22 tammikuuta 2014

Inspiraatiota meikkaamiseen!

Moikkaa :)

Meikkijuttujen parissa tällä kertaa. Nyt luomivärit ja tekoripset esiin pelkän ripsarin sijasta! Kokeile jotain uutta niinku mäkin. Mullahan ei kovin useesti muuta näy meikissä kun perus smokey eyes ja nudehuulet.

Jos syynä on se, ettei osais meikata ni mä oon ainakin ite oppinut meikkaamaan youtubevideoiden pohjalta. Esimerkiksi näiden Amerikkalaisten beauty gurujen videoista: Michelle Phan, JLovesMac1, dope2111, itsjudytime, Nicole Guerriero, Dulce Candy yms. Seuraavaks pitääki sit vaan meikata ja meikata ja meikata...

Mutta tässä on kolme eri meikkiä mitä oon väsäilly ajan kuluksi, toivottavasti tuo jotain inspiraatioita joillekkin. Ainiin ja kertokaa mikä oli teidän lemppari näistä 1, 2 ja 3 meikeistä! :)

IMG_8155 IMG_8159 IMG_8164 IMG_8186 1. Meikki on mun mielestä ihanan kesänen, johtuen varmaan vaan noista huulista. Mä en osaa pitää kirkkaita värejä niin vaatteissa kun meikissäkään muutakun keväällä ja kesällä... Joten mulla noiden ihanien Maybelline Vivids huulipunien käyttö saa odottaa kevättä!
IMG_8165 IMG_8170 IMG_8185 2. Meikki sai ispiraatiota googlaamalla 60's meikkejä. Sillon oli vissiin aika in noi "crease cut" luomivärilookit, enkä tosiaankaan tiiä mikä se on suomeksi. :D Tartten kuitenkin vielä harjotusta tekemään kyseistä lookia. Huulipuna oli Lumenen Natural Coden. :)
IMG_8177 IMG_8179 IMG_8182 IMG_8183 3. Meikki on taas musta ihanan kesäsen ja raikkaan näkönen tosta pirteestä turkoosista alarajauksesta! Tän värikkäämpää meikkiä mä en osais käyttää. Huulipuna on Goshin.

Kaikissa silmämeikeissä käytin enimmikseen Urban Decayn luomivärejä eri paleteista beautybay.com, Naked paletit + Vice 2 paletti. Coastal Scentsin 88 paletista pretty.fi tota turkoosia ja muutamaa Make Up Storen luomiväriä. Tekoripset on Technicin (kahet päällekkäin), jotka ite ostan Kärkkäiseltä.

125 kommenttia:

  1. Hyvin osaat meikata! ihanan kesänenki

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vielä piti sanoa että ensimmäinen on ihanin <3

      Poista
  2. kakkonen oli mun mielestä kivoin :)

    VastaaPoista
  3. tosi nättejä meikkejä! en tiiä onko sulta kysytty tätä ennemmin tai pikemminkin ootko kertonu, et mitä rasvoja ynnä muita ihonhoitotuotteita käytät sun kasvoihin? ku mulla itellä on semmosia punasia läikkiä ja vähän finnejä ja ne ÄRSYTTÄÄ!! aattelin et käytätkö jotain finniä ja mustapäitä vastaan olevaa rasvaa tai jotain muuta suositeltavaa kasvoille? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sil on siihe videoki -.-

      Poista
    2. kiitti! :) mullaki on punottava iho mutta se katoo ton pakkelin alle. finnejä mulle ei oikeen tuu koska mulla ei oo rasvanen vaan kuiva iho. ihottumaa myös naamassa sillontällön, koska mulla on atooppinen... ei sekää kiva ole. :( apteekin rasvat on parhaita, mun lemppari perusvoide on aqualan plus :)

