09 lokakuuta 2012

päivän asua kaupungille

Heippa :)!

Yritän tehä teille nyt mahollisesti usein näitä tämmösiä lyhyitä päivän asu videoita kun niistä on tykätty, vaikka mä kyllä kirjotan silti kaiken tiedon noista asuista, mistä mikäkin on ostettu yms :)
Kuvasin myös eilisestä teille semmosta arkipäivä my day videota, mutta saan ladattua sen vasta huomenna kokonaan tänne.


_MG_1398 _MG_1400 _MG_1425_MG_1442 _MG_1450

kerrataanpas se päivän asu vielä ;D

housut cubus
kengät mekka
takki h&m
korvikset h&m
kaulakoru kultajousi, timanttiset yms / en oo varma
neule h&m
laukku kirppis

_MG_1459 _MG_1460 _MG_1463

mulla tarttui mukaan vaan yksi ostos! t paita ginatricotista 10€ mutta tuunaan ton kyllä topiks koska en oo t-paitojen fani :)

80 kommenttia:

  1. Katos, tää postaus tuli just ku mä oon tässä :D

    VastaaPoista
  2. Koko illan ootin että joko laita postauksen ja kappas laitoitkin just hetki sitte

    Rouskuful.blogspot.fi liity jooko lukijaks koska lukijoita toosi vähä vain kolme!!!

    ja millä oot tehn banneris ?:)

    VastaaPoista
  3. Paljo toi takki makso, siis tuo nahkatakki? :D

    VastaaPoista
  4. no mikset sää voi pistää sitä blogihistoriaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koska en löytäny sitä kerran sieltä mistä se laitetaan enkä ole nyt ehtinyt

      Poista
    2. ne on niitä widgettejä joista oot saanu kans nuo suositus tekstit tohon esim laitettua :D

      Poista
  5. En tiiä miks,mut tossa kolmannes kuvas toi sun vieressä oleva tyttö näyttää jotenki vähän sulta,tai ainaki muistuttaa sua :D!

    VastaaPoista
  6. toi kaula koru on ninjast

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo ninjassahan myydäänki hopeisia kaula____koruja :D mitä selität

      Poista
    2. Elina en voi olla nyt sanomatta sulle,että olet itsekkin tehnyt yhdyssanavirheitä mm. erään parin viikon takaisen postauksen otsikossa ja siitä sulle huomautettiinkin ja vastasit näin:

      Elina27. syyskuuta 2012 19.56
      pitää olla vähän omalaatunen ja kirjottaa omalla tavalla <3

      joten miksi tartut tuohon ensimmäisen anon kirjoitusvirheeseen tuolla tavalla ja noin epäystävälliseen sävyyn?joo,en itsekkään ymmärrä mitä kyseinen anonyymi tarkoitti,mutta en nyt malttanut olla sulle tuosta mainitsematta.
      ja tämän kommentin tarkoitus ei ole nyt mikään negatiivinen :)!

      Poista
    3. koska se häiritsi mua :) aivan niinkun muitakin häiritsee mun yhdyssanavirheet.

      Poista
    4. tarkoitin nyt tolla lähinnä sitä että ei sulla ole varaa huomautella tuosta muille kun itsekkin teet noita virheitä ;D

      Poista
    5. ja mitäköhän pahaa tässä on että korjataan toisen 'jälkiä'? :DD mut ihana toi koru! eiks guessil tai jollai ollu joskus aika samallainen :o mut se tais olla kultanen O.o

      Poista
    6. no kyllä sä varmaan ymmärsit että toi tarkotti kaulakorua vaikka kirjottiki "kaula koru" -.- voi hyvänen aika

      Poista
    7. Kyl ninjas myyää tollasii kaulakoruja...

      Poista
    8. no tuo koruni ei ole ninjasta, anteeksi vain. tuo on hopeaa, ninjan korut eivät ole hopeaa. ja voi hyvänen aika, olkaa te tosikkoja! jos mulle huomautellaan mun virheistä, miksen saa huomautella toisten virheistä? onko virheestä huomauttaminen niin vakava asia että siitä pitää alkaa monen anonyymin valittamaan ?

