07 syyskuuta 2012

sing !

Heipsuli ♥

Perjantai iltana on tullu laulettua pari tuntia singstaria ja semmosta kivaa :) Mulla ei oo mitään suunnitelmia viikonlopuks, kamalaa! Ehkä laulelen lisää singstaria ja syön hyvää ruokaa. Maanantaina ois varmaan tulossa se meikkivoide arvostelu muuten!
Ei mulla mitään kummempaa kerrottavaa nyt oo. väsyttää kauheesti, nyt nukkumaan ! :)

_MG_0215 _MG_0206 _MG_0209 _MG_0189 _MG_0169 _MG_0150 (2)
6.6 vasta ....
_MG_0256 _MG_0156 _MG_0129 _MG_0153 _MG_0161

housut h&m
paita h&m
toppi cubus
korvikset kappahl
huivi kappahl
kengät mekka
takki h&m

55 kommenttia:

  1. salee eka joka näki tän (Y) :D

    VastaaPoista
  2. Tiiätkö et onks toi Ninnin pipo H&M:st? :D

    VastaaPoista
  3. justinin juliste hihihi ihana♥

    VastaaPoista
  4. mikä sun silmäs on:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munki mielest se näyttää ihan oudolt ? ;o

      Poista
    2. se on tollee jotenki puoliks kii tai jotain :D tai ainaki se näyttää siltä

      Poista
  5. tuleeks meikkivoide arvostelu videol vaii? :)

    VastaaPoista
  6. oisit ottan videoo ku lauloitte :--))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. otinki, laitan ehkä tänne sen täs ku oon ladannu sen <:

      Poista
    2. heei ihana piristys toi sweet 16, koska täytin just eilen 16! aika hyvään paikkaan laitoit ton :D

      Poista
  7. Kumpi olit sinine vai punane?(; oot iiiihana, mun esikuva <<3(;
    Xoxo.mä(:

    VastaaPoista
  8. Jess uus postaus :D ooon oottanu nii kaua uutta postausta ja toivottavasti pian uutta :)

    VastaaPoista
  9. Ihania kuvia, oot ihan sairaan kaunis :) !
    Ja mäki oon syntyny 6.6. :) Hihi, tosin vaan oon sua vuoden nuorempi.. :>

    VastaaPoista
  10. Todella kaunis sinä oot ♥ //LUE SÄHKÖPOSTISI, pistin viestiä (:

    VastaaPoista
  11. eheh bongasinko ees tuolt heti ton ihanan bieberin julisteen :3 juuuu oli ilmotusasia mutjoo :D jajes uus postaus (::::

    VastaaPoista
  12. Heeii ku tos on toi kuva mis te laulatte nii onks se sun huoneest ? :DD ku satuin kattoo noit julisteit nii siel oli Justin Bieberin juliste et tykkääks/kuunteleks sitä ? :D ku ite rakastan Justinia ((:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei oo ku ninnin huone enkä kuuntele justinii :)

      Poista
  13. Awwwwww<3<3<3 Kuika ihana oot!! :)


    Millo on sun synttärit?? siis mikä päivä, kuukausi ja vuosi?
    Mikä on sukunimi )jos ei oo henkilö kohtaist?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 6.6.97 ja en sukunimee huutele täällä :)

      Poista
    2. miten voit täyttää 16 jos olet syntyny -97? ;o

      Poista
  14. Sul näkyy mones kuvas tai videos se sun vaateteline nii mist oot ostanu sen :) ?

    VastaaPoista
  15. Sait haasteen, kato tuolta ohjeet
    http://mittliv-ida.blogspot.fi/ :)

    VastaaPoista
  16. Mitkä noi ruskeat raidat sun poskissa on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha en kyllä nää mitään raitoja vaan varjostukset :D

      Poista
  17. Heeeei toi juliste seinä on tosi kiva! oon itekki pitäny monesti mun julisteita tollei ettei näy tota seinää ollenkaan. Niin ootko laittanu noi julisteet ihan sinitarralla kiinni tohon seinään vai jollain teipillä yms.? ku oon ite laittanu aina sinitarralla, mutta ne ei meinaa pysyä niin alkaa pikkuhiljaa vähän ärsyttään.. :DD

    VastaaPoista
  18. käytät / oot käyttäny joskus seppälän tekoripsii? onks ollu hyviä, ja onko ne tuhonnu omat ripset kokonaa? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noo vois parempiaki olla mutten jaksa ostaa muualta. eikä ne oo tuhonnu yhtää mun ripsiä vaikka oon käyttäny pari vuotta :)

      Poista
    2. okeiii, mite kaua ne sit pysyy vai käytäks samoi useamma kerra?

