24 elokuuta 2012

sea life

Heippa!

Ootte varmaan ihmetelly kun en oo postannu nyt pariin päivään mitään, olin kipeä ja oon edelleen vähän :( tosi moni on kipee heti ku koulut alko, ite kyllä sairastuin festareilla.

Mutta en ollu keskiviikkona enkä torstaina koulussa mut tänään menin 10-13 koska vikat kaksi tuntia oli peruttu, jes! mentiin sitten Riinan ja Katin kaa Sea Lifeen ku mulla oli semmonen ilmais lipuke niin eipähän maksanu mitään :) Huomenna sitten Espoo live tapahtumaan barona areenalle ja muuta kivaa!

nemo <3
ja akvaarioden söpöin otus <3
ei tullu pimeellä parempaa kuvaa... ja mikä noita kenkii vaivaa? ne on ne kiilakorot ku näyttää jotenki oudoilta ;D

kengät h&m
housut h&m
takki h&m
paita ginatricot

16 kommenttia:

  1. mulla tuli kans tuosta kalasta ekana mieleen Nemo :D + ihana päivän asu :)

    www.tiia-valokuvaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Oooi noi kalat oli hienoja :O Kauankohan siitä on ku mä oon viimeks käyny Sea Lifessä..? :D

    VastaaPoista
  3. ihanii noi pinkit fisut!! i like it ;)) ja sie oot kaunis rinsessa niinku aina!

    VastaaPoista
  4. mäkin tulin kipeeks festareil :c ihana asu!

    VastaaPoista
  5. onks noi kengät kivat ku oon ite niitä pari päivää kuolannu netist mut en oo viittiny tilaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no vois olla pari cm korkeempi korko mut muuten tosi kivat :)

      Poista
  6. määki oon ollu jo kaks viikkoo kipeenä! :( tulin yhtien festareiden jälkeen varmaanki kipeeks. Oot tosi kaunis ja sun blogi on yks mun lemppareista vaikka harvemmin luen kovin montaa vuotta nuoremman blogeja :)

    http://lifeisareasontobehappy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. muuten, ei nyt liity tähän vaan edelliseen postaukseen niin et saitko sen desingskins jutun puhelimeen ilmaseks vai pitikö sun maksaa?

    VastaaPoista
  8. Ihana blogi :)!!

    http://livelovelaugh-ronja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Mäki haluisin päästä käymään tuolla " sea lifessa ". Vaikuttaa tosi siistiltä mestalta, ainaki näin mitä kuvia on nähny. Ja ps olit kauniinaa liikenteessä :)

    VastaaPoista
  10. mäki olin tuol espoo lives enkä nähny sua :(

    VastaaPoista
  11. Ahistaa lukee sun blogia ku oot tommone ylikaunis!
    mutta PAKKO becauce paras blogi ikinä!!!!!! (:

    VastaaPoista
  12. Heh, mäkin nyt sut youtuben kautta löysin ja piti sitten seurata, ihana blogi ja oot tosi kaunis :)

    http://grrrauh.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  13. IHANA VAUVVVAAA ♥ :)

    VastaaPoista