      Poista
    9. maria: Koko tuo Elinan vastaus tuolle anolle kuulosti mun korvaani töykeältä (vaikka eihän Elina sillä välttämättä mitään pahaa tarkoittanut).Mun mielestä ton asian ois voinut sanoa ehkä vähän ystävällisempäänkin sävyyn,kun itsekkin hän noita kirjoitusvirheitä tekee.Mutta no,jokainen tyylillään :)

      Poista
  7. Toi sun kaveri näyttää ihan Miley Curykselta :--)

    VastaaPoista
  8. myydäänköhän noita teepaitoja vielä kahden viikon päästä, kun oon sillon menossa hesaan?:)

    VastaaPoista
  9. voitko tehä videon tai kuvina tehä ton et miten tuunaat ton t-paidan topiksi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no höhh :(( ku ite en osaaa ja haluaisin tietää miten se tehää.

      Poista
  10. Elina sun blogi on aivan ihana ! <3 Mut mul ois yks kysymys sulle, miten oikee saat sen haarukan väännettyy sun ovee ja saat sen lukkoo?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kuhan laitan haarukan oveen ja käännän haarukkaa ;D

      Poista
    2. mitä hittoa? laitat oven lukkoon haarukalla?

      Poista
  11. Voi tää oli kiva postaus c: Tuo paita on musta kiva tpaitanakin mut kaikki omalla tyylillään :)) Sun blogiis on tosi kivaa lukee ja ite tykkään ku on paljon kuvia :]

    PSs. Lukekaa mun blogi: Jannislife.blogspot.com

    VastaaPoista
  12. Hei mä oon kattonu sun kuvia irc-galleriassa ja ku sulla on ennen punaset hiukset ollu nii miten usein sä niitä värjäsit punaseks ku punanenhan kuluu aika nopee ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. suunnillee kerran viikos shokki väri :D

      Poista
  13. omg onks toi amanda sokolow !!!!!!!!!!!!!!!!! O:::::::::::::

    VastaaPoista
  14. voitko linkkaa amandan blogin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. must sil ei oo blogia, ainakaa sen profiilissa tääl ei lukenut sitä

      Poista
  15. mikä sun sukunimi muute on? :D

    VastaaPoista
  16. minkä kokonen toi ginan t-paita on? :)

    VastaaPoista
  17. Mikä sun oikee hiusten väri on? (:

    VastaaPoista
  18. AAAAA ihana toi hooämmän neule! millo oot ostanu, et jos niit olis vielä? =)

    VastaaPoista
  19. oot ihana:) ja näin unta että näin sut kaupassa xd

    VastaaPoista
  20. sulla on noussu päähän, koska monet kehuu sua niin kauniiks. itse en nää sussa mitää kaunista (ja siis täähän oli mun mielipide) mutta vastaat sika törkeesti..... ja ennyt tarkota et toi ois pelkkä perustelu miks sulla on noussu päähän.

    p.s et varmaa hyväksy tätä kommenttia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hyväksyin ;) mut mulla ei oo noussu mikään päähän, tiedän että tota sanotaan monelle bloggaajalle. enkä vastaa ilkeesti todellakaan, jos vastauksessani ei ole hymiöitä niin jotkut luulee että puhun ilkeesti, luulkoot. ja samaan sävyyn mäkin vastaan takasin viesteihin :) sanoppas sitten ne perustelut miks mulla ois noussu kusi päähän? no, niitä ei ole. kyllä mä tiedän onko mulla noussut kusi päähän ja se on mulle tärkeintä että mä tiedän sen ite, ei mua kiinnosta mitä anonyymit ajattelee :)

      Poista
    2. no itseasias kyllä on! oon sunkaa samas koulus ja aina ku kävelet ohi niin katot hirvee ylimielisesti ja joskus kuultiin kavereittenkans ku puhuit jotai et kaikki kehuu mua blogis niin kauniiks ja kuulostit just semmoselta et kusi ois noussu päähä, en osaa selittää. mut en tuu sen takii sanoo sulle f2f ku te ysit rupeette heti ragee nii ei jaksa kuunnella.

