01 elokuuta 2012

h&m tilaukset

 uus "nahkatakki" koska toi on ihanan lyhyt ja uskon et toi on mulle sopiva niinku edelliset takit. oisin halunnu ostaa ton jo keväällä mutta ne loppui heti, nyt vihdoin saan sen omakseni ! Aion tuunata ton niillä niiteillä mitä tilasin hoopee.fi nettikaupasta. ja roikkuvat korvikset piristää tylsääki asua kivasti ♥
ihana baby pinkki neule, lämmittämään syksyllä :3 ja urheilurintsikat mun tulevaa kuntokuuria varten koska semmosia mulla ei vielä ole! En vaan tiiä onks noi kauheen hyvät ku ne on kuitenki h&m: än ja niin halvatkin, mutta ne saa riittää mulle!

kiilakorot, aivan ihanat syksyllä mun mielestä. otin 36 koon, ne on vähän isot mutta pystyy kävellä ku noi ei oo semmoset avokas malliset :)

Mitä piditte ? :) nyt vaan sit oottelemaan että noi tulee postissa!

143 kommenttia:

  1. Ihania vaatteita ja noi korvikset! Noi kengät tosin näyttää ihan ratsastuskengiltä joissa olis kiilakorko :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii näyttääki ::D ittelläni on nimittäin jodghburit (miten nyt kirjotetaankaan) ::D mutta hienot kummiski (: ja muutki ostokset tosi kivoja (:

      Poista
  2. Ethän vaan tolla kuntokuurilla laihuta?? (: oot niin laiha että huh huh!! veikkaan että yrität saaha lihasta, vai?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no en laihduta :D täällähän mä kokoajan hoen etten haluu olla näin laiha :)

      Poista
  3. Ekana ♥

    Mutta siis:
    Ihanat ostokset! Ihastuin tohon nahkatakkiin, ja noi korvikset on tosi söpöt :) Myös noi mustat kiilakorkokengät on upeet ♥ Noi urheilurintsikat on ihanan pirteet :)

    Oot ihana & kaunis ♥ En tajuu kui voit olla noin kaunis!? Oon lukenu sun blogia vasta pari kuukautta, ja oon ihastunu sun blogiis :) Oot niiiiiiin hyvä bloggaaja.

    Toivoisin vaan lisää My Day -viedeoita yms, mutta tee ku kerkeet :)

    VastaaPoista
  4. Oon kyllä niin kade noista kengistä! Haluisin noi ittelleniki :D

    VastaaPoista
  5. äää ihania nuo! <3 itekki oon kattonu kaikkia mitä tilaisin, mutta äiti on semmonen että se ei tykkää tilata netistä, nii se ei millään suostu tilaan :(
    munki mielestä syksyllä ois ihanat tuommoset kengät! :) ja nuohan menee talvellaki hyvin. pitäis yrittää tässä kohta päästä jonnekki missä on hm ja gina ku täällä ei oo :( haluan äkkiä muuttaa jonnekki pääkaupunkiseudulle omaan kämppään! :)

    VastaaPoista
  6. oi että tuo nahkatakki on yli-ihana:3

    VastaaPoista
  7. mulla on ollu ja on nyttekki noi urheilurintsikat ja ne on just hyvät (:

    VastaaPoista
  8. Aaaaa ota sit kuva tosta takista, oon nimittäin kuolannu samaa takkia melko kauan ja haluun nähä miltä se näyttää sun päällä :) Ja kivoja juttuja oot tilannu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo laitan kuvia sit ku ne on tullu :)!

      Poista
  9. itellä on tollaset urheilurintsikat ja on ne mun mielestä ainaki ihan ookoot :--)

    VastaaPoista
  10. voitko tehä sitten niistä videota! + ihania tilauksia=))

    voitko käyä kurkkaa nmun blogii, ja jos jaksat kommata ja jos yhtäänkään kiinnostaa olis ihanaa jos susta sais uuden lukijan =)

    http://elli-squarepants.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. Toi neule ja noi korvikset on nii söpöt ja sopii sulel varmasti tosi hyvin!! :)

    VastaaPoista
  12. toi on kyl tosi ihana takki :)

    VastaaPoista
  13. veryyh niccee;)<3 tuleeks tänää mitäään enäää ja muuten meinasiks tehä sen mydayn hooomennna?? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei tänää tuu mitään ja en oo varma viel my day: stä kun en tiiä teenkö huomen mitään erikoista >:

      Poista
  14. ihaniiaa! ää mäki tarvisin tuommoset urheilurintsikat..! :>

    VastaaPoista
  15. miten sul on varaa ostaa noita :0

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ei mul ookkaan :D äiti noi makso :)

      Poista
  16. oi vitsi, tuli ittellekki semmone olo et pakko tilata jotai, mut ei oo rahaa :( mut kivat ostokset !!

