16 kesäkuuta 2014

Helsingin ostoksia! MAC, Bikbok, Kicks etc.

Moii!

Pitkästä aikaa ostoksia videolla jeiii. :) Nää on kertyny Helsingistä. Moni on kyllä jo näkyny blogin puolella kuvissa tai Instassa mutta olkoon! Pidemmittä puheitta mä alan kattomaan netflixistä "Orange is the new black" -sarjaa jota oon nyt kattonu melkeen kymmenen jaksoa parin päivän aikana hihii.


IMG_9731IMG_9732 IMG_9734

Tuotteiden nimet ja sävyt:

Mineralize skin finish natural puuteri
Mineralize skin finish natural korostuspuuteri sävy soft and gentle
Poskipuna sävy Pinch me
Pro longwear paint pot sävy Bare study

Diorin huulikiilto sävy 223
Loreal Blur cream sävy light/medium

100 kommenttia:

  1. Paljon noi puuterituotteet makso? Noi mineralize?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sanoin mun mielestä videollaki mutta muistaakseni 28e kappaleelta!

      Poista
    2. miks ette voi kuunnella, Elina sanoi hinnan videollakin! :D

      Poista
  2. Vääähän random kysymys mut ootko ikinä ajatellu et hankkisit hammasraudat? Tai siis häiritseekö sua ittees sun suu ja hampaat? :D mä oon kanssa ihan vinohammas ja leegot ties miten suussa -.- kauheen huono itsetunto hampaista

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. häiritsee vähän joskus tai no ainaki mä oon kateellinen sellasille keillä on täydelliset hampaat :D mä haluisin raudat, mutta joutusin ottaa yksityisellä koska mul ei oo purentavikaa. ne tulis maksaa yli tonnin... ehkä mä vielä joskus!

      Poista
    2. Mulla maksoi ainakin noin 3000euroa yksityisellä mutta sitä ei kerralla makseta se maksetaan osissa :) ja tuolla itiksen hymyklinikalla on saatavilla läpinäkyviä hammasrautoja ne on tosi hyvät kun niitä ei edes huomaa ellei tule ihan sun suun eteen :)

      Poista
    3. Mulla ei edes ollut noin pahat hampaat kun elina sulla, tai siis mulla oli vaan etuhampaat pikkusen päällekkäin menny ja vähän vinossa, kukaan ei kuulemma ollu edes huomannu paitsi minä aina peittelin suuta sen takia :D yksityisellä kävin ottaa telaketjut hampaisiin ja vuoden niitä pidin ja reilu 2000 maksoi koko huvi :D mut silleen kyl tyytyväinen oon meni nyt vähän ohi aiheen xD

      Poista
    4. Aust :c en tiennytkään että maksaa nuin paljon!

      Poista
    5. no huhu mulla pitäs vielä korjaa ylä- ja alahampaita ni... :D ehkä ens elämässä

      Poista
    6. Miten sulle ei oo alotettu oikomishoitoo peruskoulun aikaan?:o Silloinhan se on ilmaista. Minulle aloitettiin joskus 6-7 luokalla ja pikkuveljelleni jo kun meni ykköselle. Mitä aikaisemmin oikominen aloitetaan, sitä suuremmalla todennäköisyydellä tulokset ovat pysyviä ja parempia. Niin ja minulla ei ollut purentavikaa, mutta kulmahampaat olivat vinoon kasvaneet ja sen myötä myös yläetuhampaat vähäsen (tarkoitan todella vähän!) ja alahampaat eivät olleet rivissä vaan hieman vinot.

      Poista
    7. Siihen 3000e sisältyy ylä ja ala

      Poista
    8. Mäki ihmettelen et miten et sit saanu rautoja jo pikkusena :O

      Poista
    9. espoon kaupungilla ite kävin hammaslääkäreissä ja siellä mulle aina sanottiin ettei oo tarpeeks vinot hampaat ja sillon ne ei maksa niitä...

