11 toukokuuta 2014

Kevät & Kesä shoppailut!

Heippa!

Ette oo saanu videota liian pitkään aikaan ja nyt ajattelin vihdoin tarttua taas kiinni siihen hommaan. On tullu tehtyä oikeesti ihan liikaa ostoksia, enkä osaa yhtään säästää rahaa... Kesävaatteiden tilailun hyväksyn vielä, mutten hyväksy sitä määrää kosmetiikkaa mitä oon nyt lähipäivinä tilaillut. Oon innostunu taas ihan hirveesti meikkaamisesta! Lähiaikoina saattekin jotain meikkivideota + "meikkikokoelma" -videon jota ootte pyytäneet tuhat vuotta. :)

...Mutta tässä olis niitä vaateostoksia nyt! Videosta tuli aika pitkä, jos ette jaksa kuunnella kun mä höpisen, kelatkaa videon loppuun ja näätte mun päällä nää vaatteet. Kommentoikaa myös, millanen meikkivideo kiinnostais teitä niin koitan toteuttaa teidän pyyntöjä!


Forever21


Bubbleroom:

// takki //

Nelly.com:

takki //

Sheinside:

(blogiyhteistyön kautta saatu)

95 kommenttia:

  1. noi kirpparilta ostetut korkkarit nii sen merkkisiä kenkiä myydään ainaki halosella !

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. vitsillä vaan =) tiän et sul on atooppine iho :D

      Poista
  3. käytsä töissä vai saatko porukoiltas rahaa ku ostelet niin paljon kaikkea :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Blogi ja youtube (niistä tulevat mainosrahat) on hänen työtä :) näin oon ainaki käsittäny.

      Poista
    2. joo blogista saan rahaa jonkunverran ja tällä hetkellä ku oon saikulla ni saan kelalta sairaspäivärahaa ja siks oonki ostellu niin paljon kaikkee. :D

      Poista
    3. Mitämitämitä saako alaikäiset sairaspäivärahaa?? Miksi en oo tienny :'( olin meinaa vuos sitte sairaslomalla opiskeluista alaikäsenä ja samperi ku en tienny et on tommonenki mahollisuus :-D

      Poista
  4. Oot nii täykkäri! ♡ ja toi sun kroppa :*

    VastaaPoista
  5. Onks sul ig? Jos nii mikä nimi? :) ps. Oot aivan älyttömän kaunis+upee kroppa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ccandycc mutta en voi päivitellä sitä täl hetkellä ku mul on nokian kivikautispuhelin :( ens kuussa ku on synttärit ni sit uus puhelin ja voin taas päivitellä! aww no kiitos paljon :3

      Poista
  6. mistä oot ostanu ton sun päällä olevan paidan? :)

    VastaaPoista
  7. Hei tosi kivoja vaatteita oot taas löytäny :-) hmm voisit päivittää vaik sun arkimeikin ja näyttää silmämeikin vähä sillai lähempää! Ootan innolla taas seuraavaa videoo:)

    VastaaPoista
  8. prom makeup ois tosi hyvä tai no päättäjäis meikki melkein sama :) ja kysymys & vastaus postaus ? onko peruttu (-:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se ois kyl ihan ajankohtanen idea! kai mä sitä voin tehä, siinä vaan on ollu taukoa ni oon jättäny tekemättä mutta joo vois siihen tehä vielä sen #3 osan :)

      Poista
    2. jeepjep (y) ja hyvä et sait inspistä ku just loppuu koulu ni varmast muitaki ku mua tääl kiinostaa jos teet semmosen meikkivideon(: goodgood

      Poista
  9. Tee meikkien esittely video <3 Ois tosi kiva nähdä sun meikit ku ne varmasti monia muitakin kiinnoostaa ♡.♡

    VastaaPoista
  10. näytät ihan amanda harkimolta, se joka on viidakon tähtösissä *_*

    VastaaPoista
  11. Jee meikkikokoelmavideo, parhautta! Muutkin meikkivideot on kyl kivoja. :)

    VastaaPoista
  12. En kestä, oot niiiiin upee! <3 Mistä toi musta paita on mikä sulla on päällä ku kerrot noista vaatteista? :) Ootko muuten ajatellu selkään/lapaluuhun tatuointia? Sopis mielettömän hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kiitos <3 se on sheinsidelta, se onki ihan sika ihana ku se on vielä napapaita mittanen! oon aatellu vaikka mihin :D mun pitäs jatkaa tota ruusua kädessä ja joo joskus selkäpuolellekkin otan jotakin mutta toi ruusun jatkaminen on nyt ykkösenä. sitä jos kesällä pääsis jatkamaan!

      Poista
    2. Oioioioiii, oon iha totaalisen rakastunu napapaitoihin! Pitää varmaan ostaa <3 kuulostaa mahtavalta! :)

      Poista
  13. Ihana tuo viiminen mekko ♥__♥ ja meikkikokoelmaa odotan innolla!

