28 joulukuuta 2012

i need you more than i can take.

Heippaa :)!

Anteeks ku en oo hetkeen mitään postannu, mun piti eilen postata ku olin Syssyn siskon kämpillä, tai oltiin. Videoitakaan ei oo tullu pitkään aikaan mutta tänään kuvasin teille ne joululahjat! Laitan sen tänään tai huomenna tänne :)

Oltiin kuitenki eilisen illan ja yön Syssyn siskolla, tanssittiin ja riehuttiin paljon, kuunneltiin musaa ja mentiin vasta aamulla nukkumaan. En antanu kenenkään nukkua ;D Tänää ollaan sit menossa taas yökyläilee, mut Ninnin siskon kämppään. Vahtimaan kisuja :3

Ainiin ja eilen olin heti shoppailemassa alemyynneissä Merinkaa, enpä mä löytäny muutaku pari paitaa alesta ja joululahjan itelleni.

IMG_9689 IMG_9690 Oltiin kampissa ja forumissa ettimässä aleja :) IMG_9697 IMG_9705 stockalta 24€ IMG_9713 pitsipaita Veromoda 5€ IMG_9719 aika perus isohko paita ginatricot 15€ IMG_9733 tiltattiin kolmisteen perhepizza! nami IMG_9781 meikkituokio taas vaihteeks... :) IMG_9799 hahah yo matafaka :DDD oli kivaa illalla... :) IMG_9806 Ellie Goulding - Figure 8 IMG_9820 IMG_9839 IMG_9850 joululahjani saapui tänään postilaatikkoon! <3 Niistä enemmän siinä seuraavassa postauksessa.IMG_9866

72 kommenttia:

  1. tosi kivoi kuvii & oot niiiiiiiiiiiiin kaunis! <3<3 muuten, tuleeko sulle kukaan koskaa ku oot esim. kaupungilla nii sanomaa jotai "moi luen sun blogii" tai semmosta? ::D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kiiitos :)! on tullu pari kertaa <:

      Poista
  2. kiva postaus, ja oot toosi nätti <3

    VastaaPoista
  3. aaaww oot vaan niin ihana ja nätti <3
    sun blogi on mun lemppari :)
    haluaisin viel kysyy et ootko sä vaan siis laittanu värin niihin pidennyksiin (sillon kun vielä pidit) ja pitäny normisti sen ajan minkä pakkaus sanoo, kun mun pitäis värjäillä mut pelkään et pilaan ne :D

    http://candyxoxolaura.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! :3 joo pidin sen verran aina mitä paketissa luki. :)

      Poista
  4. Voi ei, miks en nähny sua ):

    VastaaPoista
  5. mitä sun käden taipeessa on?:o
    + sul on ihan mahtava blogi c:!!

    VastaaPoista
  6. Millaset vaatteet sulla oli? näin sut ehkä :) helsingissä siis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se perus musta takki ja noi vaaleet revityt housut ja sit se ginan tumma viininpunanen neule. :)

      Poista
  7. Sulla on ihana blogi ! Ja oot tosi kaunis :)<3

    http://lifeisnotprettyallthetime.blogspot.fi/

    kävisitkö kattomassa blogin ja kommenttia ja lukijaksi saa liittyä :)

    VastaaPoista
  8. Oi vitsi oot iha sika kaunis! Milloin taas ajattelit tehdä my day videota?:-) Aivan täydellinen blogi!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kiitos... :) en oikee tiiä ;D sitku teen jotaki ku en oo suunnitellu mun päiviä ollenkaan ni nii :/

      Poista
  9. ihanii noi paidat mitkä ostit :)
    + oot tosi nätti !

    http://my-lovely-life1.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. Mist noi revityt farkut o? ihanaaat <3

    VastaaPoista
  11. näytät punaselta tossa kolmanneks vikassa kuvassa :o mutta joo kaunis olet

    VastaaPoista
  12. eeeh vähä söpö oot tos matafaka kuvassa! :D:D

    http://itsonlyrocknrolll.blogspot.fi/ c:

    VastaaPoista
  13. mistä oot ostanu noi revityt farkkus :) ?

    VastaaPoista
  14. Mistä toi vimppa lupmiväripaletti on?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai siis vimppa = viimenen? :D beautybay.com :)

      Poista
  15. onks tulla forumissa paljon porukkaa tällee joululomalla ku ite oon menossa micmaccii ens viikolla tuhlaamaan mun lahjakortin ja mul on leukemia ni se väkijoukko ei kauhee hyväks oo :DDd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no oli siel aikalailla ku alennusmyynnit nyt :/

      Poista
  16. voitko tehä joskus meikkivideon :D ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu ja oon jo tehnykki, ne löytyy tuolta mun youtube kanavalta :)

      Poista
  17. Vähän oot kaunis ! :o

    VastaaPoista
  18. http://fireandmore.blogspot.fi/ kiva tää sun blogi ! (: toossa on mun jos jaksat lukee :D

    VastaaPoista
  19. yyh ihana pitsipaita ja noin halpa!! :(

    VastaaPoista
  20. Milloin alat tekemää niit meikin esittely videoi?

