja hair laatikoissa?? voisko vaikka videoo tulla niitstä???

    esittele sun rintsikat... millasiii suosittelet aloittelialle?? voisikko neuvoo ku en uskalla laittaa niiit pesuun ku en vaa kehtaa ni mitä voisin tehä??? sori paljon kysymyksii mut toivon että vastaat!!! oo elina kiltti <3 oot kaunis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ei niissä oo mtn ihmeellistä, toisessa kynsilakkoja yms ja toisessa paplareita :D
      ja en kyllä esittele. ja kerää rohkeutta ja laita ne vaan pesuun, mitä pahaa on rintsikoissa ? :D

      Poista
  22. nii tuleeks tänäää mitäään

    VastaaPoista
  23. kun kattelin sun videoita ja sanoot että oot suudellu tyttöö yms... niin kysyysin että ootko sä lesbo?? On tosi hyvä blogi! jään ehdottomasti lukiaksi!! :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ootsä bi... siis voisitsä seurustella tytönkanssa?:) söpöö lesborakkautta

      Poista
  24. Miten saat noi sun videot noin isoina tänne blogiin? Ku lataan omani youtubeen ni ne näkyy blogissa tosi pieninä? :( Auta pliis <3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla sama ongelma ;o Elina rakas viittitkö auttaa (: ?

      Poista
    2. siinä ku laitat sen videon siihen postaukseen missä kirjottelet yms sitä postausta, lukee vasemmassa yläkulmassa HTML ja painat sitä ja etit luvut 320 ja 266 muistaakseni, ja muutat niitä lukuja. ite muutan 620 ja 466. ps. ne pitää muuttaa kauhteen kertaan, alempana ne luvut lukee uudestaan :D

      Poista
  25. Millon sun menkat alko

    VastaaPoista
  26. heii pakko kysyy viel et kauan sun pidennysten toimitukses kesti? ku tilasitte nii montako päivää kulu että sait ne :) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oikee muista mut korkeintaa 5 pvä :)

      Poista
  27. Ihanaa elina! hyvä et , et kerro tääällä kaikkia yksityis asioitasi , kuten tuota neitsyyt juttua! se on sun henk.koht asia!! :):) oot kunnoon rehti tyttö! :):) huomenna videooo ??

    VastaaPoista
  28. Ei elämä nää ihmiset kyselee iha ihme asioit... :D:D nauran vaa noille ku noi o nii säälittävii... anoina tulla jtn säätää. just tollasta noloo 4lk hommaa... :D kasvaisivat isoiks :)


    Elina btw blogis o kiva ja videot piristää sitä mukavasti! :)

    VastaaPoista
  29. joskus näytit jossaki videopostauksessa että olit ostanu kalenterin jonka aiot tuunata ite, niinii sitte ku se on valmis niin laita kuva tänne siitä millanen tuli 8) ja maailman kaunein oot ja ihana blogi ja toi sun uuus kuva on iha syötävän söpsö <3

    VastaaPoista
  30. Oot jotenkin tosi hellyttävä 15vuotias! <3 Miten sen nyt selittäis, tosi aikuismainen mut silti sulonen nuori tyttö! :) tsemppii bloggaamiseen jatkossakin!

    VastaaPoista