04 heinäkuuta 2013

reissuun ja arvontaa!

Heipsulivei junasta!

Tulipas ladattua kauan videota kännykän netillä. ;D muutama tunti reilun viiden minuutin videossa, jes! 6 tuntia jäljellä vielä istumista junassa. Aamupalan suoritan mäkkärissä ennenku bussi tulee Espooseen koska mäkkärireissusta on jo ikuisuus. Päivällä mennään sit mennään veneelle, niinku viime elokuussa jos jotkut muistaa sen my dayn. ja videota on muuten tulossa sieltä tälläki kerralla ;)

Hiusravinteista! Kommentoi siis millä niksillä tai tuotteella olet saanut hiukset kasvamaan/voimaan hyvin ja laita myös sähköposti perään. Saatte myös 15% alennuksen, kun tilaatte luontaispörssistä noita kapseleita! :) Kirjoittakaa kampanjakoodi bambu15 kohtaan "aktivoi kampanja". http://www.luontaisporssi.fi/active_beauty_hair__nails_1 ARVONTA ON LOPPUNUT.

183 kommenttia:

  1. Näin sua Iin kärkkäisel tänää! En uskaltanu tulla puhuu.. Olit kyl yhtä kaunis ku kuviski!:) Uskon et tää Ii voi olla aaika pieni ja köyhä sun edellisee asuinpaikkaa....Tsemppii sulle täällä asumiseen!:)

    VastaaPoista
  2. Älä harjaa hiuksiasi muuta kuin pakko tilanteissa tädilläni kasvo noin 3cm puolessa toista kuussa tai jotai sinne päi :) kuulostaa hullulta mutta ite pyysit vinkkei ps mahtava blogi sulla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vinkkei sulle: opettele yhdyssanat!

      Poista
    2. Vinkki sulle inka, pidä turpas kii, anna toisten kirjottaa miten ne haluu!

      Poista
  3. Oon saanu hiukset huomattavasti parempi kuntosiks ku oon pari kuukautta sitte alkanu käyttää hoitoainetta jokapäiväsesti :)!

    johannawestman@hotmail.fi

    VastaaPoista
  4. Sulla on aivan ihana blogi ja oot iha sika kaunis!!!!!<3

    VastaaPoista
  5. 1. Oon laittanu suihkun jälkeen pyyhekuiviin latvoihin schwazkopfin BC bonacure light finishing treatment miracle oilia.
    2. Oon antanu öljyn olla 5 minuuttia hiuksissa ja sit kampaan ne ja jätän öljyn hiuksiin. Hiuksia ei sais harjata suihkun jälkeen vaan ne pitäis kammata jotta ne ei katkee

    Iirismariaana@hotmail.fi

    VastaaPoista
  6. Hyvää junamatkaa!
    Mun kynnet ja on ihan luonnostaan pitkät ja vahvat, mut hiukset on aika ohuet ja on alkanut lisää ohentuun ku käyttää kaikkia suoristimia yms. Leikkaain just hiukset lyhyiks, ja nyt en jaksa oottaa et ne kasvais.
    Ps. oon kuullu et ku käyttää mänty suopaa hiusten pesuun niin se vahvistaa ja tulee terveet hiukset. Ite käytin pari kertaa mut sit en enää jaksanu.

    jensku2001@gmail.com

    VastaaPoista
  7. Mun hiukset alko voimaa paljon paremmin ku käytin sellasta kookos öljyä:)

    VastaaPoista
  8. Ite leikkaan hiuksiani latvoista ehkä kerran 3-4kk välein ja kyl ne on alkanu voimaan siitä paremmin ja en tiiä sit et onko mulla sen tyyliset hiukset et ne kasvaa vaan nopeesti vai onko toi kuolleiden latvojen pikkuhiljaa leikkely auttanu jotain. Ja kokeilin sillon sen sun Evonia hiusravinne arvostelun jälkeen itse niitä ja kyl ne tuntu paljon paremmilta latvoista ja silleen mut en oo ostanut uusia.

    VastaaPoista
  9. No mulla on tosi herkkä/kutiava hiuspohja joten mä oon saanu mun hiukset voimaan hyvin acon special care hiustenhoitotuotteilla!:-)
    varpypitkanen@luukku.com

    VastaaPoista
  10. Nosiis jos se kommentti piti laittaa ihan vaan tänne niin mun hiukset on kasvanu kauheest ku syön jotain... olisko ollu kalkki tabletteja ? mä en oo varma mutta vissii niitä ja sitte mä käytän aina suihkun jälkeen sellasta kampaamosta ostettua Goldwell merkiistä nice balance hius maitoa, sellasta hoitoainetta mikä kuuluu jättää kosteisiin hiuksiin suihkun jälkeen (ei suihkutettava) mut se on tosi hyvä ! ja sit lakkana käytän sellasta ravitsevaa isabel merkkistä lakka mut en muista mistä se on mut se ei kuluta hiuksia eikä vie kiiltoa, tosi hyvä siis ! Ja kaikki hius shampoot ja hoitoaineet on aina kampaamosta ostettuja (:: elsaengblom48@gmail.com

    VastaaPoista
  11. Hiukset oon saanu pitkiksi vain leikkaamalla vähän latvoja säännöllisesti! En oo ikinä syöny mitään ravintolisiä, mikä edistäisi kasvua, ja silti mulla on hiukset kohta napaan asti :)
    tiiailona@hotmail.com

    VastaaPoista
  12. ei mun hiukset kyllä hyvin voi todellakaan, mutta oon alkana levittään ihan pienii määriä vaseliinia latvoihin, niin hiukset näyttää heti paljon terveemmilta ja sillee (:

    laura.pelkonen1@hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan mielenkiinnosta kysyn, että millä peset sen pois vai pesetkö? Pitäs varmaanki testata koska latvat on huonossa kunnossa. :D

      Poista
  13. mulla nyt ei oo mitään siihen liittyen miten mä oon saanu mun hiukset kasvamaan tai mitään koska mulla ei oo mitkään hirmu pitkät houkset, mutta aattelin vaan kysyy että missä noita myydään noita kapseleita? :D onks jossain apteekissa tai jossain ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse olen ainakin nähnyt sokoksissa yms. noita olevan (:! Hintaa taisi olla sen 20-30€ ?

      Poista
  14. En tiedä johtuuko näistä mutta tässä vähän asioita joita olen tehnyt ja uskon ettö niiden ansiosta olen saannut terveemmät hiukset:

    - syön paljon kananmunaa
    - pesen hiukset viileällä vedellä
    - käytän suoristusrautaa yms harvoin
    - en kuivaa hiuksia vaan annan niiden kuivua rauhassa aina kun on siihen mahollisuus
    - ja käytän ns luonnnontuotteita. eli silloin kun jaksan/pystyn teen itse shamppoita ja hiusnaamioita. En tarkota että semmoset huipputuotteet ei olis hyviä mut kannattaa kokeilla vaikka koivushamppoota:D ihan kaupasta tai hae pihalta koivunlehtijä:)

    jasminbrygger@gmail.com

    VastaaPoista
  15. olit ihanan pirtee tossa videossa :)

    VastaaPoista
  16. On sun hiukset hyvin , älä ny vittu kokoaikaa räplää

    VastaaPoista
  17. Mun siskol alko kasvamaan ehkä 20 cm puolessa vuodessa sen hiukset kun hieroin sen päätä yhen tunnin päänhierontavispilällä (:D) joka päivä. lähtö tilanne silloin oli sellain en alle olkapäihin ja nyt ne yltää melkein napaan! Lisäksi sinkkitabletit auttaa kans :)

    sarainen@suomi24.fi

    VastaaPoista
  18. mun hiuksien laatu on parantunu niiin paljon ku oon alkanu käyttää lämpösuojaa aina hiuksii suoristaessa ja kuivatessa ja käyttäny sellast hiusöljyy latvoihin :)

    roosaliina.nieminen@luukku.com

    VastaaPoista
  19. Mun hiuksien rakenne on vahvistunu tosi paljon ja hiuksiin on tullu lisää kiiltoa, kun oon käyttänyt tässä kuvassa näkyvää 1. tuotetta:

    http://1.bp.blogspot.com/-SFGBawvgvls/UBWn9HtVnoI/AAAAAAAABG8/53kIKIXxuLQ/s1600/ghgfj.png

    Tuota käytetään kuiviin tai pyyhekuiviin hiuksiin, auttaa molemmin tavoin. Ainakin mulle!


    notiia-@hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noi on ihan tajuttoman hyviä ! ite käytin tota 3. tuotetta mutta nyt päässyt loppumaan enkä oo muistanu ostaa uutta xc värjäämättömät hiukset kun siis omistan.

