03 kesäkuuta 2014

Viime päivien kuulumisia...

Moii! :)

Oon huomenna lähössä Helsinkiin taas. Miten musta tuntuu että mä sanon tota kokoajan? :D Kuitenkin, aattelin tulla äkkiä postailemaan viime päivien kuulumisia! Oon vaan ollu kotosalla nyt ja leiponu kaks kakkua kun en oo nyt kotona kun mulla ois synttärit nyt tulevana viikonloppuna. Oon jotenki tosi tosi innostunu tekemään ruokaa ja pääsen huomennaki tekemään super hyvää spagetti bolognesea mun kaverille ♥

Nyt pidemmittä puheitta, meen nukkumaan ja nähään blogin puolella tässä ihan lähipäivinä! Videotakin on tulossa ;) Kannattaa muuten seurata mua instassa, lisäilen vähintään kerran päivässä kuvan joten näätte sieltäkin hyvin mun tekemisiä! ccandycc nimellä siis. Nyt öitä. :)

IMG_9127Tein siis kinkkuvoileipäkakkua ja oli muuten ihan sika hyvää! Reseptin hain hellapoliisista. :)
IMG_9144 Oon myös ihan rakastunu vihreeseen teehen, ainakin siihen makuun missä on sitruunaa. Jätän teepussin mukiin niin kauaks aikaa, että oon juonu sen, toisinku mustan teen pussin otan aika nopeesti pois mukista. Tein ennen vihreelle teelle samalla tavalla ja vihasin sitä, koska se maistu niin laimeelta!
IMG_9149 
Ihan btw ostin uuden kasvin sen mun jukka palmun tilalle. Toi on korkeempi ja kivampi! Lidlistä voitteko uskoa ja maksokin vaan 20€. ;)
IMG_9190 IMG_9191 IMG_9192 Tämän illan ruuat ja pakkaamiset! Otan taas koko omaisuuden mukaan...
 Älkää kuvitelko, että tossa on kaikki :D

20 kommenttia:

  1. My dayta joskus sient helsingistkin :) ?

    VastaaPoista
  2. Toi hello kitty muki :3 mistähän niitä saa?

    VastaaPoista
  3. Sulla on varmasti super kivaa Helsingissä.:)

    VastaaPoista
  4. Mukavaa hesan reissua! Jään odottelemaan videota ;)

    VastaaPoista
  5. Sillon kun leikkasit sen sivusiilin nii sullehan tuli paljon kommenttii et myöhemmin kaduttaa yms, nii onko kaduttanu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eipä oikeestaa :D koska sen voi piilottaa ihan helposti, varsinki ku leikkasin niin pieneltä alueelta :)

      Poista
  6. En tiiä onko sulla asiat nyt paremmin, mutta vaikutat tosi paljon pirteemmältä ja tästä teksistä tuli ilonen olo kun luki sitä! :) samoin myös viimnevideo oli ihanan pirteä ja hyvin tehty. :) Hyvää Kesää!!

    VastaaPoista
  7. Ihana muki, ttiäkkö mistä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. emp: ltä oon joskus ajat sit tilannu!

      Poista
  8. on niin ikävä sun myday videoita :( toivoisin että semmonen tulis tässä kesän aikana joku kiva kerta!

    VastaaPoista
  9. Kaua oot tääl söpöli? Mä lähen Espanjaa ja tuun vast su :((

    VastaaPoista
  10. samaa mieltä anojen kanssa ! my day tässä kesällä olis tooooosi mukava :)!

    VastaaPoista
  11. kivaa ja videoikasta kesää !! :)

    VastaaPoista
  12. En tiiä kyllä et kuinka alussa teidän suhde sun poikakaverin kanssa on, mutta aattelin että kun säkin tykkäät paljon meikkaamisesta nii et ois tosi kiva jos tekisit joskus semmosen videon et sun poikaystävä meikkais sut! :) ois tosi hauska nähä millane lopputulos ois!! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei oo alussa ollaan jo tunnettu yli vuos mutta se ei haluu esiintyä täällä mun blogissa... :/

      Poista
  13. tee my day video!!! :))))

    VastaaPoista