19 lokakuuta 2013

Hiukset värjätty!

Moikka! :)

Mä kävin tänään kampaajalla. Olin kampaajalla viimeks yli kolme vuotta sitten mutta tällä kertaa oon onneks tyytyväinen palveluun, hintaan ja laatuun. Mun värjäys siis maksoi kokonaisuudessaan 80€ joka on tosi edullinen siihen nähen, että mulle laitettiin vaikka mitä hiuksiin.

En oo myöskään leikannut hiuksia ollenkaan moneen vuoteen, lukuunottamatta sivusiiliä siis. Parin kuukauden päästä aattelin antaa napsasta muutaman millin latvoista, hui. ;D Värjäättekö te kotona kotiväreillä hiuksia vai käyttekö kampaajalla värjäämässä?


IMG_7053 IMG_7037

90 kommenttia:

  1. sulla on tosi kivat hiukset c:

    VastaaPoista
  2. Toi sininen paita on tosi hieno! :) Mä oon yrittäny värjätä dippei kotona, mut mulla on niin punertavat hiukset (luonnostaan), että värit ei oikeen näy. :< Ens kuussa meen sit parturiin. Oon leikannu ittelleni sivusiilin kotona. Btw, sun hiukset on kivat ku ne on kiharretut! :D

    VastaaPoista
  3. Tosi nätit hiukset :) ihanat kiharat (=

    VastaaPoista
  4. Oi ian älyttömän kivat hiukset, sopii sulle niiiin hyvin!!:)

    VastaaPoista
  5. Ihanat hiukset!! :* <3 ja miten sait noin paljon lukijoita blogiis? Ku mä tein blogine ei oi yhtään lukijaa tai kommenttia :( tuliks ne vaa ku oot YT vloggaaja vai teitkl jo blogin ennen vlogii? How? Toivottavasti vastaat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! :) sillonku latasin ekan videon youtubeen ni niitä vaan alko tulemaan pikkuhiljaa mitä enemmän teki videoita.

      Poista
  6. Oi ihan sairaan kivat hiukset! Ja millä noi kiharat on muute tehty (et niinku suoristusraudal vai semmosel kiharruspuikol vai mil)? Ja pystytkö muute sit ens viikol postailla ku oot helsingis tai teetkö siel jotai postausta? Ja ois tosi kiva jos tekisit jotain hiustenlaitto videoo ku et oo sellasii kauheesti tehny. Ja oot muute tosi kaunis :))

    kiitti jos vastailet <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä kiharsin kihartimella pidennykset ja kampaaja kihaks suoristusraudalla mun oman tukan :) joo teen sieltä postauksia, videoita en kyllä voi tehä tai siis en ainakaa saa niitä siellä ladattua. kiitos paljon :3

      Poista
  7. noi sun hiukset on aivan ihanat! mut tääl mis mä asun, toi 80e ois ollu paljo ;o

    VastaaPoista
  8. miks oot niin kaunis ei oo reilua♥

    VastaaPoista
  9. Mää värjään, jos värjään niin astelen kauppaan ja ostan värin ja äippä sitten värjää mun hiukset ja aina on onnistunut :)

    VastaaPoista
  10. Wuhuu toka! :) ja kivat hiukset ((:

    VastaaPoista
  11. mun sisko värjää mun hiuksia tyvee vaan ku mulla on liukuvärjäys ja käytän hopeeshamppoota latvoihin että ne pysyy kirkkaina eikä kellastu.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo munki pitää ostaa kuhan toi harmaansininen häipyy latvoista ettei kellastu :)

      Poista
  12. En sano millään pahalla, mut katoin just sun vanhempia videoita, ja oot syöny ihan sikana niitä kaikkia hiustenkasvatus- ravinteita, ja vuodessa hiukset kasvaa normisti n. 12 cm eli sulla pitäis olla jo aika pitkät hiukset verrattuna entiseen ja musta noi ei ole kasvanut kyllä yhtään :D luulinki jo et käyt niit vaan niin tiuhaan kampaajalla aina leikkaamassa niin yllätyin, että et oo muka leikannu : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mustaki sun hiukset on vaan enemmän lyhentyny kun kasvanu ;-D
      mut voihan se sit johtua kun oot vaalentanu latvoja niin se katkassu aika paljon niitä varmaan vai?!

