30 marraskuuta 2012

my christmas wishlist ♥

Whii parin viikon blogitauko on ohi ! :) Oon tän viikon oottanu kokoajan et saan viikonloppuna postata ;D mut tässä ekaks nyt mun lahjatoiveet joululle. Postaan huomenna lisää ♥

Ykköstoiveena uus läppäri koska oikeesti tarvin sen. Myös tän blogin kannalta se helpottaa mua. Mulla on nyt maailman huonoin miniläppäri, joten ymmärrätte varmaan miks mä uuden tartten ;) sit pääsee editoimaan vidoita ♥
Aattelin Acer Aspiren V5 15.6'' läppäriä, siinä on jopa kosketusnäyttökin, web kamera ofc, hyvä suorituskyky, 5h akunkesto, kevyt ja ohut ja niin eespäin, mulle tärkeimmät ominaisuudet. Ainiin ja Windows 8!


Nicki Minaj hajuvesi ! Pyydän joka joulu hajuveden lahjaks ;D mut oon kaks kertaa laittanu sitä kicksissä, en vaan tiedä miten joku voi tuoksua niin hyvältä. Pulloki on niin hieno, en vaa löytäny netistä hyvälaatusta kuvaa :(


 Kosmetiikkaa, meikkiä tai jotain hius/ihonhoito jutskia. The body shopista ainaki ♥


Viimesenä varmaan sitten hiustenkiharrin, semmonen isompien kiharoitten tekemiseen tarkotettu.


Millasii toiveita teillä on? :) Mä oon joulun kotona, niinku aina ollaan. Mummi tulee meille jouluaattona syömään ja muutenki hengailee ja seuraa lahjojen jakoa ;D ja Otson (pikkuveljen) eka joulu aww ♥ Rakastan joulua, ruokaa ja se tunnelma on jotenki niin ihana. On ne lahjatki kivoja ;)

123 kommenttia:

  1. voitko linkittää ton tietokoneen jostain (esim. gigantti, netanttila) kun en löytäny mistään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/kannettavat-tietokoneet/ACNXM49EG010/acer-aspire-v5-15-6-kannettava-hopea

      Poista
  2. ihana blogi sulla ! :) liityin lukijaks! http://jossuih.blogspot.fi/ < tossa mun blogi, liity ihmees lukijaks jos blogini kiinnostaa :)

    VastaaPoista
  3. kauhee miten kallis toi läppäri on! :O luuletko oikeesti saavas noin kalliin läppärin? ja sit vielä väität ettei teidän perhe ole rikas...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä vaan kirjotin että oon ajatellu tota.... ja joo ei me olla rikkaita :) jos alle 500 eurolla läppärin uutena ostaa ni ei kauheen kauaa täysin ehjänä kestä.

      Poista
    2. perustele sana rikas :D ? = tarkottaa sitä et käy kaupoilla joka vklp xd voi elämä....

      Poista
    3. Keskivertoa varakkaampia kyllä, sen näkee(: mutta ei varmaan ihmisiä kuole sen takia.

      Poista
    4. mitä sä muka tiiät siitä, että saako elina tollasta läppärii vai ei? niitten perhe tietää varmaa paremmin ku joku anonyymi joka ei tiiä asiasta mitään :D sinuna miettisin ennenku tuut tänne latelee noita hienoja totuuksias

      Poista
    5. siis paljo toi läppäri maksaa?

      Poista
    6. no ei toi ees oo kauheen kallis läppäriks ja ku miettii noi ominaisuuksiiki mitä tos on... :D

      Poista
    7. jos alle 500 eurolla läppärin uutena ostaa ni ei kauheen kauaa täysin ehjänä kestä. < toho haluun sanoo ny et itellä tää makso sen n.400e ja ollu pari vuotta ja toiminu iha moitteettomasti! melkee kaikki samat toiminnot ilman tosin mitään kosketusnäyttöä(mitä semmosella ees tekee läppärillä?) iha huippu kone. tää on muute hpn, suosittelen!

