07 heinäkuuta 2014

ihana viikonloppu

Moikka!

Kesä on vihdoin taas alkanu, kuinka ihanaa ja sitä ihanempi viikonloppu oli just takana. Mun poikakaveri oli ekaa kertaa meillä nimittäin. Perjantaina tuli ja lähti tänään käymään Jyväskylässä. Ollaan käyty Pannussa pitsalla ja kiinalaisessa, käytiin Nallikarissa biitsillä ja tänään oltiin vielä aamupäivällä Iissä rannalla! Heitin talviturkinki vasta nyt ja mä taas muistan kuinka ihanaa uiminen on. Meiänhän oli tarkotus lauantaina mennä Kalajoelle muttei jaksettu herätä (tai minä en jaksanu) minään aamuna niin aikasin että olis kannattanu enää lähteä sinne asti. :(

Me vatattiin viikonloppuna myös vihdoin matka meille! En jaksa oottaa. Olin viimeksi 7-vuotiaana jossain etelässä. Ollaan keväästä asti puhuttu että Rodos ois kiva paikka ja sinne me nyt ollaan torstaina menossa. Matka oli nyt vähän kalliimpi, toisinkuin esim. jos ois matkustanu viime kuussa. Ei voi mitään, on varmasti silti sen arvosta! Viikoks ollaan menossa ja meidän hotelli on Falirakissa. Mä otan kyllä tietokoneen mukaan sinne, postaan varmaan kerran tai kaksi siellä. :)

Ennen matkaa vielä pitää hoitaa asioita, mutta yritän postata ennen lähtöä. Videota siis toivottavasti tulossa ennen keskiviikkoa. Joudun vielä keskiviikkona nimittäin lähtemään Helsinkiin junalla niin huomenna ois ainoa päivä, toivottavasti ehdin editoimaan!

IMG_9901 IMG_9911 IMG_9935 IMG_9938 
Perjantain meikki ja asu! Laitoin ihanan kesäset turkoosit rajaukset wet n wildin turkoosilla eyelinerilla.

shortsit carlings
kengät h&m
kimono lindex
aurinkolasit kärkkäinen
toppi sheinside

IMG_9965 IMG_9967 IMG_9969 Eilisen asu Nallikarissa!

toppi bikbok
shortsit sheinside
kaulakoru glitter

76 kommenttia:

  1. Olet ihan järjettömän kaunis! <3

    Kuin päätitte nyt mennä, kun hyvät aurinko kelit luvattu kaheks viikoks :o?
    Mutta Rhodoksessa olin viimevuonna, ja omasta mielestäni ehkä tylsin paikka missä oon matkannut. Ei siellä oikein shoppausmahdollisuuksia ole, mango ja pari muuta.. Vanhakaupunki toki hyvä, jos historia kiinnostaa mutta mulle ainakaan ei ollut mitään :/ Mutta ihana ranta oli! pitäkää kivaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon :)! sillä ei oo enää kauaa lomaa ja me vaan haluttiin pois suomesta tekee jotain muuta, varsinkaa ku mä en oo ollu niin moneen vuoteen ulkomailla. mun kaveri kävi just kesäkuus rodoksella ja tykkäs tosi paljon. Onhan rodoksella ainakin sephora, bershka, zara ymsyms. :) ja mac!!

      Poista
    2. Minkä ikänen sun poikaystävä muuten on? :) (ei oo pakko kertoo jos et haluun)

      Poista
  2. kiva postaus kaunokainen! eikö sun poikayatävä tykkää olla kuvissa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) ei se haluu esiintyy täällä blogissa.

      Poista
  3. Oot hurjan kaunis ihminen ja tykkään sun blogistas todella paljon, en vain koskaan saa kommentoitua mitään koska oon laiska. Oli nyt vaan pakko sanoa, että kuulut mun lempibloggaajiin ehdottomasti :-)

    VastaaPoista
  4. lähdetkö ulkomaille siis ilman huoltajaa? onnistuuko se hyvin ja miten? itekkin haluisin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun poikaystävä on täys ikänen mutta kyllä se pitäs onnistua hyvin vaikka lähtiski vaan alaikästen kans matkaan keskenään, kannattaa vaan ottaa selvää että majottaako kyseinen hotelli ilman täysikästä :)

      Poista
    2. Kunhan yks porukasta on 18v niin onnistuu :P

      Poista
  5. Oi vitsi miten kivaa on varmasti lähteä kunnon rantalomalle! :) Hyvää matkaa!<3

    http://merihannele.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Lähettekö matkalle kahestaan vai onko teillä aikuisia mukana? Hyvää matkaa ja pitäkää hauskaa! :)

    VastaaPoista
  7. Kenen kaa lähet sinnre ulkomaille?:)

