26 elokuuta 2014

Kahvilla Sellossa!

Moi!

Pitkästä aikaa jaksan raahautua tietokoneelle. On ollu kiva viikko takana ja oikeestaan mun piti lähteä tänään takasin Ouluun mutta enpäs nyt lähekkään! Mulla alkaa ens viikon keskiviikkona joku en edes tiiä mikskä sitä voi sanoa... :D Työkkärin kautta joku toiminta kuitenkin että pääsis tekemään jotain muka järkevämpää kun hengailla täällä Helsingissä!

Mulla on aika paljon postattavaa viikon ajalta teille. Oon sentään jaksanu ahkerasti kuvailla mun tekemisiä! Kävin viime viikolla Riinan ja Katin kans Sellossa kahvilla ja sattumalta Oonaki käveli siitä ohi ja sain nähä sitäki jee! Käytiin kiertelee muutama vaatekauppa ja juteltiin niitänäitä.

Nähään toivottavasti pian seuraavan postauksen parissa! :)

IMG_0300 IMG_0320

shortsit h&m
kengät h&m
koru h&m
paita sheinside

IMG_0324
Burgundinpataa! Ihan sairaan hyvää :)IMG_0332 IMG_0340 IMG_0345
IMG_0347

housut dr. denim
takki bubbleroom
paita h&m
kengät h&m

IMG_2175 
Ärsyttävä oikenpuolimmainen tekoripsiIMG_2188 IMG_2198 IMG_2194 
IMG_2201 
Loppuilta syömistä ja Frendejä! Tätä on tehty joka ilta.

47 kommenttia:

  1. mistä toi sun laukku on? :) ja onko toi kati ja riina sukua ku jotenki on niin samannäkösiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mitä, mä oon aina luullu et ne on kaksosia :DD

      Poista
  2. Etkö oo missään koulussa vai etkö päässyt ?

    VastaaPoista
  3. Eikö oo jo vähän kylmä shortseissa? ;D

    VastaaPoista
  4. Millasta se työkkärin kautta toiminta sit on? Tai meetkö johonkin työharjotteluun mihin? Vai siis mitä teet? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon nyt jouluun asti vaan jossain 2 krt viikossa toiminnassa semmosessa viiden ihmisen ryhmässä, emmätiiä mitä siel oikee tehää. :D joulun jälkeen meen sit varmaa just johki työharjotteluun.

      Poista
  5. Mistä toi laukku on? Näyttää ihanalta!:)

    VastaaPoista
  6. Sul näyttää olevan helppo elämä ku saat olla vaa Helsingissä eikä tartte ees käyä koulussa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noo ei oo koulua jossa käydä ni vähä hankala :D

      Poista
    2. Idiootti anonyymi, eikös Elina ollut sairaslomalla.

      Poista
  7. kivoja asuja! Mitä noi viimesen kuvan perunasydeemit on? :D tai siis missä myydään ja minkä merkkisiä? oon koittanu katella mutta en oo löytäny.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. must noi oli tyyliin rainbow:n BBQ ristikkoperunoita :) ässästä tai alepasta me noi ostettiin!

      Poista
  8. Olet niin älyttömän kaunis! ♥ olen kateellinen...

    VastaaPoista
  9. Upeita kuvia! Ootko muuten ollu tyytyväinen iPhone 4s:ään? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! :) joo oon ollu, välillä vähän alkanu jotkut ohjelmat lagaamaan silleen ettei toi oo enää avannu niitä ja on pitäny ladata uusiks mutta muuten ei oo mitää ongelmia ollu.

      Poista
  10. saisko parempaa kuvaa kynsistä?:) mitä lakkaa nois on? Iha sika kivan näköset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niistä on blingit irtoillu niin en viitti laittaa ;D maybellinen mint jotain jotain jotain en muista mutta semmonen isompi pullo! vihaan kaikkia muita maybellinen lakkoja mut ne yksilöt on hyviä. :)

      Poista
  11. Aivan upeat hiukset sinulla! Oon itellekkin miettinyt tuon värisiä juuri. Millä olet värjäillyt? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla oli ennen kokonaan mustat ja sit oon vaan vaalentanu aina noita latvoja! eli perus jotain mustaa juureen ja vaalennusaine tai vaalee hiusväri latvoihin. Tällä kertaa värjäsin vähän ylempää ni tota ruskeeta on nyt vähän enemmän hiuksissa :)

      Poista
  12. Olet selvästi lihonnut, mikä on kyllä oikeestaan ihan hyvä juttu, mutta oisit voinu hankkii niitä lisäkiloja salilta eikä mäkkäristä/hesestä.. esim. sun jaloista näkee et semmosta löllöö :s yök!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ainaki ihan normaalipainonen mä oon vielä että ooppas hiljaa siellä :D

      Poista
  13. Onko tuolla Oonalla enään blogia?