    VastaaPoista
  14. Saatko vanhemmiltas rahaa vai millä tuloilla oikein saat ostettua kaikkea ihanaa? *_*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. blogin kautta saan rahaa ja nyt saan kelaltaki tukea ku oon saikulla ni sen takia on tullu vähän shoppailtua ;D

      Poista
    2. Miks oot saikulla ?:o

      Poista
  15. Oot kyllä ihan uskomattoman kaunis! :) Tuli tässä mieleen kun sulla oli se sivusiili, onko se kasvanu jo kuinka paljon pois?

    Ja voisitkohan tehdä joskus semmosen kannanotto-/mielipidepostauksen (ei tarvii olla mistään eutanasiasta tms niin vaikeesta aiheesta) videolla, vai meneekö se liian kauas blogin aiheesta? :d

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aww kiitos :3 jooo on aika reippaasti, noin 5cm ja varmaan yliki! haluisin tehä semmosen, mutten millää ikinä oo keksiny mistä aiheesta. muutenki mua varmaa alkais ärsyttää ku tommosiin kuitenki saattaa helposti "syttyy sota" jos on ihmiset paljon erimieltä ja mulla on niin tiukat omat mielipiteet että ärsyttäis alkaa lukemaan niitä sotakommentteja haha :D

      Poista
    2. Asiallista väittelyä ois just kiva lukea, mut sun blogin lukijakunnan ikähaarukka taitaa olla vähän alakanttiin joten sodan välttämiseksi ei ehkä kannata julkasta sellasta postausta :-D hyvä idea kyllä muuten

      Poista
    3. Joo samaa itekin tuumin :DD Pitäis varmaan aiheen olla niinkin kepeä kun joku "BB-voide on parempi kun CC-voide" ja siitäkin tulis varmaan 50 peppukipeää kommenttia niiltä 11v demittäjiltä...

      Poista
  16. Meikkien esittely ja päättäri meikki :3 oot nii täydellinen ja ihana oon lukenu sun blogia jo iät ajat, oon myös kattonu sun videoita jo tosi kauan!

    VastaaPoista
  17. Hei! minkä kokoien tuo sinun nellystä tilaama takki on? olen tielle kattonut samanlaista mutta on enään koko m jäljellä ja se taitaa olla liian iso :( vastaako takki kokoaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. xs kokonen! vastaa ihan kokoa mun mielestä tai ehkä himpun verran isompiki ku normaalisti... harmi jos koot on loppu :(

      Poista
  18. Sulla on ihana blogi :--) ja oot muutenki niin kauniiis! Mutta siis ostitko nellystä tuon takin missä on nahkaset hihat? Kun ei siellä ollut niitä ja mä oon ettiny just tollast takkia jo pitkään ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! :) ostin ja tuossa videon alla on linkki siihen takkiin.

      Poista
  19. Oot aivan mahtava ja upea bloggaaja, vaikka videoita tuleekin harvemmi ja sillai. Ei se haittaa yhtää, ku sitku se tulee nii aivan ihanaa piristi mun päivää. Oot mun yks lempi bloggaajista. Ihana video ja ihanasti esitelty kaikki ostokset. Ihana nähä meikkivideota, ku osaat nii hyvin meikata. Osaisinpa mäkin. Eiku mallia sulta ottamaan. hihi :D Ois ihana jutella sulle. Sul on nii ihania vaatteit ja kaikkee ihana oot. Kaikkee hyvää sulle elämään mitä ikinä teetki. Kaikesta kyl selvii.♥♥♥ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana kiitos <3 jos haluu opetella meikkaamaan ni kattomaan vaan youtubesta videoita, niistä oon ite opetellu ja tietysti vaan ite meikkaamalla tosi paljon. :)

      Poista
  20. Ymmärrän miks oot saikulla, eihän toi tommonen ostelu tervettä ole! Mutta se että sun sairauttas vielä ruokitaan sillä et sulle lykätään rahaa siitä vaikka apua tarvitsit tohon.... selvästi sulla jokin hätänä kun tolla järjettömällä materian haalimisella yrität paikata jotain elämässä...... :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siiis mihin mä nyt tartten sun mielestä apua, shoppailuun vai siihen johonkin muuhun mun elämässä...? ;D

      Poista
    2. Ei toi mun mielestä kyllä mitenkään "epätervettä" shoppailuu oo, jos on saanu viel "ylimäärästä" rahaa?XD helposti menee mullaki ja monella mun kavereillakin noin paljon rahaa shoppailuun, jos sattuu olemaan enemmän käyttörahaa ku yleensä. :-D tai sitte oon ittekki sairas ja tunnen vaan sairasta porukkaa..
      Ihanaa saada taas video sulta, nää saa mut aina niin hyvälle tuulelle!