      Poista
    8. no voi vittu elina :D sain viime vuonna 300e asuksen ihan uuden läppärin, jossa käyttöjärjestelmänä windows 7, ja hinta oli halvempi koska oli vuoden vanha malli. että todellakin on toiminu, entinen acer oli kahen vuoden sisään täysin paskana, piti koko ajan käyttää huollossa ja tuli vähän maksamaan. kannatan asusta, acerit on paskoja :D hinta ei kaikkea kerro.

      Poista
    9. mulla on ainakin tietokone joka ei maksanut ainakaan 350 e enempää ja hyvin toimii...

      Poista
    10. Tiesitkö että acer merkkiset eivät oo niitä aivan parhaimpiin kuuluvia... Ajattelin ilmottaa kokemuksesta jne.

      Poista
    11. ano, nii no tossa on siis kosketusnäyttö ja kaikki, se tuo vähän lisähintaa :D hyvää ei saa aina halvalla.

      Poista
    12. laadusta saa maksaa! :)

      Poista
    13. jep mäki haluun kokemuksesta sanoo et meil on perheen yhteisenä koneena acer ja se on ihan paska :D mut ite sain just rippilahjaks kesällä hp:n läppärin ja toimii ku unelma! acerit ei laadukkaimmasta päästä ole...

      Poista
  4. onko sulla kik tunnusta? :D

    VastaaPoista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. määkin tartteisin tollasen kihartimen jolla sais justii isompia kiharoita! :D



    http://kati-herewegoagain.blogspot.fi/

    käy kattoo mun blogi :)

    VastaaPoista
  7. Toi hajuvesi on nii ihanaa! Ite toivon asuksen läppärii:)

    VastaaPoista
  8. Ei kannata hankkii Acerin läppäriä. Mulla oli sellanen ja meni koko ajan emolevy paskaks vaik korjattii ja yms. Ja mun eno korjaa läppäreitä työkseen ja se sano et sil on koko ajan korjattavana acerin läppäreitä. Mä ostin vuos sitte uuden koneen ja ostin Asuksen koska Asus on oikeesti ihan huippu hyvä! Ja mun eno sano et se on hyvä nii uskon sitä ku kumminki ammattilainen. :)Ja tää on toiminu ihan moitteettomasti ja on tosi nopee!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on taas kaikki koneet Acerin (neljä konetta) ja kaikki toimii kuin unelmat vaikka vanhin läppäri on joutunut kokemaan aika kovia (kaatunut juomat päälle, ja mitälie.. :D)

      Poista
    2. niimpä, mulla ei oo suurempaa kokemusta acereista ja en tiiä miks, mutta tosi moni luulee, et acer on jotenki paras merkki. ihan samsungillaki pärjää, mut joo suosittelen tota asusta :)

      Poista
    3. joo munki acerin kone on menny 2 kertaa rikki...

      Poista
    4. Mulla on moitteeton Acerin läppäri! :) Tosin mäkin oon kuullut aika paljon haukkuja niistä..

      Poista
    5. joo sama mulla ku mul on joku acerin läppäri nii tää on vaa pari kuukaut vanha ja nyt jo iha paskan ... sammuu koko aika ku tää niiku kuumentuu nii nopee siis jossai puoles tunnis iha tuli kuuma :o mut sit ostettii joku jäädytin alusta tähä alle mut ei auta D:

      mut toi hajuvesi on tosi hyvää ja toivon itekki sitä ! :)

      Poista
    6. mullaki on acer, vielä miniläppäri ja monta vuotta vanha mutta vielä toimii hyvin :) on vaan tosiaan miniläppäri joten ihan liian vähänen suorituskyky täs.

