27 marraskuuta 2014

Aina vaan tätä samaa.

Oon tullu jo tiistaina kotiin Helsingistä mutten millään oo jaksanu tulla kirjottamaan ainaisia samoja kuulumisia tänne blogiin... Mun elämä on ollu ihan sairaan pitkään jo tätä samaa rutiinia ja ramppaamista Oulun ja Helsingin välillä. Kumpa se loppuis jo mutta kesään tuntuu olevan vielä niin pitkä aika! Syksy on menny mun kohalla todella hiiiitaaasti.

Mä ymmärrän jos monet ei enää jaksa seurata mun blogi, enää. koska eihän täällä oikeen mitään ihmeellistä näy koska semmosta ei oo mun elämässäkään. Stressaan kokoajan tästä blogista koska mä niin paljon haluaisin kirjottaa monipuolisesti ja erilaisista aiheista mutta se ei vaan oo mahdollista tällä hetkellä eikä oo ollu pitkään aikaan. :(

Yritän silti aatella että postaan sitä mukaan kun on edes jotain kerrottavaa ja pystyn taas kertomaan monista erilaisista aiheista ja asioista vihdoin kesän tullessa. Mulla on siis muutto vihdoin kesällä jossakin vaiheessa ja mun elämä saa vihdoin muutoksen jota tässä on jo puolitoista vuotta odotellu!
Tämmösiä "kuulumisia" mulla on tällä hetkellä. Tässä on kuvia Helsingin reissusta mm. viime viikolta. :)

Uu ja huomenna on muuten Black Friday ja alennuksia ainakin nelly.com: issa! Hyvä päivä tilata joululahjoja siis ja säästää vähän rahaa. Mäki tilasin muutama päivä sit poikakaverille joululahjan, mutta myöhemmin siitä ja joulujutuista lisää. :)

IMG_1300
Viime lauantaina olin Katin ja Riinan kans. Polteltiin vesipiippua ja jutusteltiin ja mentiin aamuyöstä nukkumaan vasta! Lisää tällasia hetkiä, kiitooos :DIMG_1319 Vikana ilta halusin tehä poikakaverille hyvät sapuskat ♥ se raukka kokkaa itelleen aina niitä samoja ruokia...IMG_1324 Tiistaina lentokentältä ennen kotiin lähtöä!IMG_3377

90 kommenttia:

  1. Älä valita koko aikaa. Tiiän ihmisiä joilla menee paljon huonommin ku sulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mistä sä tiiät miten mulla menee? :D

      Poista
    2. Samaa mieltä anon kanssa!

      Poista
    3. Näyttää menevän siihen nähden hyvin että saat ainakin koko ajan rahaa millä shoppailet ja pääset lentämään aina takaisin helsinkiin. Harmittaa ettet enää voi postailla niin paljoa kuin ennen koska oot oikeesti tosi lahjakas tekeen videoita ja meikkaamaan. Toivottavasti sulla alkaa meneen nyt elämässä paremmin ja voimia sinne❤

      Poista
    4. ja vaikka jollakin oliski erilaiset ja "suuremmat" ongelmat, se ei tarkoita, että joku toinen ei saisi tuntea pahaa oloa omista "pienemmistä" ongelmistaan.

      Poista
    5. Toi on maailman tyhmin "lohdutus" :D Se on jokaisen ihmisen henklökohtainen kokemus miten menee eikä sitä voi ulkopuolinen tietää. Se tunne kun lähtee aivoista eikä ulkoisista asioista. Jaksamisia Elina :)

      Poista
    6. nii meinasin kans sanoo että pitääkö kilpailla siitä kellä on pahmimmat ongelmat ni se saa valittaa. :D varsinkaan ku mä en kerro mun ongelmista täällä blogissa niin hyvä sanoa että tietää jonku millä on pahempiaki ongelmia...

      Poista
  2. Muutatko sun poikakaverin kans yhteen?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en muuta. yksin oon muuttamassa ensin :)

      Poista
  3. Aaaaw joku on ihan lutuinen tossa vikassa. :)

    VastaaPoista
  4. miks et tee elämälles jotaki jos se on kokoajan tollasta samaaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koska en voi :D jos oisin jo täysikänen ni tekisinki, esim muuttaisin ja menisin johonki töihin. sossut ja vanhemmat kieltää koska mulla on mielenterveys juttusia ja pelko siitä etten pysty huolehtimaan itestäni.