      Poista
    10. Täääääh mitennii ei tarpeeks vinot! Huh huh :D mul ei edes mun mielestä pienenä ala-asteella ollu pahat hampaat, vähän vaan muutama hammas vino niin monta monta vuotta joudun pitämään kaikenlaista metallia ja rautaa suussa ja ei ollu kivaa :D mut luulis et sulle olis kyl laitettu... tai en tiedä sit kun sulla on kuitenki rakoja hampaissa niin ne ei ainakaan oo ahtaat niin ehk ne ajatteli et ne viel siinä suoristuu tms? :D

      Poista
    11. Mulla ihan sama espoon hammaslääkärien kanssa..... Ei ole kuulemma tarpeeksi vinot. Ärsyttävää :D

      Poista
    12. No huhhuh...:D Muistan kun mulle oltiin ihan paniikissa hösäämässä rautoja suuhun eikä mun hampaat olleet lähes yhtään vinot. Taitaa siellä pääkaupunkiseudulla olla oikomishoidossa aikamoiset ruuhkat kun tuolleen sanotaan

      Poista
    13. Tuli muuten vaan mieleen et saisitko tehtyy jotain valitusta siitä et sun hampaita ei alettu oikoo jo aikaisemmin...jos sulla oli siis jo lapsena hampaiden asento tuollainen niin kumma kun ei mitään tehty

      Poista
  3. tosi kiva video taas!:) haluisin viel kysyy että mistä toi batisten kuivashamppoo on ja paljon se makso?:)

    VastaaPoista
  4. Miten sä oot saanu sun hiukset noin hyvä kuntosiksi ja pitkiksi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on pidennykset täl hetkellä! mutta emmä oikee tiiä mul on nii tämmönen hiuslaatu ettei niistä tuu hamppusen näkösiä ikinä vaikka paljon oonki vaalentanu. ihan perus markettimömmöillä :)

      Poista
  5. mihin kouluun menet syksyllä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mee kouluun, työkkärin kautta johonki :)

      Poista
  6. voi että tykästyin tähän blogiin, liityin lukijaksi!<3 :) tosi kivoja ostoksia oot löytäny ja oot kyllä niin kaunis<3

    VastaaPoista
  7. Ihana kun sä vaikutat taas niin iloselta ja positiiviselta! :) tulee hyvä mieli! Joskus talvella sun videot oli niin hiljasia ja vaikutit jotenkin masentuneelta.. :( mut toivottavasti kaikki taas ok!

    VastaaPoista
  8. jee videoo ! ootko koskaa ajatellu et tekisit vähän mielipide vlogia ? onks muuten my dayta tulos ?

    VastaaPoista
  9. tee kesäkuun suosikit ! :)

    VastaaPoista
  10. voisitko ystävällisesti puhua ääneen!!!!1!?!??! ärsyttävää kun pitää aina laittaa äänet ihan täysille kun puhut melkein kuiskaamalla.... ihan kun sulta ois ääni menossa tai jotain... eipahalla mut tosi ärsyttävää! ja sit kun laittaa äänet kovalle niin kuuluu vaan semmosta huminaa eikä sun puhetta ollenkaa.................mee vaikka johki mettään kuvaamaan tai sillon kun oot yksi kotona jos sitä pelkäät et joku kuulee sun puhuvan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mee sinä vaikka johonki toiseen blogiin jos et kuule... :)

      Poista
    2. Niimpä ja saahan ääntä kovemmalle, jos ei kuule taikka kannattas käyä lääkäris tarkistuttaa kuulo, koska me kaikki kuullaan aivan selvästi sun äänes :D xD

      Poista
  11. niistäisitkö nenäsi ennen kun kuvaat videon?!?!? koko ajan ryystät tota nenääsi kun mikäkin... ei hyvää päivää.. muuten kiva video :)))

    VastaaPoista
  12. kiva video ja ah oot niin kaunis! :* mistä oot muuten ostanu tossa videolla näkyvän mustan neuletakin? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on kimono ja joku aika sitte lindexistä :) kiitti!

      Poista
  13. Kiva postaus jälleen! Pakko kysyy et mistä saat rahaa tohon helsinki-oulu matkusteluun ku luulis maksavan tollanen välimatka :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. maksetaan poikakaverinkaa aina puokkii ni ei se oo "kun" 50e tai parhaimmillaan allekki sen!

      Poista
  14. Voisitko tehdä ask.fm tai twitter profiilin? :) voisit aina twitterissä ilmottaa uusista videoista/teksteistä ja muutenki pysyttäis paremmin mukana siitä mitä sä milloinkin teet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. emmä jaksa ;D en oo hirveesti somessa missään, taino oon mutten jaksa käyttää mitään oikee. youtube, blogger ja insta on ainoita missä käyn joka päivä!