      Poista
    3. Elina ihan näin tiedoksi että kuivaan ja atooppiseenkin ihoon voi tulla finnejä, kuiva iho ei automaattisesti tarkoita sitä että ei tule finnejä eikä taas rasvainen iho tarkoita sitä että vain siinä voisi olla finnejä! Ihan vaan tiedoksi kun aina sanot tota että ei tuu kun on kuiva iho! :D se on henkilökohtaista ja ettei joku vaan luule ettei nyt rasvaa kasvojaan että saa kuivan ihon niin finnit lähtee :D

      Poista
    4. sorge ano ku noi paljo sun persettä kutitti :D ei nimittäi tällä netillä houkuta kaikkia videoita läpi käymään - kiitos elina vastauksesta, muistankin sun mainostaneen kovasti tota aqualan plussaa, pitää kokeilla!

      Poista
    5. anolle: mutta yleensä ku puhutaan kuivasta ihosta meikkaamisessa, tarkotetaan ettei siinä oo finnejä vaan niitä kuivia kohtia. jos puhutaan rasvaisesta ihosta, puhutaan että siinä voi olla finnejä tai muita epäpuhtauksia. joteennn käytän sitä mun syynä ettei mulla ole siksi finnejä. mainutsen mun kuivan ihon myös siksi just, ettei joku nyt mee ostamaan sitä rasvaa ja läträämään sen kanssa niinkun minä kuivaihoinen. :)

      Poista
    6. Pakko puuttuu sen verran että ei ole mitään sääntöä, millaisessa ihossa on epäpuhtauksia, finnejä,mustapäitä yms. Ei meikkauksessakaan puhuta, että kuiva iho on yleensä finnitön hih. Ihotyypit ja epäpuhtaudet on asiat erikseen. Kosteusvoidetta toki jokainen ihotyyppi vaatii :]
      T. Tuleva kosmetologi :>

      Poista
    7. No mäkin oon atoopikko ja mulla on tosi kuiva ja paha iho. Ja no kyllä paljon pahempi kuin Elinalla mulla on ihottumaa kropassakin kasvojen lisäksi mutta siis ei kylläkään oo ikinä finnejä! Koska finnit yms tulee nimen omaan rasvaseen ihoon!! Miten tämmöseen kuivaan ihoon vois jotain näppyjä tulla. Mulla on joskus jotain nenässä koska Se ei oo kuiva:D mutta muualla ei juurikaan ikinä. T.eri ano. Ja sulla on varmaan vähän opiskeltavaa ennen kuin ryhdyt miksikään kosmetologiksi. :)

      Poista
    8. mullaki on atooppinen ja aik a paha sellaine:( mutta ei mulla tuu paljoo finnejä, se tietenki riippuu iha ihotyypistä mut ainaki mitä oon kuullu et on kuiva iho ni niil ei oo paljoo finnei. mut ihana blogi sulla :3

      Poista
    9. Lol tyhmät. Finnit on hormooni peräisiä ja kuivaan ihoon niitä tulee kun iho kiristyy niin paljon et se tali ei pääse huokosista ulos
      t: atoopikko jolla on finnejä ikävä kyllä! :D

      Poista
    10. olis hyvä kuulla perusteluja miksi muka kuivaan ihoon ei voisi tulla finnejä? niin ei varmaan oo mitään perusteita koska fakta on se että se väite on väärin! kuivaan ihoon voi yhtälailla tulla esim pahakin akne koska akne on ihon tulehdus! että lukekaa faktat ensin... ;)
      Elinalla näyttää iho muuten tosi hyvältä! Ei ainakaan kuvista välity et olis kuiva, vika meikki on mun lemppari! <3

      Poista
    11. Ai ei voi mitenkään tulla kuivaan ihoon näppyjä? :-D Siistii mun olla varmaan sit ainoana maailmassa jolla niin kuiva iho kun olla ja voi ja otsa täynnä finnejä x-D
      No voin kyl kertoa et ei oo yhtään kivaa kun suun ympärystä punanen ja ihoa kiristää niin et sattuu ja otsaan vaan silti finniä pukkaa! Hyi! Finnit on kai tukkeutumia tms ja niitä tulee herkästi kuivaankin ihoon >:(