      Poista
    2. Laiskuus puhuu. "Juttusia" opiskele kerranki loppuun

      Poista
    3. laiskuus ei oo mielenterveysongelma. mulla on kaksi diagnoosia ja laiskuus ei tietääkseni oo mikään diagnoosi. :)))))

      Poista
    4. laiskuus puhuu....älä elina välitä näistä hulluista jotka kirjottelee tällasia ja silti aina saapuu sun blogiin uudelleen. joillakin on vielä oma diagnoosi tekemättä ja sisäistämättäo.O

      Poista
  5. Älä stressaa blogista ainakin mä tykkään näistäkin postauksista !(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mm kumpa voiski olla stressaamatta! oon semmonen ihminen että stressaan kaikkea liikaa :( mutta kiitos <3

      Poista
  6. Tuski sun elämä niin huonosti menee että pakko vain valittaa. Totuus on se että elämässä ei aina tapahdu jotain ja välillä se rullaa paikoillaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Turpa kiinni ihanku ite et valittais ikinä mistään

      Poista
  7. En tajua miksi et muuta nyt jo Helsinkiin vaikka poikakaverisi luo? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koska en saa, oon alaikänen joten sossut eikä vanhemmat anna mulle lupaa siihen.

      Poista
    2. "en tajuu" no kävikö edes mielessä tämä alaikäisyys anolla :D

      Poista
  8. Kyllä se kesä vielä tulee ja toivon todella, että jaksat viel sinnikkääst oottaa ja koittaa löytää positiivisii asioit ihan perus arjesta, näin odottaminen ei oo niin kamalaa :) Oon nimittäin oikeest tosi pitkään lukenu blogias ja kaipaan niitä ilosia ja monipuolisia postauksia ja niitä moni videoita :/ Mutta aivan ihania kuvia c: Mistä tuo paita on mikä siul on tuos vikas kuvas :) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mm toivottavasti aika menis nopeesti joulun jälkeen :) kiitos ja se on bikbokista!

      Poista
  9. Mikset sä vaan pysy siellä oulussa ja muuta sitte kesällä hesaa? miks pitää kokoajan rampata edestakasi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koska mulla on poikaystävä helsingissä eikä täällä mulla oo oikeen mitään tekemistä

      Poista
    2. kehitä tekemistä! ja ekaks suosittelen muuttamaan tota sun asennetta.

      Poista
    3. mua ei kiinnosta tehä tääl mitää ni ei voi mitää. eikä mua kiinnosta myöskään muuttaa mun asennetta, en tykkää asua täällä koska mulla ei oo täällä mitään eikä melkeen ketään. enkä ees haluu tutustua uusiin ihmisiin koska se tuntuu mulle ihan sairaan vaikeelta ja vaikea muutenki saada uusia kavereita ku ei oo missään koulussa tällä hetkellä eikä oo mitään harrastustakaan tän blogin lisäks. enkä sellasta haluukkaan ennen ens kesää!

      Poista
    4. ano 23.00, ai että elina ei saisi nähdä poikaystäväänsä :DDDD voi jokainen miettiä omalle kohdalleen mitä tapahtuisi jos 16-17.vuotiaana vanhemmat veis pk-seudulta ouluun.

      Poista
    5. Ei ne sun mielenterveys ongelmat ainakaa parane jos on tuollainen asenne elämään. "eikä mua kiinnosta muuttaa mun asennetta"..varmaa ehkä hieman kannattaisi että voisit ehtii vielä tutustuu uusiin ihmisiin oulussa. Tai ehkä joku jopa uskaltais tulla tekee tuttavuutta suhun. Jos sulla jo jokunen kaveri kuitenki siellä on niin mikset menis niitten kans johonki viettää aikaa ja saada vaikka sitä kautta uusia tuttavuuksia? Ja voin kyllä kertoo et itekki jouduin ysin jälkeen pakosta muutta ihan uuteen paikkaa ja viel pienempään kylään mis olin asunu ja voin kertoo että mulla oli just samanlainen asenne kun sulla. Masennuin ja mitähän muuta kaikkee ongelmia tuli. Mutta mun ei auttanu muuta kuin sopeutua ja siihen tilanteeseen ja alkaa miettii asioita toiselta kantilta. Pieni asenteen muutos toi mulle ihan uudet ystävät (jotka olin eka häätänyt pois asenteella mähän en täältä uusia kavereita tartte kun mullahan on jo) ja uusia asioita elämään. Ajattele vaikka sitä et toi sun ouluun jääminen ei oo kuitenkaa lopullista ja tuut pääsemään sieltä lopullisesti vielä pois heti kun aika koittaa. Positiivisuutta vähän niin kyllä se siittä :) Peace!