      Poista
    3. Joku kateellinen anonyymi täällä kirjoittelee kun itellä ei oo rahaa ostaa yhtään vaatteita :D

      Poista
  21. oot ihana (: voitko tehä jonku päättäjäismeikin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi :) teen varmaan joo lähiaikoina!

      Poista
  22. Aijotko avautua blogisi puolella ollenkaan nykyisestä tilanteestasi? :) tarkoitan siis kum puhuit aijemmin että muutat pääkaupunkiseudulle niin oletko vieläkin muuttamassa yms ja kouluun palaamisestakin olisi kiva kuulla jotainn että koska palaat ja mihin ajattelit hakea ? toki ymmärrän jos asiat ovat sinulle liian henkilökohtaisia etkä niitä halua täällä julkistaa! Hyvää kesää sulle ! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo aion kyllä kertoo ku kaikki vähän selkenee yms. :) kiitos samoin hyvää kesää! <3

      Poista
  23. ootko koskaan seurustellut ? :) oot tosi persoonallisen ja kauniin näkönen :o <3 ja sulla on upee vaatetyyli !!! tykkään just saman laisista vaatteista ja oon päätyny ostaan samoi ku oon ihastunu sun vaatteisiin :3 ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon ja seurustelen tavallaan nytkin :D tällanen kaukosuhde on. kiitos paljon <3

      Poista
    2. Onks se sun poikaystävä muuten ihan suomalainen? Tai siis kun sen sukunimi on vähän semmonen eksoottinen! :D ootte kyl varmasti tosi söpö pari vaikka yhteiskuvia ei vielä ookkaan nähty :3

      Poista
    3. on ihan suomalainen! mistä sä tiiät kuka se on ku en ees ikinä oo sanonu täällä sen etunimee? ;D

      Poista
  24. eihän muuten tuu tulleja jos tilaa sheinsidelta? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on kerran tullu ku oli isompi paketti, muuten ei koskaan oo tullu ja mulle on sieltä tullu toooosi monta pakettia! pistokokeisiin saattaa siis joutua, se on tuuria että tuleeko tulleja :)

      Poista
  25. Mikä toi biisi tossa lopussa??? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joku randomi audiomicrosta, ettei olis hiljasuutta vaan :D

      Poista
  26. toi musta takki, nii onha se sul xs koko ? onks se isohko vai vastaako kokoaan (=? ainaku kokeilen jotai takkia nii ne on aina nii isoja ja viel ku tilaa netistä nii ei voi sovittaa enne ostoa ettäh :/ mut kivalta näyttää kyl (=

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo on xs kokoa :) mun mielestä vastaa kokoaan, mullekki on melkee aina kaikki takit vähän isoja, varsinki talvitakit!

      Poista
  27. tosi kivoja vaatteita, etenki toi juhlamekko, vau! Sullon kiva tyyli! :)

    VastaaPoista
  28. paljonko sulle tuli sillon kerran tulleja sheinside tilauksee? :-)

    VastaaPoista
  29. voisitko tehdä pitkästä aikaa MY DAY !! :) ja ihania vaatteita!:)

    VastaaPoista
  30. naked kolmosel ois kiva nähä tutoo ja joku kesämeikki ois kiva(: ootko muuten kertonu sun saikun syyn vai aijotko olla kertomatta? ymmärrettävää kyllä jos et haluu kertoo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. enn oo hankkinu kolmosta vielä enkä tiiä hankinko. tilasin just kyllä maaaailman täydellisimmän luomiväripaletin ja siitä tulee kyllä tutoo hetiku saan sen postissa!! :) en oo vielä kertonu, jossain vaiheessa varmasti.

      Poista
  31. aivan ihania ostoksia! (:

    VastaaPoista
  32. ihania vaatteita!! oot niin kaunis ja mukavan olonen :) miten muuten tilaat sheinsideltä? ku eikö sieltä voi vaan 18v tilata vai häh:o ja kauanko yhellä paketilla kestää tulla? kiitti jos vastaat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kiitos :3 siis voi tilata alle 18 vuotias jos on verkkopankkitunnukset, niinku mistä tahansa kaupasta. :) paypal on hyvä, vaikka onki k18 mut ite oon ainaki vaa huijannu ikää siellä :D pahiiis

      Poista
  33. tosi kivapostaus :) mä tykkäisin ainankii jos voisit tehä sun "meikkikokelman" tai jotekii muute esitellä sun meikkejä? :)

    VastaaPoista
  34. Oi että olet nätti ja tunnut nyt jotenkin iloisemmalta!:) Keep going girl!<3

    VastaaPoista
  35. Onks sul mitää suunnitelmii et mitem paljon haluut tatuointei esim haluutko kään täytee?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. emmä ihan kokonaista hihaa haluu mutta paljon kumminki! :)