      Poista
    12. Ei terve toivon et kukaan ei tosissaan ole noin tyhmä ja väittää et kuivaan ihoon ei voi tulla finnejä..... mulla on atooppista ihottumaa käsissä ja kaulassa ja kasvot punottaa ja kuivaa sekä finnejä ja mustapäitä. -.-
      hoidan kans aqualanilla ja muilla apteekin voiteilla ne on parhaita! mut meikata en voi kun finnit ja kuivat kohdat näyttäis meikin alta vaan niin kamalalta -.-

      Poista
  4. Mun mielestä 2 on ihanin. Kaikki oli kyllä tosi ihania mutta 2 ihanin!! :) Oot ihan älyn kaunis ja osaat meikata hyvin ja sul on ihanii vaatteita!!!! Ja sun blogion ihan paras!!!! <3<3<3 :)

    VastaaPoista
  5. noihan näytti kaikki melkeen samalta? :o mut hienostihan sä silti meikkaat! ois vaan ollu kiva nähdä vähän erityyppisiä meikkejä :)

    VastaaPoista
  6. 1. ja 3. oli kivoimmat! varsinkin tuo 3., koska alaluomen mintunvihreä rajaus on aivan ihana <3

    VastaaPoista
  7. Kakkonen ehottomasti. Ykkösessä silmät ja huulet ristissä keskenään, molemmat suht vahvoja joten toisesta pitäis karsia että näyttäis mun silmään hyvältä. Kolmosessa taas ei ollu mun makuun noi alarajaukset, vaikka ideana tietty kiva ja sun päällä näyttää hyviltä, itelle en vaan vois kuvitella. Kakkonen ihanan raikas ja kaunis:)

    VastaaPoista
  8. 3 on paras ja sopii sulle tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
  9. älä meikkaa sun alaripsiä tollasiks yksittäisiks klönteiks :( olis kauniimman näköstä :*

    VastaaPoista
  10. 3, tykkäsin tosta turkoosista alarajauksesta sikana ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Komppaan täpöillä♥ ^

      Poista
  11. mun lemppari on kolmonen mut tosi nättejä meikkejä kaikki! oot tavallaa mun roolimalli koska oot niin hyvä meikkaan ja osaat pukeutuu hyvin ja laittaa hiuksia yms:) ja sun blogi vaa paranee postaus postaukselta !

    VastaaPoista
  12. Ois kiva saada sellanen ns. natural meikkipostaus :) oot niin tosi kaunis ♥

    VastaaPoista
  13. Jos tykkäät näyttävistä ripsistä, miks et ota ripsienpidennyksiä? noi tekoripset näyttää niiiiin epäiaidoilta ja sellasilta tönköiltä XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no jos maksat ne mulle ni laitan :D siinä syy, en todellakaan ikimaailmassa laita ripsiin sataa euroa kuussa.

      Poista
    2. Musta noi ripset ei näytä mitenkään epäaidoilta tai tönköiltä! just ihanat <3

      Poista
    3. Mun kaveril on semmoset ja ne on niin ihanat! Luonnolliset samalla ja ne maksaa vaa 30 euroo kuus sillä, mut se eka kerta vissii joku 60 euroo :D

      Poista
    4. On toikin kyllä varsinkin opiskelialle aika iso summa ripsiin laittaa, ajatellen kuukausittaista huoltoa ja että sen rahan voi käyttää muihin meikkeihin tai muuhun ...

