24 syyskuuta 2012

tet

Tet paikasta pieni selostus kun en jaksa kaikille sanoo erikseen minne menin tettiin ;D


_MG_0988 _MG_0990 
housut cubus 29.90€ norm. 39.90€ _MG_0992 paita myös cubuksesta 19.90€ _MG_0994 oon ihan rakastunu jääkahviin, aattelin kokeilla halvempaa vaihtoehtoa kun niitä pieniä pulloja jotka maksaa 2€ ja vähän päälle. toi makso 3€ ja päälle, tosta saa sentään kaheksan kertaa! _MG_0995          ostin servettejä tulevaan kotiin sitten parin vuoden päästä kun ne oli niin halvat ;D nyt on jo kassillinen tavaraa kotiin jota ei ees vielä pitkään aikaan ole.... Mutta ei muuta asiaa tällä kertaa, meen pesulle ja nukkumaan, öitä :3

129 kommenttia:

  1. oot hassu mut sulonen ku keräät nyt jo tuleevaan kämppään kamaa :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo ehkä vähän outoo joo mut siitä tulee niin hyvä mieli ku on ostanu jotain sinne, et se muutto on aina lähempänä ja lähempänä ;D

      Poista
    2. Mä aloin kerää kamaa mun tulevaan kotiin jo kun olin vitosella ;D outoa?

      Poista
    3. Mä oon justiinsa samanlainen, musta on hienoo kans et säkin jo aattelet vähän pidemmän päälle :--D! Ihana postaus muuten. (elinalle)

      Poista
  2. sekotetaanko tuo jääkahvi suoraan kylmään veteen? ja oliko hyvvää?:p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei vaan maitoon, niinku tossa paketissa lukee ;) en oo vielä maistanu mut voin kertoo tääl sitku oon maistanu, jos muistan mainita siitä :)

      Poista
    2. Mun mielestä se o paljon parempaa ku sekoittaa maitoon

      Poista
    3. toi on maailman parasta jääkahvia! mä tykkäään :)

      Poista
  3. Tosi kiva toi valkonen paita! Ja noi "lyhyet" hiukset sopii sulle hyvin x)

    VastaaPoista
  4. mikä salama sulla on? ja käytäksä sitä videoita ottaessa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kato usein kysyttyä välilehti ja en käytä videossa :)

      Poista
  5. sulla on söpö napa :D

    VastaaPoista
  6. Vähän liian pienet housut..... D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no eihän sillä oo liian pienet housut!? :D:D mitä vittuu :o

      Poista
    2. kuinka isoja sä sit oikein käytät jos noi on sun mielestä pienet? :DDDD

      Poista
    3. mitä?? ihan normaalikokoset housut.. ::DD

      Poista
  7. en oo varma ootko jossain jo sanonut tästä mutta kysyn kumminki että onko siihen sun mopokortti juttuun tullu selvyyttä että hankitko sä sen , mitä sun mopolle tehään ja mitä sun porukat sano siihe että et haluakkaan sitä korttia ym =)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no en tiiä, ei kauheesti oo mun päätettävissä ku noi ei voi kuskata mua niille ajotunneille enkä osaa mennä julkisilla sinne koululle. En hanki sitä ikinä jos se noista on kiinni :D

      Poista
  8. mistä toi paita on joka sulla on tossa videolla? :D

    VastaaPoista
  9. mistä ostit tota jääkahvia :)

    VastaaPoista
  10. Ihanat housut ja noi jääkahvijauheet on ihan parhaita!! :)

    VastaaPoista
  11. Olis kiva jos tekisit joku kerta sellasen vaatekaappikierroksen, esittelisit sun vaatteita ja varsinki kaikki sun lempparit niistä :) Mun mielest tätä on kai ehdotettukii jo joskus..;)

    VastaaPoista
  12. Mist toi harmaa paita on? :) ihana

    VastaaPoista
  13. Mistä toi paita on? :) ihana. Ja muutenkin sulla on ihana blogi! 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai harmaa ? se on ginasta ja kiitos :)