      Poista
    6. Mä oon kyllä koittanu saada itteni tutustuu ihmisiin täällä yms mut mua ei vaan kiinnosta koska mulla on ne vanhat hyvät ystävät ja poikaystävä joittenkaa haluun olla... Emmä tartte uusia kavereita koska tykkään muutenki olla tosi paljon yksin ja oon aina tykännykki. Mulla on maailman huonoin asenne tässä asiassa mutta mietin just sitä mitä sanoit, etten asu tääl enää kovin kauaa ja kestän tän kyllä niinku oon jo kestäny yli vuoden. :)

      Poista
    7. mul on jotenki ristiriitanen tunne siitä, että jos sulla on kerta kaks diagnoosia, niin miksei sun "hoidossa" olen paneuduttu juuri niiden voimavarojen löytämiseen. nytkin näyttää siltä, ettet innostu juurikaan mistään ja oot normaalia alakuloisempi, jonka kyllä itsekin oot hienoa kyllä huomannut... ja juuri kotona sulla on niitä negatiivisia fiiliksiä, ja ilmeisesti vietät siellä kuitenkin suurimman osan ajasta? mun mielestä se, että näet sulle todella tärkeitä ihmisiä tyyliin pari kertaa kuussa ei ehkä oo ihan toimiva juttu. mitä niillä diagnooseilla, kun näyttää siltä et oot edelleenkin surkeena, eli jotain sun hyvinvoinnin eteen tulisi vielä tehdä... toivottavasti saat kuitenkin tarpeeksi tukea perheeltäs! mietin vain, että kannattaa varmaan hoitaa nää asiat kuntoon ennen kuin muutat mihinkään? :) vaikka onhan tuohon vielä aikaa, mutta kuntoutuminen saattaa kestää, vaikka en sen kummemmin tiedä, mikä sulla on. tarkoitus ei ollut kettuilla, täältä löytyy lukijoitakin jotka on aidosti kiinnostunut sun asioista :)

      Poista
    8. mä oon sen takii just kaks kertaa viikossa kuntouttavassa työtoiminnassa. se tosiaa on vaa kahesti viikossa niin sen takii mul on tosi paljon aikaa täällä kotona ja tylsää. lisäillään ens vuoden puolella jossaki vaiheessa noita päiviä vähän lisää just sen takii että tottuis siihen 5 krt viikossa rytmiin että pystyis mennä opiskelemaan syksyllä. :) mä käyn viikoilla kans juttelemassa vähän kenenki kanssa mutta vähän liian epäsäännöllisesti ja just tänää juteltii siitä että pitäs järjestää silleen että olis enemmän noita jutusteluja yms! toivottavasti se asia tulis kuntoon ni pääsis ns parempikuntoiseksi ja jaksais mennä vihdoin opiskelemaan. mutta kiitos <3

      Poista
  10. Onks sulla pidennykset tossa vikassa kuvassa? ja ootko aatellu värjätä hiukset takas mustaks ne oli niin ihanat!<3?