      Poista
  20. Mulla ei oo mitään erityistä vinkkiä, mutta hoitoaine suihkussa & se huuhdellaan viileällä vedellä, koska hiukset kasvaa paremmin kylmässä :D

    veetu5@luukku.com

    VastaaPoista
  21. oon alkanu käyttää semmosta öljyy ja sit hoitoainetta joka pesukerralla ku en oo ikinä tykänny käyttää hoitoainetta:)

    aikkarakokkonen@gmail.com

    VastaaPoista
  22. oo puhut ihan samallatavalla ku mä :oo

    VastaaPoista
  23. Ennen en tehnyt hiuksille oikeesti lähes mitään (paitsi värjäsin todella usein!) Ja nyt kun vertaa, niin mun hiukset on paljon paksummat ja hyväkuntosemmat kuin ennen. Mulla oli ihan sikana kakshaarasia, ja menin sitte kampaaalle, ja siellä mun hiuksista leikattiin melkein 15senttiä pois.. Ja nyt, nää on kasvanu takas paksumpina ku ikinä! Suihkussa lopuksi aina huuhtelen kylmällä vedellä hiukset; hiukset saa kiiltoa ja latvat ei kuivu niin helposti. Käytän tosi harvoin mitään suoristus- tai kiharrusrautaa ja fööniä, käytän ainoastaan, jos on hiukset saatava kuivattua nopeasti, tai kiharrettua/suoristettua siistiksi. Olin myös sitte yli vuoden värjäämättä hiuksia, kun sain oman värin takaisin. Kampaamosta ostan aina Schwarzkopfin BC Oil Miraclea, jolla saan latvat aivan sileiksi. Oon todennu tuon tuotteen todella hyväksi, latvat saa kiiltäviksi, ja vaan yks herneen kokonen tippa riittää, eli toi kyllä kestääkin pitkään! :)

    pinja.e.y@gmail.com

    VastaaPoista
  24. Kuluttajansuojalain esitöiden mukaan tunnistettavuus edellyttää avoimuutta. Markkinatuomioistuimen ratkaisun (1994:17) mukaan mainos on voitava tunnistaa mainokseksi heti, ilman, että siihen tutustuu tarkemmin. Tapahtuuko näin kokkausaiheisessa blogissa, jossa kehutaan tietyn nimistä ja tietyssä osoitteessa sijaitsevaa maatilaa sekä sen täydellisiä juustoja ja lisäksi annetaan resepti, jossa käytetään juuri tämän maatilan juustoja? Onko kirjoittaja tehnyt mainossopimuksen juustotilan kanssa vai onko hän vain aidosti lumoutunut paikasta ja sen tuotteista? Jos blogin kirjoittaja saa hehkutuksestaan yritykseltä rahaa, siitä on kerrottava sivustolla selvästi. Esimerkiksi monissa englanninkielisissä blogeissa kirjoittajat kertovat suoraan saavansa arvioistaan maksun. Läpinäkyvyyden puolesta puhuu myös viime keväänä toteutettu kysely, jonka mukaan blogien lukijat pitävät seuraamiaan blogeja yhtä luotettavina kuin sanomalehtiä ja verkkolehtiä (Uutispalvelu Digitodayn kysely 28.4.-2.5.2008). Yli puolet haastatelluista vastasi, että blogeilla on vaikutusta paljon tai jonkun verran omaan reaalielämään. Voisi kuvitella, että blogien kirjoittajatkaan eivät haluaisi horjuttaa tätä luottamusta ja yrittäisivät siksi välttää sotkemasta maksettuja mainoksia mielipiteidensä sekaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mitä sä tuut pätee :D muka joku lakimies pliis lähe kävelee täält

      Poista
    2. No se varmaan ei käyttäis niitä ite jos ne olis ihan kauheita... -.- jos sullen ei kelpaa noi nii älä osallistu ja nauti ohuistablirmuhiuksistas:)

      Poista
  25. Mä sain ne hyväkuntoisia kun kävin suihkussa jotain 1-2 kertaa. Viikossa niin ne oli ihan rasvaiset ja kun pesin ne niin nyt onparemmat hiukset ja latvat ja suihkun jälkeen en kuivata niitä vaan taputtele kuiviksi pyyhkeellä

    Jessica.mamia@gmail.com

    VastaaPoista
  26. Päähieronta! Ja hiukset kasvaa ;)
    saija__95@hotmail.com

    VastaaPoista
  27. käytän silkkitippoja ja en käytä paljoa mitään suoristusrautaa tai kiharrinta ym. joten hiukset on ihan hyvässä kunnossa :) jenna.leipijarvi@elisanet.fi

    VastaaPoista
  28. Juon vettä 2 litraa päivässä ja jätin suoristusraudan ja föönin kesäksi pois :D

    VastaaPoista
  29. Lopetin joka päiväisen suoristusraudan käytön ja nyt oon alkanut huomaamaan että hiuksista on tullut paksummat ja aloin myös käyttämään korjaavaa shamppoota ,autto :)

    anniina.saunakangas@hotmail.com

    VastaaPoista
  30. miten sun hiukset on noin kiiltätävät? mitä aineita käytät niihin?:)

    VastaaPoista
  31. 1. Teen joskus aina sillee päähierontoja, kun se edistää verenkiertoa ja hiustenkasvua.

    2. Sit kuulemma jos käyttää jotaan sinappimönjää hiuksiin niin ne kasvaa, semmosta oma tekosta, kun mun kaveri käyttää semmosta ja sil on kasvanu aika paljonki hiukset.

    3. Ja sitten kun suihkun lopuksi huuhtelee hiukset niin kannattaa huuhdella viileällä/kylmällä vedellä, se on auttanut :D


    jenna2011@live.fi

    VastaaPoista
  32. Oon käyttäny hoitoainetta joka päivä ja suihkun jälkeen bc bonaque hiusöljyä ja hiukset ovat alkaneet tuntua paremmilta! oonatura@luukku.com

    VastaaPoista
  33. Joudut kai sitten leikkaamaan siiliäs useemmin, jollet sitten jätä sitä rauhaan ja juurikasvuu pitää kans värjätä :D Mut toivottavasti noi silti kasvaa!
    Pidä hauskaa Helsingissä/Espoossa:)

    VastaaPoista
  34. Olen huomannu että tresemen silkkiseerumilla latvat vahvistuu todella paljon ja kakshaaraset vähenee oikeasti! värjäsin latvat noin kuukaus sitten vaaleaksi ja ne meni tosi huonoon kuntoon, niin sillä tulee ihan uskomattoman sileät hiukset! En oo nähny itelläni pitkään aikaan kakshaarasia!

    VastaaPoista
  35. Mua on auttanu se että lopetin hiusten värjäämisen ja kaikki hiusten lämpökäsittelemiset. Myös se on auttanu et oon harventanu hiustenpesua ja nyt pesen 3 päivän välein.

    roosa.syvaoja1@gmail.com

    VastaaPoista
  36. Saan hiukset voimaan hyvin laittamalla hiuksiin joka pesun jälkeen hoitoainetta ja en lämpökäsittele hiuksia liian usein.

    tessaikonen@gmail.com

    VastaaPoista
  37. Mulla muutama niksi, eli siis huuhtelen hiukset kylmällä vedellä (vilkastaa verenkiertoa) ja laitan hiusöljylä latvoihin, niin niistä tulee todella pehmeät. Sitten käytin joskus aikoja sitten Doven hair therapy hoitoainetta, nyt taas otin sen käyttöön ja eron huomasin taas heti parin ekan käyttö kerran jälkeen, pehmeet, kiiltävät ja terveen näköset hiukset :-) Tietysti lämpösuoja suojaa hyvin hiuksia. Hiuksiin pituutta oon saanut kun oon hieronut päänahkaa päivittäin jonkun aikaa!! Aattelin kokeilla sitä sun suosittelemaa Evoniaa, jos en voita(:

    VastaaPoista
  38. AINII S.POSTI elli.toyryla@hotmail.com

    VastaaPoista
  39. Minne päin Espoota oot tulossa?

    VastaaPoista
  40. kun pesen hiukset käytän vaan shamppoota, ei mitään hoitoainei, 1-2 kk.den välein värjään kestovärillä hiukset ja sitte 1-2vk välein laitan värjäävää hoitoainetta eli colormaskia! ja joskus tuli sötyä piimaksia!

    VastaaPoista
  41. Sepäse kun en ole hiuksia saanut kasvamaan! Mulla on luonnostaan hiuslaatu paksu, karhea ja kaikenlisäks taipuisa! Mitä kuivemmat mun hiukset on, niin sitä enemmän ne aina kihartuu ihan järkyttävän näköseks. Suoristusraudalla saan niistä ainoastaan sileät, mut jos on vähänkin kostea ilma niin bye bye hyvät hiukset! Hiukset ei ehdi kasvamaan kun latvoja on ihan aina pakko leikata, hamput pois. Priorinia oon kokeillut, söin puolivuotta ja rahat vain meni ihan hukkaan... Vitamiineja yritän syödä monipuolisesti, mutta ei auta. Suoristusrauta on siis ainoa jolla saan huijattua hiukset edes hetkeks näyttämään hyviltä! :D

    hellokittysukat@gmail.com

    VastaaPoista
  42. Vaikutat tosi täydellisyyttä hakevalta... Ei ole maailman loppu jos kynnet katkeaa tai hiukset on huonosti et ole varmasti ainut tässä maailmassa joka niistä on kärsinyt

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tuskin hänen maailmansa siihen loppuiskaa, mitä ihmeellistä siinä on jos vaan haluaa pitää hyvää huolta ulkonäöstään niin kuin aika moni muukin. Just saying

      Poista
  43. Oon saanu sillä hiukset parempaan kuntoon kun en enää pidä niitä nutturalla tai tupeeraa! :)

    saanul-@windowslive.com

    VastaaPoista
  44. lämpösuoja ja hiusöljy !

    VastaaPoista
  45. Pitäny taukoo kaikest lämpökäsittelystä :D

    ssenni98@hotmail.com

    VastaaPoista
  46. Argon öljy sai hiukseni kasvamaan, käsittämätön tuote, saa hiukset kasvamaan ja voimaan hyvin !!

    henni.sarin@gmail.com

    VastaaPoista
  47. mun hiukset on vahvistunu ihan sikan vaa pelkän öljyn avulla ! sellasen mikä on tarkottettu vaurioituineille hiuksille :)Mul enne katkeili tosi paljon mut ei enää paljoo.