      Poista
    5. 30€ on ripsien huollatus ainaki mul XDD uuden on joku 40-45€ eli ei todellakaan paha :D meneehä tekoripsiinkin rahaa? muuten otatko noi aina yöks pois? vai kuinka usein vaihat niitä

      Poista
  14. Mun mielestä kakkonen on kivoin, osaat meikata TOSI hyvin:D:D

    VastaaPoista
  15. Vitsi ihania meikkejä ja oot tosi hyvä meikkaa vaik oot noin nuori!! mun lemppari on toi 3 ku tykkään ihan hirveesti tosta turkoosista! pitää itekki joskus kokeilla :)

    VastaaPoista
  16. Tosi nättei! :) 1 & 3 on lemppareita! :)

    http://mirtzuuu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  17. Eka ja vika on mun lemppareita! Mun mielestä sulle sopii huuliin paremmin että on vähän jotain väriä, se nude näyttää sulla tunkkaiselta ja noi värit raikastaa kasvoja heti! Mut ehkä hippasen vaan turhaan vedetty huulten rajojen yli väriä :) muuten ihanat meikit!

    VastaaPoista
  18. Teitkö nää kaikki meikit samana päivänä et pesit aina kasvot siinä välissä? :D
    Vika on mun lemppari <3

    VastaaPoista
  19. Ihania meikkejä! <3 Mulla vaa on sellanen ongelma, et mulla on riippuluomet. Ku pistän silmät kiinni ja kokeilen mun luomivakoo, nii se on mun kulmakarvassa. ;Dd Samoin ripset jää sen riippuluomen alle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :)! en tiiä onko tää yhtään sama asia, mutta youtubesta löytyy kyllä vinkkejä ainakin jos kirjotat "mono eyelid makeup" eli silmille joissa ei näy sitä liikkuvaa luomea.

      Poista
  20. Lempparini on toi eka vaikka kaikki kyl on nättejä.Oot tosi hyvä meikkaamaan! Toi liila ala raja ekassa on kyllä hieno.
    Voisin kokeilla itekin jotain tuollaista :)

    VastaaPoista
  21. OMG! siis aivan tajuttoman upeita :O


    http://bitchistheboss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  22. Todella kivoja kaikki, mutta oma lempparini on kyllä kolmas! :)

    VastaaPoista
  23. Ykkönen ehdoton lemppari,mutta muutkin ihania! Oot niin taitava meikkaa :) miks muuten kahet tekoripset päällekkäin? :O

    VastaaPoista
  24. Mä en kestä ku oot nii kaunis jne!x.x Ja sulla on kyllä taitoo meikkaamisessa(-:!

    VastaaPoista
  25. Tokasta tykkään eniten! Onko sulla näissä kuvissa kahdet ripset päällekkäin?

    VastaaPoista
  26. huh miten sun iho on noin puhdas ja tasanen !!:-)

    VastaaPoista
  27. 2 ja 3 on ihania! pystytkö suositteleen jotain nude huulipunaa? voishan tietty olla se alle 20€ mutta kerro parhaat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no toi goshin darling huulipuna on tosi kiva perus nudesävy. se ei oo kauheen kallis, oisko noin 10€ ja niitä myydään sokoksella. :) macin huulipuna sävyssä hue on nudeista ihan mun lemppari, mutta suomessa se maksaa 20.50€...

      Poista
  28. kolmas on mun ehdoton lemppari! tosiaan tollanen ihanan raikas ja varsinkin noi alarajaukset tekee siitä jotenki ihanan kesäisen ja pirteen!

    VastaaPoista
  29. hei mitä ripsiliima käytät ja suositteletko sitä ? ;) + miten sait pysymään 2 ripset päällekkäin ilman että alkaa repsottamaan ? HEI JOO TEE VIDEO TEKORIPSEN KINNITTÄMISESTÄ ? hehe vähä innostuin xd mut siis ois ihan tositosi kiva !! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. duon kuuluisaa ripsiliimaa ja suosittelen! ite ostin inglotista sitä ja kuulemma sitä on jossain punanaamiossakin. emmätiiä kuhan laitoin :D mulla on video jo joskus tehty niistä, eti täältä: https://www.youtube.com/user/ccandyysblog/videos

      Poista
  30. Toi kolmonen on ehdottomasti mun lemppari! Niin kesänen ja jotenkin raikas vaikka onkin voimakas meikki. Pitää pitää mielessä kesän tulevia juhlia varten! ;)

    VastaaPoista
  31. mikä ripsiliiima :)?

