25 lokakuuta 2012

make up brushes ♥

Heii :)

Aattelin tänään esitellä kaikki noi mun siveltimet ku jotkut on pyydelly semmosta joskus sen meikkien esittelyn yhteydessä :) Tein siitä nyt kuitenki erillisen videon, että voin vähän selittääkin noista jotain!


Kirjotin alemmaks missä mm. on kyseisiä liikkeitä, mut ne on vaan täältä pk seudun alueelta :)

_MG_1879 _MG_1876 1. The Body Shop            2. Pretty.fi              3. MSCHIC
http://mschic.fi/
_MG_1875 Naked paletin mukana tullu sivellin (Urban Decay)
http://www.beautybay.com/cosmetics/urbandecay/nakedpalette2/
_MG_1874
1. Inglot               2. Make Up Store            3. Inglot

 Inglotilta voi tilata netistä, tai liikkeitä on mm. Jumbossa, Sellossa ja helsingissä jossain, Kamppi tai Forum.
http://www.inglot.fi/
http://www.makeupstore.se/then/stores.php?country=fi
_MG_1872
 1. Sokos            2. Sokos             3. Kicks
  Kicks liikkeitä on esim Jumbossa ja Forumissa. _MG_1871 kaikki Pretty.fi: stä_MG_1870 jaaaa sekin Pretty.fi:stä.

126 kommenttia:

  1. ihanat hiukset ! <3

    VastaaPoista
  2. Miten millä koodilla tai semmosella oot saanu sun videot ton kokosiks ja tässä mun blogi http://rememberthatsomeonelikeu.blogspot.fi käy kattoo ja liity jos kiinnostuit ei oo pakko tietenkään :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. käyn kattoo! :) ja ku oon lisänny sen videon siihen mihin kirjotetaan sitä postausta, meen html koodi kohtaan (siinä ylhäällä missä on ne lisää kuva ja ne fontti jutut) ja siel on luvut "320" ja "266" kahteen kertaan, vaihdan ne "620" ja "466" :) toivottavasti ymmärsit mun selityksen ;D

      Poista
    2. Laitaks sä noi kuvatki tol samal mil videot tai siis saman kokosiks :)?

      Poista
    3. en ku laitan kuvat flickrin kautta jollon voi päättää minkä kokosia niistä tulee :)

      Poista
  3. voisitko joskus harkita make up tutoriaali tekemistä vai ootko jo kerenny semmosenkii tehä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon tehny, kato täältä: http://www.youtube.com/user/ccandyysblog :)

      Poista
  4. Tosi kiva video ! :) voisitko käyttää ollenkaan gt:n tai h&m:n siveltimiä vai suositko noita ns. "kalliimpia" ? :) teitkö muuten noi kiharat suoristusraudalla vai kihartimella ? Tosi kivan näköset !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :)! mulla on ollu h&m: än poskipuna sivellin, eka se oli semmonen aika pehmee ja hyvä mut meni sairaan nopeesti ihan "hampuks" vähänniinku hiustenpidennykset ois hamppuset :D heitin sen pois siis ja sit kokeilin ginatricotin luomivärisivellintä, se oli must niin huono et eeei! siit lähti heti ihan sikana niit muovisia karvoja irti ja ei luomiväri ei ees tarttunu kunnolla siihen :( joten niistä en ainakaa enää koskaan osta siveltimiä... mut marketeissa on kyl hyviä siveltimiä, esim ne iberot sun muut :)
      tein ne obh nordican korkkiruuvi kihartimella ^^ kauhee story tuli ;D

      Poista
    2. Ittellä mulla on ginan puuterisivellin ja se on iha surkee :D
      http://lifeislife-lumipallovyryy.blogspot.fi/?m=1
      tosson mun blogi. Saa käyä tsekkaa :)

      Poista
  5. herrajumala oot kaunis tässä! ja puhut lujempaa :P

    VastaaPoista
  6. Kiva video (: vahänkö sun hiukset on pitkät vaikka ne on kiharalla.. minkä merkkisiä ravintolisiä sä syöt? ((:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) Evoniaa käytän.