    VastaaPoista
  48. Mun hiuksista on tullut parempikuntoiset koska lopetin pariksi viikoksi hiusten lämpökäsittelyn. En siis oo suoristanut tai kihartanut hiuksia kahteen viikkoon ja tulosta on tullut huomattavasti. Lisäksi pesen hiukset aina suihkussa hoitoaineella. :)

    tiiuliinuska@gmail.com

    VastaaPoista
  49. Hiuksissani on aika pajon kaksihaaraisia ja latvat ovat kuivat, vaalennuksen takia. Olen ruvennut käyttämään KERASTASE NUTRITIVE hiuksiin jätettävä lämpösuoja ja hoitava aine. Se aktivoituu lämmöstä ja itse laitan aina suihkun jälkeen pyyhekuiviin hiuksiin. Hiuksista on tullut terveemmän näköiset. Hajukin tuotteessa on miellyttävä. Harmi vain, että tuotetta saa vain Kerastase-kampaamo ja -parturiliikkeistä. En tiedä tuotteen hintaa, mutta 150ml purkista riittää pitkäksi aikaa, koska tuotetta ei tarvita paljoa.


    lumitaru@gmail.com

    VastaaPoista
  50. Voisitko lattaa sitten tänne vähän vinkkejä/ohjeita siltä rakennekynsikurssilta? :D

    VastaaPoista
  51. Mun hiukset on alkaneet voida paremmin, kun pesen ne suihkussa lopuksi kylmällä vedellä. Hiukset (niiden päät?) sulkeutuu paremmin tmv. ja latvat näyttää parempikuntoisilta!

    sofiiac@hotmail.com

    VastaaPoista
  52. Oon kokeillu niitä Evonia-kapseleita, kun suosittelit niitä sillä yhellä videolla joskus. Pesen joka toinen päivä hiukset ja suojaan hiukseni lämpösuojalla esim. föönätessä, suoristaessa.


    anniihjou@hotmail.com

    VastaaPoista
  53. mun hiukset lähti kasvamaan kun värjäsin ne blondista ruskeeks :O

    annasofia@luukku.com

    VastaaPoista
  54. oon käyttänyt jo parin kuukauden ajan sellaista hius öljyä niin mun hiukset on huomattavasti alkanut voimaan paremmin! :) assiannika@gmail.com

    VastaaPoista
  55. Mä värjäsin mun hiukset tosi äkkiä mustasta blondiksi ja mun hiukset meni tosi huonoon kuntoo.
    Ostin kaikenlaisia kampaamo tuotteita ja ne kyllä toimi mutta hullulta kun se kuulostaakin niin mä löysin netistä vinkin joka toimii aivan sairaan hyvin :D Eli siis kananmunan keltuainen ja ruokaöljyä johonkin kuppiin , itse käytän mukia :D sekaisin siellä vaan ja kuiviin hiuksiin , hiukset tuntuu ja näyttää kuvottavilta ja vähän kovilta mutta kun sen mössön pesee pois 30-60 minuutin kuluttua ja laittaa runsaasti hoitoainetta , eiliikaa ettei jää likaiseksi , niin hiukset on uskomattoman pehmeät :) joskus hiukset pitää pestä 2 kertaa että öljy ei jätä hiuksia likaiseksi mutta yhdellä kerralla mulla ainakin tulee puhtaat kun käytän syväpuhdistavaa shampoota !

    VastaaPoista
  56. Mun hiuset rupes voimaan paremmin kun lopetin kuumienrautojen ja föönien käytön kokonaan ja rupesin pitämään semmosia lettikiharoita ja voin sanoo että on paaljon silkkisemmät ja kiiltävämmät hiukset ja sain värjättyä tosi lähelle mun omaa väriä olevan värin miten lie sanotaankaan mun hiuksiin niin en aijo ehkä enään värjätäkkään näitä ja hieron päätä aina välillä ja on kyllä auttanu ! (:

    felicia.nurminen@gmail.com

    VastaaPoista
  57. Käytän hoitoainetta joka pesukerralla ja huuhtelen sen pois viileällä vedellä. Laitan märkiin hiuksiin hoitosuihketta (merkki vaihtelee) ja annan kuivua vapaasti. Käytön mahdollisimman harvoin suoristimia yms.

    ccandyjossu@gmail.com

    VastaaPoista
  58. Oon laittanu aina suihken jälkeen semmosta hoitoaonetta, joka auttaa hiuksia kasvamaan ja voimaan paremmin:) Toimii ainakii miulla!

    jensku_99@wiksu.fi

    VastaaPoista
  59. tresemmen se hoitoaine mitä säkin käytät :) hiukset on ollu tosi hyvät senjälkeen ja latvat paremmat!

    VastaaPoista
  60. hiusöljyn käyttäminen

    ainopajari@gmail.com

    VastaaPoista
  61. Laitoin värinpoiston hiuksiin n. puol vuotta sitte ja sen jälkee mun hiukset oli tosi kuivan tuntoset ja latvat karheat. Nyt tuntuu että ne ois paljo paremmassa kunnossa..Oon harventanu pesuväliä ja aina suihkun lopuks huuhellu hiukset viileällä vedellä. Pyyhekuiviin hiuksiin oon aina laittanu hoitoainetta jossa on mukana lämpösuojaa ja oon nyt koittanu välttää hiusten kuivaamista föönillä et oon antanu niitten kuivua itestään sekä oon välttäny suoristusrautaa. Mutta kaikesta tästä huolimatta mun hiukset ei oo kasvanu paljoa yhtään mutta parempaaan kuntoon ovat menneet. Ois kiva kokeilla tommosia tabletteja et onko niillä mitään vaikutusta :)

    VastaaPoista
  62. mä oon kokenu tosi hyväks schwarzkopfin huisöljyn ja se on kasvattunu mun hiuksii ja tehny niist vahvemmat. :)

    janitttttta@gmail.com

    VastaaPoista
  63. Luen sun blogiasi mutta nyt on mennyt jotain ohi.. Muutitko siis yksin vai perheen kanssa?

    VastaaPoista
  64. -Käytän tosi "kevyitä" shampoita esim. lasten shampoita, mut ostan tosi hyviä hoitoaineita, jotka käyn ostamassa kampaamosta.
    -Välillä pesen hiukset pelkällä hoitoaineella ja vedellä.
    -Suihkun lopuksi huuhtelen hiukset kylmällä vedellä.
    -Suoristan hiukset ilman suoristusrautaa (youtubesta löytyy videoita miten)

    sara98@luukku.com

    VastaaPoista
  65. Mun hiukset kasvaa tosi hitaasti ja on anemian jäljiltä edellee tosi ohuet. Oon yrittäny lueskella netistä miten niitä sais paksummiksi ja terveemmiksi. Nyt kesällä oon antanu hiuksille suoristusrauta/föönia-vapaata ja käyttäny hiusöljyä ( lorealin elvitalia ) noin 3 kertaa viikossa, ja pesen hiukset kananmunalla kerran viikossa-kahdessa. Ei oo enää niin ohuet ja tosi paljon kiiltävämmät ja terveemmän näköset!:)


    oona.nielikainen@hotmail.com

    VastaaPoista
  66. Pesen hiukseni (aina kun mahdollista) järvivedessä, sillä jostain olen lukenut, että järvivesi tekisi hiuksille hyvää. Ja olen itse huomannut, että hiuksistani (järvivedessä pesun jälkeen) on tullut paljon pehmeämmät, kuin normaalissa suihkussa pestyistä hiuksista. Pyrin myös kampaamaan 100x päivässä hiukset, koska luin (taas) jostain, että se tekisi hiuksille hyvää. 100:n harjauskerran jälkeen hiukseni ovat (tottakai) sileämmät ja tuuheammat. Edistän hiusteni kasvua siten, että leikkaan kerran kuukaudessa vähän latvoja pois, ja kumma kyllä, mulla ei oikeastaan koskaan ole ollut kaksihaaraisia hiuksissa. Ennen myös laitoin hiukseni (aina suihkunjälkeen) ns. "turbaanille", eli käärin hiukseni pyyhkeeseen (ylös), että ne kuivuisivat. Luin jostain, että se vain huonontaa hiuksia, ja lopetin sen. Eli nykyään hellästi painelen (mutta samalla kuivailen) hiuksiani. En myöskään käytä enää klipsipidennyksiä, koska huomasin, että ne itse klipsit "repivät" omia hiuksiani irti, eli aina kun irroitin klipsit, minulta irtosi ainakin 10-hiusta. Pyrin myös pitämään hiukseni yöllä auki. Luin taaas jostain, että jos pidät hiuksiasi yöllä kiinni, ne vaurioittavat hiuksiasi. Tottahan se on, koska hiusten pitäisi saada olla yöllä auki. :)

    Nytpä ei tule muuta mieleen, toivottavasti tuossa oli edes jotain. Ja pahoittelen k-virheeni.
    Muistakaa, että tuo oli vain _minun_ näkökulmani noista asioista! ;)

    P.s. Elina, olet ihanan inspiroiva bloggaaja! <3

    http://then-we-just-get-up-and-go.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  67. Mun hiukset on alkanu kasvaa ku:

    1. Lopetin joka päiväsen hiusten pesun, föönaamisen ja suoristamisen.
    2. Laitan aina suihkun jälkeen pyyhekuiviin hiuksiin Redkenin hiusöljyä (vaan 90ml purkki ja maksaa yli 30€ mut todellaki sen arvosta!!) ja sit kampaan ne.
    3. Käytän laadukkaita ja korjaavia hiustuotteita.