    VastaaPoista
  8. Menetkö siis sun poikaystävän kanssa rodokselle:)? Ite oon käyny ja oon tykännyt kyllä varsinkin jos haluatte mennä uimaan ja ottamaan aurinkoa niin suosittelen tosi paljon:) mukavaa ja rentouttavaa lomaa sulle:)

    VastaaPoista
  9. ihania kuvia! :) oi säki lähet rodokselle! mä oon kans lähös sinne elokuun lopus ja ootan sitä kyl enemmän ku muuta tällä hetkel (:

    VastaaPoista
  10. upeita asuja ja ihana sinä :-) ♥ hyvää matkaa :) ♥

    VastaaPoista
  11. Sattuuko teidän hotelli olemaan Epsilon? :) Oon ite ollu siellä ja ihan mukava paikka.

    VastaaPoista
  12. mikä hotelli teillä on? :) mä olin viime vuonna semmosessa kun hotelli epsilon, siellä falirakin turtistialueella lähellä sitä vesipuistoa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. meillä on rose hotel! mä en tiiä yhtään missä päin se siellä falirakissa on mutta se nähään sit :)

      Poista
  13. Kivaa! Lähdettekö ihan kahdestaan reissuun? :)

    VastaaPoista
  14. Mihin hotelliin olette menossa? :) meinaatteko käydä vesipuistossa? Mitä mieltä sun vanhemmat on siitä, että menette kahdestaan matkalle?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. rose hotel faliraki! ja joo meinataan käydä. :) ööm no emmätiiä, varmaan vähän pelkää ainaki ku ne ei oo mukana.

      Poista
  15. Alatko kaljuuntuu? Sitä ne pidennykset teettää? :s

    VastaaPoista
  16. Outot kulmat oon piirtäny tos vikassa sun kuvassa ne menee vaan alaspäin kun yleensä niissä on semmone kulma et nousee vähän ylöspäin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siistiä että oot käyny piirtämässä ellulle kulmat XDD

      Poista
  17. Näin sut eilen nallikarissa, mutten kehannu sitten tulla sanoo mitään, ja oltiin lähössäki :-D ja pitäkää hauskaa :-)!

    VastaaPoista
  18. kenen kanssa olet menossa reissuun ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mainittu jo monta kertaa; tekstissä tulee ilmi sekä kommenteissa..
      Poikaystävän :)

      Poista
  19. Sä oot aivan täydellinen ei voi muuta sanoo ! Oon sun videoihin aivan In Love ♡ ja Tähän blogiin. Sulta mä oon saanu todella paljon uusia asukokonaisuuksia! Mun tyyli on muutunut ja aijon hankkia itsekkin sinun innoittamana tommoisen madonna korun ;* Sun elämä on niin täydellistä :0 Sul on ihan mallin vartalo voisit ryhtyä malliksi! Ja mä oon itse ollut vain Ruotsissa ja en shoppailemassa vaan jossain metsässä äidin siskon tykönä muutama yö kylässä. Haluisin käydä edes Helsingissä ! En siis oo käyny sieläkään -,-' Ja en omista kavereita joten en voi mennä jonkun kanssa kaan. Paitsi mun parhaan kaverin mamman kanssa ♥ oon muuten 14.v tyttö ;3 ja mm sori avautumine tai tämä joku juttu. Oon muuten itekin ajatellut aloittaa vlogin/blogin ja kappas sinun innoittamana :3 ♡OOT IHANA Ps. Älä poista sun vanhoja videoita tai uusia ja älä lopeta blogia tai vlogia !!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kukaan ei oo täydellinen, varsinkaan minä. :D ja usko pois, mun elämä ei tosiaan oo täydellistä. näytän vaan paremmat asiat mun elämästä täällä, koska en haluu mennä niin henkilökohtasiin asioihin. mutta kiitos paljon <3

      Poista
  20. Kivoi kuvii ! Ja aina yhtäkaunis Elina!<3 tuleeko siis video minä päivänä?

    VastaaPoista
  21. Olin viime syksynä Rodoksella Falirakissa! Meillä oli tosi hyvät ilmat lukuunottamatta järkyttävän kovaa tuulta välillä. Rodoksella on tosi kallista verrattuna turkkiin ja siellä Falirakissa se "keskusta" on tosi pieni ja täynnä niitä krääsä liikkeitä. Näin negatiivisista kommenteista huolimatta, tosi hyvää reissua teille!! :-) Onko muuten se sinun myymä objekti jo mennyt?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva kuulla ja kiitos! me vuokrataan skootterit ainaki ja kierrellään ympäri saarta ni näkee paljon paikkoja sit. :) joo ja objektiivi myytiin jo...