      Poista
    2. Koska muuten teet sen ravintolisien arvostelun? :)

      Poista
    3. tällä viikolla yritän :)

      Poista
  7. Aivan upeet enkelimäiset hiukset! Hirmu nättinä olet(:!
    Voisitko joskus tehdä videon miten laitat nuo kiharat? näyttävät niin ihanalta!
    Tässä vielä mun blogi, kurkkaappas jos vaikka kiinnostaa(:
    http://thelittlestepsitake.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :)! oon tehny jo kerran kikkurointi videota mut nii... kuhan kiharsin koko tukan ja laitoin pinneillä tukan toiselle puolelle vaan ^^

      Poista
  8. Tykkäätsä siitä naked paletista? Oon miettiny ite et ostaisin, ni onko se hintansa arvonen? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo tykkään! on todellaki hintansa arvonen :)

      Poista
    2. Jee! Se on sitte ykköstoive jouluks.. jos jaksan oottaa sinne asti :D Ainiin ja saako sitä ostettuu jostain vai pitääkö tilata netistä? Mistä ite ostit? (:

      Poista
    3. beautybay.com :) suomessa ei valitettavasti myydä :( mut noi tulee briteistä, ei oo minkäänlaisia postikuluja! mulla kesti viikko tai vähän alle et paketti tuli :)

      Poista
  9. mites janina kanssa???? ;OO oootteko nähny?

    VastaaPoista
  10. heippa !
    onks toi pinkki puuterisivellin sellanen pehmee vai siltä väliltä? ,ja onks se minkäkokonen suunnilleen XD? :D

    myllibloggaa.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tosi pehmee :) no emmätiiä mut tossa mun naamassahan se käy ni siitä päättelemään ;D

      Poista
  11. ei liity tähä mitenkää mut ookko lesbo vai bi ? (:

    VastaaPoista
  12. olitpa taas kauniina :)

    VastaaPoista
  13. ajatteletko koskaan että oot ihan hel*vetin kaunis ? :o menisit jonnekkin miss suomi kilpailuihin noitten hiuksien kera! en oo koskaa nähny kauniimpaa ihmistä ku sä. kadehdin sua );

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. omasta mielestä oon ihan semmonen "perus" näkönen :D emmä kehtais mihinkään kilpailuun koskaan mennä, emmä tunne itteeni mitenkää erityisen kauniiks ihmiseks :) oon muutenki liian pienikokonen semmosiin ;D mut kiitos <:

      Poista
  14. käytät taas tekoripii :)

    VastaaPoista
  15. HAHA! vaihoit tänään fb proffa kuvan mis sulla oli noi hiukset! stalkkaan(ko).com

    VastaaPoista
  16. siis sä oot ihan sairaan kaunis!!!! itken! ja sun hiukset on TÄYDELLISET! :)

    VastaaPoista
  17. Mitä huulipunaa sulla on tossa videossa? Kun näyttää tosi kivalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mul oli semmosta vaaleenpunasta eveline merkkistä huulia muka pullistavaa huulikiiltoa :)

      Poista
  18. se tunne ku itsevarmuus ihan nollassa ku kattoo sun videoita ja ite oon tämmönen rumilus :D (Y) mutta joo, hyvä video niinku kaikki muutki. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eiiii älä sano noin!! :( mut kiva jos tykkäsit <3

      Poista
  19. Tää video oli tosi kiva!:) jotenki jäi hyvä fiilis ja tulin iloselle tuulelle! En millään nyt ehi selaa sun aikasempii postauksii ja ettii niihin vastausta, mutta millä muokkaat sun kuvia? (ellen ihan väärin muista, mul on sellane muistikuva et maybe picmonkey tai jotai?)

