01 marraskuuta 2012

just school

Helouuu :)

Koulua koulua koulua. Oon kauheesti jäljessä matikassa ton mopokoulun takia, se ei todellakaan oo mulle muutenkaan helppo aine joten... shit. Mutta mä sain eilen mopokortin! hyvä minä :) vaikken oikeen uskalla ajaa autotiellä, pelottaa ihan sairaasti et teen jonku virheen ja auto ajaa mun päälle ;D no pääseepähän sit ens kesänä rannalle mopolla eikä bussilla!
Ainiin myös käytiin ostamassa kypärä mulle mutta unohin kuvata sen joten kuvaan sen huomenna jos muistan :)

Tänään oli ihana 8-16 koulupäivä. Ku pääsin kotiin niin kirjotin jossain vaiheessa tet-raportin loppuun ja luin huomisiin fysiikan kokeisiin. Sähköoppia, sekin vaikeeta mulle. Saisimpa 7 kokeesta ni oisin tosi onnellinen. Pitää vielä ennen ku meen nukkumaan ni kerrata.

Hei tässä iiiihana biisi. Kuulin ton radiosta eilen vasta ekaa kertaa ja ihastuin ihan ♥


_MG_2121 _MG_2123 _MG_2117 viiksi
  _MG_2112 
päivän asu:

kengät andiamo
housut veromoda
kaulahuivi H&M
takki JC

51 kommenttia:

  1. mist toi sun takki on ja paljo makso ?

    VastaaPoista
  2. onnee kortista! :) nätti asu

    VastaaPoista
  3. miten teet sun nutturan? voitko tehä tutoo?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JUUU!TEE TUTO ♥

      Poista
    2. lol tutoo jostai tavallisesta nutturasta... ::D:D:D:D:D:

      Poista
    3. mikä on tuto?:D

      Poista
  4. Toi on mun inhokki biisi. Oikeesti mä en tiiä, en pysty kuuntelee tota yhtään!: D

    VastaaPoista
  5. toi sweetmint purka on tosi hyvää! :):) oot tosi kaunis tos kuvas, mikä huulipuna & huulikiilto sul on tos? :)

    VastaaPoista
  6. mitä ihmettä, mun ysiluokan fysiikan ja kemian ope on ollu tekemässä tota teidän kirjaa... :-D

    VastaaPoista
  7. Paljo noi sun kengät makso? :)

    VastaaPoista
  8. onko sulla huulissa jotain huulipunaa, mitä? tosi kivan näköstä! :)

    VastaaPoista
  9. paljon onnea tsemppiä ja jaksmista kokeisiin ja muutenkin loppu kouluvuodelle :)!

    VastaaPoista
  10. Oooi nätti <3 (niinku aina) Onnee kortista ja voitko taas pian tehä ask me anythingia ?:)

    VastaaPoista
  11. Meil on sama vyssan kirja! :D

    VastaaPoista
  12. millo tulee videoo?:)

    VastaaPoista
  13. miksei sun puhelimessa oo enää niitä tarroja? :)

    VastaaPoista
  14. Enjoy your school days ! And good luck with your exams!

    VastaaPoista
  15. Hei ooksä ottanu ne muffini kuoret sun puhelimest pois? Ku ei näkyny niitä tossa.
    Ne oli kivat :3

    VastaaPoista
  16. Voika käydä kattoo tän sun blogin sähköpöstin?Oon lähettäny sinne nimittäi viestii :)

    VastaaPoista
  17. Moi sä oot toosi nätti oon lukenu blogias kauan voisikko säki lukee mun :)
    AukkuLMT.blogspot.com

    VastaaPoista
  18. Kivistössä ei oo s-markettia vaan siwa :D toi oli vissii joku malli?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no eeei ku kirjotan mun tet raporttiin esimerkkejä mitä voisi kirjottaa tohon raporttiin :D

      Poista
  19. Oii. Oot niin nätti. <3 Meillä muuten sama Fyken kirja. :D

    VastaaPoista
  20. ihan sikaupee banneri :)! millä ohjelmalla teit?

    VastaaPoista
  21. Onnee mopokortista!:) ja oot taas nii kaunis<3

    VastaaPoista
  22. kiva postaus! meil on sama fyken kirja =)

    VastaaPoista
  23. heii mää meinaan ostaa kohta uuen puhelimen niin voisitsä kertoo että mikä puhelin toi on ja onks se ihan hyvä?:D jos jaksat vaan ja todella hyvä blogi ja sää oot kyllä ihan huippu kaunis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. samsung galaxy gio ja muuten ihan hyvä mut se lagaa usein... kiitos :)!

      Poista
  24. Voisko mydayta tulla uudestaan? Kun tykkäsin katsoa sun näitä videoit nii myday olis kiva. Ja sit tää TALO esittelyki olis aika jees ;)

    VastaaPoista
  25. jep toi biisi on vaan niin ihana ♥♥♥ ja meil o sama fysiikan kirja ku teil :---D

    VastaaPoista
  26. ei sitä ajamista kannata pelätä :) kyl sitä itekkin vähän pelotti ku sain mopokortin reilu vuos sit mut et kunha on tarkkaavainen ja seuraa liikennet niin kaikki menee hyvin :)

    VastaaPoista
  27. Moi! Minulla olisi sinulle haaste osoitteessa unpreparedme.blogspot.fi, ja olisi kiva jos vastaisit siihen(-:

    VastaaPoista
  28. elina oliksä tikkurilas venaamas bussipysäkil 53 dösää eilen (1.10.) :DD jos et ollu ni näin sit iha sun kloonin tai jotai...

    VastaaPoista
  29. aww.. ihana päivän asu :) mistä muuten ne sun pidennykset on ? ;) liityin lukijkas. :) käythän kattoos miun blogin ? mylifeand-mydreams.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! usein kysyttyä välilehti :)

      Poista
  30. ootko huomannu että sun koko nimi näkyy tosta tet paperista?mä oon saanu sen käsityksen että et haluu et muut tietää sun sukunimen,niin aattelin vaan et kantsii äkkiä ottaa toi kuva pois tai jtn :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en vaa haluu kuuluttaa sitä :D ei se mikää salaisuus oo

      Poista
  31. miten laitat ton musiikin toho? :) ihana blogi! (=

    VastaaPoista
  32. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  33. miksei sulla oo enää niitä puhelimen kuoria?:)
    ps. taas tosi nättinä ♥

    VastaaPoista
  34. minkä merkkiset noi sun saappaat on? :)

    VastaaPoista
  35. osaakko sanoa miltä nettisivulta löytäsin tollasen samanlaisen takin ku sulla? (:

    VastaaPoista
  36. Meil oli toi sama fysiikan kirja (mikä oli tossa kuvassa) muuten syyslukukaudella! xD Mul on ny kemiaa... :)

    VastaaPoista