28 lokakuuta 2014

Tylsä elämä

Moii!

Oon nyt takas kotona Oulussa ja syysloma meni tosi nopeesti. Mulla oli aika tylsä syysloma, koska en nähny kavereita ollenkaan ja poikakaveri oli kokoajan töissä pitkiä päiviä. :( Koko lomaan kuulu vaan syöminen ja CSI:n katselu mutta ainaki oli ihanaa seuraa!

Käytiin lauantai-iltana kuvailemassa pimeellä muutama kuva. Oli tosi kylmä tuuli koska meri oli ihan lähellä ja siks ei jaksettukaan jäädä kovin pitkäks aikaa kuvailemaan. Sunnuntaina lähin junalla kotiin ja on se niin ärsttävää istua junassa. Seuraavan kerran pitää varata kyllä lennot ku meen taas sinne päin.

Meen perjantaina käymään aamulla äitin kanssa uudessa Ideaparkissa, joka tulee Ouluun. Jos tarttuu ostoksia mukaan ni voisin kyllä näyttää ne vaikka videolla viikonloppuna. :) Sinne tulee myös joku sushibaari joten on pakko käydä ostamassa, tekee ihan sikana mieli sushia!

IMG_0973
näyttää että räkä vuotais nenästä..... :D just
IMG_0975 IMG_0976
housut ginatricot
kengät dinsko
kaulahuivi ginatricot
pipo ?
takki sheinside
paita sheinside
IMG_0991 Eiliset iltapalat! Ja CSI Miami tietty. Mun elämä kesään asti on vaan tätä...

24 kommenttia:

  1. Kulmakarva tutoriaalii :-) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sitä on toivottu muutaman kerran ni on tulossa, toivottavasti lähiaikoina :)

      Poista
  2. Mut kai sä tuut nyt heti takas kuitenkin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enn ku ei oo rahat tullu :( muutaman viikon pääst aattelin

      Poista
  3. mitä toi pasta on, näyttää älyttömän hyvältä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Puttanesca. Netistä löytyy reseptejä! Ite laitan aina lisäks pekonia koska muuten tohon ei mitään lihaa tuukkaan :)

      Poista
  4. Vaikuttaapa hyvältä ja lukemisen arvoselta blogilta! Oot älyttömän kaunis tyttö <3


    http://inka-allornothing.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Oot tosi kaunis :) ja teet hyvii videoita! Mitä mieltä oot beautyjoint nettikaupasta? Kuinka suurella määrällä voi ostaa ilman tulleja? Kiva jos vastaat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) periaatteessa se on 20e mutta ei ne aina jää tulliin. Mulla ei oo jääny ku oon kahesti tai kolmesti tilannu sieltä, se on vähän riskiä.

      Poista
  6. Hei ootko missään koulussa nyt vai katteletko vaan tota csi:tä kaiket päivät ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon työkkärin kautta työtoiminnas mut tää on vaan kahesti viikossa ni ei oo nii kauheesti tekemistä

      Poista
  7. Tää nyt ei tavallaan liity aiheeseen mitenkään, mutta ihan pakko kysyä sun mielipidettä! Mikä naked luomiväripaleteista on sun lemppari? Tykkään itekkin tehdä smokey eyes tyylistä meikkiä silmiin, joten osaatko sanoo mikä niistä olis siihen paras? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta se ykkönen on paras, tosi hyvät neutraalit sävyt :) kolmosta mulla ei oo tullu ostettua.

      Poista
  8. Entä Naked Basics paletti? Onko sävyt ns. liian neutraaleja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on mun mielestä eikä oo mulla enää melkeen ikinä käytössä. Siinä on vaan se vaalein shimmersävy ja loput ihan perus mattaruskeita ja musta/tumman harmaa. :)

      Poista
  9. Elina! Paljon maksaa Suomessa Macin luomiväripaletti minkä voi laittaa omaan paletti hommelia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis no riippuu minkä kokonen. ne tyhjät paletit esim. semmonen mihin mahtuu sen osan kans mikä onkaan 15 luomiväriä makso muistaakseni alle 30€. paletti johon saa 4 luomiväriä ja siihen valittuna luomivärit kaikki kerrallaan maksaa noin 65€. tosi kalliita! mä teen nyt niin että ostan pikkuhiljaa luomivärejä tohon isoon palettiin ni ei tartte maksaa kerrallaan isoa summaa. :) ja yks luomiväri pelkällä pannulla ja magneetilla on vähän halvempi ku semmonen missä tulee se pakkaus mukana ni se makso n. 15€

      Poista
  10. Sun täytyis oiskeesti hankkia jotain harrastuksia tai ettiä jostain uusia kavereita, eihän kukaan ihminen voi jaksaa tollasta joka päivä ;0 En siis nyt tarkota mitenkään pahalla vaan kannattais oikeesti alottaa jotain uutta ja jännittävää, jotta elämä ois nyt mielekästä eikä tatteis vaan oottaa koko ajan kesää ja muita lomia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tiiän... mut mua ei vaa kiinnosta alottaa mitään harrastusta tms ja oikeestaan tykkään ettei mulla oo esim joka päivä jotain koulua koska musta tuntuu etten jaksa, ainakaa tällä hetkellä enkä kyllä oo melkeen vuoteen jaksanukkaan. mutta käyn kuntouttavassa työtoiminnassa sen takia ja on mulla viikolla aina pieniä menoja. :) musta tuntuu että jaksan sit paremmin ku saan asua siellä missä haluun ja saan olla lähellä tärkeitä ihmisiä! mutta kiitos kun ajattelit :)

      Poista
  11. En ole ihan perillä kaikesta joten päätimpä nyt sitten kysyä :D Eli siis oletko muuttamassa Helsinkiin ja jos olet niin milloin. Ja näin olen ymmärtänyt että lopetit sen matkailualankoulun. Aloitatko uudestaan opiskelemaan vai mitä aijot tehdä ? :) Hyvää marraskuuta sulle !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hah joo eli oon muuttamassa ens kesänä helsinkiin. oli tarkotus muuttaa jo aikasemmin tosiaan mutta sit mulle sanottiinki et saan muuttaa vasta sillonku oon täyttäny 18. säästän nyt tällä hetkellä rahaa, että pystyisin alottamaan ens syksynä helsingissä kosmetologin opinnot yksityisellä. semmosia suunnitelmia siis :) kiitos samoin sulle!

      Poista
  12. Moi! Oon jo pitkään ollu sun seuraaja ja oon huomannu että oot kehittynyt tässä videoitten ja postauksien tekemisessä tosi paljo! Musta ois kiva jos pystysit tekemään Myday:n. (Koska ne on sulla niin kivoja ja jotenkin virkistäviä ;D) On myöskin kiva että sulla on haaveita joita aijot toteuttaa. Miten muuten hoidat sun hiuksia? Esim. Millä shampoolla peset ne? Mitä hoitoainetta käytät? Käytätkö suoristinta?
    No kuitenkin onnea sulle sun oman elämäsi matkaa ♥ (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, se on hyvä kuulla :)! mä en haluu tehä my day videota täällä kotona koska en tee yhtää mitään... mut sit ainaki ku muutan täältä ni tulee varmasti :D mä käytän ihan vaihtelevasti shampoita ja hoitoaineita, aina jotain marketista saatavia. en enää hirveesti suorista hiuksia, tosi harvoin koska en jaksa laittautua kotona melkeen koskaan. mul on vaan sellanen hiuslaatu et se on silee.

      Poista