    VastaaPoista
  11. Ymmärrän kyllä että (ainakin suurin osa) sun kavereista ja sun poikaystävä asuu helsingissä, mutta ainaki mua ärsyttää tuo sun asenne oulussa olemista kohtaan :-D vaikka sä ajattelet että "sulla ei oo elämää" siellä nii ei sun silti tarvi tolla tavalla sitä ilmaista :-) se antaa susta vaan sellasen kuvan että oot sellanen ihminen joka haluaa asua helsingissä koska se on pk-seutua ja missään muualla ei voi edes _yrittää_ saada oloaan kotoisaksi ja tutustua uusiin ihmisiin yms.. Mutta toivon kuitenki että sulla menee kaikki hyvin ja pääset sillon kesällä asumaan helsinkiin jos se tekee sut onnelliseks :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no asia ei oo näin. me just juteltii kavereittenkaa et jos ne ja mun poikaystävä muuttas ouluu ni jäisinkö sinne, niin tietenki jäisin. kukapa ei haluais olla lähellä parasta kaveriaan ja poikaystävää? oon kyllä yrittäny saada tännekkin elämän ja saanut kaverin kun tänne muutin mutta ei se tee musta onnellista jos joudun olla kaukosuhteessakin.

      Poista
    2. mitä muuten tekisitjos asuisit helsingissä, ei työpaikkaa, eroaisitte ja et näkis kavereita niin usein :Oo

      Poista
  12. Tee joku erikoispostaus? :) Esim. näytä kuvia sun lapsuudesta jne.

    VastaaPoista
  13. Joo no täytyy myöntää et onpa isot murheet ihmisellä.. onnea töitten etsimiseen (joka on p*rkeleen vaikeaa nykyään) ja tuilla ei mitää pissis kuteita ostella. Että nautis nyt vaan kun vielä isi maksaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tä? :D mun vanhemmat maksaa mulle ruuat

      Poista
  14. Ei sun pidä stressata blogin takia! Postaa sitten kun siltä tuntuu :)

    VastaaPoista
  15. Ei se postausten tekemisen mahdollisuus paikkakunnasta riipu. Bloggaajia asuu pitkin Suomea ihan Inarissakin asti, ja kyllä sitä sieltäkin löytyy postattavaa. Itsekin oon tosi pieneltä paikkakunnalta ja ihan hyvin blogin pitäminen sujuu, mielikuvitusta vaan peliin niin kyllä se siitä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. riippuu se varmaan jos ihminen ei tee mitään tällä paikkakunnalla ku käy kuntouttavassa työtoiminnassa 2 krt viikossa ja loput päivät istuu tietokoneella ja kattoo sarjoja :D ainoa postattava mitä täältä saa aikaseks on videopostaukset mitä oonki tehny noin kerran kuussa ja sit sellanen että mitä mä oon syöny ja mitä sarjaa mä oon kattonu, jee!

      Poista
  16. Mut lisää kauneusvideoita ees? :) OOT NÄTTI

    VastaaPoista
  17. Mitäs sitte kun muutat sinne Helsinkiin. Aijotko käydä Oulussa yhtään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nojoo joskus ku porukat tietty asuu täällä ja kaks kaveria :)

      Poista
  18. Rakastan sun blogia! Oot ihana ja kaunis :) Mut älä turhaan stressaa. Meillä kaikilla on välil vaikeempaa. Vastoinkäymisistä ja ongelmista selviää ajan kanssa.
    Ite oon ollu masentunut ja sillon mulla oli ihan samankaltaisia ajatuksia. Tuijotin TV:tä ja olin vaan koneella. Mikään ei tuntunu miltään.
    Sitten yks päivä tajusin, että mun elämä on tässä ja nyt. Huomisesta ei koskaan tiiä. Lopetin ohjelmien katsomisen ja koneella norkoilun, koska ne eivät kehittäneet ajattelua ja aivoja ollenkaan. Niiden valmis sisältö turruttaa ihmisen luovuuden ja mielikuvituksen. Halusin alkaa itse elämään enkä katsoa ruudun takaa kun muut elävät. Rupesin tekemään asioita, jotka saivat onnelliseksi. Lenkkeilin, tanssin, luin kirjoja ja opiskelin.
    Maapallo on yksi upea planeetta äärettömässä universumissa. Meillä on etuoikeus elää tällä ihmeellisellä planeetalla. Joka päivä voi oppia jotain uutta ja elämästä voi nauttia! Maapallolla on niin paljon nähtävää ja annettavaa. Kukaan meistä ei ole ikuisesti täällä, mutta ei täältä kannata lähteäkkään ennen aikojaan. Rakkautta ja voimaa sulle arkeen ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon :) ehkä mäki vielä opin ajattelemaan noin! toivottavasti ens kesänä ku alkaa ihan toisenlainen uus elämä.