    VastaaPoista
  17. oooii rakastuin tohon takkii :O <3 ja noi korvikset aahhh.. (; jos mä kävelen kadul tai jossai... :D:D nii mis voisin suhun aikas varmasti törmää?? :)oot muutes tosi tosi kaunis ilman meikkii ja meikin kaa ! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noo varmaan viikonloppusin ku sanon täällä millon oon menossa ni valtterissa (siellä kirppiksellä) tai sit jossain sellossa, nyt en kyl oo käyny mut syksyllä varmasti ;) kiitos!

      Poista
  18. oi ku kivojaaa! :) varsinki toi vaaleenpunane neule on tooosi ihana :))

    VastaaPoista
  19. Ihanii tilauksia! Ja sun Blogi, en vois enempää rakastaa! (:

    VastaaPoista
  20. Oi, ihania vaaatteita, ja noi kengät :D <3 Ihastuin. Ja toi takki, just kiva :)

    VastaaPoista
  21. munkin pitäis ostaa tollanen bikernahkatakki, koska oon itekin niin pieni ni toi ois kätsy :) ja noi korvikset ja kengät on mun lempparit!

    VastaaPoista
  22. toi takki on aivan ihana ! (: ja sulla on tosi kiva blogi !! <3

    VastaaPoista
  23. ihana neule ja noi kengät ♥

    ja aivan mahtava blogi !
    olet niin kaunis ja teet ihania postauksia! tykkään todellaki sun blogistasi (:

    http://iina-katariina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  24. Tosi kivoja, tykkään noista kaikista! Voisin itekki harkita noitten korvisten tilaamista :)

    VastaaPoista
  25. mul on tollane nahkatakki! se on aivan ihana :D noi korvikset ja kengätki on upeet :)

    VastaaPoista
  26. Oi ihania, oon sua 3-4cm lyhyempi, niin mahtuiskohan toi sama takki mullekin? :) minkä koon tilasit? Ihana toi neule!
    Tilasitko nää kuvastosta vai mistä?

    Toivon paaaaljon ostosten esittely videoita :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kyllä mahtuu :D tilasin pienimmän koon eli 34 :) netti kaupasta mut siel on samat ku kuvastossa :)

      Poista
  27. ihania !♥ varsinkin toi takki ja neule :) oot niin ihana! rakastan sun blogia ♥♥

    VastaaPoista
  28. ihania ostoksia :) ! mullaki on jo jonku verra syksy vaatteita ostettuna :))

    VastaaPoista
  29. rakastusin ihan kokonaa toho neuleesee<3 taidan itekki tilata:D

    VastaaPoista
  30. Oi ihania<3 ja sun blogis on mun lemppareita<3!:) voisikko muute käydä mun blogis www.polypallo.blogspot.com jos tykkäät nii liitythän lukijaks ja jos et innostu ni ainakin kommentin jättäminen ois ihana juttu mulle! :)

    VastaaPoista
  31. Ostetaanko sul useinki vaatteita? Tosi ihania kyl! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ei nyt kauheen usein mut nii ;D kiitti :)

      Poista
  32. Kauheen kalliisti vaatteita :oo mutta ihania!

    VastaaPoista
  33. Heips ! Kui pitkä olet ja paljonko painat ? oot tosi kaunis ! :) Sori jos noi oot kertonu jo jossain, oon uus lukija !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 156cm ja 38kg ... kiitos!

      Poista
    2. laskin huvikseen sun painoindeksin, joka on 15,6 - vaikea alipaino. Eikö sua huolestuta olla noin laiha? :o

      Poista
    3. ei koska en voi sille yhtään mitään !

