01 joulukuuta 2013

Shoppailu on paras lohtu kaikkeen.

Moikka!

Mulla on ollu tietokoneen kanssa ongelmia, enkä päässy eilen illalla postaamaan teille vaikka niiiin oisin halunnu, siks postailen nyt tälleen puol neljältä yöllä... Oltiin perjantaina tosiaan Zeppeliinissä shoppailemassa äitinkaa, koska edellisestä shoppailureissusta oli ikuisuus. Kaks tyttöö tuliki moikkaamaan prismassa!
Muutamia juttuja tuli ostettua ja ostin vihdoin Dr Denimit koska mamma betalar kerranki ;) Nää istuu niiiin täydellisesti päälle. ♥

Mun pää lyö ihan tyhjää vaikka mulla oli kasa asioita mitä mun piti teille kertoa... Ainiin, hain tammikuussa alkavaan talouskouluun tohon Ouluun, jotta saisin sieltä ne pisteet. Toivottavasti vaan pääsen sinne, koska sit mä en ihan aikuisten oikeesti tiiä mitä mä enää teen :( Pitäkää peukkuja pliis!

IMG_7434Söpöjä lämpimiä sukkia H&M: ästä tui
IMG_7436Korkeimmat mahdolliset iiihan tummansiniset dr denimit! Vaan koska mustia ei ollu ku isoja kokoja. Mutta onpaha vähä vaihtelua! Carlings, 50€
DPP_0001Söpöt feikki ugit Spiritstoresta, noitten pitäs olla päältä oikeeta nahkaa että kestäs pidempään. Oikee hinta 50€ mutta kaikki oli -20%!
DPP_0003 Pitkään on pitäny ostaa tää ihana primeri! Prismasta 15€
IMG_7441
...ja vihdoin uus laukku (jonka jouduin maksaa ite koska äiti aina väittää että mulla on niitä "veskoja" kymmeniä) ;D H&M: ästä 25€
DPP_0011 Ainiin ja tälle pikku prinsessalle me ostettiin maailman söpöin leopardipuku H&M: ästä aww :3
DPP_0007 DPP_0005Perjantai-iltapalaks mä tein itelleni cocktailtikkuja ja laitoin uuniin semmosen Billys pannupitsan naminami!

99 kommenttia:

  1. Mul tulee noista pizzoista aina niin mieleen laiva :D kerro sit ons toi lumenen primeri hyvää?! :)

    VastaaPoista
  2. Eiku loreal siis! :DS

    VastaaPoista
  3. Ihania ostoksia ja ihana tuo uusi pikkusisko, onnea ! :3

    http://kaisakristiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. mitä kokoa noi sun dr.denimit on ? (:

    VastaaPoista
  5. ääää mä oisin menny perjantaina zeppeliinii mut en saanu kyytii!!!!!!!! mä oisin niiiin halunu nähä sua! mut söpöi vaatteitaja awww tuo leopardipuku!!! :3

    VastaaPoista
  6. pidän peukkuja! onnee ! (y)

    VastaaPoista
  7. Itse panikoin ylä-asteen jälkeen että mikä minusta tulee isona. No, kävin kymppiluokan jälkeen talouskoulun ammattitutkinnon eri paikkakunnalla kylläkin kuin sinä. Koulussa oppii paljon käytännön asioita. No, ammattitutkinnon siitä sain ja vasta sen koulun jälkeen tiesin mille alalle haluan mennä. Alotin nyt syksyllä lastenohjaajan opinnot toisella asteella ja ikää mulla on 22. Minun mielipide on se että ylä-asteella opot sunmuut aivan liikaa painottaa sitä että "Nyt niitä valintoja pöytään, tässä on teidän tulevaisuudesta kyse" Voin sanoa että ei ole mikään kiire päättää vielä tuossa iässä mitä haluaa isona tehdä. Asiat kerkee kääntyä vielä monta kertaa toisinpäin. Mutta toivon sinulle jaksamista uusiin opintoihin ja toivon tottakai että löydät sen mitä haluat työelämässä tehdä. Mukavaa joulunodotusta sinulle !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla se on vähän paha ku mä tiiän että mä haluun kampaajaks, hain sinne kouluun ykkös vaihtoehtona viime keväänä ja melkeeeeen pääsin, olin 3. varasijalla! Ärsyttääää koska nyt mun on pakko päästä talouskouluun tai en saa niitä pisteitä mitä tartten että voin hakee ens yhteishaussa siihen kampaajajuttuun uudelleen :/ sit joudun käydä tän vuoden loppuun varmaa tota matkailualaa ja hakee sit ammattistartille tai sinne talouskouluun ens syksyksi...