    VastaaPoista
  21. ei liity nyt tähä postauksee mitenkää mut ku oon katellu sun videopostauksii nii pisti silmää sun alahampaat, miks niis ei oo hammasrautoi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koska ei oo purentavikaa. joutusin maksaa ne ite ja ne maksaa semmoset tonnin yksityisellä että joooh. :D mamma inte betalar :(

      Poista
  22. mistä noi revityt farkut on? ja oot kaunis

    VastaaPoista
  23. Oon huomenna (la) menossa forumiin, toivottavasti jotain löytyy! :)

    VastaaPoista
  24. Et näytä oikeesti yhtää itteltäs tossa "matafacka" kuvassa :D Mut oot tois kaunis :3

    VastaaPoista
  25. Jes ihanaa, uus postaus! :''3 ♥ Katon joka päivä sun blogiin uuden postauksen toivossa. =D ♥

    VastaaPoista
  26. Tuli vaan mieleen et minkä merkkinen ja sillee mikä sun kamera jalusta on kun et kertonu siitä siinä kamera postaukses :) Olet ihan himo kaunis nuori nainen !!! :))))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mul on kaverin jalusta lainassa ni en tiiä siitä mitään ;D no kiitos! :3

      Poista
  27. Tykkään sun blogista paljon ku kuvat on aina tosi laadukkaita jne.:) Plussana vielä vastailet usein kommentteihin yleensä mukavasti :D Jokaisen lukijas oot kyllä ansainnu!

    VastaaPoista
  28. mikä känny sul on ? :)

    VastaaPoista
  29. Ihanat noi sun farkut ja oot kaunis ! (:

    VastaaPoista
  30. mikä sävy toi aurinkopuuteri on? Oon käyttäny macin meikkivoidetta,peitevoidetta ja puuteria mut aurinkopuuteria en ikinä löydä sopivassa sävyssä :( ja toi näyttää tosi kivalt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on kai se vaalein, golden :) toi on ihan sika hyvä, ei oo liian tumma eikä liian vaalee!

      Poista
  31. Mikä kännykkä suo on??? P.s. Sun blogiss on ihana ja oot supernätti:)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vastasin vähä ylempänä. kiitos paljon :3

      Poista
  32. Oi oikeesti oot niin nätti ja kaunis:) ja hei miten oot noi laiha tai siis haluisin olla kans samallainen kun säää!:) ja haluun sun kropan:)
    jaja onks sun mielestä noloo mennä äidin kanssa kaupungille?:) vastaakko

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no voii kiitti <3 ei oo noloo, mä oon usein. :)

      Poista
  33. Ootko muokannu tota sun alimmaista omakuvaa paljon vai onks sulla noin hyvä kamera O.o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ennoo muokannu, kuvasin M asetuksella sen, eli muuttelin aukkoo ja suljinaikaa ite + se on otettu ikkunan edessä luonnonvalossa. :)

      Poista
  34. Ihania vaatteita löysit! Tykkään tosi paljo sun blogista. Oot nätti!:)

    VastaaPoista
  35. apua tää sun blogis on ihan hirveen ihana ! itekki katon tän jokapäivä toivoen että oot tehny uuden postauksen, hihii..:D:DD

    VastaaPoista
  36. Olet todella kaunis! Ja mä tykkään paljon sun blogista.

    http://mylifebylindaa.blogspot.com/

    Linda

    VastaaPoista
  37. Sulle sopii noi tollaset vaaleemmat kulmat! :)

    VastaaPoista
  38. voisitko siistiä kulmas? hajakarvat paistaa läpi :)

    VastaaPoista
  39. sulla on sairaan ihanat silmät !! ja tykkään tosi paljon sun tyylistä :)

    VastaaPoista
  40. Oot nii nätti :3!




    http://mylifeindream-stella.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  41. Taisin itseasias nähä sut kampis OwO

    VastaaPoista
  42. Mulla on samalainen kännykkä!!!Ihana blogi

    VastaaPoista
  43. Mä aina katon sun videoita oon suuri fani!! Voisitko tehdä taas my dayn?

    VastaaPoista
  44. oot niiiiiin kaunis <3

    VastaaPoista
  45. Elinaa oot niin kaunis ! <3
    Mulla ois pari kysymystä ;) Yksi ois siitä isadoran (matte chokolates?) paletista, onks se hyvä, oon sen perään nimittäin kauan jo kuolaillu.:) Ja sitten mikä on sun se farkkukoko (esim cubuksen farkuissa)? Ja sitten vielä ois kiva nähä sun meikkikokoelma sekä hajuvedet (:

    <3:sun innokkain lukija kautta aikojen ;)
    Ja kiitos tuhannesti jos vastaat :)

    VastaaPoista
  46. Moi! Sä sanoit tossa Hyvää uutta vuotta :)! videossa että haluisit ehdotuksia mitä teet.Voisitko tehdä meikkikokoelma videon ja semmosen missä näytät sun joka päiväiset meikit mitä käytät :)) OOT NIIN KAUNIS (; ,kadehdin sua ,kiitos jos vastaat :) Olen sun lukija ;)

    VastaaPoista
  47. Oiii mä rakastan sun blogia ja oot niin nätti!!! <3 Oon siis lukija vaikka en oo rekisteröitynyt :)

    VastaaPoista
  48. eka aattelin et en huomioi sun housuja mut ku ne tuli miljoonannen kerran vastaan ni on pakko: Mistä oot ostanu noi sun reikäfarkut?D: hinot!!! ja kiva blogi c:

    VastaaPoista
  49. oho anteeks noita farkkuja on jo kysytty :'D

    VastaaPoista