    VastaaPoista
  20. mikä toi kappale toi boom boom boom tuolla taustalla on :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en tiiä kuutenlin radioo :(

      Poista
    2. sam and the womp - Bom Bom (:

      Poista
  21. ähä toi moimoii on nii ihana joka videos ♥ :DD

    ssonjau-meandmylife.blogspot.fi

    VastaaPoista
  22. Onks sul tos videos pidennykset? :D

    VastaaPoista
  23. aijotko taas rupee käyttää tekoripsiä, vai oliko toi vaan kokeilu "pitkästä aikaa" ? :) ne sopii sulle! toki myös ilmankin on kiva! tosi kiva video♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kokeilu vaa, emmä niit joka päivä aio käyttää :) kiitos <3

      Poista
    2. ookei! vaihtelu toki virkistää! ♥

      Poista
  24. haluukko joskus tehä videoo miten laitat tekoripset kiinni? (-: ellet oo viellä tehny? se on kuulemma helppoo, mutta en ite koskaan oo onnistunu siinä, vaikka ainakin 15 kertaa kokeillu, huoh. :) tuntuuks susta, että ku sulla on tekoripset, että räpyttely on jotenkin vaikeeta, tai sitten ne jotenki painaa sun sisä silmänurkkaa, tms? :) mulla ainakin on tuntunu, kun oon kokeillu, mutta ehkä se johtuu siitä, että en osaa niitä oikein laittaa.. :D

    > rosay-newday.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon tehny <: mulla tuntu vaa ku laitoin ihan ekan kerran koko elämässäni, syynä oli maailman huonoin liima :D http://www.youtube.com/user/ccandyysblog tuolta selaile "tekoripsien kiinnitys" :)

      Poista
  25. ooon jäääny vrm vähä pihalle:D ,mut kuka on janina ? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on semmonen janskuli ;D miten ton voi selittää <:

      Poista
  26. mooi tykkään sun blogista iha älyttömästi:3 sun videot on tosi kivoja ja kuvat kans! mut nii semmosta mul ois et ku tuol subil on sellanen kisa, mis mul ois mahdollisuus voittaa liput nykiin, pääsisin one directionin keikalle ja järjestetyn päivän 1Dn ja muiden voittajien kanssa:) Mun mahdollisuudet voittaa on ihan älyttömän huonot, ja tää ois mun yks ainoista mahdollisuuksista nähdä mun idolit:)! Nii aattelin et voisitko pikkusen mainostaa tätä kuvaa http://www.sub.fi/onedirection/#e/5082ad22616cc5.75443842 Eli siis pitää mennä tohon linkkiin ja tykätä tuosta kuvasta:) Ois tosi kiva jos voisit jonku pieni muotosen mainostuksen tehä:) kiitos jo etukäteen jos viitsit ees miettii tätä:)!xx

    VastaaPoista
  27. ihanasti sun hiukset tuossa videolla! ja oot niiin kaunis...

    VastaaPoista
  28. sul on nii kauniit silmät ♥ ihana lukee tätä ku videot on hyvälaatusia kuten kuvatki !:)

    VastaaPoista
  29. jumalauta nainen olet kaunis! iskee masennus täällä:(
    muuten, sellossa ei ole enää inglottia:) mut kiitos tosta inglotin nettikauppa tiedosta, en oo ennen tienny !:) ja oli kyllä tarpeellinen postaus, koska ite oon yriträny ettiä pitkään ei-hamppuuntuvia siveltimiä, nii vois kerranki panostaa :D !

    VastaaPoista
  30. onks sulla instagramii :) ?