      Poista
  14. voiii elina sie oot niin pikkune ♥ säikähin sun jalkoja ku katoin jännästi tosta videolta ku nousit. hahah! kauniina taas ollu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäki säikähin niitä ku katoin ton videon, näytti siltä et mul ois vaan luut housujen alla ;D aw kiitos <3

      Poista
  15. miten painat noin vähän? ; oo painan sua kymmenen kiloa enemmän vaikka oon vaan pari senttiä sua pidempi ja pidän itteeni kumminki ihan hoikkana :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en osaa vastata tohon kysymykseen :D

      Poista
  16. voi ei säälin sun vanhempia ku oot niin pahassa murkkuiässä. kaikil videoil mis vastaat sun äitille tms ni oot tosi törkeän kuuloinen. tässäki videossa huusit pariin otteeseen ärsyttävään sävyyn. kunnioitatko yhtään sun vanhempia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha sähän tiiätki kaiken musta. mun murrosikä alko 8 vuotiaana ja oon nyt 15, ehkä se pahin vaihe on jo menny yli, niin toi mun äitikin mitä säälit mulle on sanonut ;)
      ehkä "huudan" sille siks et se häiritsee mua, ei tartte puuttua mun ja mun äidin välisiin asioihin ku emmä sentää sulle oo huutanu niin miten se voi ärsyttää sua ?

      Poista
    2. mun mielestä elina kyl vastas ihan asiallisesti ? itekkin meinaan puhun tollein vanhemmille ja mun mielestä toi on ihan tavallista?

      Poista
    3. huoh näitä anonyymejä taas...

      Poista
    4. itekkö muka vastaat vanhemmilles aina tosi kiltisti? huoh...etkä ees tunne Elinaa nii älä tuu huutelee tollasta

      Poista
    5. hahahahahahahahh xDDDD ooks tosissas ( eka anonyymi siis) ehkä elina huus sen takii et sen mutsi kuulis ees jotai ku sil oli musa pääl ?? ja mistä sä tiiät sen asioist mitää ? :))

      Poista
  17. Elinalla voi olla hyvä ruuansulatus, ylempi ano sulla ehkä ei :D

    VastaaPoista
  18. siiis onks sul napakoru vai kuvittelinks mä vaan ? :D

    VastaaPoista
  19. Ihana blogi niin ja että aiotko muuttaa vasta kun täytät 18 vai koska ja mihin aiot lähtee peruskoulun jälkeen?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eiku varmaan 17 vuotiaana muutan. tai mahollisesti heti ku on töitä ja löytyy joku kämppis kelle muuttaa. meen amikseen kosmetologiks opiskelee :)

      Poista
  20. Vaikutat tosi ihanalta tyypiltä! (:
    Ompa sulla laihat jalat :o

    VastaaPoista
  21. äää arvaa tuleeko mulle kauhee muuttokuume ku lueskelen sun muuttosuunnitelmia :DDnomut ei mullakaan enää kauaa aikaa siihen muuttoon oo...jännää!

    noi sun hiukset on muuten aivan ylikivat myös tolleen lyhyempinä :)toivottavasti sun muutto sujuu sitte mutkitta,kun sen aika koittaa!

    -Sara

    VastaaPoista
  22. aws toi hengari :'D mistä oot ostanu:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. henkari* anteeks oli pakko korjata :DDD

      Poista
    2. valtterin kirppikseltä :)

      Poista
  23. Mikä sen paikan nimi on ? :)

    VastaaPoista
  24. hahha :DD olit ihana tossa lopussa kun nostit peukkus ylös, ja vähän ajan kuluttua katoit sitä sillain > o___O
    Susta vois muuten tosi hyvin kuvitella, että susta tulee kosmetologi, vaikutat ihan sen tapaselta (en tiiä miks) :DD

    VastaaPoista
  25. Mullekki tulee kauhia muuttokuume ku luen näitä sun postauksia :D ihanat nuo housut :)

    VastaaPoista
  26. toi on ihanaa toi kahvi <3 pitäis itekki ostaa sitku tervehdyn ja pääsen kauppaa :D

    VastaaPoista
  27. toi jääkahvi on tosi hyvää !! :) ite juon joka päivä melkee (:: ja tota samaa !

