20 huhtikuuta 2014

Pääsiäinen

Moiii! :)

Hyviä uutisia, koska postauksia tulee nyt tästälähin myös arkisin ja enemmän kun viimeaikoina. Sunnuntai-päivällä on tulossa päivitetty huonepostaus uudesta huoneesta! ;) Mun ehkä pitäs mennä nukkumaan koska kello on kohta neljä eikä väsytä yhtään. Pääsiäistä "vietettiin" perjantaina, vaikkei se nyt oikeen mitään meille merkkaakkaan muutakun että on vapaata töistä ja kouluista.
Syötiin kuitenki yhessä niinkun yleensä kaikkina juhlapäivinä. Söin muuten varmaan ekaa kertaa lammasta joka on ehkä vähän hassuu musta, mä yleensä haluun koittaa kaikkia uusia juttuja ja ruokia.

IMG_8718 IMG_8719
Äiti osti meille vihdoin hulluilta päiviltä kotiin noi iittalan viinilasit ja mä niiiiin haluun noi omaan kämppään kun muutto on vastassa!
IMG_8723 IMG_8726 Pitkään aikaan ei oo tullu tehtyä LivBox videoita joten tässä on tämän kuun boxin sisältö! Hiustenkasvatus pillereitä lisää, mä vaan oon tosi laiska syömään semmosia ja mulla on laatikossaki yhet pillerit syömättä...

12 kommenttia:

  1. hyvää pääsiäistä sulle kans!:)

    VastaaPoista
  2. Kiva kun alat postaamaan useammin! Ootan innolla huonepostausta. :))

    VastaaPoista
  3. Kiva postaus ja kuvat :)

    VastaaPoista
  4. Ihanaa, että alat taas postailla useammin! ♥ minkä ikäisiä sinun sisarukset ovat? :)

    VastaaPoista
  5. äää ihanaa aivan loistava postaus ;) ! jes jes videoo vihdoin, tee hei noita päivänasu videoita ja jos meet jonnekki helsinkii tai jonnekki kavereitten kanssa tee my day jos mielestäs sieltä oulusta ei tule kivaa katottavaa :).

    VastaaPoista
  6. Ihanaa että tulee taas arkisinkin postauksii<3:)

    VastaaPoista
  7. Millon aiot muuttaa ja minne? Kiva ku tulee useemmi postauksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa minäkin utelen! =D

      Poista
  8. ui ihanaa kun alat taas enemmän postaamaan :)

    VastaaPoista
  9. Jee, enemmä postauksii tulos:)

    VastaaPoista
  10. Olen niin iloinen , kun postaat useimmin jatkossa.:)

    VastaaPoista