      Poista
  19. se raukka kokkaa itelleen aina niitä samoja ruokia... > tervetuloa aikuisten elämään vaan ::DD ;P ei mutta, en mä ainakaan varmaan lopeta blogin lukemista, kunhan siis jätät vähemmälle ton "voivoi kun elämä vaan samaa älkää lopettako" kirjottelun ;DD ei sentään , musta on siis tosi kiva jos teet esim kauneuspostauksia, ja just niiltä päiviltä vaikka ku näät kavereita. eihän sun joka pv tarvitse. voit tehdä myös postauksia "favourite music at the time" eli musalinkkejä ja pari selfietä siihen :DD just toi poikaystävän lahjakin kuulostaa kiinnostavalta postaukselta!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti, toi postausehdotus oli kyllä hyvä :)

      Poista
  20. En ymmärrä mitä nää ihmiset täällä valittaa! Mä ymmärrän sua täysin, helppohan muiden on huudella kun ei oo ite sun tilanteessas, eikä tiedä sun elämästä oikeesti mitään! Tsemppiä tosi paljon, kyllä se kesä sieltä nopeesti tulee:)

    VastaaPoista
  21. moikka!
    mistä olet naked palettisi ostanut ja satutko omistamaan naked basics palettia(urban decay)?jos omisat niin mistä olet ostanut ja tuliko tulleja?entä muut naked palettisi?

    oletko ikinä tilannut nettikaupasta nimeltään: FEEL UNIQUE?JOS OLET tuliko tulleja ja mitä muita postikuluja?paljonko postimaksut olivat?

    anteeksi että oletan sinun tehneen tämän kaiken mutta yritän välttyä jatko kysymyksiltä:D

    Olen kiinnostunut kosmetiikasta ja haluaisin myös ostaa ekan macin huulipunan.Asun kuitenkin kaukana näitstä suurkaupunkien macin pisteistä joten olettaisin että myös netistä saa tilattua.Voitko suositella jotain turvallista nettikauppaa josta saa macin huulipunia ilman tulleja , ainakin jos vain yhden ostaisi?:)
    kiitos tuhannesti jos vastaat,haluaisin pukinkonttiin vain tuollaisen saada,joten alkaa kiire tulemaan kun itse olen niin tietämätön;)

    VastaaPoista
  22. Noi anonyymit ketä sun ongelmia "väheksyy" eivät selvästikään omaa omia/ vastaavanlaisia ongelmia, koska eivät osaa samaistua sinun tunteisiisi yhtään!
    Tämä oli viimeinen kerta tälle vuodelle kun pääsen sinun blogiasi lukemaa.. Lähden nimittäin huomenna kuukaudeksi Ranskaan lomailemaan :)
    Joten halusin sinulle nyt jo näin etukäteen toivottaa; HYVÄÄ JOULUA ELINA! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja ärsyttää ku pitää valittaa vaikkei tiedä kaikkea musta ja mun elämästä... mut oi ihanaa, hyvää matkaa ja hyvää joulua myös sulle <3

      Poista
  23. hei voisikko tehdä jotain ruoka postauksii? tai sillee niiku noh kokkailuvideoita/tekstillä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kokkailuvideota on ainaki ihan mahoton tehä kotona ku meil on aina kaikki kotona ja pienet lapset kiljuu :D mutta tolla teksin ja kuvien kera voisin kyllä!

      Poista
    2. Voithan tehä videon ilman ääniä ja puhua jäkikäteen päälle. Tai sitten tekstillä muutamalla lauseella laitat videoon mitä teet, esim: "sitten pilkkoin kasvikset, ja keitin ne ja lisäsin joukkoon kerman", ja loput sitten videon lisäksi tekstillä. :)

      Poista
    3. Toi ois hyvä just tolleen ilman ääntä! Ite ainaki haluaisin nähdä :-)

      Poista
  24. Paljon jaksamista sulle! Ite oon muuttanu Helsinkiin yksin Joensuusta, eikä se aina ihan helppoa ole myöskään. Turhaan huolit blogista, tee vaan oman jaksamisesi mukaan! Oon seurannu sun blogia melkein alusta asti ja edelleen tykkään joka postauksesta ja videoista myös :-) Kaikki kääntyy vielä hyvin. Sä ite tiedät, mikä on sulle parasta. Oot ihana<3