    VastaaPoista
  28. miten sä näin nuorena muutat ?:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. emmä nyt muuta vaan 17 vuotiaana suunnilleen :D

      Poista
  29. saanko sen paikan nimen? :) et jos se siis on kiva paikka ni voisin joskus poiketa! :D
    +voisiks joskus tehhä videon sun lävistyksist et esittilist niitä ja kerrot esim. mis otit ne ja ootko tyytyväine :) sun napis on tosi nättiii!<3
    sul on ihana blogi ja oot tosi kauniss :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no emmä tiiä muutaku boodomin kartano :D voin laittaa kuvilla sit ne lävärit ku oon tilaamas joskus täs lisää :) kiitos!

      Poista
  30. Aijjotsie muute muuttaa yksi asuu vai iha kaverien kaa? (: Mä varmaan pakosti kaverien kaa koska jos on joku pienki rasahus nii mä oon iha peloissani :D muttasulla on kyl ihania vaatteita ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kaverinkaa varmaan, yksin on kallista :) kiitos <3

      Poista
    2. osaatko vielä sanoa että kenen kaverin kanssa?

      Poista
  31. sulle sopis muuten tosi hyvin polkkis! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäki huomasin saman ku hiukset oli silleen takana

      Poista
  32. Miten sul voi kestää kävellä 3kilsaa puolestunnis? O.o :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yhessä kilometrissä menee 10 minuuttia, ihan normaali aika.

      Poista
    2. riippuu kuinka nopeeta kävelee ja onko ylä-vai alamäkiä. ja mulla menee kyllä helposti tuntiki jos kävelen 3km...heh :DDD

      Poista
  33. mukavaa että löysit hyvän tettipaikan (: & hienot housut ! Sulla on aina nii ihania nuo videopostaukset, tykkään :-- ) jatka samaan malliin

    VastaaPoista
  34. Mistä toi sun paita on? :) tosi kiva, niinko noi housutki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai harmaa? se on ginasta :)

      Poista
    2. joo just sitä meinasin :) kauankoha sitte ostit, et myydäänkö enää?

      Poista
    3. ostin joskus kesällä, en usko et myydään enää ku ostin sen sillonki ale rekistä :(

      Poista
  35. kävelet 84 kilometrii kahes viikos jos kerta kävelet 6km päivässä :D siistii!

    VastaaPoista
  36. Voi vitsi oot sika kaunis!:) Ihanat noi housut! Ja kylmä kahvi on parasta!!<3<3 Ei sulla mun mielestä laihat jalat oo. Mun mielestä ihan normaalit:) :O

    VastaaPoista
  37. mistä oot ostanu ton paidan? siis ton, mikä sulla on päällä!

    VastaaPoista
  38. Moikka!

    Sulla on todella kiva blogi ja hämmästyin tosi paljon kun luin tuolta usein kysytyistä että olet 97 vuonna syntynyt ;o Ajattelin kysyä pari kysymystä jos vain viitsit vastata. :)

    Poltatko?
    Juotko?
    Oletko ikinä kokeillut huumeita?

    Olen kiitollinen jos vastaat. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en polta, juon harvoin enkä oo kokeillu huumeita :)

      Poista
  39. Onks sulla anoreksia?:oooo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kato kuvia hieman vaikka googlesta sanalla "anoreksia" ennenku tuut kysymään, kiitos.

      Poista
    2. Kai sen nyt kuvistaki ja videosta jo huomaa ettei elinalla anoreksiaa ole:) mun mielestä oot ihan normaalin kokonen ku oot kumminkin vissiin aika lyhyt:)?