      Poista
  9. jee, oli ikävä sua :)

    VastaaPoista
  10. jee ! oon oottanu jo, että tulisit taas postailee ! (: ja en oo ees kuullu, et on olemassa nicki minaj hajuvesi :DD
    www.lottaa17.blogspot.fi

    VastaaPoista
  11. Tää ei nyt koske tätä postausta mutta lataatko kuviis flickrin kautta ? Jos lataat, niin ootko "huijannut" ikäs siinä kun teit sinne tilii, meinaan kun yritän itse tehä sinne tilii, mutta ei hyväksy sitä koska oon "alaikäinen". /: oon siis itekki saman ikänen kun sä, 15 mutta se ei suostu tekemään mulle tilii sinne, joten siis onks sun joutunu huijata ikäsi siinä ? ää kitti jos vastaat );; !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. emmä muista yhtää :D no etsä vankilaan joudu jos sen huijaat ;D

      Poista
  12. Jes, vihdoin postaus !!<3 Rupeetko nyt tekee useemmin postausta vai jatkatko tauolla ? :o

    VastaaPoista
  13. ihana toi bling bling eka kuva!!:) sun postaukset on aina niin pirteitä, tykkään!:)

    VastaaPoista
  14. Oi jee et tiiäkkään minkälainen pienimuotoinen party mulla oli ku postasitt ♥ On ollu nii hirveen ikävä :--D Ja postaatko siis huomenna vielä ?

    VastaaPoista
  15. Ihanaa että tulit takas, oli jo ikävä ;D Mäki rakastan jouluu liikaa, enkä malta oottaa sitä ♥

    VastaaPoista
  16. Mulla taas on acerin läppäri ollut jo vähän pidemmän aikaa :) tykkään hirmusti ja toimii hyvin eikä ole ollut mitään ongelmia. Tilaa löytyy vaikka tuntuu siltä että kone pursuaa kuvia mutta ei tää itse ohjelmisto tästä oo mitenkään ns kärsinyt asiasta tai hidastunut joten kyllä, kannatan :)

    VastaaPoista
  17. tosi ihania toiveita :33 ja kiva ku postasit nwn

    ~http://carousel-of-my-dreams.blogspot.com

    VastaaPoista
  18. Jes vihdoinkin ellu!!!!!! <3<3<3<3 Mä toivon joululahjaksi vaikka mitä kivaa! ;) Oli ikävä sua, milloin tulee uusi postaus taas??? ;))

    VastaaPoista
  19. tee sit lahjojen esittelyvideo!! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo teen, enkä malta oottaa et pääsen tekee! :)

      Poista
  20. Jee, ihanaa ku jatkat taas.. :)
    Olin koko viime viikon silleen, "Millon se jatkaa??" (tarkistin blogis joka päivä)
    Nyt ku huomasin et jatkat, nii pomppasin niin nopeesti pystyyn ku pääsin! :DD
    Tossa blogini: http://mylifebysusse.blogspot.fi
    Liity ihmeessä :) (en tiiä ootko kinostunu tällasista 12w. tytön blogist, mut iha sama.
    Se, että aloin blogata on sun ansiota ku luin sun blogii ja katoin videoitas nii innostuin itekki :)))))

    VastaaPoista
  21. Toivon lisäsalamaa mun canonin järkkäriin. :) Osaakko neuvoo mikä olis hyvä mutta ei mikää ylikallis, mikä salama sulla on?:)

    VastaaPoista
  22. ite toivon kameraani uuden objektin koska se rikottiin äidin synttäreillä ja kamera laukkua, edellinen on isän ja aikaa nähny... En hirveesti muuta :)

    VastaaPoista
  23. miks sää et vastaa jokaiseen kommenttiin, vaikka niissä kysyttäiski jotai ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mä jaksa vastata noin sataan eri kommenttiin.