      Poista
    2. no ne on kasvanut :D märkänä ku on hiukset ni sen huomaa ihan selvästi

      Poista
    3. joillakin ihmisillä on sellanen maximipituus mihin ne kasvaa ja sen jälkeen ne ei enää kasva (:

      Poista
    4. Kaikkien hiukset ei edes kasva pakolta 24cm pidemmiksi.. :) Hiuksien kasvukausi on 2-6v, ja jos hiukset kasvaa normaalisti 1cm kuussa (joillain toki jopa vähemmän tai enemmän), ja kasvukausi on sen 2v niin ei ne hiukset kasva siitä 24cm pidemmiksi mitenkään. Kuin taas joillain on tuo 6v kasvukausi, niin ne saa kasvatettua järjettömän pitkät hiukset. (toki voihan jollain olla tosta väliltä oleva kasvukausi, kerroin vain ääripäät!) terveisin. parturi-kampaaja!

      Poista
  13. minkä ikänen sun poikaystävä on ? :)

    VastaaPoista
  14. miten saat ton videon tollee isoks ku mulla tulee aina sillee pieneks

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. muuttamalla HTML koodia, eli niitä lukuja siitä videon koosta

      Poista
  15. Tulipa kivat hiukset! Mikä sen kampaamon nimi oli? :)

    VastaaPoista
  16. tasan kaks kertaa oon värjänny kampaajal, yhen kerran raccoonit ja toisel kertaa tummaks päält ja vaaleeks alta :-D ja molemmat tais olla lahjakorteilla. tykkään enemmän värjätä kotona ku siit saa paremmin haluamansa tuloksen:)

    VastaaPoista
  17. Äiti on kampaaja, nniin ihan kotona värjätään :) kokeiltiin kerran kampaamon värejä, mmut ei niissä ollu mitään eroo kaupan väreihin mun hiuksiin, joten kaupan värillä mennään! :)
    sun hiukset näyttää aivan ihanilta! :)

    VastaaPoista
  18. ihanat noi hiukset! :)

    VastaaPoista
  19. Missä sult värjättii noi? :D Tosi kivat meinaa (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en tiiä sen kampaamon nimee ku se on vaa semmonen kotikampaamo. tääl iissä :)

      Poista
  20. Ihanat hiukseet <33 Kui pitkä sun sivusiili nyt on?

    VastaaPoista
  21. Ihanat hiukset, tee jo huone postaus <3

    VastaaPoista
  22. Mite et oo leikannu ollenkaa latvoista , eikö ne oo sit yhtää huonokuntoset? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei oikeestaan paitsi nyt värjäyksen jälkeen taas vähän mut mulla korjaantuu hiukset aina ajallaan tosi hyvin :)

      Poista
  23. kuka on siun poika ystävä ? ja kannattais muokata tuonne usein kysyttyä osioon kohtaa käytätkö hiustenpidennyksiä nii kylläääää

    VastaaPoista
  24. Mun mielestä ei oo kovin onnistunut värjäys. :/

    VastaaPoista
  25. Onko sun hiukset paksut ja eihän ne oo ees pitkät vai ei ainakaa kovin? :)

    VastaaPoista
  26. minkä ikänen sun poikakaveri on ? :) noi sun hiukset on super hienot !

    VastaaPoista
  27. tosi hyvännäköset hiukset !:)

    http://fash1ontherapy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  28. Aivan ihanat hiukset ! :)

    VastaaPoista
  29. pliis yritä puhuu vähä reippaammin/kovempaa, ärsyttävää kuunnella tollast piipitystä :s

    VastaaPoista
  30. Aivan ihanat hiukset:) Tykkään kyllä paljon. Ja anot niin ei elina kerro varmaankaan sen poikakaverin nimeä ihan tälleen btw :D Ja eipä se kyllä tavallaan kuulukkaan teille koska yksityisyys on olemassa ja näin pois päin:)

    VastaaPoista
  31. ANTEEKS kauheesti ku en kysy mtn aiheesta, mutta siis olen sama ano, joka kysyi sun skootterista viime postauksessa kommentilla (:. Mut siis pakko kysyy, että kun se menee 55 km/h niin oletko virittänyt vai kulkeeko muuten niin paljon? (:. ja kiitos että vastasit jo aikaisempaan kommenttiin!! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha ei se mitää ;D en oo virittäny, se kiihtyy tasasella tiellä 55 siis sillonku ei kyysää ketään, eli painoo on vähän.

      Poista
  32. kotona värjään! :)

    VastaaPoista
  33. harmaaks aattelit sit latvat vetää XD

    VastaaPoista
  34. aivan ihanan värinen toi kauluspaita! mistä oot ostanu?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ginasta, se ei oikeesti oo noin kirkas sininen ja se on aika läpinäkyvää kangasta :) mut joo se on ihana ja oli alennuksessaki vaa 10€!