    stella.sammalinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  68. Mun hiukset on ruvennu voimaan paremmin heti sen jälkeen kun rupesin käyttämään hiusöljyä, eli se on vahvistanut niitä ja lähettänyt kakshaaraset :) käytän sitä aina suihkun jälkeen ja jätän sen hiuksiin :)

    VastaaPoista
  69. Mun hiukset alko kasvaa paremmin kun en suihkun jälkeen föönännu niitä kuivaks vaan annoin luonnellisesti kuivua ja lopetin lämmön käyttämisen kesäks. Pesen myös hiukset nykyään joka päivä (ei sovi kaikkien hiuksille mut mulla toimii). Käyn n. vuoden välein kampaajalla leikkaamasaa about 3 cm latvoista ja äiti muuten siistii hiuksia silleen 3-4kk välein leikkaamalla pari milliä (:

    sarasainio@me.com

    VastaaPoista
  70. aina kun laitan hoitoainetta, hieron päänahkaa, se aktivoi verenkiertoo ja saa hiukset kasvamaan nopeemmin :) ja kun hieroo niin samalla hoitoaine vaikuttaa hetken pidempään kun normaalisti ;)
    m.kalevo@luukku.com

    VastaaPoista
  71. harmi kun sun ääni ei oikeen kuulu tässä. johtuu varmaan siitä kun kaikuu vielä tai jotain. jos puhuisit ens kerral ehkä vähän kovemmin (: <3

    VastaaPoista
  72. Ainakin kesällä en välillä pese hiuksia tyyliin kolmeen päivään, pidän niitä vaan kiinni. Kuulostaa ällöltä mut hiuksil tekee hyvää olla siinä omassa rasvassaan. Ja yleisestikään ainakaan joka päivä ei sais hiuksia pestä.
    Suihkussa sen jälkeen ku oon laittanu hoitoainetta ni kampaan hiukset. Sit annan vaikuttaa hetken ihan normaalisti ja pesen pois. Hiuksista tulee tosi kiiltävät ja pehmeät.
    Ite oon myös tykästyny Schwartzkopfin BC Bonacure oiliin, jo pieni määrä tekee hiukset tosi sileiks ja kiiltäviks.

    VastaaPoista
  73. selventäisitkö yhteistyötä? onko se niin, että saat yhteistyökumppanilta tavaran, jota alat käyttämään, esimerkkinä juuri nuo pillerit. sitten vain mainostat niitä blogissasi, eli teet postauksen. tarvitseeko sinun tehdä jotai muuta? saatko tuotteet ilmaiseksi?

    VastaaPoista
  74. - Käytän lämpösuojaa aina kun teen jonkun lämpökäsittely esim. suoristan tai kiharran hiukset, ja nyt varsinkin kesällä annan hiusteni vain olla luonnolliset.
    - Käytän hiusöljyä latvoihin
    - Annan hiusten kuivua itsestään enkä föönaa niitä

    VastaaPoista
  75. tohon edelliseen kommenttiin vielä :D

    janna.helander@hotmail.com

    VastaaPoista
  76. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  77. Schwarzkopf Bonacuren hairtherapy on saanut mun hiukset (etenkin latvat voimaan hyvin). Tää latvasuoja silottaa, pehmentää, ravitsee ja sulkee kakshaarasia. Itse käytän tätä joka ilta, suihkun jälkeen hieron pyyhekuiviin latvoihin. Tän avulla mun latvoista tulee superpehmeet ja terveemmän näköiset:)

    jenna.itkonen@hotmail.com

    VastaaPoista
  78. Mun hiukset on nyt paremmassa kunnossa kun ennen, koska oon värjänny hiukset aina sillon vaan kun on ollu "pakko" ja oon alkanu käyttää hoitoainetta useemmin ja oon antanu hiuksien olla auki. Sit oon aina suihkun jälkeen pistäny pyyhekuiviin hiuksiin tota kuvassa näkyvää tuotetta, suosittelen :)

    http://1.bp.blogspot.com/-ZB-2foYNxSM/T__8pgzfJAI/AAAAAAAAABI/FsUnVEiLUhk/s1600/Avon+Advance+Techniques+Moroccan+Argan+Oil+Leave-in+Treatment.jpg

    janinaeromaki@live.fi

    VastaaPoista
  79. Päänahkan hierominen vilkastuttaa verenkiertoa ja se laittaa hiusten kasvun liikkeelle :) kävin kampaajalla ja kysyin vinkkejä, niin tuota se hoki aika paljon, että kannattaa hieroa päänahkaa niin usein ku muistaa. Hiusten jokapäiväistä pesua kannattaa välttää, sillä se rasittaa päänahkaa. Kannattaa totuttaa hiukset siihen, että peset ne jokatoinen päivä tai jopa kahden päivän välein. Hiukset kannattaa pestä aina viileällä/lämpimällä vedellä, mutta lopuksi huuhdella vielä kylmällä vedellä. Kylmä vesi sulkee hiussuomut, jotka aukeaa lämpimässä ja saa hiukset näyttämään huonokuntoisilta :)

    Ja hiuksia ei saa harjata, kun ne on märät. Suosittelen ostamaan semmosen harjan, kun Tangle teezer - maksaa semmoset abauttirallaa 15e, mutta on sen arvonen. Sillä voi märkiäki hiuksia harjata, sillä lähtee takut yms. Monet bloggarit on sitä kehunu.

    Hiuslakkaa ja kuivashamppoota ei kannata käyttää liikaa, vaan kohtuudella. Ne kuivattaa molemmat aika paljon hiusta. Ja hiuksia kannattaa leikkauttaa kuukauden-kahden välein. Elikkä huonot latvat pois tasaisin väliajoin. Jos niitä ei leikkaa sen takia, että hiukset lyhentyis, niin ei niistä kauan ilo oo, sillä ne huonot latvat ns. tippuu tai katkeaa pois tietyn ajan päästä. Eikä huonokuntoset hiukset ees näytä hyvältä.

    Kannattaa muistaa käyttää aina hoitoainetta pesun yhteyessä. Ja tehdä muutaman kerran viikossa hiusnaamioita, joita saa kaupasta tai tekemällä ite. Ja kannattaa välttää kuumia rautoja ja föönejä varsinki näin kesällä, ku aurinko muutenki vähä vahingoittaa hiusta.

    Mutta ite oon saanu hiukset kasvaan parhaiten sillä, että en oo ressannu siitä, että hiusten pitäs kasvaa. (tähän väliin muuten, että stressaaminen ei oo hyväksi hiuksille/hiuksille) Oon vaan antanu hiusten olla, hoitanu niitä mahdollisimman yksinkertasesti. Aina joskus huomaa, että "oho, ompa hiukset taas kasvanu". Jos niitä hiuksia kyttää koko ajan, nii ei sitä kasvua ite huomaa ees loppujenlopuksi :--D mahdollisimman vähän koitat ressata niistä ja yksinkertasesti hoitaa, ilman kuumia rautoja ja mitään ihmetököttejä, niin kyllä ne siitä kasvaa :D


    jnuorala@pyhajoki.fi

    VastaaPoista
  80. Olen käyttänyt päivittäin hiuksissa Elvitalin uutta Extraordinary öljyä, jota onnvärjätyille ja värjäämättömille hiuksille (: Nykyään,en myöskään suorista joka päivä hiuksia, toisin kuin ennen ja lämpösuojaakin olen alkanut käyttämään! Suosittelem todellakin. Lisäksi myös erillaisia hiusnaamioita ja ravinteikkaita hiustuotteita. Hiuslakkakin tekee hiuksista kuivemmat, joten senkin käyttöä olen nytten lomalla vähentänyt! :D

    oonal@hotmail.fi

    VastaaPoista
  81. En lämpökäsittele mun hiuksii enää yhtää ja laitan joka hiuspesun jälkee pyyhekuiviin hiuksiin moroccan oilia :)

    aino.salonen@gmail.com

    VastaaPoista
  82. ite oon saanut hiukset superhyvään kuntoon dermosilin hilseshampoolla (kärsin jonkun aikaa kyseisestä ongelmasta) ja oon jatkanut käyttöä ns. kuurin loputtua. kuivattaa hiuksia mutta tekee niistä sen rakenteiset, että jos laitan ponnarin ni voin ottaa sen vasta illalla pois, eli pysyy kiinni eikä liu'u pois ! :) joskus häiritsee tuo kuivuus, silloin laitan silkkitippoja.

    armi-00@hotmail.fi

    VastaaPoista
  83. Ite sain kasvaa ku söin niit Evonia kapseleit ja ku aloin syömää terveellisemmi ni hiuksetki voi paremmi :)

    virumira@hotmail.com

    VastaaPoista
  84. Syön apteekista saatavia eläimille tarkoitettuja turkin kasvatus piellereitä (Aptus Biorion) mut ne käy ihmisilleki. Hiuksista tulee sika paksut ja kasvaa nopeemmin! (:

    VastaaPoista
  85. Mun hiuksista on tullut paljon pehmeemmät ja silkkiset, kun oon käyttäny Bed Headin kiiltoseerumia aina suihkun jälkeen! Suosittelen :)

    juuli.tenkula@hotmail.fi

    VastaaPoista
  86. mun hiukset on alkanut voimaan paremmin kun oon alkanut käyttää hiusöljyjä ja tehohoitoja:) omat hiukset kasvaa tosi hitaasti ja vähän joten ei ole auttanut muutakuin odottaa että nää kasvais:D

    nallekarhu-99@hotmail.com

    VastaaPoista
  87. Jos käyttää ravintolisää, Evoniaa tai vastaavaa yhden paketillisen kuurina. Niin riittääkö yksi kuuri, vai pitääkö kuuri toistaa?