      Poista
  15. Miltä myyjältä oot ostanut pidennykset ja paljon makso? Olisi kiva tietää, koska haluaisin hankkia pidennykset semmoselta luotettavalta myyjältä, joka myy laadukasta hiusta edullisesti. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. emmä muista yhtään ku niitä on nii paljon siellä :/ mutta semmoselta just joka myy tosi paljon niitä ihmisille (mikskä sitä sanottiinkaa, joku top seller?) mulla makso yks paketti 50cm pitkää hiusta 30e tai 30$ en oo varma kumpi mutta halvalla sai ni tilasin kaks pakettia. toimituski oli tosi nopea!

      Poista
  16. mistä sä oikeen saat sun rahat? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. saan esim saikkurahaa tällä hetkellä. :)

      Poista
    2. Miks saat saikkurahaa? :o Mikä on?

      Poista
  17. Ihana video♥ Mistä toi mekko on mikä sul on päällä tos banneris? Se on vaa nii täydellinen:*

    VastaaPoista
  18. Kuinka pitkä oot täl hetkel ?

    VastaaPoista
  19. Mun on pakko tulla sanomaan tää, koska oon miettiny tätä jonkun aikaa tai ainakin silloin, kun oon kattonu sun videoita. Toivon ettet ottais tätä pahalla, koska mun ei missään nimessä ole tarkoitus arvostella sua ihmisenä tai haukkua!
    Et sä varmaan ole, mutta mulle on joskus jäänyt sellanen kuva susta (videoiden perusteella) että olisit jotenkin yksinäinen ja onneton, ja sitten vaatteiden ja kauneuden avulla pakoilisit sitä jotenkin. Mä en tiedä, ehkä tällänen kuva on sen takia että oot vähän ujo ja hiljasempi (?). Mä luulen että mun kuvani susta ihmisenä on vääristynyt eikä äsken sanomani pidä paikkaansa, uskon sun olevan tosi mukava kuitenkin jos tuntisin sut ”oikeasti” enkä vain sinua bloggaajana tai vlogaajana.
    Tietenkin mä toivon ettet ole yksinäinen tms. koska en todellakaan tahdo sulle mitään pahaa! :-) Mun oli vain pakko saada kirjottaa tää.
    Ja sä olet myös aivan älyttömän kaunis! Kaikkea hyvää kuitenkin sulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. emmä kovin yksinäinen oo, on kuitenki noita kavereita aika paljon ja poikakaverikin :) oon vaan videoissa sellanen hiljanen koska oon ujo enkä oo nytkään vähään aikaan kuvaillu videota ni se tuntuu aina vähän oudolta! kiitos paljon :)

      Poista
  20. Ihania ostoksia, Toi kukkapaita varsinki oli yks mun lemppareista! <3 Ihanaa ku teet nykyään aika usein postauksia!
    Hyvää kesänjatkoa ja kaikkee hyvää sulle! <3

    VastaaPoista
  21. Meekko sä syksyllä jonnekkin kouluu? :) ja noi sun kulmat...oikeesti älä meikkaa noin paljoo olisit paljo nätimpi jos meikkaisit vaan vähän :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mee ku pyrin yksityiselle lähivuosina ja se maksaa niin paljon! meen työkkärin kautta johonki :) mä rakastan meikata enkä tykkää näyttää tylsältä jolta näytän vähemmällä meikillä mun mielestä.

      Poista
    2. Saanko udella miks et hae kosmetologikouluun pääkaupunkiseudun ulkopuolelle? Ite pääsin kosmetologikouluun 7,2 keskiarvolla kun en hakenut pääkaupunkiseudulle:)

      Poista
    3. hain ouluun koska asun täällä mutten pääse koska mulla puuttuu nyt pisteitä kun en oo käyny ammattistarttia, talouskoulua tai kymppiluokkaa... :/ eikä mulla oo mitää motivaatioo käydäkkään niitä ni siks meen mielummin töihin. :)

      Poista
  22. Haluisin sanoo vähän tästä videosta, ku kattelin tätä. En tiiä huomasko muut tai kiinnittikö huomiota näihin. Huomasin vaa videoo katsoessa, että et katsonu kunnolla kameraan johtuko auringosta tai mistä lie ja sit olit jotenki näytti vai näinkö väärin, että oisit itkuun millä hetkellä alkamas. Olit jotenki tässä videossa herkässä, ku aikasemmissa. Se et niiskutit kokoajan ei häirinny nii paljon, mutta ei se kauheen kivaakaan oo et niiskuttaa kokoajan videossa ja sitä yrittää katsoa. Mut toi et näytit itkemään rupevan nii se vähän häiritsi, ku et kattonu kokoajan sinne kameraan. Mut toivottavasti et suutu tai mitää. Ittestäni tuntu tolta ku katoin sun videoo ja sitku niiskutit melkein kokoajan nii tuli vähän sellanen haikee fiilis nyt tästä videosta. Mutta toivon kaikkee hyvää sulle. Sun aikasemmista videoista huoku iloisuus ja sillai. Niistä sai itekki iloa. Onhan kaikki hyvin? : )♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. emmä ottais videota sillonkun mua itkettäis ;D moni sanoo että aikasemmissa videoissa olin muka surullinen yms, vähän ristiriitasta nää kaikki! mutta kaikki on ihan hyvin ja tiiän ite sen ni se on tärkeintä. :)