      Poista
  35. Itse tällä hetkellä käyn parturissa värjäämässä/vaalentamassa, koska mulla on nyt ollu monta vuotta mustat hiukset ja nyt haluan blondit, niin en halua että hiukset kärsii yhtään enempää jos kotona rupeen säätämään näitten kanssa. :) ja noi hiukset on tosi upeet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiukset kärsii vaikka kävisit kampaajalla värjäämässä, jopa enemmän ku koti värjäys... =)

      Poista
  36. Oon aina värjänny kotona hiukset. (: Millon esittelet sun huoneen vai eiks se oo viekää valmis? (:

    VastaaPoista
  37. ihanat hiukset !!! olet muutenkin kaunis !! :))
    Määkin käyn kampaajal värjäämäs mutta nyt en oo vähää aikaa käyny ... :D

    VastaaPoista
  38. Voisitko ees jotain valottaa sun bf?=\\

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en. mä oon sanonu etten kerro siitä mitään, eikä hän haluu tulla julki täällä :)

      Poista
  39. oivitsi ihan sika kivat noi hiukset! :)

    ettass.blogspot.fi

    VastaaPoista
  40. Noi hiukset näyttää vähän vihreen sävysiltä... o: Ja mihin se sun sivukalju on kadonnu? Ku eihän se nyt oo voinu kasvaakkaa niiin miten peität sen? Sähän kyllästyit siihen aika nopeeta.. En ihmettelis vaikka tatuoinnin kanssa kävis samalla tavalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valo tekee sen vihreen sävyseks... Mitäs se sua liikuttaa vaikka Elina "kyllästy" siihen siiliin? ja mistä sä ees tiiät että se kyllästy siihen? Vaikka onkin sivusiili niin ei se sitä tarkota, ett tarviis koko ajan pitää sitä, vai tarkottaako? Ja vielä tuo tatuointi asia, ei se kuulu kenellekkään muulle ku Elinalle, ett kyllästyykö se siihen vai ei, koska itellä on tatuointi mikä ei sinänsä tarkota mitään, se on vaan upeen näkönen, enkä oo vieläkään kolmen vuoden jälkeen kyllästyny siihen.... Joten pidähän mölyt mahassas... Jos ei oo muuta sanottavaa.. =)

      Poista
  41. Hei toivottavasti luet tän :)
    Musta olis kauheenkiva ku oot nyt muuttani sinne pohjoiseen (ite asun espoossa) ja se mihin muutit niin eikö se ollu ii? No mut kuitenkin, olis kiva et kuvailisit vähän sitä sun asuinympäristöä millasta se on? Mulla ei oo ainakaan mitään hajua onko se isokin paikka ja mitä kaikkea siellä on, vai asutko pellon/ metsän keskellä niin jotain semmosta kuvaa olis kiva saada millasia maisemia siellä sun lähettyvillä nyt sit on :) asutteko jossain ihan isollakin asutusalueella ja onks siinä jotain kerrostalolähiöitä yms.. kuvas on aina niin kivoja! :) hyvää syksyn jatkoa sulle kuitenkin sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo ii. no ei tääl oo mitään nähtävää, jos asuisin jossain ulkomailla nyt yhtäkkii ni voisin tehä semmosen postauksen :D ei tääl oo ku rivitaloi vähän ja sit on vaa omakotitaloja. mä asun tämmösel alueel mis on omakotitaloi ja paritaloi ihan vierekkäin melkeen et en onneks pellon tai metän keskellä yksinäni ;D

      Poista
  42. Kampaajalla käynnistä on tullu kyllä kallista. Sulla oli kyllä ihan kohtuuhintanen toi kampaajalla käynti. Mulla taas makso 95€ raidoitus ja sävytys. Oon käyny paria kertaa lukuun ottamatta aina kampaajalla.
    Hienot hiukset ja oot tosi nätti :)

    VastaaPoista
  43. hei vähä ihanat hiukset, muute onks se tei vauva jo syntyny, laita siint sit kuvaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei oo syntyny, syntyy ens viikolla ku mä oon helsingissä eli reilu viikon päästä tulee kuvaa :)

      Poista
  44. ihanat hiukset! tekee susta tosi aikuisen näkösen, haha! :D mut oli kyllä halvat, tääl kouvolassa maksoin hiusten leikkuusta ja RAIDOISTA 120 euroo... iha kiva juups. :D hyvää lomaa, mullakin alkoi just!

