19 syyskuuta 2012

videota :)

Moikka ♥

Vihdoin saatte videota ku sitä on pyydetty paljon taas :)
Mun piti vielä sanoo että ku infoon teille tästä mun kouluvuodesta, millasia numeroita saan ja niinpäinpois, niiiin että ruotsin koe meni ihan hyvin, pakko tulla ainaki yli 7 josta oon ylpeä koska mun on vaikee opetella kieliä. Tiedän että jotkut on varmaa sillee "7 ? mä oon ylpee jos saan vähintään kiitettävän" mutta koen että oppiminen on mulle useissa aineissa hankalaa joten ei kannata laittaa liian korkeita tavotteita ;)

Jos yhtään kiinnostaa ni ajattelin tehä vähän ennen joulua marraskuun puolella ? ehkä. semmosen kouluun liittyvän postauksen ku monia kiinnostaa mihin aion mennä tän peruskoulun jälkeen :) kertoisin vähän millasia numeroita on tullu ja paljonko pitää olla pisteitä ja onko mulla niitä tarpeeksi ja plaah ;D nyt videoon!


muistakee että arvostelu on tulossa niistä ravintolisä jutuista noin kuukauden päästä jollon oon käyttänyt ne loppuun! :)

_MG_0696 _MG_0675 _MG_0665 _MG_0660 _MG_0659

housut ginatricot
bleiseri h&m
toppi h&m
kengät mekka
laukku seppälä
kaulakoru h&m
sormus ginatricot
takki h&m

79 kommenttia:

  1. oot niiiiiin kaunis ilman pidennyksii !

    VastaaPoista
  2. Sä oot kyllä niin herttasen ujo tai sellai noissa videoissa :)

    http://siirisofiaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. ääääää oot ihan yli ihanan olonen :D

    VastaaPoista
  4. onks sul huulis jtn tos videos? jos on ni mitä, kivan väriset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo lumene natural code huulipuna sävy 4 satin coral ja huulikiiltoa vähän päällä :)

      Poista
  5. mihin meet tettii :)

    VastaaPoista
  6. mitä hiustenhoito pillereitä sä syöt? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. syön myös evoniaa, en voi olla muutaku tyytyväine ja mun kampaaja sano mulle tänään että älä lopeta niiden syöntiä et ku ne on tutkittu ja ne oikeesti auttaa. Oon syöny ny niitä loppu talvesta alkae :)

      Poista
  7. hahah, mun mielestä 7 on jo aika hyvä, ruotsi ei oo kaikille helppo aine, mullakin oli aluks vaikeuksia mut kauheella pänttäyksellä se sujuu jo aika hyvin ja numerot nousee pikkuhiljaa. maltti on valttia :) kannattaa sinne kosmetologipuolelle panostaa matikkaan, sitä tarvitaan ainakin pääsykokeissa..tai ainakin ennen on tarvittu, kaveri haki sinne ja se ei päässy sen matikkalaskujen takia :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. onneks sinne ei oo enää pääsykokeita!!! :D kerranki hyvä onni tuli mun kohdalle :)

      Poista
    2. kai tiiät et kosmetologi linjalle haki tänäkin vuonna ilman pääsykokeita 400 ja pääsi 14 :)

      Poista
  8. on sullla kylllä pieni perse ! :D:D ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. onneks oot noin tyttömäinen tyyliltäs, koska naisella täytyy olla persettä !!!

      Poista
    2. kaikki ei oo läskejä ja ei oo kiva tulla tollee arvostelemaa... sitä paitsi kaikilla on oma maku!

      Poista
    3. samaa mieltä mutta ei tarvi olla läski että olis persettä :DD

      Poista
  9. Oot niin nätti<3 Oon seurannu sun blogii nyt n. 3 viikkoo ja oot vaa yksinkertasest paras!! :-)

    VastaaPoista
  10. ihana takki! :)

    http://j-ennas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. Tosi hyvä valinta, että otit pidennykset pois! Värjäät vielä noi ja pidä niitä todellakin edessä sun kasvojen malliin sopii hyvin lyhyetkin ! (:

    VastaaPoista
  12. oot super kaunis:)! kerrot asioistas aina niin ilosesti kivasti,mukava tyttö:) onnea kouluvuoteen ;)♥

    VastaaPoista
  13. Millä muokkaus ohjelmalla muokkaat näitä sinun kuvia? :))

    VastaaPoista
  14. epäreilua että olet noin täydellinen (ulkoisesti) kaunis, laiha ja hyvä pyllykin!