      Poista
    3. käytän samoja varmaa 20 kertaa :)

      Poista
  19. Onko sulla rusto vai onko ne klipsikorvakoruja? :) Ja tee joskus semmonen postaus missä esittelet teidän talon :) Ja tee lisää niitä my day videoita :):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mul on oikee rusto toisessa korvassa mut mikä on klipsikorvis ? :D ja emmä haluu esitellä sitä ku tää on iha ruma ja pieni, ei mitää nähtävää :(

      Poista
    2. Siis ku on semmosia vähänniiku tekokorvakoruja, et ne tulee niiku semmosella klipsijutulla korvaan kiinni :D Sattuko muute paljo se ruston laitto ? Ku ite oon aatellu laittaa :D

      Poista
    3. no must se sattuu melkee saman verran ku muuhunki korvan osaan ku tekee reijän huom itse kun tekee, en tiiä tuntuuks se erilaiselta ku lävistäjällä :DD ku mulla on vaan noi ekat korvan reijät ammuttuja :)

      Poista
    4. Hyi miten uskalsit tehä ite ! :D Ite en uskalla ku mua aina pelottaa et se tulehtuu tai jotai :D Tiiäkkö muute paljo maksaa tehä semmonen lävistäjällä ? :) Ps. Sulla on kiva blogi ! :):)

      Poista
    5. Ja muuten :D ... Oon kattonu noita sun kuvia ja videoita ja sulla on semmonen aivan ihana kaulakoru jossa on semmonen aika paksu ketju ja semmonen sydänriipus ♥ Nii tiiäkkö mistä se on ostettu ja paljon se maksaa ? :)

      Poista
    6. ei mul oo tulehtunu mikää minkä oon tehny ite :) ja se lävistäjällä maksaa 40 euroo. se koru on kultajousen tapasesta liikkeestä ja maksaa noin 200€ sain sen rippilahjaks, emmä muuten noin kalliita koruja saa! :DD

      Poista
    7. Aijaa :D Se on kyl tosi ihana ! :'3 ♥ Ja teetkö niiku millasella neulalla sen reijän ? :D

      Poista
    8. hakanneulalla :) tietty putsaan ja desinfioin tosi hyvin.

      Poista
    9. Aa okei :) Jos joskus uskaltais nii vois tehä :D

      Poista
    10. Kumpaa sä suosittelet enemmä ? :D Siis käyä lävistäjällä vai tehä ite ? :) Ja ku teet ite nii laitaksää siihen jonku hoitonapin ? :) Ja sori ku vaivaan sua tällee :D

      Poista
    11. Laitatko sen jälkeen jonkun hoitonapin tms ? Ja sori ku vaivaan sua tällee :D

      Poista
  20. onks tää sun kaveri jonka kans oot noissa kuvissa, niin mahollisesti lestadiolainen?

    VastaaPoista
  21. Kukab noi kuvat on ottanu? Sun blogis on tosii ihana♥!

    VastaaPoista
  22. voi ihanaa ko näytät olevan ilonen ku tuo tyttö pussaa sua :)) ootteko te yhessä?:) ootteko vielä uskaltanu pussata suulle, muitten nähen? ja tietääkö sun ex poikakaverisi että sä oot bi?:)
    mun mielesätä se on hyvä juttu koska itekki luulen olevani bi, en vaa oo aivan varma mun tunteista :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei olla se on ihan hetero :D kyllähän nyt kaikki tytöt poskelle pussaa <3 ja emmä oo väleissä mun exänkaa. taino ei me riidoissakaa olla mut ei me jutella :)

      Poista
    2. kannattaa jutella välit puhtaaks, koska sillon on aina parempi olla.

      Poista
    3. ai sen exänkaa ? :D mä sanoin ettei me olla riidoissa vaan me ei puhuta koska ei kiinnosta puhua sen kanssa :)

      Poista