    VastaaPoista
  88. Itellä oon huomannu että kun oon alkanut juomaan enemmän vettä nii hiuksetki on alkanu näyttää terveemmiltä.

    sini-rossi@hotmail.com

    VastaaPoista
  89. Olen syönyt evoniaa ja hiusten pesu & hoito. Hoitoaine on aina värjätyille hiuksille sopivaa. Pesussa käytän hellävaraisia shampoita. Hiukseni ovat parantuneet blondauksesta ja ne ovat pehmeät. Hamppulatvoja ei näy juurikaan, josta olen ymmälläni :)

    eevevevii@gmail.com

    VastaaPoista
  90. Valitin kerran kaverilleni ohuista ja lyhyistä hiuksistani ja hän suositteli, että kävisin apteekista hakemassa biotiini jotai tabletteja ( en muista tarkkaa nimeä. ) Kyseiset tabletit ovat vissiin tarkoitettu kotieläimille ja hevosille, mutta olen lukenut netistä hyvin paljon, että kyseiset tabletit auttavat. Jo parin viikon päästä huomasin huikean juurikasvun, ja tajusin, että kynteni olivat todella kestävät ja pitkät. Lisäksi kulmakarvani ja ripseni kasvoivat ja tuuheutuivat. Kannattaa kokeilla !

    VastaaPoista
  91. muutitko yksin ouluun vai asutko perheen kanssa siellä ???:)

    VastaaPoista
  92. Moi, nyt kerron miten saan omat hiukset näyttämään terveiltä. -Vaikka käytän suoristusrautaa, mulla on luonnonkiharat niin leikkaan 3 kuukauden välein hiuksiani n.2 senttiä niin lähtee kuolleet latvat pois. -Käytän tavallista koivushampooota ja suihkutan illalla hiuksiini suklaa vanilia hoitosuihketta. Suihkutan vielä aamullakin hieman. -Ja hiukseni kasvavat aika normaalisti. 2 senttiä kuukaudessa. Leikkaan latvoja , joten latvat pysyvät hyvinä ja vahvoina niin hiukset kasvavat nopeasti.

    VastaaPoista
  93. Oon tilannu jo monta kertaa oriflamelta sellasta hairx growth reviever sarjan vaahtomuotoista hoitoainetta ja hiusvettä, jotka kiihdyttää hiusten kasvua. Oon vähentäny hiusten suoristamista ja föönausta. Pesen viileällä vedellä hiukset, meen saunaan pyyhe päässä ja käytän tehohoitoja yms riittävästi mutta en liian usein. Koitan harjata esim aamusin vaan latvoista tosi hellästi :) Näiden lisäksi hankinta listalla hiuksia varten on kookos öljy ja uudet sinkkitabletit, oon myös ajatellut jotain ravinne tabletteja jossain kohtaa.

    sini.halvari@gmail.com

    VastaaPoista
  94. Piimax:illa lähtee hiukset hyvin kasvuun. Samaan aikaan söin myös kalanmaksaöljytabletteja. Huomasin itse myös että jos ei suorista hiuksia niin usein niin sekin parantaa hiusten kuntoa. Hoitoaineen kanssa ei kannata pihtailla ja hiusten pesun jälkeen kylmällävedellä huuhtominen pääalaspäin. :)

    Sabeeh@hotmail.fi

    VastaaPoista
  95. pesen hiuksiani säännöllisesti ja kampaan:) En syö ravintolisiä... Mulla on kohta reisiin asti tummat ruskeat hiukset:)))

    VastaaPoista
  96. Piimaxilla lähtivät minun hiukset hyvin kasvuun, samalla syön myös kalanmaksaöljytabletteja. Huomasin myös että suoristusraudan vähentäminen vahvistaa hiusta. Hoitoaineen kanssa ei kannata pihtailla ja hiusten pesun jälkeen kylmällä vedellä huuhtominen pääalaspäin virkistää mukavasti. :)

    Sabeeh@hotmail.fi

    VastaaPoista
  97. Moi : )
    Mä oon ite tykänny käyttää tämmöstä Biotiini Strong hair and nails.
    Itellä kasvaa kyllä kynnet ja hiukset aika nopeesti, että tuo vain edes auttaa sitä : D
    Ne autto myös siinä, että se vahvistaa hiuksia ja kynsiä kasvun lisäks, elikkä sullakin vois kestää omat kynnet paremmin.
    https://www.hyvinvoinnin.fi/biotiini-strong-hair-nail
    Oon myös käyttäny kynsiin Essien hoitavaa aluslakkaa. Se hoitaa kynsiä ja pitää kynnet paremmassa kunnossa, jolloin ne myös kestää paremmin.
    Sen päälle voi sitten lakata mitä itse haluaa, tai vaihtoehtosesti sitten jättää pelkästään sen kynsiin, sillä se on läpinäkyvä siisti kynsilakka.
    oz0z0o@hotmail.com on mun sähköposti. Ja onnea kasvatusteen : D

    VastaaPoista
  98. No emmä kauheesti mitää niille tee mut huuhtelen kylmällä vedellä ja en käytä suoritusrautaa yms. :)

    repsukka.luukku.com

    VastaaPoista
  99. Hups tarkotin repsukka@luukku.com

    VastaaPoista
  100. Mul vaihtelee täö mite hoidan ja kasvatan mun hiuksia mut täs tää yleine:) Suihkus käytän hiuksia korjaavaa shampoota ha hoitoainetta. Suihkun jälkeen suihkutan pyyhekuivii hiuksii favoran selladt hoitosuihketta, joka antaa hiuksille UV-suojan. Hoitosuihkeen jälkedn harjaan mun hiukset Tangle Teezerillä ja laita schwarzkopfin got2b sellast smoothing lotionii, joka silottaa hiuksia:) Sit en käytä hirveesti lämpörautoja, ja jos käytän ni laitan aina lämpösuojasuihketta! En enää värjää koko hiuksia, pelkän tyven vaan et hiukset ei rasitu nii paljoo! pinjadaa@gmail.com

    VastaaPoista
  101. Mulla oli ennen toosi paljon kakshaaraisia ja sit kampaaja suositteli Kerastasen ciment thermique hoitoainetta. Aattelin et voisin kokeilla sitä ja nyt kun oon käyttäny hoitoainetta noin 2 kk, niin huomaan kyllä hiuksissa hurjan eron:))
    Suosittelen kaikille joilla on kakshaaraisia ! :)

    makelaemilia@hotmail.com

    VastaaPoista
  102. Käytin Priorin Extra-kapseleita sen jonkin aikaa, kun omat hiukset tuppaa olemaan niin huonosti kasvavat. Samalla halusin kynsien rakenteen ja kasvun nopeutuvan. Lopputulosta en pahemmin edes jaksanut seurailla, siinä muun kiireisen elämän keskellä. Mutta hiukset kyllä vahvistuivat kummasti, ja muutenkin ne ovat terveemmän oloiset kapseleiden syönnin jälkeen. Hinta on tietysti ollut mulla rajana ravintolisien ostossa, joten tällahetkellä en niitä syö :(

    Oon kans huomannu et tummalla värillä värjääminen (esim. tummanruskea) vahvistaa hiuksia. Toki vaalentaminen on aina pahasta hiuksille, mutta omasta kokemuksesta tumma väri vahvensi yllättävästi.

    Tästä vielä linkkin Priorinin sivuilla: http://www.priorin.fi/tietoa


    mia-ida@hotmail.com

    VastaaPoista
  103. Ite käytin evoniaa kans mutta en huomannu hiusten kasvaneen pituutta mutta paksuni kyllä:D Valitettavasti mulla on itellä jo luonnostaan niin paksut hiukset että ne oli kuurin jälkeen vähän liiankin paksut ja piti ohentaa toosi paljo:D Mutta hoitoaine ja vitamiinit on varmasti hyväksi hiuksille:)
    nina_aaw@hotmail.com

    VastaaPoista
  104. En oikein mitenkään muuten kun leikkaamalla. Kaikkea on kokeiltu, mutta mun hiuslaatu on todella karhea ja luonnonkihara, jonka vuoksi en varmaan koskaan saa kiiltäviä sileitä hiuksia. Tosin että pidän näistä tälläisinä, joten ei kai sen väliä :D Joten vastaukena : leikkaamalla.

    sini.ala-passari@hotmail.com

    VastaaPoista
  105. ei liity mitenkää tähä videoo, mut siis oon niiiiin kaunis :> kateelline sun hiuksille ja naamalle ja kaikelle äää ! ♥

    http://elinaaww.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  106. Höh, tosta ei taida olla mitään hyötyä mulle kun mul on niin superpaksut hiukset ;/ Ja siis tarkotan todellakin tosi paksuja kun nutturakaan ei pysy kahta sekuntia kauempaa :p

    VastaaPoista
  107. Mun hiukset on lonnostaan pitkät ja paksut.
    Käyn kampaajalla säänölisesti, pesen hiukset joka toinen päivä.
    Joka toisen pesun yhteydessä käytän hoito ainetta joka on tehny mun hiuksista tosi vahvat se on kampaajalta eikä mitään hajuu merkistä ku sin ei lue:(
    Sit tottakai latva ja lämpö suoja ja hiusöljy.
    Kynnet on huaraat ja katkee helposti kynnekovettajaa oon yrittäny käytellä.
    Ite myös puren kynsiäni koko ajan joten senkin takii ne katkee heti.
    munblogiinsahkoposti@gmil.com

    VastaaPoista
  108. KOSKA ARVOT?! ensiviikolla vai vuodenpäästä?