    VastaaPoista
  25. Oot todella lahjakas. <3 :3. Ihailen sun videoiden editointi osaamistasi. Tykkään paljon sun videoistasi. =) On ollut ikävä sinua. =)
    En lopeta koskaan videoidesi katsomista tai blogisi lukemista. Sinuun ei voi mitenkään kyllästyä.
    Olet mahtava ihminen. Saat mulle ainakin todella hyvän fiiliksen sun kirjoituksilla jne. =) Halaisin sua jos olisit tossa vieressä. =) Oikein mukavaa joulun odotusta. <3 =) Koita jaksella. =)
    http://enkeli9.blogspot.fi/2014/11/ensimmainen-joulukalenterin-luukku.html Tuossa on mun uusin blogi. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aw kiitos ja hyvää joulun odotusta sullekkin :)

      Poista
  26. Jos sulla on siellä Oulussa niin vaikeeta nii mikset et vaan pidä taukoo tästä blogista siihen asti että pääset muuttamaan sinne pk-seudulle? Mun mielestä on helvetin väärin että sulle maksetaan tästä, etkä kyllä tällä postaustahdilla oo ansainnu senttiäkään niistä rahoista. Pidät sun lukijoitakin ihan itsestäänselvyytenä ja kuvittelet että ne jaksaa roikkua täällä odottelemassa että postaat kerran kuussa enkä usko että kukaan jaksaa loputtomiin lukee näitä samoja valituksia... Jos tätä blogia on pakko pitää niin panostaisit ees siihen. Ja luulis että sulla just ois aikaa toteuttaa kaikkia postauksia jos päivät pitkät istut himassa muutenkin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tää on mun ainoa harrastus ni miks mun pitäs tääki lopettaa? mähän sitäpaitsi just sanoin, että ymmärrän niitä jotka ei enää jaksa seurailla mun blogia koska postaan usein samoista jutuista kuten tämän postauksen otsikkokin kertoo. millä perusteella mä en panosta mun blogiin sun mielestä? onko nää kuvat aina ihan paskalaatusia ja jollain perunalla otettuja ja enkö oo tehny videoitakaan parhaani mukaan...? varsinki ku käyttää usein editoimiseen ihan sairaasti aikaa :D vielä ku mainitsit tosta rahasta, et vaikuta muutakuin kateelliselta.

      Poista
    2. Joku katkera täällä taas huutelee.

      Ne rahat ei tule postauksista muuten, ne tulee mainosklikkauksista...

      Poista
    3. hahaahahahahahahaha :;D ASUT OULUSSA; LOPETA BLOGI!.. ei v?? tuskinpa on mitään hemmetin itssestäänselvyyttä lukijoista kun eka lause on " ymmärrän kun mon iei jaksa varmaan enää lukea "..... huomaa että -97 bloginkirjoittajalla on hiukan nuorempia lukijoita, ano 21.25 ikä 15v max..... kANNATTAA perustaa oma blogi 15-vuotiaille ano, saat hyvin rahaa :)

      Poista
    4. kauneusjutut kiinnostaa meitä sikana eli tee vaan vaikka joka päivä jotakin kivaa pientä juttua niistä !! :D tuotteet mitähaluaisit joskus ostaa, tuotteet mitkä ostat aina uusiks eli vakkarituotteet, netistä kuvia sun kauneusihanteista/julkkiksista/weheartit, joku postaus vaikka huulikiilloista.... ideoita on vaikka kuinka! T.sama ano joka ehdotti facourite music at the time -postausta :D

      Poista
    5. oot ihana ja kaunis ihminen Elina, hyvä just tuollaisena kun oot, sun ei tarvitse ikinä muuttua <3

      Poista
  27. voisitko tehdä lin oman joulukalenterin? vaikka ihan perus kuulumis/ asu/ meikki yms postauksia mitä nyt vain mieleen tulee? kiitos jos teet

    VastaaPoista
  28. tsemppii sulle !!<3 mut suosittelen et koitat tehä elämästäs siellä oulussaki iha kivaa et tee sitä mistä tykkäät vaik lue kirjoi kato leffoi urheile meikkaile ja käy jossai tapahtumissa ja koita tutustuu uusiin ihmisiin mut silti voit aina vaik skypettää "vanhoille" kavereilles ja poikaystävälles:3 iloa elämään ja muista et huominen tarjoo ain uuden mahdollisuuden !<3