    VastaaPoista
  32. Oot kyllä tosi taitava! Tosi nättejä meikkejä kaikki, mut 3 ehdottomasti lemppari! Ihanan raikas ja kesäinen look :) ps. Blogisikin on kyllä aivan mahtava, videot varsinkin!:)

    VastaaPoista
  33. Varmaa 3 tai sit 1 oli kans ihana ♥

    VastaaPoista
  34. 1 on paras !!! ois kiva nähä tutoo siit :)

    VastaaPoista
  35. Aluksi nähdessäni vain postauksen otsikon ajattelin vähän että pyh, varmaan sellaisia samoja mitä itsekkin aina käytän,mutta yllätyinkin positiivisesti! Itse olen vähän arka kaikkien väriensuhteen paitsi ruskean ja kultaisen sävyjen kanssa. Mutta huh kun 1 ja kolmonen iski sydämmen, PAKKO TESTATA !

    VastaaPoista
  36. 3 mut mä oisin laittanu vähän tummenpaa huulipunaa ja Pam ! Mä oisin ollu ihan löööv♥ :D

    VastaaPoista
  37. wau! upeita meikkejä! :) Judy on ihana! seuraan tubessa sitä sen itsjudylife kanavaa! ihana nainen ja ihana perhe! ;-)

    VastaaPoista
  38. Oot tosi hyvä meikkaa (: Eniten tykkään kolmosesta.

    VastaaPoista
  39. ykkönen tai kolmonen ehkä :3

    VastaaPoista
  40. 3 on paras:)! ja pakko kysyy mut tiiätkö yhtää et mistä sais sillee aika lähelle ihonväristä huulipunaa ja tai tosi vaaleeta koska en tykkää yhtään punasista tai ylipäätää hirveen värikkäistä huulista ainakaa itellää mut en löydä mistää vastaavaa tuottetta :/

    VastaaPoista
  41. Ton ensimmäisen meikin liila rajaus korosti sun silmiä ihanasti :)

    VastaaPoista
  42. Kaikki tosi kivoja, eli en osaa päättää parhainta! 1&3 enemmän kevään ja kesän puoleen ja 2 on taas semmonen tumma ja klassinen mun mielestä :) Jos noista itelleni pitäis päättää niin 1 koska rakastan pinkkejä huulia! :) Oot kyllä niin kaunis!

    VastaaPoista
  43. Kolmone oli paras!! Ja muutenki oot tosi kaunis ja vaikutat niiii ihanalle ihmiselle et ois vaa nii siistii tuntee sut:3 <3

    VastaaPoista
  44. Kaikki näytti tosi kivoilta varsinkin 1 ja 3 ku tuo rajausntuo siihen vähän väriä mutta kaavoihin kangistunut kun olen niin 2 oli lemppari;-)

    VastaaPoista
  45. 3 EHDOTTOMASTI paras!! :) Sulle sopii todella hyvin sininen, mikset käyttäisi sitä enemmän :) Oot niin kaunis <3 Ihana ku oot postaillu taas enemmän :) Voisitko tehdä semmosta höpöttelyvideoo, ja tooosi pitkää ku sua on niin hiton mukava kattoo! :)

    VastaaPoista
  46. Oi itsjudytime ja DulceCandy87 on parhautta! Tosi nätit meikit, oot kyllä lahjakas :)

    VastaaPoista
  47. En osannu valita parasta koska kaikki on iha mahtavia ja sopii sulle! :) oot tosi kaunis <3 mäkää en osaa pitää talvisin värikkäitä kovinkaan paljon xd mustaa ja harmaata vaan :(

    VastaaPoista
  48. Mistä Duon ripsiliimoja oikeen saa? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. inglot ja punanaamio ainakin! + beautybay.com: istakin saa. siellä ei oo postikuluja joten ei tartte pelätä sitä :)

      Poista
    2. kicksistä saa myös:)