      Poista
  24. jes! Tuntu tooosi pitkältä ajalta ku susta ei kuulunu mitää :( stalkkasin sua kyllä youtubessa hihi <: Mut me ollaan jouluaatto ja uv Thaimaassa, ja oon saanu jo mun joululahjat etukäteen :) Sain sellaset maailman ihanimmat talvi kiilakorko kengät aleksi13 makso kumminki sellaset 120e ... :D ja sitten sain pitkät objektiivin 80-300mm c: ! Tosi kivaa et tulit takas :*
    http://annninworld.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en usko, et elluu ihan järjettömästi kiinnostaa, mitä joku random on saanu lahjaks etukäteen.

      Poista
  25. mistä sitä nicki minajin hajuvettä saa? en oo vielkään löytäny!! :<

    VastaaPoista
  26. ku sullaha on napis, ni sattukse ku sä otit sen ? ja sattuko se sen jälkeen vielä ? jos sattu ni kauanko ? kiitos jos vastaat ! :> ajattelin ite ottaa napiksen nimittäin ..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sattu mua se 5 kertaa enemmän ku huuleen ;D ja sen päivän särki siihen silleen vähän...

      Poista
  27. "jos ostaa alle 500 euron läppärin ni ei kovin kauaa ehjönä kestä" OOT VÄÄRÄSSÄ! todella väärässä. se ei kuule ole läppärin hinnasta kiinne, acerit on sitäpaitsi huonoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olet väärässä ite, se riippuu ihan mallista yms. miten selität sen että joku on tyytyväinen sen aceriin? ja kyllä se hintakin myös riippuu ihan tietokoneesta mutta yleensä ne kalliimmat on parempia, niissä on paremmat ominaisuudet yms.

      Poista
    2. ja sää taas luulet tietäväs kaikesta kaike...

      Poista
  28. En kannata tota Aceria ostaa. Acerin kannettavat hajoaa kaikista useammin enlä usko, että toi kosketusnäyttö ainakaan lisää niiden kestävyyttä.

    VastaaPoista
  29. Ihanaa tauko ohi! Tuli tosi hyvä ja lämmin fiilis, kun huomasin, et oot postannu! :) <3 Toivottavasti tauko autto opiskeluun ja muuten. :))

    VastaaPoista
  30. Mäki haluisin _kunnon_ kihartimen, koska mulla on semmonen ilma-kiharrin, niin sillä ei tuu kauheen hyvin kiharoita :/

    VastaaPoista
  31. jeee oli ikävä :c ja hei pliis auta mua ! miten sait lisää sitä kuvatilaa et pystyt lisää blogiin kuvia picasan kautta? jos ymmärsit xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne kuvat pitää poistaa sieltä ellet haluu maksaa. mut lataan flickrin kautta :)

      Poista
    2. ookeei mutku en tajuu siitä flickristä mitää :D

      Poista
  32. mul on tollanen vaio läppäri ja se on kyl tosi hyvä :)!

    VastaaPoista
  33. Ihana että palasit takas tauolta, oli jo ikävä sun postauksii!! <3

    sarskukarhu.blogspot.fi <--- käyhä tsekkaa mun blogi! :)

    VastaaPoista
  34. heei, sul on ihana blogi ja oot kauheen sulonen noissa videoissa! :)

    ja saa minuki blogia käydä kurkkaamassa :> http://mymaggazine.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  35. Mulla on itselläni kosketusnäyttö-pöytäkone. Hyvä ominaisuus. Windows 8 en oo kokeillut, omassa puhelimessa on se mutta tietokoneelta ei oo kokemusta. Toivon joululahjaksi lisäsalamaa ja ostan siihen sitten lisäosia. Mustat, lyhytvartiset villasukat on olleet toivelistalla jo kesästä asti. :--) tsekkaileppas mun blogia, lukijana taidatkin jo olla :)

    www.tiia-valokuvaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  36. Mul on Acerin läppäri ja toimii hyvin. Sain tän 2-3 vuotta sitten.
    Akun kesto oli aluks hyvä, mutta nyt aika huono. Ärsyttävää:(