    VastaaPoista
  29. Voitko tehä videoo Otsosta ja siitä pikkusiskostas enn muista nyt mikä sen nimi olikaan :)

    VastaaPoista
  30. ihana banneri! oot tosi nätti siinä :)

    VastaaPoista
  31. Huhu, löysin tän blogin jostai ja selasin tätä ja vaikuttaa tosi kivalta blogilta alan todellaki seuraamaan tätä ja oot nätti! Mut nää kommentit on jotai aika.. Mun mielestä aika hirveetä luettavaa tai sis miten voi olla nui tommosia jotku.tsemppiä, koita pärjää:)

    VastaaPoista
  32. oot ihan sikä säälittävä bloggaaja/vloggaaja. kirjotat blogissas ja voivottelet postaustesta toiseen niinku se helpottais tai keventäis ettet bloggaa tai puhumattakaan vloggauksista. ymmärrän, jos on kiire ja ongelmia, mutta toi iänikuinen valittaminen on jo rasitttavaa.ä ja muuten sulla on kivoja postauksia.

    VastaaPoista
  33. Ois kiva jos tekisit jonku kosmetiikkaan liittyvän postauksen :)

    VastaaPoista
  34. Cmoon, oon niin samaa mieltä toisteks edellisen anon kanssa, lopeta bloggaus ja vloggaus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon myös samaa mieltä...

      Poista
  35. Oulu on mahtava paikka opiskella! Se on täynnä mukavia ihmisiä! :)
    Mene ens syksynä lukioon! Siellä kasvat sivistyneeks aikuiseks ja sulle aukeaa ovet maailmalle. Lukiosta voisit hakea yliopistoon lukemaan vaikkapa kansainvälistä markkinointia tai mikä ikinä sua kiinnostaisikaan. Saisit jonkun suunnan elämälles ja sulla olis tavoite, joka pitäis sun onnellisuutta yllä!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Komppaan! Oulu<3

      Poista
    2. mä en ainakaa viihtyny yhtään reilu vuos sit opiskelemassa täällä, mua ahisti joka ikinen päivä mennä kouluun koska tää on mulle vieras paikka ja mulla menis varmaa monta vuotta tottua vieraaseen kaupunkiin :D mä en ees pääsis lukioon koska mulla on 7.2 keskiarvo. lukioon ei muutenkaa oo mitään järkee mennä jos ei tykkää opiskella ja jos saa samanlaisen keskiarvon sit kolmen vuoden päästä. lukio ois mulle maailman viimesin vaihtoehto ;D aion mennä kauneusalalle, luultavasti yksityiselle ensi syksynä. :) se on mun tavote!

      Poista
    3. Hyvä, että sulla on tavoite! Nyt sit kaikki energias vaan siihen, että saavutat unelmasi:D Ja elämässä kannattaa opetella sopeutumaan erilaisiin tilanteisiin. Onnellisuus ei riipu siitä missä on ja kenen kanssa on. Onnellisuus lähtee yksin ihmisen sisältä, ilman ympäristön vaikutusta:)

      Poista
  36. mikset mee kokkikouluun!? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noo se ei oo mulle niiin iso intohimo ku kaikki kauneusjutut. oon kuullu kokeiltaki että ei kannata että se on rankkaa työtä ku joutuu kokoajan seisoskella eikä palkka oo kummonen. aika vaikee varmaan päästä hyviin ravintoloihin töihin! toisaalta oma ravintola ois tosi kiva mutta no, ehkä joskus jos ne kosmetologin hommat ei luista enää :)

      Poista
    2. Ite oon kokkikoulussa ja sanon vaan et jos et oo tosi tosi intohimoinen kokkailija tää ei oo oikee paikka. Tosi raskasta seisoo 8 h päivässä ja laittaa ruokaa kuumassa keittiössä. Päivän jälkeen on ihan DONE. Onneks alaa voi vaihtaa kokkialan jälkee :) mut itelle tää on ollu rankinta aikaa ikinä, mut tästäki selvii :)

      Poista