09 elokuuta 2012

new phone

Moikka kaikki! Pikaset päivittelyt ennen nukkumaan menoo, en tänään ehtiny yhtään aikasemmin tulla koneelle joten siks kirjottelen nyt näin myöhään. Tajusin myös et mun pitää joku päivä laittaa niihin kysymyksiin vastauksetki tänne! laitan ne loput siis tekstillä :)

Mutta asiaan. Sain eilen uuden puhelimen vihdoin ja viimein jee! Samsung galaxy gio, valkosena :) ihan okei puhelin, vähän lagailee mutta niinhän ne yleensä tekee. Ajattelin et nyt on ainaki helppo ottaa päivän asu kuvia tolla puhelimella, pystyn laittaa ne suoraan faceen: https://www.facebook.com/feelingbeautifulblogi !

 tyhmiä yökuvia :(
friikki :D

paita ginatricot
housut h&m
kengät mekka
takki mic mac

45 kommenttia:

  1. mulla on samanlainen puhelin! :D

    VastaaPoista
  2. mikä sun instagram on ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sanon sen sit ku oon alkanu ees käyttää sitä, tein vaa sinne käyttäjän vasta :)

      Poista
    2. okeiii :)) ja ihana päivän asu niiinku aina<33

      Poista
  3. ihana asu! sä oot vaan nii kaunis (:

    VastaaPoista
  4. mulla on tommone samanlaine kännykkä !:)

    VastaaPoista
  5. mulla oli vielä ennen kesää sama, hyvä perusphone mut mullakin vähän lagas :/ mut hyvä ostos kumminkin:)

    VastaaPoista
  6. Voi oot tosi kaunis! En olis ikinä uskonu et oot 15:D näytät ainaki 17v:):)

    VastaaPoista
  7. Mul o sama taustakuva ! :D

    VastaaPoista
  8. Kuinka paljo toi kännykkä makso? (:

    VastaaPoista
  9. mullakin toi puhelin ja on kyl ollu hyvä ostos :)

    VastaaPoista
  10. mikä subän instagrammi on kun tossa näytöllä on toi ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kerron sitku oon alkanu käyttämään sitä :)

      Poista
  11. samanlainen puhelin! laatukamaa:D Ihana päivänasu!!

    VastaaPoista
  12. hyvä puhelin ja hiano ! (: mistä ostit ?
    kiva päivänasu !

    VastaaPoista
  13. Mulla on samantyyppinen puhelin, Samsung galaxy y (yang) (:

    VastaaPoista
  14. sama puhelin mut mulla on musta:)

    VastaaPoista
  15. ihana asu (: ! ja onks sulla instagram ? jos on nii mikä on sun nimi siellä? (:
    mun on maiggi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kerron sitku alan käyttää sitä :)

      Poista
  16. Mulla on sanmsung galaxy mini valkosena:) Mistä löysit ton taustakuvan tohon?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sieltä ku siin puhelimes on se play-kauppa :)

      Poista
    2. Nii mullaki on semmonen siin tietyskin mut millä nimellä sä sen löysit?:)

      Poista
    3. sieltä kategorioista live taustakuvat ja sit vaa selasin ni se tuli etee, ja siis ilmaset puolelta!

      Poista
  17. haha mullaki tuo sama puhelin :D kuulee kaikilta tota lagausta ja siihe auttaa ohjelmistopäivitykset mitkä se löytää automaattisesti ja miulla pelkkä sen uudelleen käynnistys nopeuttaa sitä! :)
    ja nii ihana tuo siu asustus& oot nätti :>

    VastaaPoista
  18. paljonko toi puhelin makso ja montako megapixeliä? ois kans tarvetta uudelle:)? ihana takki ja takin omistaja:)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 120e ja vaan 2, ihan surkee kamera mut ei se mua haittaa ku mul on kunnon kamera <: kiitos :)!

      Poista
  19. Mulla on sama kännykkä mustana :)

    x0x0 http://angelstar-saarahani.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  20. Oot ihan huippukaunis, et näytä hirveesti suomalaiselta, tai siis voisit olla ulkomaalainen. :D Sun silmät on tosi ihanat! Ja tä blogi on iha huippu, jotenki sellanen aito ja monin tavoi tosi kiva!

    VastaaPoista
  21. Ihana puhelin , Mut voisitko vastata tähän : mistä ooot ostanu sun punasiin hiuksiin pidennykset vai oliko niissä ollenkaan ? koska ite tarttisin punaset pidennykset enkä löydä mistään :( olis tosi kiva , vai ostitko vaaleet ja värjäsit ne punaseks vai ? KIITTI JOS VASTAAT<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. punasia pidennyksiä tuskin on olemassa koska kellään ei ole luonnostaan punasia hiuksia :D joten kannattaa ostaa vaaleet ja värjätä ne punaseks

      Poista
  22. Hei tosi kiva blogi!:)ihania kuvia!
    Käy tsekkaa mun ja liity jos tykkäät!:
    http://nookkulandia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  23. ähh, pakko kysyy et miten teet noi kuvat tollee vaaleiks siis noi taustat esim tos mis on noi kaks kuvaa ja sit lukee toi feeling bautiful ja miten sit myös laitat ne toho ku jos mä laitan jonku kuvan nii ei siit tuu noin kivan puikulaa mul tulee semmone iso vaik painan sitä et pienentää mä en osaa... ://

    VastaaPoista
  24. Mul on sama känny

    VastaaPoista
  25. mulla on just samanlaine puhelin ku sulla (--: oot tosi kaunis, rakastan sun blogia :>

    VastaaPoista
  26. miten voit olla noin kevyt vaikka oot 156cm?!

    VastaaPoista
  27. mul sama puhelin ja ihan paska D:DD

    VastaaPoista
  28. Mullaki on gio ja näihi voi ladata Play-kaupasta Bloggerin. Sillä voi sit blogata ja jakaa kuvii ym.

    VastaaPoista
  29. Anteeks mut kantii vaihataa toi sun sähköpostin nimi kun lähetit mul viestin niin sun koko nimi näky siin eli sulunimikin ja nyt löysin sut heti facebookissa en ala levittää sun sukunimees =D

    VastaaPoista