      Poista
  49. Ihana<3 osaat tosi hyvin meikata

    VastaaPoista
  50. Määki katon kauneusguruja youtubessa ja pakko suositella sulle vielä muutamaa.! :) En tiedä katsotko heitä jo mutta tässäpä kuitenkin: Carli Bybel, Shaaanxo, ThatsHeart, From Head To Toe ja Chloe Morello. Kaikki on ihania ja tekeväyt upeita meikkejä:)

    VastaaPoista
  51. Ruskeisiin silmiin sopii väri ku väri! :

    VastaaPoista
  52. oot maailman söpöin. <3 mitä kaikkia tyylejä sulla on ollu sun elämän aikana järjestyksessä? oot ollu ainaki scene joskus? :>

    VastaaPoista
  53. 2 on must kivoin :) mutta ite suosin noita maanläheisiä sävyjä, niin 3. on tosi kiva myös :)

    VastaaPoista
  54. 1 oli kivin:)3 oli huonoin!

    VastaaPoista
  55. oot ihan superhyvä! mut ootko kattonu lauren curtisin videoita? sekii on tosi hyvä ja ite oon siltä oppinu paljo? hää on kyl australialainen, haha jos haittaa :D ykkönen oli paras!!

    VastaaPoista
  56. Ihana postaus ja 1 ja 3 oli mun suosikit ;) ihanan kesäisiä!!
    Tule jo Armas kesä.. Pyyhi talvi pois!

    VastaaPoista
  57. Heei oon miettiny tätä aika kaua et ku sä meikkaat noi "paljo" nii eiks sul levii noi ?:o koska ku mä oon meikannu vähä sama tapasii et oon laittanu luomivärii kajaalii ymym. Nii mul levii ne päivä mittaa ja ripsarit varisee pois :( jos sul ei levii nii mite saat su meikit pysyy nii täydellisesti ?:o olis kiva jos vastaisit !!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. urban decayn primer potion sävyssä eden auttaa pitämään luomivärit ja rajaukset toooosi hyvin! beautybay.com: ista saa :)

      Poista
  58. toi 3 on aivan ihana !!!

    VastaaPoista
  59. ihania, ja tiiätkö jotenki arvelin että nuilta youtubereilta oot oppinut :D JLOVESMAC1<3! oot nätti ja tosi kivoja noi. :)

    VastaaPoista
  60. oot niin kaunis! :))) oikeesti, täydellinen iho :3

    VastaaPoista
  61. miks oot lopettanu koulun??!!

    VastaaPoista
  62. Toi vika on aivan ihana:)

    VastaaPoista
  63. toi 3 on ihanan raikas, joten se! :)

    VastaaPoista
  64. Tosi nättejä! Itekkin aina jään kattelemaan youtubesta varsinkin Michelle Phanin videoita, ne on tosi kivoja :) Vielä kysyn niin onko sulla semmonen kirkasvalolamppu ja jos on niin mistäköhän mahtaa olla ostettu? Tosi kivat valaistukset kaikissa kuvissa :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) joo on, se on semmonen aika korkee ja iso pöytälamppu. niitä saa ainaki kodinykkösestä! hintaa on aika paljon, olikohan norm. hinta 250€. se toinen samallainen, mutta semmonen mistä sitä valon kirkkautta ei voi säätää maksaa vissiin norm. hintasena 150€

      Poista
  65. mul on itellä tosi atooppinen iho iha koko kropas, ni onks sul mitää perusrasvaa mitä suosittelesit? mieluten hajusteetonsta. :) kiitti, jos vastaat! ja oioi kuinka nätti sä oot! <3 kolmone sopii muute parhaiten sulle :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ite tykkään kaikista eniten siitä aqualan plus rasvasta mitä saa apteekista! ja kiitos paljon <3

      Poista
  66. voitko tehä meikkivideoo noista?? Ja mitä meikkipalettia käytit vikan meikin alarajaukseen? ♥ oot mun esikuva