      Poista
  34. Ihanat noi kengät! On vaan hiukan epäkäytännölliset mulle :D

    VastaaPoista
  35. ihana, tosi magee toi nahkatakki! (;

    VastaaPoista
  36. ihanat korvikset!!:)

    VastaaPoista
  37. ihania vaatteita tee sit esittely video et et silleen vaan näytä niitä vaan laitat ne päälle

    VastaaPoista
  38. aivan ihana toi neule ! <3 ja noi muutki :):)
    elina oot niiiiiin ihana ja kaunis :-)
    ihan btw tuli mieleen,multa kerran joku kysy et kuka on niinku sun ''idoli'' tai siis sillai roolimalli u know, nii sanoin että elina :-) koska oot täydellinen <3

    VastaaPoista
  39. JA ÄÄäää! mistä se sun DUOn ripsiliima on ? :) ku mun mielest siinä ripsienkiinnitys videossa sanoit et se on anttilasta,tai et anttilasta saa jotain ripsiliimaa.kävin kattomassa nii en ainakaa löytäny ja nyt ois tarvetta ripsiliimalle :-d

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. enkä oo täydellinen älä höpötä siellä :) mut nii ite ostan inglot nimisestä meikkikaupasta (kirjota vaikka googleen) ja kato missä on myymälöitä. sitä saa kuulemma myös stockalta mut en ite oo ostanu sieltä. anttilasta saa vaa semmosia mini liimoja jos ei haluu ostaa tota isoo ku jos käyttää harvoin tekoripsiä :)

      Poista
  40. katon youtubesta sun kiharrus videon, niin ny opetan sua kihartamaan:
    1.enemmän lämpösuojaa laita
    2.pidä rautaa kauemmin hiuksissä
    3.anna kiharan jäähtyä ennenkun aukaiset sitä
    4.älä IKIKÄ tupeeraa hiukset yläpuolelta. aina alapuolelta
    5.enemmän lakkaa, että ne pysyy
    toivottavasti nyt osaat oikeen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en kyllä oo aukassu kiharaa ennenku se on jäähtyny ja oon laittanu lämpösuojaa jo ennemmin tota ja en pidä rautaa kauemmin hiuksissa jos en halua korkkiruuvi kiharaa :))) että kiitos vinkeistä mut ei ollu kauheen tarpeen!

      Poista
    2. kyllä sä sen kiharan heti aukaasit siinä videossa. ihan heti, kato se video niin siinä aukaaset! ;) niin ja se unohtuu tosta listasta, että laita enemmän niitä asteeta siihenb kihartimeen. Esim 200 astetta olis hyvä!!! :)

      Poista
    3. Miks pitäis laittaa enemmä jos ei haluu korkkiruuvia?

      Poista
    4. niimpä :D ja jos ei haluu tappaa hiuksia liian kovalla lämpötilalla !

      Poista
  41. luetko kaikkia blogeja joissa oot lukijana vai liitytk joskus vaa huvin vuaks? :)

    VastaaPoista
  42. irc-gallerian blogissa oot tehny jonkun rastitus kyselyn ja siinä kysytään että ootko varatanu ja oot rastittanu sen niin mitä oot varastanu?! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. rahaa esim äitiltä joskus kakarana :D

      Poista
  43. voi vittu mikä äidin lellikki! XD "äiti maksaa noi" voi jeesus aikuunen likka elää äiteensä siivellä! :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon 15 et en varmaa kauheesti tienaa omaa rahaa :)!

      Poista
    2. aattelin vaan, itte oon 14 ja maksan kaiken itte!! ;)

      Poista
    3. 15 ei oo aikunen ja kai ny äidin kuuluuki ees joskus ostaa lapsillensa vaatteita, vitun tyhmä.