      Poista
    3. miten katotaan ylimielisesti ? :D älä selitä, mua ei kiinnosta ku toi ei oo totta, niinku sanoin: tärkeintä että itse tiedän onko mulla noussu kusi päähän vai ei. ajattele mitä haluat ja kerro satujas, ei se multa oo mitenkään pois :) ja no ehkä mun kaverit puolustais mua jos joku tulis valittaa kasvotusten semmosta mikä ei oo totta, että joo ei ehkä kannata tulla sanoo jos ei jaksa kuunnella sitä.

      Poista
    4. en selitä satuja ku ihan faktaa, koska nii sä oot sanonu. enempää en voi todistella mutta oot sanonu ja tiedät varmasti ittekki mut et sä sitä tietenkään blogissas myönnä? ja tiedät varmaan et vähän niinku nenänvartta pitkin. en mä sitä osaa selittää ku mä vaan näen sen. et sä itekkään kaikkea osaa selittää niinku mä en nyt. ja jep kyl munki frendit tulis puolustaa ei siinä?

      Poista
    5. no haista paska ei ellu oo ikinä mitää tollasta sanonu :DD vittu että sä olet naurettava. Joko sä oot jostain toisesta koulusta ja sepität jtn omaa tarinaa tai sit oot siit lissupossesta ja keksit satuja... tuu muutenki plz sanoo toi kasvotusten meille se vois ola ihan hauskaa =) mut sä et tuu siks koska toi ei oo totta

      Poista
  21. onko toi amanda sulle vain kaveri?(:;

    VastaaPoista
  22. oot niin sulonen ku lopussa aina "moimoii" :D :)

    VastaaPoista
  23. Haastan sut ;D + Oot niin nätti... Haaste on alla olevassa linkissä.. Kysymykset ovat aika loppu postauksessa :)Ohjeet löytyvät alusta ♥

    http://peaceloweandfashion.blogspot.fi/2012/10/haaste-maria.html


    Voisitko muutenkin tsekata mun ja mun kaverin blogin, samasta linkistä ?:)♥

    T: Maria

    VastaaPoista
  24. nyt sä kerrot,okei voin kuulostaa vähän pakottavaiselta mut en oikeesti. Kun oot ton Amandan kanssa tossa kolmannessa kuvassa noitten kenkiä edessä,niin mikä kauppa ? ääh rakastuin nimittäin noihi yhtii mustii kenkii (:

    VastaaPoista
  25. Eiks sua huoleta se et toi kamera hajoo ku otat noin paljon kuvia? kun noissa järkkäreissä on se tietty määrä minkä ne kestää niitä kuvien ottoja o; ite ainaki lukeunu ihan kauhussaan netistä et mun käytössä mun järkkäri ei kestä enää ku pari kuukautta o;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no en todellakaan usko että toi on totta :D ajattele miten ammattilaisten käy, jos ne tekee sitä ammatiks ja ottaa hyvällä tuurilla viikossa 500 kuvaa...

      Poista
    2. toi kuullostaa aika keksityltä kuvalta, mun kummi on kuvaaja ja se on ottanu 2vk aikana reissullaan 1000kuvaa ja tosta tapahtumasta on aikaa reilu ½vuotta, ja kamera ehjä ku mikäki :-D ei se muuten ois 'ammattikuvaajille' toi kamera jossei se käyttöä kestäs 8)

      Poista
    3. niimpä miks se kuvien ottamisesta hajois ;D korkeintaan hajois jos sitä tiputtelee usein :)

      Poista
    4. hei mikä hiton analyysi toi nyt on et järjestelmäkamera ei kestä ku tietyn kuvanotto määrän :D naurahdin kun luin ton kommentin....

