08 syyskuuta 2014

Meikkikokoelma!

Vihdoin. Oli jo korkee aika tehdä tää kauan pyydetty video! En tykkää sanoa tätä kokoelmaksi mutta kumminkin. Jos ruudun takana on joku vihanen ihminen koska mulla on tän verran meikkejä (mikä ei kyllä ole iso määrä jos vertaa vaikka ulkomaalaisten meikkikokoelma videoihin) niin kaikilla on omat harrastuksensa ja kiinnostuksen kohteensa ja meikit on mun. ♥

Ja anteeksi jos joku pettyy ettei mulla ollukkaan niin paljon meikkejä kun joku luuli! :D Ainiin myös siitä pahoittelut että videon ois pitäny tulla jo eilen mutta meillä ei toiminu illasta netti ja tänäänki jouduin sit lataamaan tota videota monta tuntia ton netin takia...

Huomasin muuten kun olin jo ladannu ton videon, että tossa lopussa taustamusiikki on aika kovalla joten sori siitä!


IMG_0384 IMG_0385 IMG_0388

41 kommenttia:

  1. jee ihanaa vihdoin!!! <33 hirvee meikki himo iski nyt ;D

    VastaaPoista
  2. Jes ihanaa, tätä oon oottanut :-)

    Arvaa pari kertaa laitanko palkkapäivänä meikkitilausta menemään... :D

    VastaaPoista
  3. iihana banneri, oot niiin kaunis :-)

    VastaaPoista
  4. Ihana ku jo pahottelet valmiiks ettei muitten tartte sitten valittaa! ♥ taino ainaha jotkut väkisin yrittää jotain keksiä..mutta ei niistä tartte välittää, oot vahva tyttö! Mua on jo pitkään "häirinnyt" tossa sun kädessä oleva pieni luomi koska mulla on just vasemmassa kädessä ihan samassa kohtaa tollanen samanlainen luomi ;D ja ootko tässä jonku aikaa sitten käyny Jämsänkoskella,kun ihan ku oisit ollu siellä s-marketis :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3 oon käyny viimeks keväällä ku oltiin mökillä siellä :) muuten en oo kyllä iha lähiaikoina!

      Poista
  5. Voi vitsit että sulla on paljon ihania meikkejä :)

    VastaaPoista
  6. vihdoin tää ! tosi kivoja meikkejä näkyy kyllä et meikit on sun juttu, koska sulla on kumminki aika laadukaita noi meikit, merkkien perusteella nii niihin on mennyt aika pal rahaaki, uskoisin... mut tee videoi joku päivä my day tai tee kuvina blogiin my day

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitos! :) voisin kyllä kuvina tehä pitkästä aikaa vaikka viikonloppuna.

      Poista
  7. Ootko ajatellut koskaan että meikkaaja&maskeeraaja voisi olla sun tulevaisuuden ammatti?

    Huh onpas paljon meikkejä! Miten ehdit käyttää kaikkia? Pistä vähän käytetyt myyntiin blogin puolelle, vois mennä hyvin kaupaks tai myy/anna kavereille tai perheenjäsenille?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kosmetologiksi oon ajatellu ja säästän tällä hetkellä rahaa jos pystys vuoden päästä aloittaa koulun yksityisellä :)! nii oon miettiny ja kaveritki ehdotti mutta emmä sit tiiä ku jotkut kuitenki kammoaa käytettyjä meikkejä ni ehkä mä kavereille aina annan tai myyn ne sit :)

      Poista
    2. Mä ainaki oisin ihan mielelläni ottamassa ton sun nyxin paletin;0

      Poista
  8. Hong Kongista saa noita läpinäkyviä pikkulipastoja missä sulla oli aurinkopuuteri ja toi päiväpuuteri :)

    VastaaPoista
  9. mulla on ollu vielä enemmän meikkejä yhess väliss, kunnes piti ottaa vähän kesäsiivousta, hehe :D
    Pakko sanoo et löysin sut Youtubesta pari päivää sitten ja tulin heti riippuvaiseks, tai no.. oot miellyttävä! oot kaunis ja sulla on kivoja videoita JA meikkaat tosi hienosti! :D hauskaa päivänjatkoa
    t// uusi seuraaja! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mäki aina yritän heittää pois niitä mitä en oikeesti käytä mut se on tosi vaikeeta! :D hihii kiitos paljon <3

