28 heinäkuuta 2012

oittaa beach

Ompas tänää ollu tooosi lämmin sää! pitkästä aikaa, vaikka kyllä eilenki oli lämmintä mut ei siitä taakseppäin ;D Oltiin siis tänään Ninninkaa rannalla, käytiin vähän uimassa pulikoimassa ja ei me kyllä oikeen aurinkoa otettu, syötiin vaan ;D Otin kyllä takapihalla tänää aurinkoa yksin ennenku lähin rannalle, koska ei oo pitkään aikaan päässy ottamaan.

Ninni ♥
te saatte nyt aina kuolata ruoka kuvia, sori ;D
nyt enää kukaan ei sano että mulla on anoreksia kun katotte mun ihania pullukka reisiä :)!

ja ei, en ole mielestäni YHTÄÄN tippaakaan pullea, jos nyt jotkut niin luulevat. Mutta ens viikosta lähtien alkaa "kuntoilu urakka" ja sitku koulut alkaa, niin pääsee käymään säännöllisesti salilla.
Oon ajatellu tämmöstä:

- Terveellinen ruokavalio, mutta runsas + kouluaamuina on pakko syödä aamupala
- 3 kertaa viikossa rullaluistelemaan, jos kyllästyttää niin kävelylenkille (pakaralihas "treeni" salin ulkopuolella,   koska keskityn pakaroihin salilla)
- Salille vähintään 2 kertaa viikossa
- Salin lisäksi kotona lihaskuntoa, käsipainojen nostoa koska haluun keskittyä salillakin käsiin

Eipä kummempia suunnitelmia! Mutta huomenna valtteriin, piti mennä jo tänään mutta siirty huomiseks :( 7.00 herätys joten hyvää yötä! :)

71 kommenttia:

  1. sulla on kyllä superhyvä itsekuri jos pysyt tolla linjalla minkä kerroit! (: itse oon sellanen että tälläset pysyy pelkkinä ajatuksina tai sit korkeintaan ovat voimassa sen 1-3pv ! :D mutta tosi paljon tsemppiä siihen! :D

    VastaaPoista
  2. noi sun jalat on just ihanan laihat! ;D

    http://helouuuu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. toi keltanen ei näy hyvin, mutta tsemppiä todellakin tohon kuntojuttuus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vedä hiirellä sillee sen tekstin yli nii näät :D

      Poista
  4. hei tuli vaan mielee et voisiks pistää jotai vanhoi kuvii ittestäs :D niinku esim kun sulla oli ala-asteella ne '' nuijapää '' kulmat x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en voi ku ei mul oo olemassa semmosia kuvia, vaan tältä vuodelta

      Poista
  5. oot just sopiva, ainakin mun mielestä ::D !

    http://marzzu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. oot älyttömän nätti ja sulla on ihana blogi :):)! mutta mitä pakaraliikkeitä teet ? ku munki pitäis alottaa pakara treeniä mutten tiiä mitää liikkeitä O:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no en vielä mitään :D sen näkee salilla sit

      Poista
  7. mäki meinasin alottaa käydä salil, mitkäköhä ois semmosii hyvii pakaralihastreenei ? + oot just sopivan kokone, älä välitä anonyymien huuteluista :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no en tiiä ku en vielä oo käyny salilla :)

      Poista
  8. Onko tekoripsistä haittaa omille ripsille? siis esim. harveneeko, katkeileeko helpommin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no empä usko et on mtn haittaa :D ihan samanlaiset ripset mulla on ku pari vuotta sit

      Poista
  9. joku joka ei kehdannut kommentoida omalla profiilillaan :P29. heinäkuuta 2012 klo 0.00

    Vaihettasko vartaloita? Oon niin kateellinen kun oot just sopivan pitunen, älyttömän kaunis, sulla on ihanat hiukset, oot niin laiha, oot ihan täydellinen pakkaus!

