27 helmikuuta 2014

Vastauksia kysymyksiin #2

Heii,

pääsin tulemaan tänään kotiin enkä jaksa raahata konetta mukaan junaan joten saatte kysymykset tänään teksin muodossa koska videota en jaksa enää alkaa kuvaamaan ja editoimaan. Ainakin kolmas osa on vielä tulossa videolla parin viikon päästä! :)

Tässä 15 kysymystä ja vastaukset niihin! + ettei tää ois niin tylsähkö postaus, mainostusta alapuolella Beyoncen uudesta hajuvedestä ;)

1. Haluatko joskus lapsia?

- haluan, mutta yksi riittää ja tyttö mieluiten :3

2. Oletko menossa tänä vuonna Weekend Festareille?

- olen joo ehottomasti! varsinki koska Knife Party tulee esiintymään. en jaksa oottaa!

3. Käytätkö alkoholia tai tupakkaa?

- näitä nyt aina kysytään kaikilta ;D en polta mutta juon sillontällön.

4. Mitä hiustenhoitotuotteita käytät ku sulla näyttää hiukset niin hyväkuntosilta?

- en mitään ihmeellisyyksiä ja ne vaihtelee. ei oikeestaan oo mitään luottotuotetta, mun hiuslaatu vaan on tämmönen kai :D

5. Seurasitko olympialaisia, mitä lajeja?

- tuli aika paljon katottua, lumilautailua ja tietenkin jääkiekkoa enimmikseen.

6. Aijotko ajaa ajokortin kun täytät 18?


- en aio. en uskaltas ajaa autolla enkä haluu tuhlata rahaa korttiin, tai varsinkaan autoon!


7. Mikä puhelin sulla on?


- joku Nokian aika vanha ja tästä syystä en pysty käyttämään Instagramia enää... :( toivottavasti synttärilahjaks tulis kesällä uus!


8. Ask, Facebook, Twitter, Whatsapp, Kik, Instangram vai Snapchat? Missä näistä sulla on käyttäjät?


- whatsapp on paras! Sen lisäks mulla on facebook, kik ja insta mutten käytä kikkiä tai instaa.


9. Jos saisit muuttaa ulkomaille, mihin muuttaisit?


- Amerikkaan tietty ;D varmaan sinne Floridan lähettyville!


10. Mitä muuttaisit itsessäsi jos saisit? (luonne ja ulkonäkö)


- luonteesta sen, etten ois niin ujo. mä vihaan olla ujo! ulkonäöstä varmaan koko vartalon, koska haluan lihaksia mutta nii sehän nyt on helppo muuttaa siihen nähen että haluis muuttaa vaikka oman nenän.

11. Mitä videonmuokkausohjelmaa käytät?

- tää kysytään aina joten pakko vastata. windowsin sivuilta ladattavaa elokuvatyökalua.

12. Kauanko sulla menee meikkaamiseen aikaa?

- kouluaamusin noin puoli tuntia, mut sillonku ei oo kiire ni voi mennä tuntikin! :D

13. Oletko sotkuinen ihminen?

- ette varmaan arvaakkaan kuinka sotkunen... vihaan siivota.

14. Lempi sarja telkkarissa?

- CSI Miami tai Hävyttömät, ei voi valita noiden kesken!


15. Millainen olet luonteeltasi?


- mä oon ujo ja aika herkkä, riippuu seurasta mutta temperamenttinen ainakin kotona :D en oo yhtään hauska, vaikka mun kaveri sanoo kyllä et mä oon hauska koska en ikinä tajuu sen "hauskoja juttuja" enkä oikeen mitään muutakaan. oon myös aika negatiivisesti ajatteleva ihminen, mistä joskus vielä aion päästä yli ;)


Kyseessä on siis Beyoncen uusi Rise tuoksu. Sitä on saatavilla 15, 30 ja 50ml pakkauskoissa. Ite oon aina tykänny Beyoncen tuoksuista, tota en oo ehtiny vielä Stockalle testaamaan mutta meen huomenna illalla Stockalle jospa sinne ois ilmestyny noita :)


Postaus on sponsoroitu.

20 kommenttia:

  1. Tuli mieleen, että sain Beyoncen ensimäisen heat-hajuveden poikaystävältäni joululahjaksi ja Enyan cd-levyn :') Syvä huokaus..............*<3

    VastaaPoista
  2. Citymarketissa oli tuo tuoksu tarjouksessa vissiinki 30e! pakkauskokoa en hoksannu kattoo mut oisko se 30 ml. :) tänään näin sen Ruskon myymälässä, Oulussa :)

    VastaaPoista
  3. Voitko tehä sun hajuvesistä postausta tai videoo? :3

    VastaaPoista
  4. Ujous ja negistely saattaa jäädä hyvikin pois, kun saa muuta tekemistä. Näin äiti aina sanoi mulle kun olin ujo ja negatiivinen. Hän itsekin oli nuorena. Nyt kun mulla on työ ja muuta ajateltavaa, niin ei ole aikaa ujostella enää eikä jaksa miettiä niin negatiivisuuksia :)! Luultavasti ohimenevää!

    VastaaPoista
  5. Miten sä voit mainostaa tota hajuvettä ilman että oot ees sitä kokeillut? No, sponsoroitu mainostus nii oot saanu jotain ilmaista.. etkö oikee miettiny loppuu asti?

    VastaaPoista
  6. Sun blogi on siitä kiva, että vaikka onkin aika paljon yhteistyökumppaneita/-postauksia, tää ei kuitenkaan vaikuta hirveen kaupalliselta! Tai mulla ei koskaan tuu semmonen "ahah tää oliki mainospostaus"-fiilis näistä! :)

    VastaaPoista
  7. mä oon kans aivan älyttömän ujo ja se hankaloittaa elämää oikeesti! sit ärsyttää ku kaikki ei voi tajuta sitä.. :( mäki haluisin ehottomasti tän ujouden pois ...

    VastaaPoista
  8. Oikein hyvää kevättä sulle!! :)

    VastaaPoista
  9. Mä haluisin olla sää!! Oot niin kaunis ja ja ja IHANA :33 ❤️

    VastaaPoista
  10. Tuedätkö paljonko maksaa kyseinen hajuvesi? :)

    VastaaPoista
  11. Ai siis mistä sä pääsit kotiin? En tiiä onko tää se juttu mistä et haluu puhuu vai häh käykkö jossai koulus vai? :)

    VastaaPoista
  12. Voisitko kertoo hyvii ja luotettavii nettisivui mist oo tilannu vaatteita? :)

    VastaaPoista
  13. Kiva postaus, ja näin kerran oisko ollu Sokoksella beyoncen just toi hajuvesi? :o

    VastaaPoista
  14. Heh, ompa sulla vanha toi bloggerin profiilikuva :D

    VastaaPoista
  15. Hei millä värillä värjäsit sillon nää
    http://2.bp.blogspot.com/-_qXUQau7Jko/TyVPjZ7k5bI/AAAAAAAAArc/1r0UExn7Q7Q/s1600/IMG_2945.JPG

    VastaaPoista
  16. Ihana toi sun uus ankkuri tatuointi! :3

    VastaaPoista