    VastaaPoista
  15. tykkään sun blogista hirmusesti ja oh gosh oot sairaan nätti

    VastaaPoista
  16. oo ihana toi ristisormus ja sä oot taas nii nättinä :) ♥


    maxinmaailma.blogspot.com

    VastaaPoista
  17. Ihant noi hiukset ilman pidennyksii ! (: ja muuteki iihana blogi jota jaksaa lukee ((:

    VastaaPoista
  18. Miten joku edes voi olla noin nätti ku sä(:! Aiotko tehä jonku meikkivideon(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon tehny jo, löydät youtube kanavalta, se lukee tuol oikeella "löydät myös näistä" :)

      Poista
    2. Nyt ku sanoit ton, nii katoin noi sun kaikki videot(:

      Poista
  19. voi jumbe ku oot nii upeee ! ihanat silmät ja hiukset <3 :)

    VastaaPoista
  20. Oletko täysin suomalainen? :)

    VastaaPoista
  21. ihanat noi lyhyetki!!!ehkä jopa paremmat ;)

    VastaaPoista
  22. älyttömän ihana toi kaulakoru, mistä oot ostanu? :-)

    VastaaPoista
  23. oot kyllä aiva upee tyttö !:)

    VastaaPoista
  24. Miks oot noin ihana ja kaunis(:?

    Aika tyhmä kysymys tää, mut ootko koskaa ollu koulukiusattu??(:

    VastaaPoista
  25. hei sullahan on vaik kuin pitkät hiukset ilman niitä pidennyksiäki :---o luulin et sulla ois lyhyemmät !

    > hihiheheh.blogspot.com

    VastaaPoista
  26. mistä tuo evonia - hiustenkasvatusjuttu on ostetgu ja paljonko maksoi:)? vastaathan nopeasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kodinykkösessä on niitä ainaki, eli varmaan anttilassa, muualla en oo kai nähny. toi makso 20e ja siinä on 56 kapselia (1 päivässä) :)

      Poista
  27. mä en tajuu miten osaat piirtää noin täydellisesti nuo lainerit :D oon tosi monesti yrittäny mutta ei se ei onnistu :D hiihi oot kaunis!

    VastaaPoista
  28. Nice casual look!
    What about following each other? Visit my blog and let me know, it would be great to keep in touch!
    I was also wondering if you would like to enter the competition to become the Fashion Muse on my online fashion magazine, it means that you will have your outfits published there!....write an e-mail at info.forerunners@libero.it to learn more!
    XOXO
    Ylenia

    VastaaPoista
  29. Tee vaan se koulujuttu ! mua ainaki kiinnostas (: Oisko mahollista että tekisti joskus semmosen postauksen missä esitteliset sun kaikki naaamanpuhistus tuotteet siis ne ihonpuhistus tuotteet ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei mulla oo ku semmonen apteekin saippua vaan ja sit läträän 1000 kiloo rasvaa naamaan ni emmä viiti tehä :(

      Poista
  30. sun omasta mielestä tuo näyttää varmaa siistiltä etä pistät hiukset taakse mutta suoraan sanoen näyttää vaa et sulla on polkka tukka hyi en suosittele pitään tollee ja nyt aattelet että "no on se hienon näköstä" mutta EI OLE!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tonkin voi sanoa asiallisesti ilman noita hyyyyi kommentteja sun muita en suosittele pitämään tolleen lauseita :) se on vaan sun mielipitees eikä mikään totuus. ja polkkatukka on muutenki leikattu tasasesti ja mun hiukset ei sitä oo, joten miks ne näyttäis polkkatukalta?
      jos sä et tykkää polkkatukasta ni se ei tarkota ettei kukaan muukaan tykkää :)

      Poista
    2. mitä vitun väliä sillä on mitä muut ajattelee? jos ite tykkää nii sit tietenki pitää hiuksia noin, ei muiden mielipiteel pitäs olla väliä.

      Poista
  31. Ihana asu nuo farkut on kivat! :)

    VastaaPoista
  32. huh tajusit ottaa ne pidennykses pois,MUN mielestä hiukses on noin kivemmat!

    VastaaPoista
  33. Siis aijotko pitää ikin pidennyksii,vai vain pidät taukoo ton kasvatuksen ajan?
    JA videona ois kiva mis esittelet sun korut,sormukset yms(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en tiiä vielä kyllä mä varmaan joskus. voin jossaki vaiheesssa varmaan :)

      Poista
  34. Sanonpahan vai että noita hiustenravinto-lisä ei kannattaisi syödä. Jos syöt niin KAIKKI KARVAT KASVAA!!
    t.kokemusta on... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nehän voi ajaa pois :D mulla muutenki kasvaa parin alueen karvat nopeesti ja tuuheina, siis on aina kasvanu eikä siit oo mulle mitää riesaa kuka vaa ajaa ne pois.
      sitä paitsi se on vaan hyvä jos ripset ja kulmakarvatkin kasvas ;)

      Poista
  35. heipsu!:) mulla ois sulle tällane pieni haaste:p Oon kyl seurannu blogiis vasta jonku kuukaude nii en tiiä ookko tehny joskus tällasta...mutta siis tällane; Esittele sun 5 tärkeintä esinettä/asiaa joita ilman et vois elää tai mitkä on sulle tärkeitä:---)(siis joko videolla tai jotenki muute) :--)ps: ihan sika kivoi vaatteita sulla!(=