    VastaaPoista
  10. Jes kiitti elina! Oon vaikka kuinka kauan miettinyt että mitä mun piti ostaa..: Rullaluistimet! :DD

    VastaaPoista
  11. elinaaaaa, et oo pullukka ees! noi sun reidetki on nii pienet!;o :)

    VastaaPoista
  12. eiks toi ollu öäppänä tarkotettu toi kuntoilu juttu, ,vai ymmärsinks vääri? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kuka heittää tollasta läppää? kuulostaako toi läpältä? mul ois ehkä huonoin huumorintaju ikinä jos oisin tehny ton vitsinä :D

      Poista
    2. toi ano varmaan siis tarkotti sitä,et ku oot jo noin älyttömän hoikka,niin toi treenijuttu ois vitsillä tehty :D

      Poista
    3. onneks laihatkin voi reenata ittelleen lihasta :) kaikki reenaaminen ei hei haloo tarkota et on laihuttamassa ym :DDDDD lol teitä outoja anoja, elina: Oot ihan mielettömän upee ja tohon kroppaan kun vielä niitä lihaksia kehittelet, niin en voi olla mitään muutakuin niiin kateellinen sulle !!

      Poista
    4. Ei ellu mun tietääkseni yritä laihduttaa vaan kasvattaa/vahvistaa lihaksia? :DDD

      Poista
    5. ei kuntoilua kaikki ainoastaan laihduttamista varten aloita (: sillä saadaan kehoa ns. parempaan kuntoon nii ulkosesti ku fyysisestikkin. lihakset kasvaa ja tulee ns. lisää massaa mutta lihasmuodossa. luulen että sitä tässä ajetaan takaa :D

      Poista
    6. niin, kuten kirjotin että en ole mielestäni läski, miks mun olis tarkotus laihduttaa tolla kunto jutulla :D

      Poista
  13. käytätkö muuten joka päivä tekoripsiä tai silleen että jos lähdet johonkin niin laitat ne? :) Esim laitatko kouluun joka pv? Ja käytätkö samoja tekoripsiä useempia kertoja vai vaan yhden? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en ihan joka pvä käytä. ja tietenki käytän useemman kerran, kel ois varaa ostaa aina uudet ;D

      Poista
  14. Joo muistan ittelläki oli toi 'nuijaää' kulma vaihe... :D onneks oon päässy sen yli... ei passanu mulle yhtää :) :D

    VastaaPoista
  15. En tajuu sua :D Väität et sulla on pullukat sääret. En tajuu sua. Ja miks käytät tekoripsii? Et näyttäisit viel enemmän lutkalta? Oot nolo. Piiloudut aina hirveen meikkikerroksen alle! Toi huuliläväri ei sovi sulle. Näytät joltain budhalta kuvissa ku sulla killuu tommonen hely huulessa. Hanki elämä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä oon nolo? sä jos kuka oot nolo! :D ja kyllä helvetissä toi läväri sopii mulle :) mä ainaki uskallan laittaa naamaani ja päälleni mitä haluan, enkä välitä säälittävien, lapsellisten anonyymien kommenteista! että anteeksi nyt vain, et saanu mun mieltä pahottumaan :)

      Poista
    2. Hahahha nauroin ton anonyymin kommenttii!! :D onneks et anna tollasten häiritä sua (:

      Poista
    3. toi läväri sopii Elinalle paremmi ku kenellekkää jonka oon nähny,et älä sinä tänne tuu haukkumaa semmosia jotka on itseensä tyytyväisiä jos oma elämäs on pilalla :)

      Poista
    4. Pikkasen pistää nauruks ku anonyymi sanoo että 'hanki elämä' jos tää elina tykkää meikata ja käyttää tekoripsiä? mitenkä tää kertoo että Elinalla ei ois elämää :D huoh.

      Poista
    5. oot selvästi kateellinen Elinalle :) on helvetin noloo tulla sanoo tänne tollasta.

      Poista
    6. No vittu kannattaskoha ittes hankkii elämä, jos ei oo muuta tekemistä ku haukkuu ihmisiä! Elina saa olla just sellane ku se on ja ei todellakaa näytä miltää lutkalta!! että jos joku on nolo nii sinä!

      Poista
    7. Elinalle toi läväri sopii täydellisesti ! että vaan jos ano ei ole sattunut huomaamaan + Elinalle sopii noi meikit eikä ne tee siitä mitään budhaa ...