    VastaaPoista
  37. Mikä kamera sulla on? Haluaisin Ite Canon EOS 1100D 18-55IS II järjestelmäkameran joululahjaksi. Mun blogi(; Kurkaa ja liity jos kinostaa! P.s Ihana blogi<3<3

    VastaaPoista
  38. ite en tiiä yhtää mitä haluaisin jouluna lahjaksi, mutta ehkä kerkeen jotain keksiä! :D

    VastaaPoista
  39. Jeee, oot taas täälä! :)

    VastaaPoista
  40. Oon koko viikon tarkistellu koska sun tauko on ohi:D rakastan sun blogia<3 ite toivon kans tota Nickin hajuvettä, se on törkeen hyvän tuoksune !;o nii ja toivon Adidaksen sellasta verkkatakkia ja järkkäriä ;w

    VastaaPoista
  41. ihanaa mulon ollu iha hiiiirrrvvveee ikävä sua! <3
    ite toivon läppäriä, mut mun iskä tietää niin paljo koneista ja sil on ammattilainen kaverina ni mä en oikee osaa päättää mitä hankin, annan niitten valita... :D
    sit toivon Goshin (ONKO NE LAADUKKAITA ?!) irtoluomivärisettiä, jossa 5 kpl eriväriä. ja sit siihen pohjustus ja häivytyssivellin, muut siveltimet on jo :)
    sitten saappaanvarret ratsastukseen
    kannukset et voin kisata kouluu
    ratsastusseuran jäsenyys
    mustat farkut
    ja muuta en toivokkaan ku ensin vien noi nykyset loppuun ja sit 5 kk päästä synttärit, eiköhä ne kestä siihen asti! :D

    VastaaPoista
  42. voisikko linkittää jonki kihartimen millä sais noita isoja kiharoita koska oon itekki aatellu ostaa!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tarkota pahalla mut siis miksette voi ite ettii kun elinaki varmaan on ite joutunu selaileen ja ettimään :D en usko et elina jaksaa käyttää aikaa ettiessä jotain kihartinia tuntemattomille :D

      Poista
  43. Joo komppaan tota edellisen edellist anoo, en suosittele acerin konetta ne on iha paskoja! Oikeest :D Hp on must hyvä ja kans toi asus (;

    VastaaPoista
  44. Windows 8 ei ole mitään juhlaa.....kokeiltu on... Itselläni omassa koneessani onkin Linux!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Linux on helppo ei tarttee ladata esim eriksee mitää virusturvaa! kaikki pelit ja muokkaus ohjelmat löytyy sovellusvalikoimasta. helppoo se vaan on..

      Poista
    2. Ja linux on sitten hyvä? :D Se on vanhuksille...

      Poista
  45. 1. canonin eos550d järjestelmäkamera (saan aika varmasti!)
    2. fazerin se 20€ maksava iso suklaalevy(':
    3. CSI. miamin sarjoja <3
    ku katoin noita sun vanhoja videoita, nii sanoit jotai et csimiami on sun rakkaudet mai jotai muuta sellasta :) sun blogi on tosi ihana !:) jajooo o oot tosikauniski ! ikävä oli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ainiiii!! kiitos, unohin sen csi:n kokonaan, pitää hankkii 8 tuotantokausi <: kiitos muistutuksesta!

      Poista
  46. windows 8 on surkee :D

    VastaaPoista
  47. miks kaikki nää luulee et oot rikas, ku huomaa selvästi et ootte alempaa keskiluokkaa tms :):):):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vittuilua kenties XD yeah, ei mua kiinnosta mitä kukin meiän perheen rahoista luulee, iha naurettavaa ees miettii et onkohan noi nyt rikkaita vai keskirikkaita :D lopettakaa hyvän sään aikana.