      Poista
    2. No siis kaikki näkee sen eri tavalla. Mä näin ja koin sen videon näin nyt ja aikasemmis videoissa oot kattonu kokoajan kameraan etkä silleen ku teit tossa, mutta hyvä jos kaikki on iha hyvin. Se et oot ehkä jossain aikasemmis videois ollu surullinen nii ei haittaa, ku oot kumminki aitona omana ittenäs tullu. Oot ihana♥

      Poista
  23. Mua ottaa pannuun noi jotka valittaa siitä että puhut liian hiljaa. toiset ihmiset puhuvat kovaa ja toiset taas vähän hiljempaa. Itse kuulen vallan mainiosti elinan äänen ja saan hyvin selvää joten te jotka täällä marisette voittekäydä puhdistamassa korvanne tai lopettaa videoiden katsomisen. Olen avautunut kiitos ja hei.

    VastaaPoista
  24. ihana video , älä välitä noista haukkujista , niillä ei oo elämää !!! sä oot just hyvä tollasena :)

    VastaaPoista
  25. Tosi hieno video sulla :) Ja ihania kuvia! Paljon toi Bikbokin paita makso? :)

    VastaaPoista
  26. painatko vielä n. 42 kg ?:) oon kattellu sun blogii jo useemman vuoden, ja huomaa ihan ku oot muuttunu tyyliltäs ja ajattelutavaltaski 'aikuisempaan' suuntaan :D aikoja sitte sulla oli pinkki ja hello kitty kausi ja pinkit hiukset... SITTEN tuli liukuvärit, ostit sisustus juttuja vähän ja semmosia jakkuja ja aikuisempia vaatteita !:)

    oon kyllä aina ollu sitä mieltä että sulla on ihana vaatemaku- ja tyyli ! sulle soppii kyllä monenlaiset vaatteet. ja postailet useasti ja kuvia löytyy ja niitä on kiva kattoo ku ne on hyvä laatusia :) ehottomasti paras blogi mitä oon lukenu !:3

    VastaaPoista
  27. voitko tehä juhannuksena jotain videota?:)

    VastaaPoista
  28. Oot niin paljon pirteempi ja ilosemman olonen kun tässä aikasemmin keväällä. :-)) Ihana!

    VastaaPoista
  29. mikä sun ig nimi on? :)

    VastaaPoista
  30. saanko kysyä että millä kulkuvälineellä oot huomenna menossa oulusta hesaan? oot super kaunis ❤❤

    VastaaPoista
  31. Muistatko yhtään paljonko toi mac:in puuteri maksoi? :)

    VastaaPoista
  32. Ihania nämä nykyajan nuoret.Ostin sitä ja tätä ja tuota.Materiahan se on tärkeintä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt kyllä täytyy sanoa että olipas täydellisen idiootti kommentti pitkästä aikaa. Elina ei ole missään vaiheessa sanonut että materia olisi kaikkein tärkeintä. Videoiden kuvaaminen ja ostosten esittely on yksi osa elinan elämää, se on elinan TYÖTÄ. Kuinka katkera täytyy ihmisen olla jos tulee tosissaan tällaista kommentoimaan...

      Poista
    2. Lukiat itse pyytelevät näitä videoita ja ostosten esittelyjä joten totta kai Elina niitä tekee.

      Poista
  33. ihana postaus jälleen, oot iha sika kauniski :) voi että... ootko meinannu jotai videota tai postausta tehä juhannuksen ?

    VastaaPoista
  34. Oot kaunis ja sul on parhaita videoita♥ Voitko tehä uuden laukun sisällön siitä sun uudesta laukusta?

    VastaaPoista
  35. vau, ihana toi uus banneri! tosi kesänen ja ihanan simppeli :)

    VastaaPoista
  36. Miten blogi pääse sinne "indiedays" juttuun? :)

    VASTAA PLIIS!

