09 kesäkuuta 2014

Junat ja naiset

Moikka murut!

Mä olin eilen kuvailemassa mun poikakaverin kanssa. Mentiin pasilassa? tommosten vanhojen junien luo! Mun piti kiipeillä noitten päällä joka oli ihan sairaaaan pelottavaa koska pelkäsin ettei ne kestä ku ne oli niin ruostuneita ;D Hyvin onneks kesti enkä tippunut naamalleni ku jouduin korkkareilla siellä kiipeilemään. Taino, kävelemään eteenpäin.

Haluun niin paljon uuden bannerin, mutta haluan semmosen kesäsen joten noista kuvista ei sen takia ehkä mikään päädykkään banneriksi. Oon menossa tänään Oonan ja Ninnin kans keskustaan, toivottavasti saisin houkuteltua ne kuvailemaan! Kaikki niin rakastaa ottaa kuvia musta ku mä oon niin tyytymätön otoksiin...


IMG_9301 IMG_9337 
Kerrankin toi mun uusin ankkuritatska näkyy kuvissa hyvin! En oo vieläkään varannu aikaa tolle ruusutatskalle jota pitäis jatkaa. :( Voisimpas käydä varaamassa kun lähen torstaina takasin Ouluun!
IMG_9392
Yks huono puoli muuten on tossa jumpsuitissa, ei voi pitää rintsikoita alla kun toi on tosta eestä avoin mutta myös selästä... Itsekiinnittyvätki näkyis tosta eestä ja ne on ihan kauheet kesällä ku hikoilee, meinaa tippua päältä! Vähän awkward.
IMG_9409 IMG_9412

korkkarit forever21
jumpsuit nelly.com
aurinkolasit kärkkäinen
toiset kengät h&m
kimono lindex
kaulakoru sheinside
laukku ted baker

IMG_9428

60 kommenttia:

  1. oot tai kaunis ja sulla on ihana tyyli1

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana asu! ♥ Toi kolmas kuva on mun lemppari :3

    VastaaPoista
  3. Miks ei oo koskaan kuvaa siitä sun poikakaverista? :)

    VastaaPoista
  4. Ihana asu! :)
    sabinacecilia.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Ootpa tosi kaunis ja ihana asu! Ootko muuten huomannut, onko sulle tarttunut Oulun murre yhtään? :) itse asun Oulussa ja kaupunkiin menossa aina mietin jos vaikka näkisin sut (; tosi kiva blogi sulla, yks lemppareista!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon :)! Ei mulle eikä mun perheenjäsenillekkään oo tarttunu, paitsi iskä puhu jo aikasemminki oulua ;D

      Poista
  6. oi täydellinen asu! :-)

    http://lumimarii.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. bandeau ois hyvä tonne alle ehkä?

    VastaaPoista
  8. On tosi kivaa, kun olet alkanut taas postailemaan!:)

    VastaaPoista
  9. Moi (:
    Mun mielestä "pirteää asua" postauksen ensimmäinen kuva olis ihan täydellinen banneriin!

    VastaaPoista
  10. Heippa! Mulla on jo kauemman aikaa vaivannut että onko tuo yhteistyö sheinsiden kanssa 100% ilmainen? ei postikuluja yms?
    :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on ihan kokonaan ilmasta! Oon tosi tyytyväinen ollu yhteistyöhön :) suosittelen!

      Poista
  11. Suosittelen semmosia itseliimautuvia jotka peittävät vaan nännit :D oon itse kokenut tosi hyviksi!:)

    VastaaPoista
  12. Kaunis ja ihania kuvia ♥

    VastaaPoista
  13. tosi hyviä kuvia ja toi sun ankkuritatska on ihana! :3

    VastaaPoista
  14. Kiva postaus, vaikka olikin lyhyt. Tässä sulle muutama video ehdotus

    1. boyfriend tag
    2. luonnollisen meikin tekeminen
    3. vaatekaapin sisältö video
    4. kysymys ja vastaus videoo
    5. kaikki korut tai laukut
    6. höpötys videoo, jossa kerrot mitä aijot tulevaisuudessa tehä yms..

    Täs nyt muutamia ehdotuksia ja kaikkee hyvää sulle elämään mitä ikinä teetkin elämäs. Oot ihailtava persooona ja ihana ihminen. Hieno blogi ja ihanat videot. <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ehdotuksista! Pitää viikonloppuna tehä videota ;) aww kiitos <3

      Poista
  15. oletko sä ikinä värjännyt kulmias kesto värillä ? jos olet, mulla olis liuta lisäkysymykisä tulossa..heh :D T: akuuttia apua tarvitseva !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon joskus värjännyt joo mut en varmaan kaikkiin kysymyksiin osaa vastata... :)

      Poista
  16. aivan ihana tuo jumpsuit! Mutta mitä sitten pidät tuolla alla, ku rintsikoita tai itsekiinnittyviä ei kannata käyttää?
    Koitas saada se sun poikaystävä suostumaan blogiin, sano sille että yks yhteiskuva vaan xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) itekki tykkään tosi paljon! en mitään, pikkareita vaa haha :D eeei se suostu...

      Poista
    2. Eikö tissit näy tuolta? XD ja nännit?

      Poista
    3. Miks pitää kommentoida jtn. tollasta?!?!?!?!?!?!

      Poista
  17. Ihan mahtava tuo tausta! :o Ja vähän siun poikakaveri on hyvä kuvaamaan, pitää alkaa kouluttaa omaakin enemmän ;) Jotenkin ite vierastan tuota jumpsuitin väriä ku luulen et oon liian valkee, mutta siulla se näyttää upeelta:) Ps. Huikee laukku!