      Hyvä että ite oot lopulta päässy sille alalle mille haluut! :) samoin.

      Poista
    2. elina :) mä hain lahteen hiusalaan olin varasijalla ja pääsin kk myöhässä sinne.. helsingin suunnalla alin päässyt oli 31... itse olisin siis tarvinnut 11 pistettä lisäää.... että joo aika paljon hakijoita. mäkiluulin et se oisun unelma ammatti mut toisin kävi

      Poista
    3. mitä ihmettä, olit 3. varasijalla etkä päässy kouluun ?! :o onpa outoo, yleensä tyylii n. 10 ekaa varasijalla olijaa pääsee :o !

      Poista
    4. meijän luokalla on yks joka pääs kouluun varasijalta 35. ja hiusalalle kans

      Poista
  8. ää oon nyt ihan sekasin noista lapsosista :D ! siis onks teillä nyt kaks tollasta pikkusta? :)

    VastaaPoista
  9. Ihanii ostoksii ja iihana vauvva :3 voisikko tehä esittelyy sun meikeistä? Ees sillee osissa???:) oot paras

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :3 jooo voin sitku oon saanu ostettua semmosia organisointijuttuja noille meikeille!

      Poista
  10. on tosi kiva että postailet nykyään paljon! missä muuten sun vanhemmat käy töissä kun tunnutte olevan aika rikkaita ei siis millään pahalla. :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi :) ei itseasiassa missään, äiti on äitiyslomalla ja iskä sairaslomalla :D ei me olla rikkaita.

      Poista
  11. Ihania ostoksia ! (: Siis käytkö vielä koulua vai ootko vaa kotona ja meet sitte tammikuussa sinne kouluun jos pääset ? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiitos! :) oon ku en muuten pääse muuttaa kesällä -.- ihan tyhjän kanssa jos en pääse kevääks sinne talouskouluun, voisin vaa hakee töitä jostai mäkistä ja kerätä rahaa yksityistä koulua varten. :(

      Poista
  12. Minkä kokoisiksi muokkaat kuviasi tai siis mitä kuvakokoa käydät ? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. flickrin kautta lataan, siellä sitä "800" kuvakokoa :)

      Poista
  13. ♥ onko toi siis sun pikkusisko? ja ihan näköstä ruokaa!

    VastaaPoista
  14. Ihana postaus jälleen kerran! :)

    VastaaPoista
  15. Oliko nuita ugeja mustii ? Ihania ostoksia jälleen ! Kummasta tykkäät Oulussa enemmän shoppailla kaupungissa vai Zeppeliinissä ? Ite kun asun oulussa niin kaupunki on mieleisempi kaupoista kun zeppeliini on niin pieni :) Annan emmosen vinkin että siellä missä on kaupungin anton&nina ja tiimari niin siinä samalla kadulla on semmonen toosipieni kahvila josta saa maailmanparasta italialaista kaakaota kannataakäyä masitaan en muista paikan nimee nyt mutta voin laittaa sen muöhemmin :) Mutta suosittelen ! Tulikohan tää toisenkin kerran tää kommentti ? Sori jo tuli :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. emmä muista :o hmm emmätiiä, zeppeliinissä ehkä enemmän koska käyn vähintää kerran viikossa keskustassa kaupoilla ku koulu on keskustassa ni jotenki se kyllästyttää jo... :) mä oon aina käyny vaa coffee housessa koska ostan aina samaa eli makusoodaa tai jäälattea koska en tykkää lämpimistä juomista haha ;D

      Poista
  16. Millainen peitto sulla vai onko toi matto? Siis toi valkonen karvanen? :) ihania ostoksia ja oot niin kaunis<3 minkä kokoiset noi sun farkut mitkä ostit on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. lampaantalja eli matto :) kiiitos <3 xs kokoa.