      Poista
  48. oot maailman kaunein :)

    VastaaPoista
  49. No ite oon windows 8 sitä mieltä,että hankkikaa se sit joskus parin kolmen vuoden päästä koneisiinne, kun se on kehittyny. Nyt se on viel ihan huono. Mut no jokainen omal tavallaa.. Ja acereista mäki oon kuullu pelkkää huonoo arvosteluu,mut kuten sanoin jokainen tavallansa jja meil oli viimeks acerin kone ja toimi vallan mainiosti. Myö ite se rikottii,ku kaadeltii vahingos kaikkee sen päälle :D mut joo jouluks itelki vähä samat odotukset ku sulla Elina :) Meikkii/ kosmetiikkaa,hiustenkiharrin,kone & hajuvesi : D eli samat mut mä haluun vaan britney spearsin hajuveden , kun on ollu sitä aikasemmin ja se on ihana , ja haluun vähä erilaisemman, vähän laineita enemmän tekevämmän kirahtimen.. (--: mut joo oli kiva kun aloit taas kirjotella!!:))

    VastaaPoista
  50. jejeee kivaa ku aloit taas postaa (:


    mut ite toivon rahaa, lahjakortteja, kolmijalkaa ..
    mul on toi acer aspire V 15.6 ja ainaki mun käytössä oli iiha semihyvä (:

    VastaaPoista
  51. windows 8 on iha surkee!:D ei kannata todellakaa... mul meni hermot sen kaa

    VastaaPoista
  52. mulla on samanlainen kone.. ollut 4 kertaa korjauksessa! en kannata ton ostamista.. ei oo hintansa arvonen

    VastaaPoista
  53. Windows 8 on oikeesti tosi hyvä. <3 Mä en vielkään tiiä mitä toivon joululahjaks. <3

    VastaaPoista
  54. Jes! Tauko loppu. Voitko tehä joululahjoistas sitte videon? ♥

    VastaaPoista
  55. Noista sun hehkuttamista hienouksista se suorituskyky vaan huononee ja kone rupee vittumaiseks :D Ei kannattais riskeerata.. Vaikka mitä myyntipöperöpuhetta tosta sanottas ni en ois niin varma. Acerit on muutenkin niin herkkiä menemään huonoon kuntoon. Omaa kokemusta ei oo mut sitä on tutuilla ollut.

    VastaaPoista
  56. acer on oikeesti paska ellu :( meil on ollu jo monta acerii kaikki menny 2 vuoden sisällä rikki usko tai älä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijaa mullaki on acer ja vielä miniläppäri ja kestäny monet vuodet :)

      Poista
  57. Voi jestas.. siis se että täällä sanotaan että "ei acerin koneet kestä", ei ne koneetkaan oo täydellisiä kopioita toisistaan ja niitä käyttää eri ihmiset erilailla. Tottakai sellanen kone hajoo joka laitetaan kestämään ylirajojen, joissakin koneissa saattaa olla heikommat osat. Mikään ei oo taattua.

    Esimerkkinä esim tää mun Hp ProBppl 4530s, moni sanonut ettei kestä paljo paskaakaan ja on huono. No tää on mulle kuin unelma, toimii täydellisesti ja pyörittää tiettyjä ohjelmia ja pelejäkin.
    Makso sen joku 400, "alle 500euron koneet on paskoja" joo niinpä niin. Pöytäkoneissa pätee asia mitä kalliimpi kone sen parempi. Läppärit on perustietokoneita, eikä tarkotettu mitään ihmeitä tekemään

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä. tää kommenttiboksi näyttää keskustelufoormumilta missä väitellään tietokoneden eri merkeistä... ;D