      Poista
    2. Skootterit vuokraatte? :0 oon itse käynyt 3 kertaa rodoksella ja liikenne on aika hullua, joten varotan erittäin paljon !! Autot ohittelee vääriltä puolilta (jotkut siis), ei väliä kaistalla missä ajaa jne.. kerran jopa näin kun autot oli nokattain samalla kaistalla (ei siis ollut mikää kolari, ihan vain hulluus liikenteessä). Oikeesti jos aiotte skootterit vuokrata nii olkaa varovaisia!!!!

      Poista
    3. Varotan kreikan hullua liikennettä ette vältämättä haluakkaan vuokrata skoottereita D: suosittelen ennemminkin bussia tai taxisia:)

      Poista
  22. Haluun vaan sanoo et huippukohteen ootte valinnu reissulle! Tai siis Falirakista en niin tiiä, mutta Rodoksen kaupungissa oon kaks kertaa ollu ja edelleen haluun vaan takas :) mut hei pitäkää varanne oikeesti siellä vesipuistossa, koska se ei todellakaan ole yhtä turvallinen ku mihin vaikka Suomessa on totuttu, terveisin: selkä naksahti pahasti ja luulin että halvaannuin (jaloista lähti tunto hetkeks) ja selkä edelleen paskana :( ja ainiin se vielä, JOS satutte menee Rodoksen kaupunkiin niin menkää ihmeessä baarikadulle ja baariin nimeltä Big Brother Bar :) aivan huikee paikka!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten elina voi mennä baariin ku on ala ikänen ? XD

      Poista
    2. kyllä kreikassa pääsee alaikänen baariin :)

      Poista
    3. Aiotko mennä jos kerran pääsee?

      Poista
  23. Tosi hyvää lomaa Elina, pitäkää hauskaa :--)!

    VastaaPoista
  24. Ihania kuvia ♥ ois muute kiva jos tekisit ostosten esittely videon niistä ulkomaan ostoksista sitten, jos olet sieltä siis jotain ostamass :D hyvää kesänjatkoa sulle ja hauskaa reissua! :*

    VastaaPoista
  25. itekki ollu rodoksella. lämmintä oli sellaset 40 astetta. ja baareista suosittelen coloradoo. :) hyvää matkaa! pakko päästä sinne joskus uusiks

    VastaaPoista
  26. Ite olin viime syksynä kans Falirakissa Hotel Epsilonissa ja oli ihan mukava paikka! Varsinkin ranta oli ihan mahtava ja siellä oli tosi hyvä uidakkin:) Kannattaa käydä snorklailemassa, koska siellä on hyvät mahdollisuudet siihen. Snorklailuvälineet saa edulllisesti niistä pienistä turistikaupoista mitä siellä ympäri Rhodosta on. Hotel Epsilonin alueella on paljon pieniä kauppoja, joten niissä kannattaa piipahtaa ja se on hyvä kun ne yleensä ovat vielä aika myöhäänkin auki, niin ehtii päivät loikoilla rannoilla ja illemmalla mennä kaupoille! Joka kulman takaa löytyy myös ihan hirveesti niitä paikkoja joissa voi käydä lilluttelemassa jalkoja sellasessa altaassa joissa on kaloja:D Yleensä lomamatkajärjestäjät järjestävät kivoja päiväretkiä niin kannattaa niissäkin käydä jos on siihen mahdollisuus. Rhodoksella kyllä tuuli ihan hirmuisesti ainakin silloin ku me siellä oltiin, et jopa uimapatjat saattoivat lähtä altailta mereen... Mutta eipä se juuri haitannut kun osas vaan pitää kaikki kevyet tavarat "suojassa" ettei ne pääse lähtee tuulen mukana minnekkään. Loppulomasta alkoi kyl olla jo vähän tylsää ku kaikki paikat oli jo vähän niinkuin nähty, mutta silti pidin Rhodoksesta tosi paljon:) Rentouttavaa lomaa teille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo me ollaaki suunniteltu snorklaamista!! kiitos vinkeistä :)

      Poista
  27. Ihania kuvia <3 hyvää lomaa teille , pitäkää hauskaa !:)

    VastaaPoista
  28. oon ollu rodoksella ja meen nyt heinäkuun lopussa taas !:) Otteko siis viikon vai kaksi? Rodos on ihana paikka! siellä pärjää suomenkielelläkin jos ei osaa englantia! hyvä lomakohde auringon ottoon syömiseen juomiseen chillailuun ja shoppailuun! vaikka ei se mikään shoppailu paratiisi ole nniin siellä kyllä shoppailtavaa riitttää todellakin !! on bershka, zara, mango, hm, terranova, tally weijl, starbucks, sephora ja kaikki tälläset ja paljon lisää !!!:) hei muuten missähän se mac siellä on? :o tiiätkö!? kaai esittelet sun ostokset heti ku pääset suomeen tai viimisenä päivänä siellä? se ois hhuippu kun viimesenä päivänä esittelisit niin kaikki olisi varmasti mukana videolla ja ois huippuu!?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikös Sephoralla myydä macia? :)

      Poista
    2. ei sephorassa vissiin macia myydä? kai ;D mac löytyy kremastin lähettyviltä! ja uu mulle toi on iha shoppailuparatiisi koska en oo käyny ikinä bershkassa tai terranovassa esim :D hmm en tiiä miten teen vielä, ehkä sittenku oon tullu kotiin jos ostelen paljon kaikkea ku ei tota rahaa nii paljo kuitenkaa oo.