    VastaaPoista
  31. hei ootko ikinä kokeillu duroyn siveltimiä ? mulla on ammattikäytössä ne, ja on erittäin hyviä :) hintakaan ei oo paha ! ja muuten, siveltimiä voi pestä ihan normaalilla shampoolla, ja jos tuntuu että niistä tulee semmosia hamppuja, ni varsinki luonnonkarvasiveltimille voi tehä ihan normaalilla hoitoaineella 'tehohoidon'. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on mulla toi yks peitevoidesivellin sen merkkinen :) katoin jostain netistä sitä kuvastoa joskus, siinä oli iiihan kauheesti erilaisia siveltimiä mut sitku meni sokokselle ni siel oli ehkä kymmentä erilaista sitä merkin sivellintä >: okei hyvä tietää! :)

      Poista
  32. nyt on kyllä aivan pakko kysyä kun oon nyt ihastunu ja löytäny noi huulipunat niin kummalla on parempi levittää siveltimellä vai suoraan puikosta ja miksi, ja onko pakko käyttää huulissa rajauksia kun käyttää punaa? kiitos neuvoista ja sun blogi on ihan paras! päihität monet "vanhat" bloggaajat mennen tullen! :) voisitko tehä jonku koulukuvapostauksen tai ylipäätänsä vanhojen kuvien postauksen tai top 10 kauneimmat naiset ja komeimmat miehet perusteluineen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no must näyttävät huulipunat on parempi levittää siveltimellä jos haluu semmosen ns täydellisen lopputuloksen <: emmä semmosia vaaleen pinkkejä laita siveltimellä :) sama rajauksissa, en yeelsä käytä kun tummemmissa tai värikkäämmissä huulipunissa rajausta. En voi tehä koulukuva postausta ku mullei oo esimerkiks 6, 7 ja 8 luokilta koulukuvia ni nii >: tärkein vaihe ;D

      Poista
  33. kerroppa mulle että miten huulipunan saa pysymään huulissa että se ei tartu esim lasin reunaan juodessa. :D ja onko halpa huulipunat sun mielestä hyviä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en tiiä >: muutaku sen että paperiin painelee pari kertaa ne huulet mut ei se must kauheesti kyllä auta :D mullei oo muita huulipunia ainakaan ku niit semmosia alle 15€ :)

      Poista
  34. ootko ottanu ton kampauksen estaesunavida blogista? :) tosi nätti oot tässä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo :D kuhan kiharsin normaalisti ja laitoin toiselle puolelle vaan ne :) kiitos <3

      Poista
  35. mulle tuli hirvee himo käyä ostaa muutama sivellin lisää ku katto tätä :DDD ja ps toi pinkki sivellin on ihana!!

    VastaaPoista
  36. teetkö pian sen arvostelun siitä jutusta, mitä söit et hiukset kasvaa? en muista nyt nimee :D

    VastaaPoista
  37. Olis hauska tietää, millanen olit lapsena. Voisitko tehä postauksen, jossa ois kuvia sun lapsuusajoista? :)

    VastaaPoista
  38. ooon kateellinen sun kauheudelles !!>: oot yliyliiiiiikaunis !!!!!!!!! Ja ihana video:) sun blogi on yks parhaista:)

    VastaaPoista
  39. sun blogi on ihana !! Ja oon kateellinen sun kauneudellesn:< oot

    VastaaPoista
  40. Miten voit olla noin kaunis ?? <3 voi kumpa mäki olisin <3<3

    VastaaPoista
  41. millä muokkaat näitä kuvia ? (:

    VastaaPoista
  42. noi meikit on tosi ihanat tässä videossa! :) ei sillä ettei ne yleensä ois :D

    VastaaPoista
  43. Millä sä oot tehny ton "ulkoasu banneri" hommelin??? :D se on hieno

    VastaaPoista
  44. huhhuh miten kalliita :D mulla on ehkä yks sivellin, jolla teen kaiken

    VastaaPoista
  45. tuleeks tänään mitään postausta ja aiotko tehä siihen lävistykseen liittyen jotain? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. teen jossain vaiheessa, maybe next weeek :)!

      Poista
  46. ootko jo cosmopolitanin tähtibloggaaja ehdokkaana ? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo vielä, aattelin joskus tässä ilmottautua <:

      Poista
  47. Mitkä noi sun ripset? mistä oot ostanu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ardellin jotkut en tiiä numeroa tai nimeä >: mut ostin ne messuilta :)

      Poista
  48. oot niin kaunis! ai siis käytäkö babyoilii nuihi siveltimii?