    VastaaPoista
  67. Vika on paras <3<3<3<3 ja nättinä taas olet <3<3<3<3:):):):)

    VastaaPoista
  68. miks et oo enää talouskoulussa?? :o ja voitko vastata. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koska en voi, on tärkeempiä asioita nyt. en sano enempää :)

      Poista
  69. •○☆★☆★•○•○☆★ ELINAA LUE TÄÄÄ JA VASTAA ! ★☆○•○•★☆★☆○•

    Koska teet sen kaikkien meikkien esittely postauksen? Oot luvannu jo kaaauan sitten tehdä sen ja mä oon niiin odottanu sitä! :)
    Teit joskus sen jonkun osan meikkien esittelyn, missä oli kuvina joitain ja olit kertonu vähän niistä, niin seki oli kiva postaus! Niin edes pieniä joitain esittelyjä meikeistä ja kerrot niistä aina jotain :)
    Sun blogi on niiin paras ja tykkään kuvista kun niissä on aina niin kiva tunnelma! :) jatka samaan malliin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sittenku oon saanu ostettua vähän juttuja että saan ne kaikki hyvin järjestykseen, en haluu tehä semmosta että ne on kaikki ihan sekasin tuolla yhessä laatikossa. saa siitä sit vinkkejä itekkin miten niitä voi järjestää hyvin :) tilaan ne luultavasti ens kuussa ku saan toivottavasti vähän ylimäärästäkin rahaa. eli sanotaanko että maaliskuussa ois sen aika! kiitos paljon :3

      Poista
  70. Toi eka on tosi kiva!:)

    VastaaPoista
  71. Ääää apua, sanoisin että kakkonen tai kolmonen on mun mieleen. :D Kakkonen on semmonen yksinkertanen ja kaunis. Ja sit kolmonen raikas ja pirteä. :3

    VastaaPoista
  72. aika paljon meikkii noin nuorel tytöl :o mut oot kyl iha nätti:) tykkäään sun liukuvärjäyksest älyttömästi

    VastaaPoista
  73. toi eka meikki oli aivan ihana!♥ ihanan pirtee ja semmonen :) voisikko vastata, et kauan sulla yleensä pysyy tekoripset? niin ja 'huollakko' niitä mitenkään, jos pidät niitä kauemmin ? tarvisin vastauksen noihin kun oon kauan miettiny. sulla on ihana blogi! :)

    VastaaPoista
  74. LUE ELINA!!
    Mul on toi goshin ja lumenen huulipunat samoilla sävyillä mut miks ne ei näytä niin hienoilta mun huulilla kun sun??
    Voitko tehä siitä videoo ?

    VastaaPoista
  75. Noi kaikki on tosi hienoja,mut ykkönen ehk mun mielest hienoin. :) Sun avulla oon löytäny innostuksen meikkaamiseen! :) en kyllä mikään mestari vielää oo mutta harjotus tekee mestarin ;D

    VastaaPoista
  76. Kolmonen oli mun mielestä paras :) Voisitko tehdä sun huulimeikeistä videoo? :)

    VastaaPoista
  77. Kakkonen oli musta paras ja laitoin huulipunan nimen muistii nii käyn kattoo jos hankkisin itelleni ;) :3

    VastaaPoista
  78. Viimeinen oli suosikkini, ihanan raikas ja kesäinen!:)

    VastaaPoista
  79. Tosi kivoja meikkejä ja oi että noi ripset on kivat! 2. meikki varmaan eniten mun mieleen noista, nyt tuli vähän inspistä meikkaamiseen itellekin tästä!:)

    VastaaPoista
  80. Kolmonen on paras !
    En ymmärrä miten oot noin nätti ja hyvä vloggaa :o

    VastaaPoista
  81. mikset nypi kulmia? oot tosi kaunis :)

    VastaaPoista
  82. mun mielestä ihanin oli eka :) mut kaikki oli ihanii oot super hyvä meikkaan Voisitko tehä taas vaatteiden esittely videon :)

    VastaaPoista