    VastaaPoista
  14. Ootko siel sun poikaystävällä yötä sillo kun oot stadissa?:)

    VastaaPoista
  15. Mua ärsyttää ku porukka on sillei että elina olisi lihonut ? Naisellisia muotojahan nuo vaan ovat :Ddd

    VastaaPoista
  16. Kaunis elina:) onko sulla pidennykset tällä hetkellä? Jos on, niin mistä tilaat ne, ja kuinka paljon osioita? Mulla on suht ohut tukka niin oon aina aatellu etten uskalla laittaa pidennyksii sen takii, mut sullaki taitaa olla..koetko et ne on tehnyt hallaa omalle tukalle??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aww kiitos :3 mul on pidennyksiä mut en jaksa käyttää niitä enää! Tilasin ne ebaystä halvalla. Tilasin 2 pakettia mutta kyllä se ykski riitti päähän ja siinä oli kai 7 osioo? tai itseasias laitoin varmaa joku 9 osioo päähän yhteensä.

      Poista
  17. Ootko jollain nuorten työpajal siis?:D olin meinaa ite joskus

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on pajan järjestämä mut siel on vaa 5 ihmistä ja 2 krt viikossa yms ni emmä oikee tiiä! ja se pidetään nuorisotilalla et varmaa joku tyylii askartelukerho haha :D

      Poista
    2. Haha no mut hei kuullostaa ihan rennolta ainaki.. ;D

      Poista
  18. Paljonko painat nykyään? :) sul on hirmu hyvä kroppa ja vittuun noi jotka puhuu jostain löllöstä! Elinalla ei oo mitään ylimäärästä vaan just täydellinen hoikka kroppa i like it!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo hetkeen käyny vaa'alla mut varmaan joku 45 tai vähän yli. aww kiitos :)!

      Poista
    2. Hyvä että olet saanut nostettua painoa, koska aiemmin olit alipainoinen.

      Poista
  19. Poltatko röökii? :)

    VastaaPoista
  20. Ootko ollu tekemisis tai yhteydessä janiinaan (sekopää92) ?

    VastaaPoista
  21. Tunnekko Nataliee?:) Ku tykkäilette toistenne kuvista :)

    VastaaPoista
  22. Jos Elina on 157cm ja painaa noin 45-46 nii turhaa tulla höpöttään tänne jostai ylipainosta ku bmi on paljon lähempänä ali ku ylipainoo. Ja siis Elinahan näyttää tosi hyvältä tykkään eniten sun jaloista! Tollaset muodokkaat mut laihat. :)

    VastaaPoista
  23. Mua vituttaa kun tuntuu, että joka kommenttiboxissa nykyään vaan keskitytään sun painoon. Ei tuu yhtään hyvä olo kun näitä lukee. Minkä takia te seuraatte - siksi että ootte kiinnostunut Elinan elämästä/kauneus ja tyylivinkeistä vai hänen painosta O.o

    VastaaPoista
  24. sun kroppa näyttää jotenki erityisen hyvältä nyt! hoikka olet vieläkin kuten ennenkin, mutta paremman näköinen nyt :)

    VastaaPoista
  25. Se tunne kun maailma on nii kieroutunu että tollasii tikkulaihoi tyttöi kommentoidaa niinku niil ois jotai ylimäärästä... Sairas maailma.

    Ja en tarkota tällä ettet elina näyttäs hyvältä, näytät toki :) oot tosi laiha mut koska oot sitä luonnostaa etkä kituuttamalla ni siinäkää ei oo mitää väärää. Kaikki on kauneimpia siinä omassa luonnollisessa painossa :)

    Tää nykymaailma vaa kierouttaa nii monen suhtautumisen omaan kroppaansa...

    VastaaPoista