      Poista
  17. Kui vanhoi sun vanhemmat oikee on:)? Kun tuommoinen kaunis 16.v tyttö niillä ja tuommoinen suuulonen pikku vauva<3 ja tuhansia muita söpöläisiä..;)

    VastaaPoista
  18. Ihana postaus! Ja aivan ihana pikkunen :3 hyvää adventtia sulle ja kaikkea hyvää:) piän peukkuja sulle ettö pääset sinne talouskouluun :) voikko tehä tän kuun suosikit tai siis viime kuun ku ei oo tullu semmosia ja ne on niin kivoja :3?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiitos :3 joo aattelin tehä viimeaikaset suosikit ku en niitä tehny!

      Poista
  19. Mä käyn nyt ekaa vuotta lähihoitajaopintoja, ja meidän luokalta on lähteny porukkaa ja tullut lisää. Mäkin aloitin tän koulun myöhemmin kuin muut, ja meidän ryhmään on vieläkin tulossa lisää ihmisiä. Jos et pääse siihe kouluun, niin on ihan mahdollista että pääset vielä mukaan johkin kouluun, kun oot vaan aktiivinen hakija. :)

    VastaaPoista
  20. aiotko mennä talouskoulun jälkeen vielä jonnekkin opiskelemaan?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aion, ei se oo ku puolen vuoden koulutus kotitalouteen eikä sillä ammattia itelleen saa ;D kampaajaksi opiskelemaan mä yritän hakea...

      Poista
  21. Oi noi coctailtikut <3 tsemppiä koulunhakuun!

    VastaaPoista
  22. Olisin tilaamasta tuolt forever21 vaatteita mut en tiiä minkä kokosii otan aattelin kysyy sult et minkä kokosii ne vaatteet on ku sähä oot kerran tilannu sielt vastaako ne suomen kokoja esim vaiks jonku perus hm kokoja? niinku et kannattaako mun ottaa m ku käytän hm vaatteis s tai m :DD Toivottavasti pääset siihen kouluu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun koko on xxs tai xs ja oon sieltä tilannu melkeen kaikki s kokosina, koska siel ei kauheesti xs kokoaja oo. tosin, tilasin bleiserin vähän aikaa sit kokoa xs ja se on himpun iso mulle jostain syystä. muuten noi s kokoset vaatteet on ollu ihan jees. housut on mun mielestä isompaa kokoa kun suomessa, vaikka ginatricotin farkkuihin verrattuna. 24 kokoset on tosi isot normaaleissa mustissa farkuissa ku noissa mun yhissä shortseissakin. :) toivottavasti autto!

      Poista
  23. Ihana postaus ♥ Ja voisitko tehä uuden meikkipussin sisältö- videon? :)

    VastaaPoista
  24. voisitko tehä dear santa postauksen?:-)

    VastaaPoista
  25. Mitä jos hakisit vaan töihin ens vuodeks syksyyn asti ja keräisit rahaa siihen yksityis-parturikouluun? Saisit kuitenki nopeesti siitä ammatin yksityiskouluun kautta! Tai sit soittelet sinne Oulun (tai Etelä-Suomen) parturilinjoille ammattikouluun olisko johonki sattunu tuleen paikkoja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no arvaa haluisinko tehä niin!!! mutku mä en saa kämppää kesällä jos en käy koulua koska sossut ei voi hyväksyy sitä. mustaki se ois hyvä vaihtoehto tähän tilanteeseen mut ei. :( ei oo oulussa paikkoja joten sitä suuremmalla syyllä ei oo etelä-suomessakaan, se on niin haluttu ala että ei oo tosikaan...

      alkaa vaihtoehot loppumaan :D

      Poista
    2. Hmm oliksä nyt 17? Koska normistihan ei kai ala-ikäsenä pääse muuttaa niin vaa mut jos sun vanhemmat menee sossuu ja allekirjoittaa sellasen lapun et ne heittää sut ulos (:D) et oot homeless ni sit sossun on pakko ettii sulle kämppä?? Näin oon käsittäny :D