      Poista
    5. itseasiassa toi on aika totta :D Peili kuluu ja se pitää korjauttaa jonki ajan päästä ja kyllä se kuvalaatu siitä heikkenee

      Poista
    6. Kameran sulkimen kestoa kyseinen ano varmaan tarkoitti. Mutta ei se aina ole niin sama luku paljon se kestää :)

      Poista
  26. kiva paita! ja tosi nätti asu ja naama ja hiukset :)

    VastaaPoista
  27. Kysyin jo aikasemmin et mistä sun kameran jalusta on ja paljon makso, mut en löydä sitä postausta missä kysyin.. =D et jos voisit vastata uuestaa:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en tiiä en oo ostanu ite ja siit on 100 vuotta ku se on ostettu ja se on maailman huonoin :D en oo saanu aikaseks ostaa uutta vielä :)

      Poista
  28. oot nii yli nätti ;) ja ku ostit ton paidan ni mul on samanlaine :D

    VastaaPoista
  29. onnittelut, sait uuden lukijan! <3

    tsekkaa ihmeessä mun blogia myös
    littletovetalks.blogspot.fi

    VastaaPoista
  30. Mikä toi kauppa tuol takan on mis on nuit kenkiä?:D

    VastaaPoista
  31. Sun blogi on kiva ja mukava lukea, mutta kannattais tosiaan vähä harjotella tota kommentteihin vastaamista. Menetät luultavasti paljon positiivisia kommentteja olemalla noin nokkava. Ei paljon huvita kehuskella, kun vaikutat olevan jo valmiiksi vähän turhankin luuloissas. Enkä nyt sano tätä mitenkään pahalla, mutta pistipä silmään noi kommentit kumminkin. Annat turhaan itestäs lapsellisen ja ilkeän kuvan, vaikket sitä varmasti oikeasti olekaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon oma itseni anteeksi jos se luokkaa teitä joitakin. en aio vastata ilkeisiin kommentteihin takasin nätisti ja esittää maailman kilteintä ihimistä kun en sitä ole. jos joku täällä on saanut semmosen käsityksen, että oon kiltti sanospa kuka mulle mitä vaan, niin en valitettavasti oo. oon tämmönen enkä tästä muutu, se ei tee musta lapsellista niinkun sanoitkin. lapsellista ois, jos haukkuisin täällä takaisin anonyymejä jotka on haukkunu mua ja jos kiroilisin perään, enhän mä sitä tee. Luonteelle ei valitettavasti mitään mahda :(

      Poista
    2. Huoh antakaa elinan olla oma ittensä , vittu sillä on elämäkin ei se aina ole mikään ihana jee rakastan teitä .. ymmärrän sua elina miten rasittavaa tää blogaaminen joskus voi olla.. <3 oot ihana jos saisin niin pyytäisin sulta nimmarin <3 (:

      Poista
  32. Elina sun blogi on aivan ihana !!! ♥ oisin tulossa kohta stadiin nii mitä kauppoja suosittelisit ? 8) tai mitä ravintoloita ?

    VastaaPoista
  33. Elina se koru on mun mielestä ginasta koska mun kamulla on tollanen ja se osti sen sieltä

    VastaaPoista
  34. HEI mun on pakko viel kysyy ku joku muukin on kysyny ja ku en ymmärtäny yhtään et miten ku oot laittanu haarukan ovee ni mä kokeilin sitä ja en tajunnu miten ihmeesssä :D:Dd miten sä laitat sen o: oo kiltti ja vastaaa !! :)

    VastaaPoista
  35. Elina oot tosi kaunis! Tekisitkö meikkitutoriaalin normimeikistäs, haluisin tietää sun kulmien salaisuuden... <3

    VastaaPoista
  36. tee tutoriaali ku teet t-paidast topin:)

    VastaaPoista
  37. laita uus postaus ku teet ton topin <: dänks

    VastaaPoista