    VastaaPoista
  109. Mulla on ainaki auttanu hiusöljy latvoihin ja biotiinin syöminen :) tietysti myös läpösuoja auttaa pitää paremmassa kunnossa, kun oon vähän koukussa suoristusrautaan

    katri.laine1@gmail.com

    VastaaPoista
  110. itse pesen hiukset aina kylmällä/viileällä vedellä. Kerran viikkoon laitan hiusten juuriin oliiviöäljyä ihan kunnolla ja annan sen vaikuttaa hyvin noin tunnin ajan, minkä jälkeen menen pesemään hiukset ja laitan niihin lopuksi vielä Schwarzkopfin BC Oil Miraclea ja annan niiden kuivua aivan omaan tahtiin. Hiuksia harjaan ainoastaan braunin iontec satin hair brush harjalla tai luonnonharjalla. Olen myös 4 vuotta sitten leikannut itselleni poikatukan ja kasvattanut hiuksia siitä lähtien, jolloin ne ovat kasvaneet paljon vahvempina ja parempina takaisin. Olen myös hieronut päänahkaani joka ilta, tai olen pyytänyt äitiä hieromaan päänahkaani.

    VastaaPoista
  111. Paljon se rakennekynsi kurssi maksoi ?:)

    VastaaPoista
  112. vaalensin hiukseni viime syksynä ja ne kuoli täysin...noh, ajattelin käyttää rahani Evoniaan vaikka en ollu ihan varma uskoakko siihen kaikkeen mitä sen on luvattu tekevän. Menin seuraavan kerran kampaajalle kun olin käyttänyt Evoniaa ehkä kuukauden tai pari ja kampaajani sanoi hiusteni laadun parantuneen hurjasti ja että nyt ne kiilsivät paljon enemmän kuin viime kerralla. Eli siis Evonialla olen itse saanut hiukseni kunnostettua! :)

    janinakoivula@msn.com

    VastaaPoista
  113. Mun on pakko tilata noit! Nyt en osta hiustenpidennyksii jotka repii pois hiuksia vaan!(: Hyvin just satuit kertoo noist, kiitooos!:3

    VastaaPoista
  114. Milloin toi kampanjakoodi menee vanhaks, kun et tossa maininnu?(:

    VastaaPoista
  115. kookosöljy. organic kookosöljy, parasta mitä voit hiuksiis ja päänahkaas läträtä! ravitsee, tekee hiuksista kiiltävät ja pehmeät (siis niiku oikeesti) ja korjaa vauroitakin. Ja saa hiukset kyllä kasvamaan niin että huhhuh. kokemus puhuu :)

    miamaria.h@windowslive.com

    VastaaPoista
  116. Hihii, näin sut äsken Elielinaukiolla 8)

    VastaaPoista
  117. Olen käyttänyt TRESemmen shamppoota ja hoitoainetta joka päivä, ja hiuksiin jätettävää hoitoainetta. Enkä lämpökäsittele melkein ikinä hiuksiani. Enkä värjää.

    lea.seppanen@hotmail.com

    VastaaPoista
  118. No siis hiusten päivittäinen hoito ja kunnossapitohan on tosi tärkee ja kaikki varmaan sen ymmärtääkin.. mulla on alettu värjään hiuksia tooosi aikasin joskus kun olin 6 vuotias, joten mun hiukset on aina ollut tosi huonot ja kuivat latvoista. Siskoni on parturi joten jouduin suorastaan jumaloimaan hiuksiani ja tekeen kaiken mahdollisen niiden vuoksi :D Eli tosiaan oon aina käyttänyt mahdollisimman hoitavia shampoita ja hoitoaineita. Laitan hoitoaineen pyyhekuiviin hiuksiin ja annan vaikuttaaa (esim saunassa). Kerran viikossa pyrin käyttään hiusnaamiota.
    Aina suihkun jälkeen mun on pakko laittaa jotain jätettävää hoitoainetta, muuten ne jää semmosiks korpuiks.. oon käyttäny tosi monee erilaista ja tällä hetkellä käytän vähän sekalaisesti näitä kolmee: Schwarzkopf BC color freeze spray conditioner joka on siis suihkutettava, schwarzkopf BC repair rescue sealed ends joka on levitettävä (estää haaroittumista), ja schwarzkopf BC Oil miracle. Ja kun hiukset on kuivat ja latvat tuntuu kaikkien mahdollisten tököttienkin jälkeen tosi kuivalta niin laitan usein jotain näistä niihin kuiviinkin, mua on ainakin auttanu kaikki jätettävät hoitoaineet aika paljon ja en ees haluu kuvitella millaset ne ois jos en ikinä ois käyttäny mitään ...:dd

    Ja tosiaan.. jos syö kananmunia päivittäin, niin se on paljon tehokkaampi kasvatustapa kun yksikään hiuspilleri.. ja halvempi! Samoin päivittäinen pään hierominen vilkastuttaa pään verenkiertoo jolloin hiuksetkin saa vähän puhtia kasvamiseen :) !

    ampppa@live.com

    http://illbewaitingforthislove.blogspot.fi

    VastaaPoista
  119. syötkö noita pillereitä 1 vai 2 päivässä ;D?

    VastaaPoista
  120. sun suosituksesta kokeilin evonia kapseleita ja apua, ihan mahtavia olleet! hiukset ovat huomattavasti parempaan kuntoon menneet ja kaveritkin ovat huomanneet muutoksen! vasta kuukaus kuuria takana, aion todellakin ostaa lisää. ja ainiin, mukavasti kasvaneetkin :) nykyään en myöskään pese hiuksia joka päivä kun käyn suihkussa, jonkun 3-4 kertaa viikossa ja huuhtelen lopuksi kylmällä vedellä ja tulosta kyllä näkyy. oon jättänyt värjäilynkin taakseni, mut en kyllä usko että nää menis mitenkään huonokuntosemmiks jos vaikka kerran kahdessa kuussa värjäilen, silloinkaan en kyllä kokotukkaa. c: sähköposti on ihana_shuunii@hotmail.com

    VastaaPoista
  121. oon vähentäny lämpökäsittelyy ja harventanu pesuväliä. + harjaan hiuksia vaan sillon ku on tarvis, eli aika harvoin. lisäks värjäsin hiukset lähelle omaa väriä, ettei tartteis värjäillä enää juurikasvua. :-)

    nakkikastikesanni@hotmail.fi

    VastaaPoista
  122. Leikkaan hiukseni tasaisin väliajoin eli n. 4kk.
    Käytän hiusöljyä päivittäin.
    En harjaa hiuksiani turhaan eli harjaan niitä vain silloin kun ne ovat takkuiset niin hiuksia ei katkeile niin paljoon.
    Vältän suoristamista, märkien hiusten harjausta ja eri kemikaalien käyttöä.
    ^^nuilla mä oon ihan hyvin pärjännyt :)

    Sartsa98@windowslive.com

    VastaaPoista
  123. Oon samoilta seuduilta suunnilleen kuin sää, asun Haukiputaalla Iistä about 10km Ouluun päin niin voin suositella lämpimästi liikuntakeskus Corea!! Googleta Liikuntakeskus Core Haukipudas ja ota vähän selvää, ihan huippu kuntosali, parhaat ohjelmat ja ihanat liikuntaohjaajat vai miksi niitä voi sanoa..:d Ei oo mikään vanha romunen liikuntakeskus vaan tosi suosittu ja hyvä!

    VastaaPoista
  124. mihin asti toi kampanjakoodi on voimassa?

    VastaaPoista
  125. Oon lopettanu melkee kokonaa hoitoaineen käytön koska hiuksistä tuli ylikiiltävät ja ne alko rasvoittumaan nopeesti. Annan näiden kans aina kuivua itestää mut jos on pakko ni sit föönaan, ja sit en koskaa harjaa mun hiuksii ku ne on litimärät tai sillai aika märät koska hiusten juuri vauroittuu siinä, eli harjaan vasta sillon ku ne on jo iha ok kuivat! Enkä käytä hiuslakkaa melkee ollenkaa kesäl ja annan näiden vaa olla sillei miten ne on :)

    VastaaPoista
  126. Oon käyttänyt yyvää shamppoota ja hoitoaineita + latva öljyä. Extra kiiltoa ainakin mulle on toiminut että laittaa kookos maitoa (ja tarvittaessa sekottaa veden kanssa jos liian paksua) ja laitan suihkepulloon josta suihkutan vähän edellisenä iltana sekä aamulla, se myös pitää esim jos laittaa tuota ja letin illalla niin se auttaa kiharoitten pysymään kaudmmin
    polle.shettis@gmail.com

    VastaaPoista
  127. Oon saanit hiukset voimaan paljon paremmin kun oon vähentänyt hiusten pesua ja suoristamista huomattavasti :) sekä oon käyttänyt moroccan oilia :)

    Iia.reiju@hotmail.com

    VastaaPoista
  128. evonia -kuuri! +suihkussa shampoo, hoitoaine ja sen jälkeen vielä hiuksiin jätettävää hoitoaineitta. ja kerran päivässä kun harjaa hiuksia niin et harjaa yhteensä 100 kertaa saa päänahan verenkierron kiertämään ja aktivoi hiukset kasvamaan :)

    mariannee.r@hotmail.com

    VastaaPoista
  129. Mikä sun muokkausohjelma on ja miten sen voi ladata koneelle???