      Poista
    8. Ja eiks Elina just sanonu tossa pitävänsä omista sääristään? Elinalla on hyvä kroppa, tosin eihän ne lisäkilot tee pahaa todellakaan :D Ärsyttävää kun nykyään vaan heti mollataan tai ihaillaan anorektikoksi..eiks kaikki vois vaan olla sen kokoisia kun huvittaa VARSINKIN kun on noin hyvä asenne koko juttua kohtaan niin kuin Elinalla! Ja siis se, että tulee haukkumaan anona näin suosittua blogia kyllä kertoo jotain ihmisestä;)
      Ja hei, hyviä pakaraliikkeitä salilla on kyykyt ja maastavedot! :D

      Poista
    9. ööö anonyymit kattokaa peiliin, ennen ku tuutte tälle mallille valittaa !! :)

      Poista
  16. tää ei liity aiheesreen mut onks sulla rustoreikä?? vai onks toi feikki rustokoru?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on mulla, mut mikä toi ? :D koska toihan on mun kaveri tos kuvas

      Poista
    2. sori! selvennys siis sulla se ketju. mut tiiän jo et sulla on aito ja sit se feikki

      Poista
  17. voiks tehä täs ihan lähi päivinä pöyästäs ja siitä hyllystä esittelyy?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en ennenku oon saanu uuden pöydän ja hyllyn

      Poista
    2. MIKS SÄÄ UUDEN HYLLYN ? toi hyllyhä on maailma ihanin :)???? haluuks vaa yks värisen vaaii?

      Poista
    3. eiku tee nyt koska otan sit malliii ku sain rempatun huoneeen nyt, ku sul on niiin kivasti

      Poista
  18. rakastan elinan asennetta (toi ano 29.7.12 11.18) huoh ! se on vaa kateellinen !! ja ooot niiin kaunis, ehdottomasti mun lempi blogi <3 oot ihana

    VastaaPoista
  19. noi tyypit on vaan kateellisia sulle,kun kommentoivat tollasta paskaa!Ei todellakaan kannata tollasten kateellisten paskojen antaa pilata päivää!Mun mielestä oot tosi tosi nätti ja toi lävistys on aivan ihana sulla!:) Ja noi hiukset on upeet!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. TARKOTTAAKO SE AINA ETTÄ ON KATTEELLINEN JOS JOTAKI ÄRSYTTÄÄ JA TULLEE KOMMMENTOIMAAN JOTAKI TYHMÄÄ?? EI TODELLAKKAAN!! -.- ei se oo aina nii että jos vähä aukoo päätä niin ON KATEELLINEN. Mää en oo yhtään kateellinen Elinalle ja sen tikku jaloille, että turha tulla sanomaan "toi ano on vaa kateelline, elina oot TÄYDELLINENH <3 ;O;O " vittu. -.-

      Poista
  20. kuinka pitkä oot?:)

    VastaaPoista
  21. mikä sun oma hiusten väri on?:3

    VastaaPoista
  22. Käytätkö itseruskettavaa? ja mitä mieltä oot itseruskettavista yleensä?=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en hyi koska se haisee ja en halua olla oranssi ja se levittyy usein epätasasesti ja muutenki mä ite ainaki huomaan jos ihmisel on itseruskettavaa eikä se näytä kivalta :D

      Poista
  23. Jos noita reisiä tosiaan pulleiks väität, niin et ole sitten ikinä nähnyt pullukkareisiä. Säälittää lukea, kun laiha ihminen kirjottaa tyylii "kattokaa mun pullukkareisii :)!!!" Varsinkin, kun se ei oo totta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon kyllä omassa peilissäni, nään se joka päivä :) ja jos mulla on mielestäni vähän pulleat reidet ja rakastan sitä ettei ne oo aivan tikut, niin tarviiko sun tulla puuttumaan mun reisiin ? :)

      Poista
    2. No anteeks, käsitin että et tykkää yhtään noista reisistä. :D En mä sitä sillee ilkeesti tarkottanu, vaan sitä että noi on just nyt semmoset sopivat ! :)

      Poista
  24. hohhoijaa! miks tollasten anonyymien pitää tulla tollee sanoo? toi lävistys sopii sulle, ja toi huulipuna! :D ja muutenki noi tekoripsetki sopii. Ja Elina nolo? Miksi ihmeessä pitää tulla tolleen sanoo? Ja vielä haukkuu kuvia, sekä sit toi hanki elämä. No, mitä mä täs enää valitan! Oot kaunis ja muutenkin, älä välitä noist ;)

