30 lokakuuta 2014

MAC & Beautyjoint.com

Ostoksia! Mun piti näyttää nää vanhat meikkiostokset teille jo pari viikkoa sitten mutten ikinä saanut aikaseks. Ajattelin silti näyttää todella pitkästä aikaa ostoksia kuvina koska teen viikonloppuna mahollisesti huomisista ostoksista videota, jos sellasia vaan tulee. ;)

Beautyjointilta mun oli tarkotus tilata kivoja syksyisiä tummia huulipunia. En kyllä usein tommosia uskalla käyttää mutta eipä ne paljoa maksanut! Koko tilaus maksoi yhteensä noin 20€ postikuluineen joten ei todellakaan paha hinta. MACin meikkeihin oon ollu jo pitkään ihan addiktoitunu ja niitä tuleekin Helsingissä ollessa ostettua aika usein...

IMG_1031
Elfin sivellin, LA Girl merkkinen tumma peitevoide varjostusten tekemiseen ja sävy on Toast, Milanin huulipuna, NYCin todella kehuttu aurinkopuuteri ja huulipuna.IMG_1034
Elf Small stipple brush voidemaisten korostustuotteiden levitykseen.IMG_1045
NYC aurinkopuuteri sävyssä Sunny.
IMG_1086
Tummempi on NYCin huulipuna sävyssä Mahogany ja vaaleampi on Milanin sävyssä Sangria.IMG_1060
MACin huulipunat! Toi vaalea nude huulipuna on tosi pelottavan näkönen mun huulilla yksinään, mutta tykkään laittaa sitä etenkin ton huulipunan kanssa huulten keskiosaan.IMG_1066
Yksi uusi vaalea luomiväri palettiin!IMG_1080
Tummempi huulipuna on sävyltään Viva Glam II. Vaaleampi on Myth. Luomiväri on sävy Gleam.

18 kommenttia:

  1. Kuka sen sheinside:n lahjakortin voitti? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. huomenna arvon ja yritän muistaa ilmoittaa blogin puolelle voittajan :)

      Poista
  2. Millaisia kokemuksia sulla on beautyjointista? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hyviä vaan! :) mutta netistä ku tilaa ni kannattaa googlen kuvahausta ensin kaikki huulipunien yms sävyt kattoa, että näkee kunnolla todellisen sävyn. noi tosiaan tulee jenkeistä, joten paketti saattaa jäädä tulliin jos tuotteet on maksanu yli 20€. se on tuuria jääkö vai eikö, mulla jää tosi harvoin mitään tulliin, mutta siihen kannattaa varautua.

      Poista
  3. Ostit joskus jouluna sen macin aurinkopuuteri niin muistatko paljon se maksoi? Tai paljon macin arskapuuterit maksaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä on pari vuotta ku ostin sen mutta 20-30 euron välistä :)

      Poista
  4. missä opiskelet tällä hetkellä?:)

    VastaaPoista
  5. oon tässä just miettiny että mistä tilaisin meikkejä, niin tonne voisinki laittaa tilausta! (: onko noi nycin huulipunat hyviä? koitan tässä ettii hyvää uutta merkkiä, koska mulla ei oikee nää lumenen ynm. huulipunat oon kauheen hyviä.. D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan hyviä! Pigmenttiä on mutta toi pakkaus on vaan tosi tyhmä, ainoa miinus :) siellä myydään wet n wildin huulipunia ja niitä on kehuttu! Mä unohin viimeks tilata niitä mut kannattaa kokeilla.

      Poista
  6. Jälleen kysymys liittyen editointiin windows live movie makerilla. Miten saa lisättyä kuvia siihen videoon siten, että vaikka videolla näkyy se kuva (tai vaikka videoklippi) niin taustalla kuuluu kuitenkin sen päävideon ääni? Eli video jatkuu taustalla, huolimatta siitä että videossa näkyy vähän aikaa kuva

    Entä miten olet tehnyt ne videot joissa olet ilmeisesti kuvannut videon ensin ja lisännyt puheen videoon jälkikäteen, oletko äänittänyt puheen vai miten olet tehnyt sen :D?

    Kiitos paljon jo etukäteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sitä mä en osaa, oon miettiny ihan samaa että miten sen jonku toisen klipin saa siihen silleen että se puhe kuuluu siinä... mutta joo oon äänittäny puheen joihinki meikkivideoihin jälkeenpäin. oon äänittäny ihan omalla kameralla tai siis ottanu videota, ladannu sen moviemakeriin ja tallentanu sen vaan äänitiedostoks ja liittäny sen siihen videoon musiikkina. :) toivottavasti auttoi!

      Poista
  7. Ihania meikkejä! Missä Stockmanneilla myydäänkään Macin meikkejä? Oot tosi kaunis :)

    www.houseofrisingsunviivi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti paljon :)! niitä on vaan Turussa ja Helsingissä, valitettavasti. :(

      Poista
  8. "mun tota on tota tehny tota mieli tota sushia tota tässä tota viime tota päivinä tota"

    VastaaPoista
  9. Onko sulla instagram? Jos on niin mikä sun nimi on?

    VastaaPoista