      Poista
    2. no siis mulla ainakin oli acerin läppäri ja meni ihan paskaan kuntoon ja piti viedä koko ajan korjaukseen vaikka käytin konetta vaan siihen että olin fb:ssä ja mesessä ja kuuntelin musiikkia youtubesta, eli en mihinkään ihmeelliseen mihin tarvis olla tosi hyvä suorituskyky ja silti se acerin läppäri meni paskaks ja oli vitun hidas vaikka oli kaikki virustentorjuntaohjelmat käytössä tottakai. että ei siiitäkään voinut olla kiinni. sitä piti viedä ainaki 4 kertaa korjaukseen ennenku heitin pois:o jotkut acerin koneet voi olla hyviä mut suurin osa ilmeisesti huonoja joten mun mielestä ei kannata tuhlata 500 euroa riskeeraamiseen vaan ostaa samantien vaikka asuksen. tää on mun mielipide, ja niin mä tein ja niin suosittelen tekemäänkin. :)

      Poista
    3. toisin sanoen mikään ei kestä - iha sama merkistä tai hinnasta, kaikesta tehään nykypäivinä nii heikkoja ja semmosia, jotta ihmiset ostais vaa enemmä ja enemmä ku vanha menee rikki :S iha perseestä mut tää maailma vaa on semmone :/

      Poista
    4. Ihan pakko tulla kommentoimaan. ;) Oma Acerini on nyt tässä 6 vuotta ollut, ja toimii edelleen moitteettomasti. Toki onhan tämäkin parhaat päivänsä nähneet (näyttö alkaa rikkumaan yms.), mutta vielä toimii! Pystyy pelaamaan, katselemaan ohjelmia ja olemaan netissä. Halvalla ei saa hyvää? Tämä kone ostettiin käytettynä 150€, ja 6 vuotta meillä ollut, eli luulempa, että koneen kesto määräytyy ihan kätön mukaan. :) Ihana blogi sinulla Elina <3

      Poista
  58. Miten oot saaanu noi kuvake net jutut ja noi tollai

    VastaaPoista
  59. hauskat kinastelut sun/sun perheen rahatilanteesta o.O mut toi on tosi kivan näkönen toi tietsikkajuttu mikä tosa ekana on, ite toivon uutta puhelinta ja tarkemmin sanottuna iphone4s ;) en ookkaa ennen kuullu et nickilläki o oma hajuvesi :D toi pullo on aika omaperänen mut iha kiva :)

    VastaaPoista
  60. Läppäreitä ei kannata koko aikaa pitää latauksessa :) akku menee huonoks jos on koko ajan latauksessa. Eli kannattaa aina välillä käyttää akkuvirtaa

    VastaaPoista
  61. hei tota oks toi su huuliläväri aito vai feikki ? :D meinaa se ei mee sillee ku aidot... jos tajuut

    VastaaPoista
  62. Mä toivoisin laskettelusuksia ja Nikon D3100 järjestelmäkameraa :D

    http://dachshund-smile.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  63. Taas luulet tietäväs kaiken..? Mut kai sitä voi luulla itestään vähä liikoja..? :/ Nyt oon täynnä sua,...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mitä mä muka tiiän ? :D mistäs nyt tuulee

      Poista
  64. no olipa joo pitkä tauko... Mä oon omasta blogistani pitäny varmaa kolme viikkooo taukoo, kun on muutaki tekemistä ku istuu koneella...
    Mä en varmaan toivo mitään erityistä lahjaks, kun en kuitenkaan saa. En varmaan voi uutta puhelintakaan toivoo...
    Mut oikeesti vois sanoo et sä oot aika rikas kun joka videossa suurinpiirtein esittelet jotain ostosta

    VastaaPoista
  65. oaaaa se hajuvesi c: !
    ja mäki toivon hiustenkiharrint :)!

    VastaaPoista
  66. miks kaikki sanoo että acerib koneet on paskoka ja menee rikki heti? itellä on samanlainen acerin miniläppäri ku elinalla ja mulla on ollu se jo neljä vuotta ja se toimii iha moitteettomasti !