    VastaaPoista
  49. mikä sun kuppikoko on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. miten ketää voi kiinnostaa tollane?

      Poista
    2. hei... jos oon poika ja minkä mä luonteelleni mahdan

      Poista
  50. sä oot ihanaaaaa<3 mä haluaisin olla niin kuin sä! :3

    VastaaPoista
  51. äää vitsi sul on kivoja potauksii ! ja osaat meikatakki nii hyvin oon kade :( p.s mistä noi sun pidennykset on tilattu ;o
    jatka samaa malliii :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ^^ ei mulla tossa ollu pidennyksiä enkä enää käytä niitä mut kato usein kysyttyä välilehti :)

      Poista
  52. mukakavan monta sivellintä :D mut kauan sulla menee yleensä koko meikkiin kun jaksat häivyttää & muuta mukavaa ?:)

    VastaaPoista
  53. Oon seurannu sua youtubesta ja nyt vasta hokasin tän sun blogis.. :D Oot kyllä oikeesti tosi kaunis.. :)

    VastaaPoista
  54. Oot tosi nätti:) Toi läväri sopii sulle tosi hyvin:) Muutenkin sä tunnut ja vaikutat kivalta;)

    VastaaPoista
  55. mooi ((: mä tiiän et siit vrm tulis aika pitkä mut mul ois yks video toive... (: et voisiks sä tehä semmosen videon missä sä esittelet sun kaikki hiusjutut, meikit, kynsijutut ja sillee ja vaikka siveltimet mukana mut ei ne siveltimet nyt niin pakollinen oo.. :D mut siis vaa toiveena :D:D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon esitelly jo kynsilakat ja noi siveltimet nyt äsken, meikit esittelen sit tässä jossain vaiheessa :)

      Poista
  56. Ihanat kiharat sulla tossa videolla! ♥

    VastaaPoista
  57. oon jo pitemmän aikaa seurannu että miten arvostat lukijoitas, et koskaan kiittele näissä kommenteissa vaikka joku kirjottais ihan tosi pitkän "stoorin" sulle, joka on pullollaan pelkkiä kehuja sulle! arvostatko meitä oikeesti ://

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. lueppa nää kommentit tuolta alkupäästä esimerkiks mihin oon kerenny jo vastaamaan ja tuu sit huutelee jos pystyy :)

      Poista
  58. Moi, oot oikeesti ihan sika kaunis ja luen sun blogii joka pv harmi vaa et päivität nii vähän..mut siis onks sul menny jtn yli 100euroo siveltimii? Ja sä shoppailet tosi paljon, siis oottekste jotai rikkaita ja mistä saat nii paljon rahaa? :ooo

    Btw viel kerran: RAKASTAN SUN BLOGII <3

    VastaaPoista
  59. oi vitsi rakastan sun hiuksias ! mut ku sulla on tollanen täydellinen iho nii käytätkö jtn erikoisii puhdistusgeelei tai tälläsii ? (: luen sun blogii päivittäi ja se o tosi kiva et jaksat päivitellä tätä nii usei ! mut sull on tosi usei kaikkii uusi juttui nii mist saat kaiken rahan xd ?

    VastaaPoista
  60. http://www.pretty.fi/meikkisiveltimet/sivellinsetit/coastal-scents-22-pc-brush-set-meikkisivellinsetti.html ! Mitä MIELTä ooot noista ? et oiko laatu iha hyvä? ja et oisko noi hyviiii??? esim parempiii ku jotkut ginan siveltimet?? vastaa ellu pliiis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on toi sivellinsetti ja ne on hyvän laatusia! Kannattaa todellaki ostaa :)

      Poista
  61. Viti mäkin haluun olla yhtä kaunis kuin sä, kun oon ite ihan ruma :(
    Ja miks pitää olla niin paljon erillaisii siveltimii? kysyin siks koska oon tyhmä ruma ja tietämätön. ps onko sulla lemmikkejä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sillä on mauku:) Ääääh ärsyttää ihmiset jotka itkee sulle siitä kuinka on rumia ja sä oot niin ylikaunis. Ei Elina ole täydellinen, KUKAAN ei ole! Ootte tommosia kun ootte ja thats it.