      Poista
    4. niimpä. ja käykö 14 vuotias aina töissä, ympäri vuoden, koulun ohella, empä usko! jos sä viikko/kuukausi rahaa saat, seki tulee sun vanhemmilta :)

      Poista
  44. tää ei nyt oikeen liity tähän postaukseen, tai no toisinaan liittyy :D
    mut tykkään täst blogist niiin paljon :D
    oon kattonu sun jokasen videopostauksen, haha :D mut tee se myday-video,
    jollet tänään niin tässä lähiaikoina :) tai ei tarvii ees tapahtuu mitään erikoista,
    uskon et moni muuki kattois ja tykkäis siitä vaiks olisit vaa kotona ja tällee :D

    VastaaPoista
  45. Sulle olis haaste, http://matkaevas.blogspot.fi/ :)

    VastaaPoista
  46. ootko tehny sen my dayn tänään? Oot tosi kaunis♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. emmä tehny sitä ku suunnitelmat peruuntu :(

      Poista
  47. Hei oisin ostamassa seppälän tekoripset, koska käyttäsin vaa pari kertaa ni en viitti ostaa kalliimpia ni kysymys olis: tartteeks mun parin kerran takii ostaa joku parempi liima (ku en viittis) vai pitäskö se seppälän liima koko päivän, ettei ne ripset ala irtoilee ? (: Kiitos jos vastaat ! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no se on kyl tosi huonoo se seppälän liima mikä tulee niis mukana, ei se koko päivää tosiaankaan pysy, osta anttilasta niitä miniliimoja :)

      Poista
  48. Kokeilin muuten tänää tota nahkatakkii h&m'mässä mut ei näyttäny mun päällä kivalta ;( Mut sulle se ihan varmasti sopii, oot nii täydellinen !! <33333

    VastaaPoista
  49. tuleeko tänää se my day ?? ::::::::::S vastaas elluliini ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en kuvannut ku kaikki suunnitelmat meni pyllylleen

      Poista
  50. Hei voisitsä tehä jonkun videon missä piirrät noi sun kulmat :)? Ne on tosi kivat ja ois kiva nähä miten teet ne :)
    Ja jos kerkeet vilkasta niin katoppa mun blogia :)

    http://illbewaitingforthislove.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon jo tehny, kato mun youtube kanavalta :) se linkki on tuol oikeessa kulmassa "löydät myös näistä"

      Poista
  51. iihan unelmia <3! sulla on kaikki nii ihania vaatteita :3

    VastaaPoista
  52. en tykänny mistää ostoksista!kauheita kaikki mun mielestä!ps.sori ja kaikil on oma maku(: mut sulla on tosi upee blogi ja ootan aina innol seuraavaa postausta((-:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei millään pahalla mut oisit voinu jättää sanomatta ton ekan lauseen (:

      Poista
    2. vois sen kohteliaamminki sanoo...

      Poista
  53. Oot ihana!mun blogin osote on:mylifesmall.blogspot.fi!;)

    VastaaPoista
  54. oot sä, mun mielestä :-) joo kiitti, minäpä kattelen ainaki stockalta ! :-D

    VastaaPoista
  55. Hei kivoja vaatteita ostit! :)

    Käytkös kurkkaa mun blogia, sinne pääset täältä:

    http://mysimplylifebyanette.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  56. TULEETKO TÄNÄÄN MYDAAY ????? oootan vaik koko yön (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei tullut ei :D en kuvannu sitä ku kaikki suunnitelmat meni pieleen

      Poista
  57. Noi kengät on niin ihanat! Pitää pistää kans tilaukseen;) Sulla on aivan mahtava blogi tykkään paljon! Ja must on kiva kun teet videoita nii paljo, niitä on kiva kattoo! Ja oot niin kaunis en kestä<3 Ja sulla on ihanat hiukset!

    VastaaPoista
  58. sulle ois haaste http://maailmaahevostensilmista.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  59. Tossa postauksen alapuolella missä on toi toiminnot ja oot laittanu ton like,niin mistä sen saa :)?
    kun yritin ettiä sitä pitkään tuloksetta ):

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en muista enää :D ja en ehi nyt ettii sitä :(

      Poista
  60. kiva blogi sulla , liityin heti lukijaks. jos ehit kato mun blogii http://bloggaustaa.blogspot.com/ :)

    VastaaPoista
  61. tuleeko tänää ees videota ku eile ei tullu ;))? tai siis et tuleeko tänää mitäään postaustad:?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. emmä tänää jaksa kuvata ku mun iho on nii kauheessa kunnossa etten säikytä muita :DD eikä siks tänää tuu mitää ku mul ei oo mitään asiaa :( huomenna varmaan videota!