    VastaaPoista
  37. Susta on ask.fm:ässä feikkikäyttäjä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Millä nimellä askissä elinasta on feikkiproffa?

      Poista
    2. JennaPulkkinen nimellä löytyy :P

      Poista
  38. Anteeksi kysymys, mutta kun tilaat sieltä sheinsideltä, niin kuinka kauan sieltä kestää tavarat tulla :< oon tilannu 32 päivää sitten, että onkohan tää normaalia :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha 3 päivää!?! :D oliskohan jo aika kysellä sieltä et mikä on homman nimi? itellä kesti 6 päivää joten... ehkä kannattaa harmita jottai soittoa sinne :D

      Poista
  39. Yhdessä videossasi oot kuvannu ja sitte nauhottanu sun äänen siihe päälle, nii miten teet sen ja millä työkalulla?

    VastaaPoista
  40. tee päivitetty laukunsisältö :)

    VastaaPoista
  41. Asiasta kukkaruukkuun missä ulkomailla olet käynyt? Oot tosi kaunis<3

    VastaaPoista
  42. Oon tosi ilonen siitä, että nykyään vaikutat aina tosi iloselta ja hyväntuuliselta :) Sun videoita on ihana kattoa ja omakin päivä piristyy niitä katsoessa. Joten kiitos siitä! Kaikkee hyvää sulle! <3

    VastaaPoista
  43. Moi! voikko antaa vinkkejä miten voisin laihtuu noin pieneks kun sää? sul on ihan unelmavartalo! Kuinka monta kertaa syöt päivässä ja kuinka suurii annoksia? ja kuinka usein syöt herkkuja ja pystykkö syömää kerralla esim. kokonaisen suklaalevyn tai karkkipusiin? :) Sun blogi on paras! :) ps. miks tuolla alhaalla ei oo enää noita blogitunnisteita esim.niitä kaverit ja meikki yms.?

    VastaaPoista
  44. Voitko tehdä uuden laukun sisältö postauksen? (:

    VastaaPoista
  45. Jeii kiva postaus :) ! Tee hei sellanen " Get Ready With ccandyysblog " my day :)

    VastaaPoista
  46. Oon seurannut blogiasi jo yli vuoden, mutta nyt vähän ajan kuluessa oon huomannut tason laskeneen yhtäkkiä aika rajusti. Tää on vain oma mielipiteeni, mutta katkonaista tekstiä on raskas lukea ja joka tekstissä tuntuu toistuvan sana ''hihii''. Toivon, että otat tämän kritiikkinä etkä haukkumisena, koska tämä tosiaan on sitä palautetta ja kritiikkiä. Ei blogi pääse ikinä kehittymään, jos se ei koskaan saa muuta kuin ylistystä ja kehumiskommentteja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon samaa mieltä ! ja saanko kysyä että paljon sulla on oikein rahaa kuukaudessa ku sulla on varaa kokoajan ostaa jotai tosi kallista :o ?

      Poista
  47. Voisko videoo alkaa tuleee :-(

    VastaaPoista
  48. en yleensä kommentoi mihinkään sun juttuihin tai muutenkaan postauksiin mitään, mutta nyt mun on ihan pakko vaan sanoo että oot todella kaunis ja susta saa aivan mahtavan vaikutuksen näin blogin kautta. Keep going girl! <3

    VastaaPoista
  49. Voisitko tehdä videoo siitä sun uudesta tatuoinnista? ja teetkö toisen osan kysymyksistä? oot ihana puspus <3

    VastaaPoista
  50. Mikä on sun instagram nimi ? :)

    VastaaPoista
  51. tekoripsistä videota?

    VastaaPoista
  52. miten voit päästä jo nyt töihin ku oot alaikänen etkä oo valmistunu? :o ja sun blogi on aivan mahtava! vaikkakin vähän taso laskenu :/ ja voisitko tehdä kysymys vastaus postauksen? :)

    VastaaPoista
  53. mistä saat rahaa ostaa noita kaikkia? :o oot ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä!!? ja heii elina XD säällittävää ku ihmiset kysyy sulta ja et sit vastaa...

      Poista
  54. Mitä blogin mallia käytät sun blogissa? Ja voitko auttaa mua blogin aloittamisessa, oisin tosi kiitollinen :) voit vastata tähän sähköpostiin mari.kristiin@hotmail.com

    VastaaPoista
  55. hei onko Helsingin Stockmannissa se back to mac? :) ja jos on nii tarviiko ne pitelijän pestä :D

    VastaaPoista