      Poista
    3. joo suosittelen myös eka selvittämään mikä on anoreksia enne ku tulee tollasta kyselee

      Poista
    4. Ensimmäisen anonyymin kommentti oli provosoiva ja senkummemmin ajattelematta esitetty,mutta haluan huomauttaa että minkä tahansa näköinen vartalo voi sairastaa anoreksiaa.Esimerkiksi ylipainoinen voi sairastaa anoreksiaa,mutta hänen anoreksiansa on vain niin alkuvaiheessa eikä hän sen takia ole vielä kerennyt laihtua etc.Eli ei se anoreksia aina näy päällepäin,ja eivät ne googlen kuvatkaan varmasti näytä ihan kaikkia anorektisia vartaloita ja ihmisen mielen syövereitä.Joten ei se googlen kuvahaku mitään todista.
      Tarkoitan tällä nyt sitä,että emmehän me voi vain ulkokuorta katsomalla sanoa,että jollakin on tai ei ole anoreksiaa (kuten käsittääkseni tuo toinen anonyymi väitti).Voimme tehdä vain omia päätelmiämme.

      Tästä Elinan vartalosta ja painosta jahkaillaan näköjään kokoajan hirveästi,mutta kannattaa nyt vain lopettaa se jahkailu ja antaa olla.Kaikki eivät vain liho vaikka söisivät kuinka rasvaista ruokaa tahansa.Itse olen kokenut tämän, että painoa ei millään meinaa tulla vaikka noudattaa kunnollista ruokavaliota ja sitten saa kuulla kuinka langanlaiha olet.Eli tuo voi hyvinkin olla geeneistä kiinni.

      Poista
  40. käytätsä enää muute tekoripsii? :)

    VastaaPoista
  41. voisitko tehä joskus semmossen postuksen missä esittelet että mitä oot ostanu jo sun tulevaan kotiin (:?

    VastaaPoista
  42. Mikä toi laulu on ton videon taustalla?:)

    VastaaPoista
  43. sulle sopis todella hyvin tollanen leikkaus että edestä pitenevä, niinku se vähän välil näyttää tos videossa :) näyttäisit vähän jotenki vanhemmalta tollasseella! toki pitkilläkin ;D - tuleva parturi kampaaja :)

    VastaaPoista
  44. kauheen lapsenvartaloinen oot :D

    VastaaPoista
  45. noi hiukset sopii sulle :) ! ku sanoit että joudut kävelee tettii yhteen suuntaa noi 3km nii ihmettelen vaa et miten oot päättäny mennä tonne? tai ei ainakaa mul tulis eka mielee monen kilsan päässä oleva kartano tet-paikaks :DD

    VastaaPoista
  46. must sul on kiva vartalo nyt ku näyttää et oisit vähän lihonu!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. emmä oo lihonu kyllä ;D vaaka näyttää sen about 38 kiloa vieläki... näyttää varmaa vielä ku oon 20 ku se on jo näyttäny samaa vähintää 5 vuotta. :(

      Poista
  47. mist toi sun päälläs oleva harmaa paita on?:) se on hieno

    VastaaPoista
  48. painan sunkaa melki samanverran ja oon noin 160 cm :) (15 ) tiedän tunteen, musta on jopa puhuttu seläntakana että olis anoreksia.. ku en millää liho:) en älyä ku vaikka painais kuinka vähä ei välttämättä tarkota sitä :D mutjuu ihana blogi sulla ihanaa ku löytää video blogin ! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä :( ja en ymmärrä miten joku voi ees luulla anorektikoks koska kyllä sen naamasta huomaa ku seki on sillon iha luiseva, mulla on ainaki pulleet posket ku hymyilee ;D
      kiitos paljon <3

      Poista
  49. sulle sopii älyttömän hyvin noi hiukset ku ei oo pidennyksiä!:) ootko tehny joskus huonepostauksen? :D jos et, nii ois kiva jos tekisit:)!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon tehny, se löytyy mun youtube kanavalta tosta oikeesta reunasta "löydät myös näistä" otsikon alta :)

      Poista
  50. Aika aikaista ostaa servettejä, ja ihania vaatteita =)))

    VastaaPoista
  51. Bongasin sut youtubesta, ja jotenki jäin kattoo sun videoita. Sieltä eksyin sit sun blogiin ja nyt oon vähä aikaa seuraillu tätä. Sul on tosi kiva blogi, joten liityin lukijaks. :-)
    http://colourfulhusky.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  52. voisiks lisätä blogiis blogiarkistot gadgen, helpottuis vanhojen postausten lukeminen?

