22 toukokuuta 2014

Lomailut ja kuulumiset!

Moiii!

Olin viikon omilla lomilla Helsingissä, enkä millään jaksanu olla siellä koneen ääressä. :( Mun piti postailla videota teille ennenkun lähin mutten ehtiny saada sitä valmiiksi. Nyt oon onneks täällä pitkästä aikaa kirjottelemassa! Mulla oli ihana pikkunen loma ja sopivasti just sillon alko kesä. Enkä tietenkää ollu varautunu kunnolla siihen... Oisin niiin halunnu pitää jotain jumpsuittia! Ouluunki on vihdoin alkanu kasvamaan lehdet puihin ni tulee vähän kesäsempi olo tännekkin.
Mun viikko kulu oikeestaan syömällä (liikaa mäkissä) ja ulkoilemalla. Ainiin ja viikonloppuna olin kaverin kotibileissä mutta niistä ei oo mitään ihmeellisiä kuviakaan! Lätkää myös tuli katottua.

Mulla alkaa ens maanantaina kahen viikon kurssi ja mua ärsyttää maailman eniten että se menee kesäloman päälle ja pilaa mun suunnitelmat. Sen takia lähinki omille lomille jo nyt että saisin sen "korvattua". ;D Yritän viikonloppuna tehdä teille meikkivideota päättäreitä varten koska moni toivoi semmosta! Nyt ihanan kesäsiin kuviin.

IMG_8931 IMG_8938 ... ja myös päivän asuihin ;) maaaailman ihanin huulipuna jota mulla on noissa kuvissa on MACin huulipuna sävyssä Heroine. Ihan nimensä mukainen jotenki!

takki new yorker
toppi asos
housut dr. denim
kengät converse

IMG_8948 IMG_8957 piknikki ja auringossa makoilu
IMG_9002 
Näytin viimesimmässä videossa nuo Sheinsiden shortsit, jotka oli ihan liian isot mutta minäpä (oikeestaan mun kaveri hihihi) viisaana ihmisenä keksi, että ne voi pienentää hakanneuloilla!

Aurinkolasit itiksestä, en muista kauppaa :(
paita sheinside
bandeau ginatricot
kengät converse
shortsit sheinside

29 kommenttia:

  1. Voisitko tässä lähiaikoina kuvata mydaytä?
    Katoin tänään kaikki sun mydayt tubesta :''DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. emmä oikeestaan ku mun päivät täällä oulun suunnilla ei oo minkäänlaisia. :D kesällä tulee varmaan!

      Poista
  2. Ei hitsi toi MACin huulipunan sävy passaa sulle ihan täydellisesti! (: upea!!

    VastaaPoista
  3. oi se päättärimeikki- video kuulostaa hyvältä ! :) & ihania asuja ♥ mulla ois pari kysymystä, kun oot niin hoikka ja sun vatsa on ihan unelma, niin vieläkö treenailet? :) ja jos joo niin miten/kuinka usein? :) kiitos jos vastaat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti paljon! en treenaa ollenkaan, syön vaa ihan sikana kaikkee mut mä en vaa lihoa vaikka vähä haluisinki :/

      Poista
  4. Näytät oudolta ku sulla ei oo huulikoruu ja sitte violettii huulipunaa!?

    VastaaPoista
  5. Ah ihanaa ku postasit olin oottanu niii paljon!! Voisit postata vähä useemmi nii eitarvii tuskissaan ootella :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kesälomalle ku pääsee sit alle kuukauden päästä ni sillon tulee useemmin postauksia! :)

      Poista
  6. voi hyvää päivää ku ostelet noin kalliita salaatteja :---D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. onneksi en maksanu ite :D toihan on saman hintasta ku jos menee ravintolaan syömään salaatin... :)

      Poista
  7. Oot niin kaunis, varsinkin tossa ekassa kuvassa :3

    VastaaPoista
  8. Mä oon kuolannu tota huulipunaa niin kauan :) Aivan ihana...

    VastaaPoista
  9. Ihana huulipunasävy ja taas kerran nätti sinä! Mikä kurssi on muuten kyseessä? :-)

    VastaaPoista
  10. mistä noi arskat on? :) tosi kivat!

    VastaaPoista
  11. ootko ottanut huulikorun millon pois :o

    VastaaPoista
  12. Olet ihana! Ja niin kaunis! Oletko ajatellut mallin hommia?:)

    VastaaPoista
  13. Ootko nyt muuttamassa pk seudulle kesäl?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. enn. joudun kituu täällä siihe asti et oon 18 -.-

      Poista
  14. Käytät sä muuten enää tekoripsiä?

    VastaaPoista
  15. Joo tee se päättärimeikki-video! Oot ihan sairaan kaunis :)

    VastaaPoista
  16. Etkö olisi voinut vaihtaa shortseja oikeian kokoisiin? Luulisi yhteistyötä tekevän liikkeen kanssa onnistuvan. Noin hakaneuloilla pienennettynä ne näyttää törkeiltä. Kuin sinulla olisi vaipat jalassa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no vähä vaikee ku niitä ei ole pienempiä kokoja :D kiitos kauheesti :)

      Poista
  17. Sun tyylistä huomaa et oot amis :D ite ku on lukiossa ni helposti erottaa tyylin perusteella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en kyllä ole amis ku en oo missään koulussa ;)

      Poista
    2. no vielä parempi XD varo ettet syrjäydy ku oot jääny pois koulutuskierteestä :)

      Poista
  18. Odotin niin paljon viikonloppuna sitä meikkipostausta..:( mutta ymmärrän et siinä on iso homma..

    VastaaPoista
  19. Ajattelin tilata sheinsidelta shortsit ,luultavasti juuri tollaiset samanlaiset tai saman tyyliset ,revityt ,osaatko kertoa minkä kokoiset kannattaisi ottaa, yleensä suomen vaatteissa kokona on s mutta se ei ainakaa iso ole ,välillä ehkä ihan vähän pieni, alkoi koko epäilyttämään kun kiinalaiset on kuitenkin niin pieni kokoisia mutta vaikuttaako asiaan vai kannaattaako ottaa normi koko että kuinka paljon kokojen välillä on eroa? Ja paljon noi mitat valehtelee?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noo riippuu shortseista. ne koot vaihtelee mut siellä on mitat kyseisistä vaatteista aina!

      Poista