      Poista
  62. kui monta tykkäystä sulla on sun proffakuvassa facessa ? :D

    VastaaPoista
  63. aivan ihanat kengät! tykkään !(:

    VastaaPoista
  64. kivoja vaatteita!! mitä sun vanhemmat tekee työkseen? ja onko sulla paljo sisaruksia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. äiti ei mitään ku se on mammalomalla ja iskä on rakentaja, 4 mun lisäks :)

      Poista
  65. http://www.ellos.fi/d/Kengat-Saappaat-nilkkurit/_/N-1z141poZ1z141x8Z1z141o7?Nr=331966
    olisit saanu samnalaiset kengät 20e

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ei ne nyt must näytä yhtään samanlaisilta ku noi mun on "nakhaa" ja noi "mokkaa" :D

      Poista
    2. mun mielestä noi on ihan hirveet noi mokkanilkkurit. mutta tykkään noista nahkasista ja muutenkin noista kaikista ostoksista (:

      Poista
    3. ei noi oo samanlaiset :D

      Poista
  66. Tää ei liity tähän mitenkään mutta tietääkö sun vanhemmat että oot bi?(:ja ihania tilauksia!varsinki noi korvikset(:

    VastaaPoista
  67. tää on tooooooooooosi tyhmä kysymys mut jos tuntematon soittaa sulle, vastaatko?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vastaan koska sieltä voi soittaa vaikka mun elämäni rakkaus haha :D

      Poista
  68. siis 126,75 e ostokset. iha nice (-: mut kivoja ! ittelläni ei oo varaa eikä vanhemmat osta :-/

    VastaaPoista
  69. tosi kivoja noi mitä tilasit! :) Rakastan sun vaatteita ja tyyliä! Nii ja tietenki sun blogia:) <3

    VastaaPoista
  70. Vastaukset
    1. hmm en tiiä ku mul ei kauheesti oo mitään tekemistä nyt ja ens viikko on omistettu mopolle :(

      Poista
  71. tää ei liity tähän postaukseen,
    mut katoin sun sen my room- videon, ja sul on niin ihanan semmonen "ahdas" huone, ääh, siis ei ahdas vaan sellanen söpö, joo en osaa selittää :D:D mut tosi kiva huone siis! ja muutenki tosi kiva blogi ja oon kans kattonu sun jokasen videon :D:D ja tee se myday sit ku kerkeet! mut mahollisimman pia!:D:D

    VastaaPoista
  72. saiks muute sitä tylpaikkaa ? :)) ja mikä se paikka on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. emmä menny sinne haastatteluun, eli en ottanu sitä työtä :D ku se oli semmosta kakka puhelinmyyntiä

      Poista
    2. nyt tiiän miks et ottanu sitä. sä et suoraan sanoen uskalla puhuu kenenkää kans. oot ittekki sanonu että oot ujo, niin mitäs siitä ny muutenkaa tulis..... :/

      Poista
  73. ihana blogi jään lukijaks! tein kans ite uuden :) http://essi-tonightweareyoung.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  74. Kuule elina, sä oot aika nolo. Öööööö en tajuu sua miks oot lesbo? :DDDDDD Siis oikeesti hei jotain rajaa, pikku-elina! ;) ja aiks noloo et sul on lävistys, ne on k-18 :DDDDDDDDDDDD mitä sun vanhemmat sano ku niiden tyttö rikkoo lakia? Ja aiks noloo seki et ostelet nuin paljo koko ajan ja sit hehkutat tänne! oot ilman meikkiä jonku kiinalaisen vauvan näkönen! ja meikin kaa myös aika outo! hyi oikeesti lentää oksennus ajatukselle et nuolisit jotain tyttöö :DDD mut hyvät jatkot sulleeee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon kyllä samaa mieltä!! anot jyrää!!!! XDDDDDDDDDDD

      Poista
    2. kuule anonyymi, sinä taidat ite olla vähän lapsellinen ja nolo. En ole lesbo, ihan tiedoksi. noloo että mul on lävistys ? :D ei läväreihin oo ikärajaa ;) eikä mun vanhemmat sitä mulle tehny haha. ja noloo ostaa vaatteita? aijaa kiva, oot varmaan vaan "vähän" kateellinen!
      kiinalaiset vauvat on ihania! mua ei yhtään haittaa vaikka näytänki semmoselta :)!
      en toivo sulle hyviä jatkoja mutta kiitos kuitenki että sä toivot mulle koska hyvät ne varmasti mulla on!