    VastaaPoista
  53. Onko toi sun paita ostettu lähiaikoina(niiku vaikka 1kk-2kk sisällä) sieltä gina tricosta? ja maksoko se 14,95€?

    VastaaPoista
  54. mulla sama ongelma , syön ihan helvetisti ja sitten en vaan lihoo ja oon kasilla painan 37 ja oon 159 pitkä :(

    VastaaPoista
  55. Lyhyet hiukset sopii sulle! Kun juot juotko missä, ja kenen kanssa? ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ulkona tai sisällä, kavereitten kaa :) ja kiitos :3

      Poista
  56. Apua?! Mä oon ollu aina pieni-kokoinen esim 4lk laiha ja lyhyt.

    Nyt 7.lk oon kasvanu 7-8cm pituutta ja lihonnu 5-9kg. Onko se normaalii?? Haluaisin apua ja en tarkota,että leuhkisin vaa tuli mieleen :)

    Oon urpo,tiiän :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no sulla on vaa alkanu kunnolla murrosikä nyt vasta koska jos oot lähiaikoina kasvanu ton verran ni kasvupyrähdys se on :) mulla se tuli joskus neljännellä luokalla, olin sitä ennen varmaa tästä 10 cm lyhyempi, tiiä sit miks musta jäi lyhyempi ku mun äiti :D mut iha normaalii :)

      Poista
  57. moikka elina! :) voitko linkata ne sun kavereiden blogit, joilla ne on? kun olet sanonut että parilla on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://lottaliveandlaugh.blogspot.fi/
      http://ninninjaoonanblogi.blogspot.fi/
      http://kia-onestepforward.blogspot.fi/

      Poista
  58. saaks tetist rahaa :D ?

    VastaaPoista
  59. Tosi kiva video, mua vaa häirihtee ku musas kuuluu vähä liian kovaaki usein ja hiljane äänes jää sinne alle...:)

    VastaaPoista
  60. Voooi, oot ihan sika kaunis :)))) ! Seurusteletko jonkuu pojan kaa nyt ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <3 en valitettavasti.... ehkä joskus vielä ;D

      Poista
  61. pakko sanoa olet pulskistunu iha silmissä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihan silmissä ? :D emmä kyl oo, vaaka näyttää samaa ku aina :)

      Poista
  62. Kiva ku teit taas videota! Näit on nii kiva kattoo:) Oot ihana!

    VastaaPoista
  63. olit ostanu joskus alku kuusta sitä EVONIA HIUSTENKASVATUS RAVINNETTA, ni onko se toiminu et huomaakko mitään eroa koska ostin ittelle sen enkä oo vielä käyttäny yhtää ko en tiiä et toimiiko ni en oikee uskalla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon käyttäny vast alle puol pakettia tai puolet mut kyllä auttaa oon huomannu. käytä käytä käytä! :D

      Poista
  64. moi, hei ihana blogi ja tietenkin myös Elina! ;) hih.. Muuten tää ei liity mitenkään aiheeseen, niin mutta ootko sä bi? :)

    Hauskaa syksyä sulle ;)

    VastaaPoista
  65. milloin oot ostanu ton harmaan paidan ginasta et jos niitä olis vie sielä? :)

    VastaaPoista
  66. missä kartanossa oot tet:ssä??

    VastaaPoista
  67. tulivaa mielee tost sun huulikorust et voiks sitä koskaa vaihtaa, vai meneeks heti umpee niinku joku kulmakoru?:o ja sit tosta nescafen ice coffeesta, etku määki litkin niit sarbucksei nii onks toi yhtä hyvää ku ne?:)

    VastaaPoista