      Poista
  10. ihana video! kivoja meikkejä ihanan paljon :P

    VastaaPoista
  11. missä opiskelet? ja mitä teit kun lopetit matkailualan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en missään ku oon työkkärin kautta toiminnassa. jäin saikulle aika nopee siitä ku lopetin matkailualan ja nyt oon palannu saikulta :)

      Poista
  12. Oi kiva video ja sulla on ihanan paljo meikkejä! :)

    VastaaPoista
  13. Oi että kun oli ihana postaus ja video! Sitten muutama kyssä... kuinka kauan oot niinkun keräillyt meikkejäs (tarkoi tan pääosin siveltimiä yms.) ja minkä ikäsenä alotit meikkauksen säännöllisesti?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti ja kiva ku tykkäsit! kutos luokalla alotin meikkaamaan säännöllisesti mutta joskus 8 luokalla aloin ostella kunnolla meikkejä eli sillon varmaan :)

      Poista
  14. Ei sulla ole paljon meikkejä, mulla on saman verran, mutta oot vaan osannut ostaa meikkejä mitkä on hyviä ja mitä käytät, mulla kaikki lojuu laatikon pohjalla/ roskiksessa kun ostelen hetken mielijohteesta kaikkia ihan kamalia meikkejä :D mutta siis ihaniaihania meikkejä, tahdon kans!! Onneksi ostin just ihanan luomiväripaletin, nyt vielä kattelen sun videoita lisää että osaan käyttää miitä mahdollisimman hyvin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hah joo mä melkeen aina netistä katon arvosteluja yms ennenku ostan varsinkaan kalliimpia meikkejä. youtubesta saa muutenki paljon vinkkii mistä muut on tykänny ni ei voi mennä niin pahasti vikaan :)!

      Poista
  15. ootko mistä hankkinu ton läpinäkyvän laatikkojutun meikeille :-) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noi mitkä on tos pöydällä ni ebaystä ja laatikossa olevat säilytysjutskat on ikeasta!

      Poista
  16. Heiii olis mahtavaa jos tekisit swatchit mielellään ainakin MACin huulipunista joskus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo oon aatellu varmaa noista macin meikeistä jotain omaa postausta/videota tehä :)

      Poista
  17. Mikä sun instagram on ? + kiva postaus :-)

    VastaaPoista
  18. mistä oot ostanu ton it's judy time paletin? :)

    VastaaPoista
  19. käytkö verven kuntoutukses? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En käy ku oon iissä semmosessa starttipajassa niinsanotusti :)

      Poista
  20. hei ku oot tilannu tuolta beautyjoint.com:sta nii voiko tilaus jäädä tulliin tai onko sulla koskaa jääny? suosittelisitko tilaamaan sieltä :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon vissii kahesti tilannu sieltä eikä oo jääny! Vai mistä ne ees tuli tulikohan ne jenkeistä? No jos ne tulee euroopasta ni ei voi jäädä tulliin sillon ainakaan! Mut ne voi jäädä se on aika tuurista kii :)

      Poista
  21. http://m.youtube.com/watch?v=bN3__Op3Hf0 tää on mun mielestä paras video minkä oot koskaan tehny :) jotenki niin aito toi harmitus tosta kokeesta tossa alussa :D

    VastaaPoista
  22. mistä oot ostanu noi makeup geek:in luomivärinapit?

    VastaaPoista
  23. nii oliko mistä ne makeup geekin luomivärit:)

    VastaaPoista
  24. Onko toi huulipuna kotelo/teline kans ebaysta? Haluaisin samanlaisen :))

    VastaaPoista
  25. Ihana toi pöytä ja peili-kokonaisuus, valoineen. Onko siis pöytä ja peili ikeasta, ja mistä toi valo on? :)

    VastaaPoista