    VastaaPoista
  25. Tohon Anonyymin kommeenttiin;
    >>Toi läväri sopii sulle ja rakastan noita mustia pitkiä hiuksia (vieläpä jos ne ois 100% sun omat)
    Aivan ihana on tää sun blogis :)

    http://rakkauttaaulait.blogspot.fi/

    Omani on vähän vaiheessa vielä : D

    VastaaPoista
  26. Elina oot aivan uskomaton ihminen<3 Ihailen sua ja ainaku luen noit anojen haukku kommentteja ni mulle tulee paha mieli sun puolesta. Sit nään et sä et anna niiden hetkauttaa ittees ja oon taas tosi ilonen, ihailen sua siitä <3 Mä en todellakaa oo noin vahva mut ainaku luen sun blogii must tuntuu et mun itsetunto paranee ku oot sellanen ku ite haluut olla ja tosi hyvä esimerkki muille tytöille <3 Kiitos Elina ku piristät mun päivää, sun ansiosta en enää välitä mitä muut musta ajattelee, oon paljon onnellisempi ku aloin lukee sun blogii. Mul oli ennen masennus mut oon päässy yi siitä, kiitos sun <3333!

    VastaaPoista
  27. mooii tuleeks tänää mitää?;) ja voitko esittelllä valtteri ostokset videolla? ku sanoit et meet tänään valtteriin :) ja heh joo ei mitää sittekkää;)) paittti että oot ihana<3

    VastaaPoista
  28. eihän sun reidet oo yhtään pulleet mun mielestä! noi on hyvät ja ooot nätti ja kaikkee, kiva postaus ja ihanii ruokii! :) ois kiva jos tekisit kaikkii kivoi hiustutoriaalei ja sellast :)

    VastaaPoista
  29. Tulee nälkä ku kattelee noita ruokakuvii. :D

    VastaaPoista
  30. oot jo iha sairaan laiha ja nyt ajattelit mennä salille.. eihän siin mitää jos haluut olla vähä lihaksikkaampi mut jos alat laihduttamaan ni hyi että! sul on 10 vuotiaan tytön vartalo vaikka oot 15-16? öääh mä jotenki kammoon tollasia nuken näkkösiä pikkusia, pliiis lihoo vähän!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä alipainosen pitää mennä salille. ole hyvä ja ota asioista selvää ennenku tuut kommentoimaan että jos mä alan laihduttamaan. en todellakaan oo sanonu että mä alan laihduttamaan! ja ootko ajatellu sitä, etten oo vaan laiha vaan myös pieni luinen ja pieni kokonen muutenki ?
      sul ei todellakaa oo kaikki hyvin, jos sä kammoot pienikokosia ihmisiä :D ja kuule jos oot yhtään ennen seurannut tätä blogia niin mä en voi lihota joten mä en lihoo! jos sua niin paljon ällöttää ja pelottaa koska minä olen pienikokonen ja laiha, sun ei varmaan todellakaan tartte käydä täällä mun blogissa, herranjumala sähän voit saada traumoja!

      Poista
    2. Anonyymi kannattaisi lukea ensin salilla käynti kirja, kun tulla puhumaan ihan potaskaa Elinalle. Salilla käyvällä tarkoitetaan, että saisi enemmän lihasta/painoa omaan kehoonsa tai sitten joku vähän pulleempi haluaa kiloistansa eroon, silloin saa lihasta, eikä lisää laihuutta!

      Poista
  31. käyn itsekkin salilla ja oon aika laiha, enkä käy itekkään sen takia salilla että laihtuisin, vaan haluun saaha lihaksia!!! anonyymit hei, salilla käynti ei oo ku suurimmassa pudottajassa, yritetään laihtua reenaamalla kuus tuntia päivässä. salilla käynti on sitä, että yritetään saada ns. lisää massaa kehoon. kroppa on aina kauniimman näkönen ku näkee että esim. pohkeissa on lihasta ! elina ei varmaa laihduttaaksee salille mee ku itekki monesti sanoo että se haluis pari lisäkiloo :--D ottakaa ihmiset kantaa oikeesti. ja miettikää hetki ennenku tuutte kommentoimaa paskaa !!!!!

    VastaaPoista
  32. millaset on "nuijapää" kulmat? o:

    VastaaPoista
  33. pullukka reidet wtf ? :D miksen mä nää muuta ku kaks tikkuu vierekkäin

    VastaaPoista