    VastaaPoista
  130. Mun hiukset kasvo pitkiks, koska leikkasin niitä harvoin :D. Ja latvat pysyy hyvinä kun käytän Bc Bonacuren Repair Rescue-latvasuojaa :). Oon jo pitkään miettinyt, että haluisin käyttää jtn tollasta lisäravinnetta hiuksille ja kynsille!

    souffi96@hotmail.com

    VastaaPoista
  131. Käytän sellast oriflamen latvaseerumia/öljyä, jota laitan ain hiusten pesun jälkee :) latvat ei harota ja ne pysyy kiiltävinä. Ja sitte hyvää, värjätyille hiuksille tarkotettuu hoitoainetta. Tai tuuheuttavaa koska mul on tosi latteet hiukset :/ sit kaikenmaailman lämpösuojat ym ku suoristaa, kihartaa tai kuivaa hiustenkuivaimel :D Leikkaan myös latvoi tosi useesti iha parin millin verra

    kia.tanskanen@hotmail.com

    VastaaPoista
  132. Käytän hiuksiin jätettäviä hoitoaineita aina suihkun jälkeen..vaikka ei sitä vinkiks voi sanoo :D

    kristiina_schr@hotmail.com

    VastaaPoista
  133. Mun hiukset on tällähetkellä todella hyväkuntoiset, koska en ole käyttänyt suoristusrautaa tai muuta lämpötuotetta. Ja pesen hiukset jokatoinenpäivä ja laitan latvoihin hoitoainetta. (:

    sofiajau-@hotmail.fi

    VastaaPoista
  134. En osallistu arvontaan, mutsiis tulin kysyy et onks siel Iis mäkkärii?:DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On siellä ainakin Hese ja pari muuta grilliä :)

      Poista
  135. Mun hiukset ei oo todellakaan mitkään maailman hyväkuntoisimmat, mutta kasvaneet ovat hyvin! :) Leikkailen huonut latvat pois itse, käytän jokapesun yhteydessä hoitoainetta ja noin kerran kahdessa viikossa teen XZ tyrniöljyllä tehohoidon. Vältän myös lämpökäsittelemään hiuksiani turhan usein. Annan hiusten esimerkiksi yleensä kuivaa omaan tahtiin, enkä kuivaa niitä. Ja yleensä kun suoristan, käytän lämpösuojaa. Eli ihan aika normaalisti huollan hiuksiani.

    tiiaap@gmail.com

    VastaaPoista
  136. Mun tukka kasvaa tai siis ei katkeile ku käytän ihan ketusti hoitoainetta ;)
    oona.solehmainen@luukku.com

    VastaaPoista
  137. oon ite syöny kaks purkkii piimaxeja, kalkki ja biotiini. en sinä aikana huomannut mitään eroa kun söin niitä, mut nyt hiukset on lähtenyks kasvamaan nopeammin ja vahvempina:3 käytän nyt sitä jotai garnierin hiusta korjaavaa sarjaa ja jotai hiusöljyä+naamioo ja hiukset hyväs kunnos !

    oot nii mahtava persoona et olis kiva tutustuu:3

    iidaemmi_@luukku.com

    VastaaPoista
  138. Mulla on omat hiukset ollu aina melkovahvat ja hyvässä kunnossa :)
    Sain omat hiukset silti parempaan kuntoon kun pesin hiukseni aluksi shamppoolla, sitten kuivasin hiuksia vähän pyyhkellä, sitten laitoin kaikkialle hiuksiin hoitoainetta ja kiedoin pyyhkeen hiuksien 'peitoksi'. Annoin hoitoaineen vaikuttaa 5-10 minuuttia ja sen jälkeen pesin hoitoaineen pois _kylmällä_ vedellä :) Mulla ainakin autto :)!

    asta99.jalonen@gmail.com

    VastaaPoista
  139. Olen saanut hiukseni voimaan paremmin käyttämällä joka aamu hiuksiin jätettävää bambu öljyä, joka suojaa hiuksia päivän rasituksilta ja hiuksien säännöllinen leikkaaminen on auttanut hiuksia voimaan myös paremmin.
    Käytän myös kerran viikossa hiusnaamiota. :)
    ps. Ihana blogi! <3
    emmahotakainen@luukku.com

    VastaaPoista
  140. käy suihkussa vaan jokatoinen päivä käyttää hoitoainetta ja shampoota. suihkun jälkeen kampaa hiukset hellästi ja kerran kuussa leikkaan huonot latvat pois :)

    jennuli99@gmail.com

    VastaaPoista
  141. http://emmiiilovesyou.blogspot.fi/2013/07/46.html sulla on tosi kiva blogi ! mulla on sun kuva mun blogissa, se on kait vika kuva? voitko liittyy mun blogiin?:)oon ollu tän blogin lukija jo tosi pitkään ! ja mulla hiukset kasvaa sillee että mä vaa leikkaan joskus huonot latvoja ihan vähä nii ne kasvaa sit nopeemmin :D mut emmä mitää tabletteja vetele :----) !

    VastaaPoista
  142. Joskus oon saattanu jättää shamppoon pois ja sen sijaan laittanu vähän enemmän hoitoainetta ja hiuksista on tullut sileät ja kestävät. Kuivannut pyyhkeella ja harjannut,olen myös yrittäny saada hiuksiini mahdollisimman vähän lämpökäsittelyä,ettei hiukset katkeilisi ja tulisi kaksi haaraisia. Oon koittanu myös pitää samasta syystä hiuksia aina kun mahdollista niin auki,vapaina (: En tiedä auttaako maito hiuksien kasvuun,mutta sitä ainakin juon,toivossa että se todellakin hiuksiin vaikuttaisi.
    Ei mulla oikein ole semmosta salaisuutta hiuksilleni ole,mutta kai ne hyvässä kunnossa pysyvät,kun pesen säännöllisesti,koitan pitää niitä ksukana lämpökäsittelyä ja ravita (:

    Anteeksi,pitkä esseeni asiasta :Dmutta vinkkejåhän siellä pyydeltiin! Olet tosi hyvä tässä blogin pidos,mahtava blogi <3

    Sähköposti: nekku06@gmail.com ((:

    VastaaPoista
  143. Olen saanut voimaan hiukseni paremmin, kun olen lopettanut hiuksien turhan laittamisen(suoristusrauta, hiuslakat, yms.), käyttänyt erilaisia hoitotuotteita ja leikannut aina huonot latvat pois. :) Pesen/huuhtelen hiukset myös viileällä vedellä.


    oneprettyliar@gmail.com

    VastaaPoista
  144. ELINAAAAAAAA!!!!!! Mikset hyväksyny mun kommenttia?! Osallistuin tohon ja kirjotin kauheen pitkän tarinan ja sit et hyväksyny sitä?!? just kiva

    VastaaPoista
  145. Mulla ei oo mitää hius vinkkii muutaku että pidät ne hyvin voivina ja annat kuivuu itestää.. kannattaa välttää hiusten kuivaamista jos on mahollista koska ajan myötä se polttaa hiuksia.. Ite oon huomannu että lämpösuojan käyttö on nii hiuskohtasta esim mulla pysyy hyvänä vaikka en käytä lämpösuojaa toisinku mun luokkalaisella se käyttää ja sillä on hirveet hamput sen latvat. Kannattaa myös välttää hiusten värjäystä jos se on mahollista koska se heikentää hiuksia. Mulla oli luonnostaa ihanat tumman ruskeet hiukset ja menin värjäämää ne pois..:(
    //sori ku kommentoin anonyyminä mut en jaksa aukasta mun tilii..

    VastaaPoista
  146. En oo suoristanu tai kiharrellu hiuksia vähään aikaan ja syön jotain vitamiineja nii on tullu parempaan kuntoon hiukset.

    roosakin@luukku.com

    en jaksanu kirjautua tilille ku nii hias kone...

    VastaaPoista
  147. just noilla tableteilla, ja en suorista hiuksi muutaku jos on pakko !

    ainonblogii@gmail.com

    VastaaPoista
  148. Pesen harvoin hiukset, juon paljon maitoa ja nyt aloitin sellaisen kuurin joka on tarkoitettu kissojen ja koirien karvan kasvuun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. et voi olla tosissas? :DDd

      Poista
  149. Mulla on ollu tosi hunokuntoset hiukset koska suoristin kokoajan, nyt oon saanu hiukset voimaan paremmin ku ostin parturista hiusnaamion ja jotain shamppoita jotka uudistaa hiuksia. sitte en myöskään suorista enää niii paljoa ja annan hiusten kuivua ihan itte koska föönistä tulee muutenki tosi pörröset hiukset.. aina lopuksi ku oon pessy hiukset, huuhtelen ne vielä kylmällä vedellä koska sehän kiihdyttää verenkiertoa ja saa hiukset kasvamaan. Kananmunaaki oon kokeillu ja olihan se aika hyväkeino seki :) suosittelen kumminki vähentää suoristajien yms. käyttöä ja käyttää lämpösuojaa ja huuhdella kylmällä vedellä.