      Poista
  62. onko sulla hyvä kuntoinen iho? mulla ei oo hirveemmin mitään finnejä yms. mutta asiaan. JOS käyttää jotain meikki voiteita tai jotain tököttejä niin tiedätkö tuleeko niistä finnejä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on kuiva iho ni mulla ei oo finnejä :) se riippuu ihan ihotyypistä, jos on tosi rasvanen iho ja käyttää paljon meikkivoidetta ni varmasti tulee finnejä!

      Poista
  63. Oon ajatellu tilaa tuolt pretty.fist ton yhen setin mis tulee 20 erilaist sivellint ja maksaa 40e, niin haluisin sun mielipiteen et kannattaako laittaa se 40e noihi? koska noiha on kuitenki suunnillee saman hintasii ku jotkuu h&mn siveltimet jotka on mun mielest aika surkeita :DDdd et onks noi oikeest parempilaatusii ku sellaset h&m siveltimet vai suunnillee samanlaisii? Koska en haluu tilaa 40 eurol isoo kasaa paskoi siveltimii :((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no on ne paljon parempia kun ne h&m: än :) mutta ei ne nyt maailman paras laatusiakaan ole... Kyllä mä uskaltaisin tilata, jos ne on coastal scentsin merkkisiä, mulla on sen merkkisiä tilattu sieltä erikseen esim toi kabuki ja meikkivoide sivellin, ne on tosi hyviä :)

      Poista
  64. Onks ton pinkin kabukipuuteri siveltimen synteettiset karvat pehmeitä? Vai onks ne sellasia karheita iholla, niinku esim. H&M:n puuterisiveltimet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on tooosi tooooosi pehmeitä, ei yhtään karheita :) kannattaa ostaa!

      Poista
  65. jooo muka ei oo rahaa mihinkää muuten vaa kokoajan ostelemassa jotain..? wtf

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii sanoit et ootte/oot köyhä. Ei ainakaa näy ostoksissas, mm. siveltimet 20eur. ja muut koko ajan uudet ostokset. En siis valita mut ihmettelen vain. :) Ja sun sukunimes näkyy muute tuol aiemmis joulukuun postauksissas, siel on se video ;-) Vinkki!

      Poista
    2. no mä varmaan en oo ostanu noita kaikkia samaan aikaan, enkä kyllä oo sanonu et meiän perhe ois köyhä :D jos oon sanonu et mä oon köyhä, ni joo ei mulla ole kuukaudessa kun 100€ rahaa käytettäväksi. ja myös sillonku mulla ei oo yhtään rahaa, sanon että oon köyhä, luonnollisesti. Enkä oo nytkään ostanu pitkään aikaan vaatteita, viimeks tässä kuussa 10€ paita joten... jep kokoajan uudet ostokset! No saittepahan vastauksen huomautuksiinne ja ihmettelyihinne :)
      eikä mua se sukunimi kiinnosta, en vaan halua kuuluttaa sitä täällä kaikille :)

      Poista
    3. mulla ei oo ees kuukausi rahaa D::: säästän vaan syndeistä tulleita yms.. :S

      Poista
  66. hei! :)
    onko tossa hm pipossa tupsu?:33
    Oot tosi kaunis !

    VastaaPoista
  67. okei läppä oli xD Mut haluisitko olla mun kamu

    VastaaPoista
  68. noi sun videot mun mielest tosi kivoi ja sä oot myös kaunis voitko tehä sellaseen video postauksen jossa on sun kaikki meikit??

    VastaaPoista