    VastaaPoista
  45. Ihanat hiukset ! Ja itse ihan kotona hiuksiani värjään kun tulee niin paljon halvemmaksi mutta pari kertaa vuodessa käyn leikkaamassa

    VastaaPoista
  46. ihanat hiukset! tekee susta vähän vanhemman näköisen, hyvällä tavalla siis! :)

    VastaaPoista
  47. Mä käyn aina kampaajalla, en ole ikinä edes värjännyt kotiväreillä, koska jotenkin pelottaa, jos lopputulos ei olekkaan halutun lainen:/ Mutta mulla onkin sellanen ns. luottokampaaja, enkä oo ikinä ollut pettynyt siellä värjäämisen jälkeen! :)

    VastaaPoista
  48. Mulle tuli aika yllärinä et oot biseksuaali... :O et oo siitä ilmeisesti paljoa puhunu blogin puolella vai onko mulla jäänyt joku asia välisä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. miks ihmeessä siitä pitäs suuremmin ilmottaa, pitäskö siitä tehä erillinen video jossa elina kertoo kolme tuntii kuinka on bi ? eihän heterotkaan tee mitään erillistä videota "hei oon hetero!". :33 ei biseksuaalisuus mikään ihmeellinen asia ole.

      Poista
    2. en oo puhunu ihmeellisemmin, muutaku ohimennen vaan :)

      Poista
    3. En tarkottanu tätä todellakaan millään pahalla niinkuin voisi olettaa, joten älä Elina niin luule! :) Ei kenenkään tarvitse asiasta blogissa ilmoittaa, mutta huomasin sen vasta vähän aikaa sitten usein kysyttyä kohdassa, joten ajattelin vain kysyä asiasta, mutta heti on jo joku muu asiaa kommentoimassa... :D

      Poista
  49. noi hiukset on ihanat ja sopii sulle täydellisesti :3

    VastaaPoista
  50. haluaisin mennä kampaajalle. paljokohan maksaa raitojen laitto jos on hiukset napaan saakka D:

    VastaaPoista
  51. tosi kivat hiukset,mielestäni paremmat nyt:)

    VastaaPoista
  52. Käyn kampaajalla :)

    VastaaPoista
  53. heei elinaa :) siis sillon ku sulla oli rippijuhlat ja tilasit jostain kaks mekkoa sen pinkin ja jonku toisen mustavalkosen, nii mistä tilasit ne? :) yritin sitä tietoo kaivella täältä, muttei osunut silmään :D

    VastaaPoista
  54. Toivottavasti vastaat tähän:
    Etkös sä joskus kokeillu niitä Evonia pillereitä? Nii oliks ne mite hyvii 4-10? Ite olin ulkomailla kampaajal ja sepä kampaaja nappas mun hiukset aika lyhyiks. Nyt mun pitää kituu näitte kitukasvusten kaa ja enkä ees kehtaa pitää hiuksia auki ku ne on nii inhottavat:/ nii nyt haluisin saaha nää hiukset pitkiks aika tosi nopee !
    Meil muute loppuu just huomenna loma... Vituttaa mennä takas kouluu:/ muista sä nauttii lomasta, se tulee iha varmasti tarpeeseen! :)

    VastaaPoista
  55. Onks sulla mitään lemmikkejä? Tykkäätkö ees /ootko eläinrakas?

    VastaaPoista
  56. saako sun äiti uuen vauvan? :o/ :)

    VastaaPoista
  57. saaks sun äiti taas vauvan? :O muuten kuinka vanha sun poikak
    averi on :) ´JA VOISITKO TEHDÄ KYSYMYSPOSTAUKSEN??? :))

    VastaaPoista
  58. ootko lestadiolainen? ) eiks teillä oo nimitääin aika monta lasta ja astte pohjoses :O

    VastaaPoista
  59. mä värjäsin _PELKÄN_ tyven ja se makso 95e...... plus huonoi latvoi pois ehkä 2 senttiä +30e.... että.. todellakin oli halpa !! ja tosi kivat noi !! :)

    VastaaPoista
  60. Hei millon arvot sen 150$ lahjakortin?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. arvottu 15 päivä niinku postaukses lukee. :)

      Poista
  61. Ihanat hiuket, sopii sulle tosi hyvin ♥ Mä en ite värjää hiuksia, mutta Suomi on vapaa maa ;3

    VastaaPoista
  62. ihanat hiukset! Jotenkin sulle aina sopii kaikki tyylit mitä värjäät/leikkaat :D

    VastaaPoista
  63. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  64. Mulla on samaa hiusöljyä, oon käyttänyt säännöllisesti sitä nyt n. kuukauden ja huomaan selkeän eron! Mainio tuote :3

    VastaaPoista