    VastaaPoista
  18. Millon tulee rakennekynsi video ? :))

    VastaaPoista
  19. etsä sit pidä vai ollenkaa rintsikoit ton alla? mut toi paita on tositosi kiva ! (:: haluisin tollasseen mut en ite voi pitää koska en voisi olla ilman rintsikoita isojen rintojen takia :/

    VastaaPoista
  20. eikö sulla oo rintsikoita noissa kuvissa?:o mulla meinaan näkyis nännit läpi:s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mulla näy ellei oo kylmä, mul on tyhmät nännit! Joku ylempänä sano että kannattaa ostaa niitä itsekiimmittyviä jotain suojia jotka on vaan nänneille eikä koko rintaan!

      Poista
  21. no rinstikat on yliarvostettuja, haistatat vaan vitut sellasille pinttymille; muut ajattelee mitä ajttelee, jos on tommonen kroppa että voi käyttää tolalsta suitii nii vääryys jos et käyttäis siks että rintsikat. sopii aivan mielettömän kauniisti sulle toi väri

    VastaaPoista
  22. tee video mis näkyy sun poikaystävä tai ota yks kuva vaik tänne blogiin vaik seuraavaan postaukseen :) ja my dayta !!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ettekö te ymmärrä että Elinan poikaystävä ei halua tulla blogiin näkyväksi missään muodossa! Kuitenkin tulisi heti kamala paskamyrsky kuinka he eivät sovi yhteen. Nyt järki päähän kaaliaivot!

      Poista
  23. Mulla ei erityisemmin ole video ehdotuksia kunhan niitä videoita vaan tulee:)

    VastaaPoista
  24. voisitko tehdä videon tosta sun uudesta tatuoinnista?

    VastaaPoista
  25. Koska teet lopuista kysymyksistä videoo?

    VastaaPoista
  26. Oot aivan ihana, ja sun tatuoinnit on liian hienoja. Itekkin oon ajatellu hankkia niitä ja 16 vuotis lahjaksi äiti lupasi mulle :) Sun tyyli on aivan liian ihana ja muutenkin oot tosi kaunis, ihailen sua <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii voi kiitos <3 tatuoinnit on kyllä ihania, haluun jo lisää!!

      Poista
  27. Elinahan just sano että hän ei halua näyttäytyä täällä blogissa. Niin miksei sitä voi uskoa?

    VastaaPoista
  28. Onks sulla ollenkaan babylipsii? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei oo! en oo käyny ulkomailla :D

      Poista
    2. mikä on babylips? :D

      Poista
  29. ihana toi banneri<3 :)

    VastaaPoista
  30. aivan superihana banneri!!♥ ootko muuten missään kesätöissä:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!! :) vihdoinki uusi. en oo ku mulla on sairaslomaa vielä.

      Poista
  31. Mikä sun poikaystävän etunimi on ? ja aivan ihana banneri, tosi kesäinen :)

    VastaaPoista
  32. Mistä toi bannerin maximekko on? :) Aivan ihana! :)

    VastaaPoista
  33. etkö voi jakaa edes poikaystäväsi nimeä? kauhee hinku ois nähä se!!

    VastaaPoista
  34. vitsi toi turkoosi on ihana sun päääl <3

    VastaaPoista
  35. ei vitsi mä tykkään sun tyylistä ja toi turkoosi väri sopii sulle tosi hyvi!:)

    ja hyvää kesää!<3

    VastaaPoista
  36. ÄÄÄÄÄ ihana toi uus banneri!!<3

    VastaaPoista
  37. Mikä vittu näitä vatipäitä oikee vaivaa, ettei millään voi ymmärtää että EI on EI? Saatanan penikat oppikaa tuo asia, pitäs olla jo sieltä taaperoiästä ymmärretty, että ei kaikkee voi saada vaikka kuinka haluis, ja joskus JOUTUU ja teidän kohdallanne näköjään vielä PITÄÄKIN pettyä, että teidän kehittymättömiin apinanaivoihin iskostuisi tämä perusasia. Ei teistäkään olis kiva jos nimeänne huudeltais ympäri nettiä ilman lupaa, varsinkaan jos sanoisitte että "Minä Maija Meikäläinen en halua, että nimeäni mainitaan tai kuviani julkaistaan blogissasi." Huhhu että otsasuoni sykkii.

    VastaaPoista
  38. Voi katoin just sun uusimman videon youtubesta!♥ Aivan ihania ostoksia ja kiva et teit videon nytten oli nii kiva katoo ennen ku meen nukkuun!

    VastaaPoista
  39. Moi Elina! Kerroit kerran, että sulla on sosiaalisten tilanteiden pelko. Mun mielestä olis hienoa, jos voisit joskus tehdä videon siitä. Kertoa ylipäätä miten se vaikuttaa sun elämään yms. Ite nimittäin kärsin samasta ja niin kärsii hyvin hyvin monet muutkin nuoret! Olisi hienoa jos voisit puhua asiasta. :)

    VastaaPoista
  40. Eiköhän elinaaki ala ärsyttää kun kokoajan kysytään voisko näyttää sen poikaystävää tai kertoo ees nimen! Jos hän ei halua nii sittee ei! YMMÄRTÄKÄÄ JO!!!!!

    VastaaPoista
  41. Missä noi kuvat tarkalleen ottaen on otettu? Hieno kuvauspaikka. Ja upeet kuvat btw! :)

    VastaaPoista