      Poista
    3. en ku 16 ja ne sossut sano et siihen muuttohommaan pitää olla 17 vuotias, jotta saa ne kaikki maholliset opintotuet ja asumislisät koska ei ne sossut voi maksaa mulle sitä kaikkea. :/ oisin muuten varmaa saanu muuttaa aikasemminki jos vaan koulupaikka ois löytyny! ei tässä enää ku puol vuotta jäljellä ni kyllä tän kestää, toivottavasti ;D

      Poista
  26. Ihana toi teiä uus prinsessa! :3 Mul on tollaset samanlaiset spiritstoren feikki uggit ja ne on tosi hyvät mitä nyt oon niitä kuukauen käyttäny! :)

    VastaaPoista
  27. voitko ottaa kuvia tässä lähiaikoina nuo ugit jalassa? :) kun ne näyttää niin ihanilta, mut en voi käyä ite sovittaa niitä (ku joudun tilaa netistä) ja haluisin nähä miltä ne näyttää jalassa:D

    VastaaPoista
  28. Ihania ostoksia ja ihana vauva jälleen kerran :)) ugit ois kivat (vaikka feikitki) mäki tykkäisin vaaleista ugeist mut ne saattaa mennä niin helposti likaisiks kurasta ja kaikesta mitä niihin nytikinä voi tarttuukki :/ en oo koskaa omistanu ugei yh :( leopardi on kyllä ihana kuvio :D <3

    VastaaPoista
  29. mikä sun keskiarvo oli ku pääsit ysiltä? :) oot tosi kaunis ja toivottavasti pääset ny tonne talouskouluun :) ittekki meen ny tammikuus puoleksvuodeks sinne ku toi paikka ei innostanukkaa missä oon /: mietiin vaan et kui hyvä keskiarvo pitäis olla et pääsis tonne kampaajalinjalle ku muaki se kiinnostaid mut opo löi lyttyyn ku pitäis olla niin hyvä keskiarvo ):

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 7.2 :) kiitos paljon! 8 keskiarvo jos olis ni olis varmat paikat sinne (jos on myös hyvät numerot tullu taideaineista, esim kuvis tms) koska siihenhän lasketaan pisteet, ei keskiarvo. esim mulla oli kaikki aineet keskiarvona 7.2 ja 3 "parasta" taideainetta keskiarvolla 8.6 ja mä tosiaan olin 3. varasijalla että aika lähellä!

      Poista
    2. pääsin lahen hiusalaan 7.1 ka

      Poista
  30. tee joku hiustenlaitto video!:)ku sulla on niin kivasti aina hiukset!

    VastaaPoista
  31. kivoi ostoksia♥ niin ja voiks vastata tähä kysymyksee? oon miettiny pitkään jo:) miten ton ruksitus jutun saa? (siis sul lukee siin like)(: ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! asetukset > blogitekstit palkista muokkaa > toiminnot ja muokkaa

      Poista
  32. Kuin mont sisarust sulla on ? Ja oot kaunis <3

    VastaaPoista
  33. tosi kivoja ostoksia ! :) mahtuuko sulle xxs dr. denimit ? itellä on sen kokoset ja mulle xs on sen hetken sopivat ja sit ne alkaa valumaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiitos! joo mä koitin niitä xxs kokojaki mutta eri housuissa, tuntu ainaki siinä vaiheessa ihan samalta kun noi xs kokosetki. noissa housuissa ei sitä xxs kokoo ollu, oisin ne muuten ottanu ku oon just kuullu tota että ne sit löystyy. mä varmaan sit vähän kavennan jos ne kauheesti alkaa löystymään :)

      Poista
  34. Minkä ikäsiä äiti ja isä on?