    VastaaPoista
  36. Mikä ulkoasu sulla on? Hento ote tms..? Haluisin tietää(:

    VastaaPoista
  37. moikka elina! :) sun silmät on tooosi suloiset ja sun ihanat hiukset! ;) haha, oot kyllä tosi suloinen! :) Mitäs suunnitelmia sinulla on viikonlopuksi? (; Ihan vain halusin kysyä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aw kiitos :) ei mitään suunnitelmia, nukun paljon ku on tota univelkaa... :( ens viikonloppuna sitte kavereitten synttäreitä, can't wait !

      Poista
    2. itsekkin ajattelin nukkua :D & valvoa! ;) jeei have fun! :)

      Poista
  38. Sulla on ihan sika suloiset simmut!:---)ja noi sun hiukset näyttää kivemmilt ilman niitä pidennyksii! ( :

    VastaaPoista
  39. onks muuten sun tekoripset alkanu "syödä" sun omia ripsiä? mun kaveri nimittäin piti tuollein tekoripsiä ja jossain vaihees huomas, et on omat ripset täydelliset tyngät, ja lopetti käyttämisen. oot oikeesti tosi kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei oo ja oon käyttäny pari vuotta :) kiitos!

      Poista
  40. eikäää rakastan sun silmiä ja hiuksia! kui kaunis voit olla?! o: ja sul on iha paras blogi! (-: tykkään sun videoista tositosi paljon (-: ja kuvat on ihania! millon tulossa seuraava video? (-:

    VastaaPoista
  41. Siul on ihania vaatteita ja siun videot on tosi kivoja:)) katoppa toi miun blogi, heti ku kerkeet++ vinkkejä saa JA pitää antaa;>>

    http://openyoureyesandcomeintomylife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  42. sun hiukset o jotenki kivat tolleei, ku ei oo pidennyksii :) tuli kans hirvee himo toho lävärii mikä sul on :D

    VastaaPoista
  43. voisitkohan pyörättäää tässsä jossain videon jossa esittelisit kaikki laukkkusi ? heh heh :)

    VastaaPoista
  44. Hei ! Minun on pitänyt kysyä tätä jo kauan , mutta jos olen oikein ymmärtänyt niin oletko sinä Bi - Seksuaali ? :-)

    VastaaPoista
  45. Aivan ihana blogi sulla :-)! Jos sua kiinnostaa ni käy kattoo munkii blogi

    www.dachshund-smile.blogspot.com

    :-D jos se on susta hyvä kommaa ja liity vaikka lukijaks c:

    VastaaPoista
  46. jokainen voi olla kaunis meikin avulla,ja mä arvostan enemmän sitä kauneutta, kun tyttö/nainen on ilman meikkiä ja on sillon tosi kaunis! vahvan pakkelikerroksen taa voi piilottaa tunteet, ja ilman meikkiä olis vaikeissa tilanteissa ihan pulassa ku ei oo meikkiä suojaamassa sun haavottuvaa luonnetta! ne, jotka on ilman meikkiä, on kauniimpia, ja niitten on helpompi sopeutua tunteissa näkyviin tilanteisiin, koska ne tavallisessa arjessa on oppinu tohon. Laita itestäs uusimpaan postaukseen IHAN natural kuva! (jos kehtaat)

    VastaaPoista
  47. onks sullla poikakaveri? niiku ei vinkkinä silleen ;);)

    VastaaPoista
  48. onko noi farkut viel myynnis ? on aivan ihanat (----:

    VastaaPoista
  49. Oot vaan niin sulonen:)Tosi hyvältä näyttää ilman pidennyksiäkin sun hiukset, tosi pitkäks on jo kasvanu noi.

    http://wordsoflifebyjasmin.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  50. kasvaako teillä jotain ötököitä, kun raavit sun naamaa ja hiuksia joka videossa vähänväliä? tai jos teet videon, ni se aina vaan kestää ja kestää ja kestää, kun pitkität sun asiaa. noi sun asiat sais kerrottua minuutissa. ei siis millään pahalla, mutta häirii vaan nämä asiat:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo itse en ees ikinä jaksa noit videoita kattoa ku niin jotenki pitkäveteistä, mut kukin tyylillään ! muuten tosi kiva blogi ! :')

      Poista
  51. onko sulla alkanu hiukset kasvamaan nopeemmin nyt ko syöt niitä lääkkeitä ja otit pidennykset pois käytöstä? ko mulla kasvaa hiukset ihan hirveen hitaasti ja mulla on tosi ohuet hiukset ja aika lyhyet yli olkapäiden kuitenki, ja mulla on alkanu kaljuuntua jo ja oon yli vuoden jo niitä pitäny.

    VastaaPoista