      Poista
  36. moikka elina! löysin blogisi vasta pari päivää sitten ja tykästyin heti :) tuli mieleen, mahtaisitko olla kiinnostunut tälläsistä sortseista?
    http://www.hm.com/fi/product/28469?article=28469-A#article=28469-B
    multa löytyy tollaset valkoiset ja kokoa xs. monelle oon yrittäny myydä mut harvassa on ne joille xs ei oo liian pieni nii siks aattelin kysästä sulta :D sortsit on täysin käyttämättömät. niitä on vain sovitettu :)

    VastaaPoista
  37. mistä toi sun päällä oleva paita on? :)

    VastaaPoista
  38. hei, mulle jäi epäselväks että mistä toi ihana shortsipuku on joka näkyy videolla kohdas14:17?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sheinside, se on toi minkä nimi on "jumpsuit", siinä on linkki.

      Poista
  39. onko sulla vielä ne farkku shortsit mitkä sulla oli viime kesänä? Sellasen tosi lyhyet ja revityt. Aattelin kysyä että mistä tilasit ne ? Kun en löydä yhtään mistään ihania shortseja mutta ne sun on aivan ihanat! :)

    VastaaPoista
  40. Kun oot vähän tällanen meikkiguru, niin voisin kysyä että onko sulla kokemuksia/tietoa yhtään tuosta make up biblesta, että oisko se hyvä/kannattava ostos jne :)

    VastaaPoista
  41. Vai että Kelan saikkurahat palaa ulkomaalaisiin vaateliikkeisiin.. Sais näjemmä sitäkin saikkurahaa pienentää ja rajusti tiettyjen henkilöiden kohdalla. Ja oikein rehvänä vielä mainitaan saikkuraha ei saatana susta sais piestä paskat pihalle. Mahdatko olla vaan tekaissut terveydentilas että pääset vaan tekemään hakemuksen ja rahat pamahtaa ilmaseks tilille tuhlattavaks..

    VastaaPoista
  42. tyhmä kysymys: olitko tänään (perjantaina) pakilan lidlissä? :D saatoin nähä sut:)

    VastaaPoista
  43. Elina I need your help! Oon tilaamassa forever21:stä mekkoa ja oon n. 161cm pitkä. Pitääkö mun ottaa S vai XS en tiiä yhtään D: oisin tosi ilonen jos vastaat! :)

    VastaaPoista
  44. Et oo postannu viikkoon? :(

    VastaaPoista
  45. HYVÄÄ KESÄÄ SINULLE ELINA TEE MY DAY VIDEO JOKU KERTA OOT TOSI KAUNIS MISSÄ ASUT TÄLLÄ HETKELLÄ ELINA MINKÄ IKÄINEN OLET TÄLLÄ HETKELLÄ

    VastaaPoista
  46. ihania ostoksia ja toi shamppanjan värinen mekkosopii sulle aivan sairaan hyvin:)!

    VastaaPoista
  47. Voisitko lyhyesti selittää että miten tuolta forever21 tilaaminen onnistuu? :p

    VastaaPoista
  48. Elina hei, sä voit tehä vaik 24H videon mä jaksan katsoa sua koko ajan vain mut mua on alkanut ihmetyttää mihin se ilonen nauravainen tyttö on hävinnyt näissä videoissa :'( mut oot ihana ja toivon että jatkat näiden videoiden tekemisen ja jos sä teet sen että lopetat vloggaamisen/bloggaamisen (ÄLÄ JOOKO IKINÄ POISTA NIIT VANHOI JA UUSI VIDEOITA TAI UUSIA ) muuten mä kuolen tylsyyteen! OOT OLLU MULLE SUURI ILO JA APU ! oon 14 .v tyttö

    VastaaPoista
  49. miks oot muuten saikulla? ja taas kerran hyvä video:)

    VastaaPoista
  50. Milloin seuraavaq videota?:-)

    VastaaPoista
  51. Voisikko postata useemmin?

    VastaaPoista
  52. Oikeesti mikä sua vaivaa! :( ootko joutunu johonki osastolle ku et ole postannut moneen viikkoon.... :0

    VastaaPoista
  53. Eiks sua ahista, että jotkut kopioi sun kuvia ja julkasee niitä esim. we<3it:ssä? Tai tekee jotain käyttäjiä sun nimellä jne.? :oo
    Hyi, mua ainaki ahistais x(

    VastaaPoista
  54. Oot kyllä todella kaunis. :-) Älä koskaan muutu, oot ihana just tollasena persoonana! Sun rauhallisuus ja kiltteys on tosi mukavaa katseltavaa, et esitä mitään turhaa...

    VastaaPoista
  55. heii toi sun paita mikä on musta ja sit siinä lukee jotain rich nii mistä se on ?? IHANA

    VastaaPoista