      Poista
  29. meki mennään rodokselle ja vieläpä falirakiin :D mut tosin vasta ens kuussa..

    VastaaPoista
  30. Onks sulla muute instagramia? :)

    VastaaPoista
  31. oon ite kans ollut falirakissa! tykkäsin kyllä :-) jos teidän hotelli on rannassa, suosittelen todellakin ottamaan mukaan snorklauslasit! oli todella kaunis kirkas turkoosi vesi jossa oli upeaa elämää kuin luontodokumentissa! ihanaa matkaa sulle! :3

    VastaaPoista
  32. Miten sä jossain ulkomailla uskallat ajaa skootterilla, kun oot sanonut ettet edes Suomessa uskalla ajaa tuolla liikenteessä?! Ihan niinkuin joku anonyymi tuolla ylempänä kirjoittikin niin siellä kun liikenne on vähän eri kuin täällä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. emmä sillä aja vaa poikakaveri :D en tosiaa uskaltas

      Poista
    2. haha varattiin meille kans just matka :--D lähetään kans torstaina! saanks udella mihin aikaan lähette? oiskoha jopa sama lento

      Poista
  33. http://kuvake.net/user/jjennaa%5E/folders Tämä varmaan pitää ilmiantaa? Enemmän ilmiantoja niin nopeampaa poistetaan..

    VastaaPoista
  34. Noi siniset farkku shortsit ei kyl sovi sul ollenkaa koska ne näyttää sun pääl löysilt ja yksin kertasesti rumilta!!!

    VastaaPoista
  35. en tajuu kui sanot kaikkee et toivon mukaa tulis videoo keskiviikkona ja sit sitä ei koskaan tule ei muute mut vähä vaa ärsyttää ku koskaan ei mikään toteudu mut ei sil voi mitää jos sul on menoi...

    VastaaPoista
  36. Onko vanhempasi edelleen yhdessä?:)

    VastaaPoista
  37. Mis sun poikaystävä asuu?

    VastaaPoista
  38. oi ihanaa itekki olen suunnitellut poikakaverini kanssa että lähtisimme rodokselle ensi kesänä :) olen käynyt kahdesti aikasemmin falirakissa ja on kyllä niin kiva paikka että kyllä sinne mieluusti menisi vielä monta kertaa! mukavaa reissua teille :)

    VastaaPoista
  39. Ää mäkin haluun kreikkaan! :D

    VastaaPoista
  40. Moikka!:)
    Tämä kysymys on saatettu kysyä jo mooonta kertaa(?),mutta toivon hirmuisesti että vastaat:)
    Aina kun katson videoitasi,ne ovat niin tiedätkös valoisia ja "freshejä":)!
    Kuinka sinä saat sen aikaiseksi?onko se kamerassa jokin ohjel vai tietokoneella oleva?

    VastaaPoista
  41. http://kuvake.net/user/jjennaa%5E onko tämä aito vai feikki?

    VastaaPoista
  42. Hei onko ne sun pidennykset jotka joskus aikoinaan ostit hairextensiolta niin säilynyt hyvinä?:) Tai käytätkö niitä vielä? ja hoidatko jollain tapaa?:) ois tosi kiva jos vastaat

    VastaaPoista
  43. Haluisikkos välilehtiä ja otsikkoo&päivämäärää keskelle, meinaa voisin auttaa, koska tää on mun lemppari blogi :)

    VastaaPoista
  44. kuinka saat rahaa kaikkeen kivaan?ootko töissä?saatko vanhemmilta ym?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Blogi ja youtube on Elinan työ, josta se ilmeisesti saa muutaman sadan euron palkkaa :)

      Poista
  45. Ois tosi kiva jos tekisit joskus meikki tutoriaalii jostain julkkiksesta! esim. Kim Kardashianista tai Beyoncesta. :)

    VastaaPoista
  46. Tee kauneuden kuolemansynnit haaste! :)

    VastaaPoista
  47. tee sitte semmonen matkapostaus tai sellane video mis kerrot siitä matkasta ja paljon kuvia!:)

    VastaaPoista
  48. Et sit oo näköjään ehtiny postata, yli kymmeneen päivään..

    VastaaPoista
  49. Hei muistutus, että kannattaa varmaan päivitellä tota Usein kysytyt kysymykset -sivuu! :)

    VastaaPoista