      Poista
    3. missähän vaihees elina on sanonu olevansa lesbo? hmm, mietitääs.. ei missään!
      lävistyksiin ei tosiaan oo ikärajaa, ite oon 15v ja mullaki on lävistys :D hohhoh taas anonyymeja.. elina oot ihana :)

      Poista
    4. Ei huhhuh, tulisit ihmeen anonyymi ees omalla nimelläs inisemään tänne ::D:D:D Ja en tosiaan tiedä et minkä ikänen sä oot, mut vaikutat puheittes perusteella joltain aivan kakaralta. Ja mistä helvetistiä oot saanu päähäs että lävärit on k-18?! :DD:D Ja vielä on pakko sanoo sekin, että taidat olla aika helvetin kateellinen Elinalle ku ees vaivaudut tulla lässyttämää tänne mitään tommosta :)
      Ps. Ihania noi ostokset Elina, varsinki toi neule! Ja mul on tommoset urheiluliivit, ja kyl ne on ihahyvät! :)

      Poista
    5. Täälpäi on ikäraja 13 :O ite oon 14 ja mul on huules (:

      Poista
  75. kahvi on pahaa. varmasti kiinnosti mutta (:
    ihana blogi, rupeen lukijaks heti ku ny jossai vaihees jaksais tehä käyttäjän googlee. mutmut (:
    ja ihania ostoksia !
    xoxo me, still anonyymi.

    VastaaPoista
  76. ihanat tilaukset ! oot muute tosi kaunis ja rakastan sun blogi ! ::) haluutko käydä tsekkaamas mun blogin ? http://eyeshadowxnails.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  77. milllon tulee seuraava postaus??ihanii ostiksii

    VastaaPoista
  78. Tuli tässä mieleen että ootko tehny jo kaikki kysy-postauksen vastaukset?

    http://anna-mun-olla-syypaa-sun-hymyyn.blogspot.fi/ <- en muista oonko aikasemmi kommentoinu mutta jos kiinnostaa ni käy kurkkaa ja jos tyksit liity lukijaksi!(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo vastannu :D jossain vaihees ku mul on aikaa enemmän ni vastaan niihin tekstillä :)

      Poista
  79. Moi oot ihana!yks toive voitko vastata ku toi anonyymi aina ko´mmentoi mun jälkee etkä sit vastAA mulla!!:(VASTAISITKO??:( niin oot ihana ja sul on paras blogi!:)Ja millo oot kertonu eet oot bi ja mikä bi on!!:D KATO MÄ OON NIIIN TYHMÄ ETTEN MÄ TIIÄ!:D MUN BLOGIN OSOTE ON:mylifesmall.blogspot.fi käy kattoo jooko??:)mulla ei oo vielä yhtään lukijaa!:(jos tykkäät voitko liittyy lukiaks:) muuten ois kiva jos vähintään kommentoi:)oot ihana ja paras!!<3 JA PLIIS VASTAAA TÄHÄN!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. bi on sellane et tykkää tytöistä että pojista :D

      Poista
    2. kerroin kysymyspostauksessa ku sitä kysyttiin, jos et tiiä ni googlaa vaikka :D mut kiitos ja käyn kattoo! :)

      Poista
  80. Ihanat tilaukset , varsinki toi takki ! tuleeks tänää mitää postausta ? (:

    VastaaPoista
  81. rupes häiritseen ton ihen anonyymin kommentti että oisit muka nolo ja aika monella on kyllä sun ikäsenäs jo lävistys että anonyymi ei kyllä selvästikkään tiiä mitään mistään jos se tommosia puhuu mutta oot kyllä kaunis sekä meikin kanssa että ilman!:)

    VastaaPoista
  82. millo tuleee uuus? :) toivotttvasti tänään tulis ihan "ihmisten aikaan" eli jossain 21-22 eikä siiinä puolelta öin :)

    VastaaPoista
  83. Ihana toi takki & korvikset ! tuleeks tänää postausta ? (:

    VastaaPoista
  84. Oon ite ollut tosi tyytyväinen H&M:n treenivaatteisiin, vaikka ne kovin edullisia muihin treenikuteisiin verrattuna ovatkin! :) <3

    VastaaPoista