    VastaaPoista
  67. Oot taas niin kaunis!:)
    jos kiinnostaa nii ite oon toivomassa ainakin dieselin loverdose hajuvettä, en tiedä vielä enempää:)) mut hyvää joulua jo tässä vaiheessa, ja ihanaa kun taas postaat! Muuten toivottavasti vastaat tähän koska minulla on kysymys, eli jos meet äitin kaa kapee joskus nii nolottaaks sua ikinä esim jos tulee tuttuja vastaan? Mua nolottaa joskus vähän kun tulee semmosia tuttuja samassa koulussa olevia vastaan... ::)
    xanniinax

    VastaaPoista
  68. Mistä sitä Nickin haju vettä saa:(??Saako stocmannilta?Ja paljon maksaa?Kiitti vastauksesta!

    VastaaPoista
  69. hei sillonku käytit niitä pidennyksii niin ku teit ponnarin ni miten ja mihi kohtaa laitoit aina ne pidennykset :)??

    VastaaPoista
  70. voisitko käydä katsomassa blogiani http://smile123green.blogit.fi/

    VastaaPoista
  71. hääääh mul on toi kannettava eikä kyä mitään kosketusnäyttöö oo nähnykkää :D ?

    VastaaPoista
  72. Apua myydäänkö kicksissä pink fridayta :O paljonko se maksaa? Pakko saada!! Ja kiva ku tauko loppus, tuntu kauheen pitkält ajalt :D

    VastaaPoista
  73. Vittuu täältä noi vittuilijat ja haukkujat ne on vaan täynnä itteää

    VastaaPoista
  74. iphonea pyytelen (::

    VastaaPoista
  75. joululahjaks toivon iphonee :) ps. tos konees mitä toivot nii ei kosketusnäyttöö oo nähnykkää toi näyttö.. itelläni semmoo kone.

    VastaaPoista
  76. Hei Elina älä välitä noist haukkujist kaikki saa toivoo/ostaa mitä haluaa ja muil ei oo siihen mitää sananvaltaa. Oot tosi kaunis ja hyvä tekee postauksii oon enemmä seurannu sun videoit ku lukenu blogii mut silti. Sä oot tosi pirtee ja positiivinen sussa ei oo mitää haukkumista! Oot täydellinen 15 vuotiaaks:) Luulin et 13-16v on jotaii ihmee angstoja mut ei näköjää kaikki oo. Sä oot nii ihana ja tosi sulonen.Sun videoihin ei kyllästy ja niitä vois kattoo koko ajan. Mun kamuki oli nii kiinnostunu sun blogista että kun kerroin susta nii se kysy heti blogin osotetta:) Oon tosi ilonen että Suomessa on ees 1 näin hyvä bloggaaja! Mä voisin kehuu sut maasta taivaaseen mut sit et jaksais ees lukee koko kommenttiaXD Kehun nyt viel vähän aikaa. Sun hiukset on tosi kauniit. Se sun arkipäivä my day oli tosi kiva siin näki niinku sun arkipäivä rutiinit. Oon saanu sun blogista tosi paljon inspistä. Vaikutat tosi kivalta nuorelta naiselta jne.. Voisin kehuu täs sua koko loppu päivän mut en oikee viiti:D Sä et oo semmonen joka koko ajan vittuilee kaikille vaan sanot mielipiteesi suoraan. Sä et myöskään oo semmone teinimassaIHQlissu. Vaan oot normaali 15v tyttö. Mun mielestä sun meikin käyttö on hallittua ja osaat meikata tosi hyvin. Oot kaunis ilman meikkiä ja meikillä. Oon sulle tosi kateellinen mut kyl mä sen kestän, koska oot muutenkin vanhempi jne.. Oho tulipa täst kommentist pitkä toivottavast jaksat ees lukee ja vastaile pian.

    T: Blogisi stalkkaajaXDXD

    VastaaPoista
  77. joo se nicki minajin hajuvesi on kyll oikeesti ihanan tuoksunen ! haluisin kans :)

    VastaaPoista