    VastaaPoista
  35. hei pakko kysyy ku en tiä ite mut nii että ku käytte joskus kavereides kanssa siel lentokentän starbucksissa nii ky ite käyny sielä vaa kerran ku lähin ulkomaille ja silloki piti mennä turvatarkastuksista ni mistä te aina meette sinne ? :D ehkä vähä hölmö kysymys mut mulla tosiaa oo mitää käryy :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tä eihän siinä tartte mennä turvatarkastuksen läpi :D

      Poista
    2. niitä starbucksei on lentokentäl kaks. Toinen on siellä minne pitää mennä turvatarkastuksista ja toinen on siellä "yleisellä" puolella mihin kaikki pääsee

      Poista
    3. aahaa okei :) oon tosiaan käyny vaa siel toisella puolella missä mentii turvatarkastusten läpi :)

      Poista
  36. VESKOJA XDXDDjdfhkdfhg ihana! ♥

    VastaaPoista
  37. mul on myynnissä uudet DR Denim Plentyt XS kokoo ;) c.iara@live.fi

    VastaaPoista
  38. ihania ostoksia, shoppailu kyllä aina piristää päivää ja saa hyvälle tuulelle kun löytää jotain ihanaa! Toivottavasti sulla koulu jutut selviää, itselläkin vähän sama tilanne kun en tykkää olla siellä koulussa missä nyt oon ja huomenna tulee tieto pääsenkö yhteen kouluun mihin hain, mut epäilen... Stressaavaa! Mut tsemppiä sulle! ps. sun blogiasi on kiva lueskella!

    VastaaPoista
  39. Varotan, noista denimeistä voi lähtee paljon värii. Mulla on noi samat. Itelläni oli ekalla käyttökerralla kädet, polvet ja nilkat ihan tummat väristä. Sitä väriä irtos helposti. Nyt puolenvuoden käytön jälkeen väri on ihan kulahtanu.. että nuo ei pysy kauniina kauaa varsinkaan jos pesee paljon :/ muutoin ihan hyvät!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no eihän niitä just siks saa pestä ollenkaan :D pitäs vaan pakastaa sillontällön että kaikki maholliset pöpöt kuolee ja sit näkyvä lika jollain kostealla pyyhkeellä vaan pois. jos nää ihan kulahtaa ni sit värjään nää vaan uudestaan, anttilassa yms myydään semmosia tekstiilivärejä :)

      Poista
    2. Nii, mut kelaa oikeesti sitä lian määrää, mitä ei nää, mut minkä vaatteet kerää jo parissa päivässä... hyi. Tai joskus oon jotain housuja pessyt käsin niin siinä varsinkin näkee sen veden minkä väriseks se menee kaikesta liasta :D ja keväällä sitä siitepölyn määrää minkä vaatteet ihan imee! Sen taas huomaa ku kerran käy pihalla ja vähän ravistaa vaatteita niin kyllä pöllyy! :D mit tosiaan ku miettii jotain hm housuja niin ne kulahtaa aikalailla parin pesukerran jälkeenkin jo x)

      Poista
    3. noo ihan sama, voihan niitä tuuletellakki sit ;D kauneudesta pitää kärsiä!

      Poista
    4. Mä en pese koskaan mun farkkuja :D siks mulla on kestäny jo vuoden melkei ginan mustat pillifarkut ja viel on tiukat, ei oo kulahtaneet. Onko noi sun dr denimit niinku kissy vai plenty? D:

      Poista
    5. pakastamalla ja tuulettamallahan se hiki, ihosta tuleva rasva ja muu paska lähteeki pois.. just ollu uutisissaki kuin ihmiset ei osaa pestä vaatteitaan kunnollisissa lämpötiloissa ni sitte nää nykyajan teinit alkaa pakastaan vaatteitaan ja kuvittelee sillä saavansa vaatteet puhtaaks. ihan vaan tiedoks että vaatteissa on siks niin alhaset ne lämpötilat tai annetaan just noin uskomattomia hoito-ohjeita niille räteille ettei se liike joutuis vastuuseen siitä että ne värit kulahtaa pesussa tai vaate menettää pehmeytensä, joustavuutensa tai käsrii jotenki muuten. aluks noillaki oli hoito-ohjeena että pesee nurin päin eikä käytä huuhteluainetta, sitte tuli että ei saa pestä ku pari kertaa vuodessa ja nyt ei näköjään saa enää ku pakastaa. toisaalta onko se mikään ihmekkään että niissä on laatu kärsiny ku bisnesmiehet jossain huomannu että tyhmät teinit ostaa näitä oli laatu mikä hyvänsä ja hoito-ohjeet mitä paskaa tahansa. itekki varmaan siinä tilanteessa yrittäsin tehä mahollisimman halvalla mahollisimman monta rättiä ja naureskelisin kuin tyhmiä nykypäivän lapset on..