    ahokas.milla@gmail.com

    VastaaPoista
  150. mulla on luonnonkiharahiukset joten hiukset tulee suoristettuu yleensä joka päivä. kesällä en kuitenkaa oo suoristanu paljoo yhtää ja hiukset kasvaa tosi nopee! jatkuva hiustenpesukaa ei oo nähtävästi kasvua haitannu :))

    llaura.p@hotmail.com

    VastaaPoista
  151. Käytän harvoin hiustenkuivaajaa:) Sit oon ruennu käyttään goodbye damagen hoitoainetta ja shampoota:)

    hanna-maria.kangas@netikka.fi

    VastaaPoista
  152. Lopetin joka päiväisen hiusten suoristamisen, pesen hiukset viileällä vedelä ja en värjää hiuksia niin useasti. Auttanut latvoihin ! Ja leikkaan hiusten latvoista huonot pois yleensä kuukauden välein. :)

    sanna.kalilainen@luukku.com

    VastaaPoista
  153. Mulla on tosi huonokuntoset hiukset ja nyt oon sit syöny jotain vitamiineja mitä äiti mul osti,ja oon vähentäny tosi paljon tän kesäloman aikaa myös suoristamista.Oon kokeillu tosi monii esim. sitä kanamunaa ja sit viel kaikenmaailman hiusnaamioita ja shamppoita.


    anniemiliaa@gmail.com

    VastaaPoista
  154. mulla on luonnonkiharahiukset joten hiukset tulee yleensä suoristettuu joka päivä. kesällä en oo kuitenkaa suoristanu ku muutamia kertoja ja hiukset on kasvanu tosi paljon (: ja kesäisin pesen hiukset melkein joka päivä, mut eipä sekään oo kasvua haitannu :-)


    llaura.p@hotmail.com

    VastaaPoista
  155. en pese hiuksii joka päivä, oon yrittäny vähentää lämpökäsittelyy eli nyt kesäsin suoristan ne tyyliin kaks kertaa viikossa vaan, ja joskus en ollenkaa. ja en föönaa vaa annan niitten kuivuu ittestään. ja tottakai käytän ain lämpösuojaa jos lämpökäsittelen hiuksii :)
    sit suihkus lopuks huuhtelen ne viileellä vedellä koska se vilkastuttaa verenkiertoo ja käytän hoitoainetta (four reasons - sarjan semmosta sinistä), jonka jälkeen hiukset on tosi pehmeen tuntuset :)

    mulle on aika pakkomielle toi hiusten suoristaminen koska omistan ihan hirveet luonnonkiharat ainaki omasta mielestäni, mut nyt oon kesällä yrittäny todellaki vähentää sitä koska aurinkoki vaurioittaa hiuksii.


    sonia.hasanen@gmail.com

    VastaaPoista
  156. oon käyttänyt hiusöljyä latvoihin, vähentäny suoristusta yms ja pessy viileellä vedellä :)

    qrida99@gmail.com

    VastaaPoista
  157. Mulla on auttanut aina piimax-tabletit (ihan perus s-marketista) ja goldwellin öljyhoidon oon ostanu kampaajaltani:) evonia kuurin oon kans syöny ja se autto. Pesen hiukset joka päivä eikä se mitenkää oo oikeestaa vaikuttanu, suoristamisen oon vaa jättäny vähän vähemmälle. Ja ainii huuhtelen kylmällä vedellä hiukset joka pesun jälkee, se auttaa!

    henna.sallinen@saunalahti.fi

    VastaaPoista
  158. Noo mun hiukset kasvaa niin etten suorista tai tee niille muuta kuin harjaa silloinkun on pakko. Ja pesen hiukset vaan kun on pakko, koska jos ne pesee joka päivä niin ne rasittuu. Märkiin hiuksiin oon yleensä suihkuttanu LORÈAL paris ELVITAL anti-breakage hoitosuihketta, joka jäljittelee hiuksen luonnollisia rakennusaineita ja vaikuttaa suoraan vaurioituneeseen hiukseen. Tän kaiken avulla oon saanut myös kaverit huomaamaan et mun omista hiuksista on tullut parempi kuntoset ja pidemmät :)

    sarafinej@hotmail.com

    VastaaPoista
  159. Oon saanu kerran kasvatettua hiuksia viikossa 5cm! Viikon verran joka ilta lämmintä oliiviöljyä ihan hiusten juureen ja anna vaikuttaa tunti (hiukset pyyhkeen sisällä) ja toimii oikeesti :) Suoristusraudan käytön oon jättänyt pois ja annan hiusten kuivua itsestään.

    marleen.miettinen@luukku.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin sain päivässä kasvatettua hiuksia 10 senttii!!!! Et revi siitä HA

      Poista
  160. mulla on vaalennuksen takia huonokuntoset ja kuivat hiukset, ja ehdoton pelastus runsaan hoitoaineen käytön lisäks on ollu vitabalansin Bitotiini strong, joka on hiuksille ja kynsille tarkotettu! http://www.luontaistuntijat.fi/biotiini-strong-60-tabl-vitabalans

    nyt hiukset voi paremmin ja kasvaa nopeesti!
    anne_roosa@hotmail.com

    VastaaPoista
  161. Käytän shamppoota ja hoitoainetta ja harjaan hiukset vasta kun ne on kuivuneet koska hoitoaineen ansiosta ne ei mene takkuun eikä hiukset katkeile.Käytän myös ennen suoristusta ja kiharrusta lämpösuojaa jonka ansiosta hiukset eivät vaurioidu.

    eltziiii@gmail.com

    VastaaPoista
  162. Luonnonkiharien kanssa on joskus vaikee olla suoristamatta, joten jos siitä ei luovu, niin luopuu sitten vaikka föönayksesta. Se kuivattaa jo itessään niin helposti hiuksia, että ite annan hiusten mieluummin kuivua itestään, vaikka se veiskin aikaa!
    iidamblogi@hotmail.com

    VastaaPoista
  163. mun hiuksista tuli kiiltävämmät ja vahvemmat kun jätin lämpökäsittelyn vähemmälle ja rupesin käyttämään hoitoainetta joka päivä (tresemme).

    norppa-97@netti.fi

    VastaaPoista
  164. mä oon saanu mun hiukset voimaan paremmin syömällä apteekista saatavaa biotiini extra strongia ja vahva piimaata. En siis käyttänyt samaan aikaan, vaan omina kuurina molemmat erikseen. Mulla on myös kaikenlaisia hiusten tehohoitoja joita käytän viikottain tai silloin jos huomaan hiuksien olevan huonommassa kunnossa. En myöskään kuivaa niitä suihkun jälkeen vaan annan kuivia itekseen ja suoristinta käytän vaan jos oon lähdössä esim. illan viettoon. Kannattaa ostaa ja kokeilla myös Herbinan kuorinta shampoota, jota saa perus marketeista ja hintaa alle 2e. Sitä kun käyttää viikottain niin lähtee kaikki muotovaahdot yms pois ja sen jälkeen laittaa kunnon kerroksen hoitoainetta! Omiin hiuksiin oon myös käyttänyt ihan perus ruokaöljyä tai oliiviöljyä, sekä kananmunaa ja öljyä tehohoitona- tulee ihanan pehmeet hiukset mut tuoksu ei oo parhain! :D

    Toivottavasti tosta kuurista on sulle apua, vaikkakin sun hiukset näyttää hyväkuntosilta ja on sulle tarpeeks pitkät ! :)

    iina.haavisto2@luukku.com

    VastaaPoista
  165. Oon saanut hiukset kasvamaan nopeammin pidentämällä pesuväliä ja vähentämällä suoristusraudan käyttöä. Kuivat hiukset eivät kasva ja joka päiväinen pesu ja suoristusraudan käyttö kuivattaa niitä.

    marttamatilda@gmail.com

    VastaaPoista
  166. Young Living:in Sulfurzyme

    Tää on aivan parasta tuotetta jos haluaa pitemmät hiukset ja paremman laatuset kynnet! Mun sisko on mukana tuossa Young Living:issä jossa myydään mm. eteerisiä öljyjä, tapletteja sun muita... ne on ihan luonnontuotteita ja tää tuote kuuluu niihin. Mun sisko käytti näitä tapletteja suunilleen 3 kuukautta ja sillä kasvo hiukset noin 20 cm. Ite haluaisin kans kokeilla tuota tuotetta mutta ei oo oikeen just nyt varaa maksaa kolmeakymmentää euroa... mut tuun ainaki joskus ostaan tuota koska se on saanu niin hyvää palautetta muilta käyttäjiltä!

    SUOSITTELEN KAIKILLE!

    VastaaPoista
  167. En käytä hiuksieni kasvussa tabletteja tai muitakaan pillereitä. Kesäisin hiukseni kasvavat todella nopeasti, sillä syön paljon marjoja. Niistä saan vitamiineja, ja ne myös vahvistavat hiuksiani. Kun pesen hiukset, käytän AINA shampoota.

    VastaaPoista
  168. Vaikka ällöttävältä kuulostaakin, niin hiusten pesu kananmunalla vahvistaa hiuksia hirmuisesti! Täältä (http://veeramerenhelmi.blogspot.fi/2011/10/kananmunalla-hiukset-hyvaan-kuntoon.html) luin itse ensimmäisen kerran miten kyseinen homma toimii. Jo parin pesukerran jälkeen huomaa, että hiukset voivat paremmin!!
    ropsunen97@gmail.com

    VastaaPoista
  169. Ehkäpä palvelut esim. kuntosali ovat pohjoisessa huonommat, koska väki muuttaa pois ja ei ole enää käviöitä. Lappi tyhjenee :(
    T. Lapin tyttö

    VastaaPoista
  170. onks ne sun kaverit Ninni ja Oona poistanu niitten blogin ku en löydä sitä enää? :o voitko linkata jos ei oo poistanu?:D tai onks ne tehny omat blogit?

    VastaaPoista