05 elokuuta 2014

Menneiltä viikoilta

Moii!

Tulin eilen kotiin Helsingistä koska mulla on tällä viikolla töihin liittyviä tapaamisia yms. Karkaan taas onneksi ens viikolla Helsinkiin koska Weekend Festival on jo ihan kohta! Toivottavasti en taas hukkaa kännykkää tai mitään muutakaan siellä... Postailen nopeesti nyt ja meen meikkailemaan koska meen näkemään Pinjaa pitkästä aikaa Ouluun. ♥ Onks teistä moni menossa Weekendiin? :)

IMG_0192 IMG_0195Parin viikon takaa kesäinen asu!

farkkutakki h&m
toppi bershka
hame sheinside
kengät rodokselta
aurinkolasit rodokselta

IMG_0228Kiinalaisessa tulee käytyä liiankin usein! Niiiiin hyvää. (ja ihanan oranssi kuva)IMG_0229 IMG_0232 
Oltiin perjantaina Katin ja Riinan kans Kiasmalla ja ruttopuistossa chillailemassa. :)IMG_0242 IMG_0244Leffailtaa poikakaverin kans! Oltiin kerranki terveellisellä linjalla. Käytiin myös viime viikolla leffassa kattomassa Naapurit mutta sillon ei kyllä oltu terveellisellä linjalla enää ;D

41 kommenttia:

  1. Toi bershkan valkone toppi minkä ostit rodokselta, nii mitä kokoo se on? :)

    VastaaPoista
  2. Mulle tuli kauhee jano, kun näki tuon pinkin limodadin!

    VastaaPoista
  3. kuinka monen päivän lippu sulla on weekendiin ? ite en pääse tulemaa ku meen aura festareil :/ onko toi hame nahkaa ? :)

    VastaaPoista
  4. Millon videoit ? :)

    VastaaPoista
  5. Oliko se naapurit leffa hyvä?:)
    Juotko paljonki...?:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä väliä vaikka joiski? Vaikuttaako se suhun jotenki?

      Poista
    2. oli aika hyvä joo! ja en oikeestaan juo :D

      Poista
  6. Oon tulossa Weekendii ekaa kertaa tänä vuonna! En malta odottaa! Vähän kyllä pelottaa miten selviin siellä, kun ihmisiäki tulee olemaan niin paljo... :-D

    VastaaPoista
  7. kui pitkä oot ?:)

    VastaaPoista
  8. ois kiva nähä weekendis kun itsekin oon sinne menossa :) oon seuraillu sun blogia melkeempä alusta asti ja ois mukava päästä moikkaa sua! :)

    VastaaPoista
  9. ei jaksais enää oottaa weekendiä!! ♥

    VastaaPoista
  10. mistä toi nahkatakki on ostettu, nimittäi tosi kiva !

    VastaaPoista
  11. Mistä toi rose limonade on ostettu?:)

    VastaaPoista
  12. Onks noi farkut Mollya? Et siinä on normaalia korkeempi vyötärö? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo on vissiin, ainaki on korkeempi vyötärö joo :)

      Poista
  13. ihana toi mustavalkonen takki, mistä se on??:)

    VastaaPoista
  14. Mistä toi valko-musta nahkatakki on? :)

    VastaaPoista
  15. Ihana asu taas! :) meetkö jonneki kouluun vai töihin syksyllä? :)

    VastaaPoista
  16. Jee! Lisää asu kuvia, sulla on mahtava tyyli ♥

    VastaaPoista
  17. Oot vissiin menossa työkkärin kautta töihin, niin kuinka kauan sulla kesti niitten asioitten käsittely siellä, eli kuinka nopeesti ne sai sulle harjoittelupaikan? Itteäni vaan kuumottaa että saanko mitään työtä sieltä vaikka mulle onki jo moni ihminen niin lupaillut. Toukokuussa kävin ekan kerran typin vastaanotolla, kesäkuukaudet on toki hidastanu etenemistä paljonkin mikä on ymmärrettävää. Ens viikolla ois typpiin taas aika.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo oon jossain vaiheessa! mä jätin hakemuksen joskus tässä kesällä ja oon käyny kerran siellä juttelemassa ja huomenna oon menossa taas. mulla ei oo vielä mitään paikkaa koska oon menossa eka kunnan johonki työpaja juttuun jokskuks aikaa, joten en oikeen osaa sanoa onks siellä miten hidasta toimintaa :( oon ollu myös oman kunnan etsivä nuorisotyön kans tekemisissä ni sen kautta oon saanu apuja yms näissä jutuissa.

      Poista
  18. Taiat juoda alkoholia nykyään aika usein. Siellä rodoksella kun olit niin joka päivä vedit jotai siideriä tms. Nytkin kädessä näkyy kaljaa. Weekendeillä varmaan kännissä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon muuten juonu kesän aikana ulkomailla ja sit viime viikonloppuna, just saying...

      Poista
  19. mistä noi farkut on?:-)

    VastaaPoista
  20. Hei! Oon kattonu jo kauan sun videoita ja päässy siihen käsitykseen että et enää opiskele kai matkailualaa.? Mihin aiot opiskelemaan seuraavaksi? :) Hyvää
    loppukesää! ♥

    VastaaPoista
  21. Hei, oon myös menossa weekendeille. Kolmatta vuotta. Toivottavasti nään edes vilauksen,ihan sama, vaikka sitte anniskelualueella. :D

    VastaaPoista
  22. Miten sä saat noit juomia ku oot vast 16

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. *17 ja ehkä elinan poikaystävä ostaa, jos/kun kerran on yli 18v

      Poista
  23. Karpalo lonkero namm :p

    VastaaPoista
  24. Jee mulla on samanlaiser farkut ja ihan sairaan hyvät:D

    VastaaPoista
  25. Namm karpalo lonkkuu!:3

    VastaaPoista