      Poista
    6. Kylmä ei tapa bakteereja, vaan ne ikään kuin "nukahtavat" pakastuksen ajaksi. Vain kuumuus tappaa ne.

      Poista
  40. Mitä sun elämässä on meneillään kun oot niin alakulonen? D:

    VastaaPoista
  41. Onko hyvä käsitöissä? Kun osaat kavennellaja värjätä sun vaatteita:) teetkö muuten mitään käsitöitä:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no emmäny tiiä ihan semi varmaan, ei siinä kauheesti mitää hankalaa oo kaventaa housuja ompelukoneella ;D en tee, mutta pienenä olin kauhee askarteluhullu hahah

      Poista
  42. tosta sun kouluhommasta nii ootko harkinnu oppisopimusta?:)

    VastaaPoista
  43. oi nuo drdenimit on niiiin mukavat jalassa :) ihana vauvva!

    http://fash1ontherapy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  44. Jos haet ammattistartille nii pääsen luultavasti sinne parturikouluun :) se lisää pisteitä ja sillä voi tavallaan syrjäyttää "tavallisen" hakijan näin ainaki sano mun ammattistartin ope. Hyvää loppuvuotta! ((8

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mee sinne, kävin haastattelussa mut todettii ettei siit oo hyötyy koska mä tiedän mitä mä haluun opiskella ni hain talouskouluun sitten :) mä haen luultavasti muutenkin joustavassa valinnassa sinne parturi-kampaajakouluun ni ois sen puolesta sit tsäänssit :)!

      Poista
  45. Pidetään peukkuja sulle!
    Noi deminit.. Aivan ihanat! Oon myös itekki katellu tota laukkuu, minkä ostit, se on todella ihana ja monikäyttöinen <33

    http://cecesblogss.blogspot.fi/ ~ Vasta julkaistu, katsokaa jos haluatte ~ Liittykää jos huvittaa

    VastaaPoista
  46. Aivan ihania ostoksia!<3Voitko tehdä ilta- ja aamurutiini videon?:)Ihanaa syksyä sulle, ja toivottavasti koulujuttusi selviäis!

    VastaaPoista
  47. Ootko miettiny hakee vaikka muihinkin parturi kouluihin? Meinaaan esim just pikkusissa kouluissa on paaaljon helpompi päästä niihin ku pk.seudun kouluihin koska hakijoita on niin paljo vähemmän. Esim pirkanmaan alueella löytyy kans noita kouluja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en pysty muuttamaan mihinkää missä mulla ei oo mitään :D en alkuunkaan.

      Poista
  48. Oot liian kaunis ollakses totta!!!!
    Ja voisitko tehdä My Room tai My Day postauksen.

    VastaaPoista
  49. Eikai sun isällä oo mitään vakavaa jos on sairaslomalla D:
    Kivoi ostoksii ka söpö vaavi :) onks kivaa ku teil on kaks pikkusta? Ootko heränny yöllä ton pienen itkuun? Minkä niminen tää pieni on?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei, kuha lusmuu jos multa kysytään :D kiitos! joo on ja en oo ikinä heränny et kumpikaa ois yöl itkeny :D ei oo vielä päätetty nimeä...

      Poista
  50. joko tiiät pääsikkö sinne talouskouluun? :)

    VastaaPoista
  51. Oot niin ihana :) Ois nii paljon kysyttävää mut kysyn nyt vaik tän: Voisitko tehä päivitetyn meikkipussin sisällön esittelyn? x)

    VastaaPoista
  52. dr.denimit on iha parhaat :D kerran sattumalta löysin ja nykyäää en muita käytäkkää!

    VastaaPoista