19 marraskuuta 2014

Tänään on hyvä päivä.

Ensi viikolla alkaa tulemaan teidän toivomia postauksia, mutta sitä ennen tässä olis pientä postausta maanantaista. Olin ihan "perinteisesti" Sellossa näkemässä kavereita. Istuttiin kahvilla ja juteltiin kivoista asioista, kuten meillä on aina tapana jutella siitä, miten ennen kaikki oli paljon paremmin ja kuinka ihanaa ois vieläki olla siinä samassa koulusssa jossa mäkin olin ollu eskarista asti. Ärsyttävää ku mennyttä ei voi saada enää takasin ja ärsyttävää aina surra sitä!

Mä en lähtenytkään eilen kotiin vaikka mun pitikin sattuneesta syystä, joten meen tänään vielä Selloon näkemään kavereita ♥ Tänään on oikeesti hyvä päivä. Ysiltä illalla tulee Aku ja 7 ihmettä ja saan kerranki kattoo sen poikakaverin kanssa enkä kotona!

IMG_1191
Mulla teki ihan sikana mieli taas sushia ja alkaa taas vähän tekemään lisää...IMG_1195
"Taiteellinen" jouluvalokuva!IMG_1204
Oona, Kati ja Riina ♥ Ainiin ja Kati ja Riina ei oo siskoksia ku sitä aina kysytään :DIMG_1282IMG_1285
housut h&m
huivi newyorker
kengät dinsko
laukku ted baker
liivi h&m
takki sheinside

21 kommenttia:

  1. No nyt on kivat asukuvat! Vähän erillaista :) Ihana toi viiminen :) Ja katin ja riinan on pakko olla jotain sukua XD

    VastaaPoista
  2. kivoja kuvia! :) tosi kiva toi vika asukuva! näyttää et sun hiukset ois kasvanu tosi paljo ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :) joooo ne on vihdoin alkanu kasvamaan!

      Poista
    2. Mutta ne ohenee tolleen inhottavasti ni kannattais käydä tasaamassa latvoja! Sit on taas helpompi kasvatella tervettä tukkaa kun kakshaaraset ei kiipeä ylöspäin :)

      Poista
  3. Awwww näit on niin kiva lukee ku oot siellä missä sun paikkas oikeesti on eli pk seudul, näkee kuin oot paljon onnellisemman olonen :))

    VastaaPoista
  4. Oot ihan super kaunis,mä rakastan sun videoitas;)

    VastaaPoista
  5. Heei mistä oot ostanu sun Anastasia beverlyhills jutun?:) Mietin vaan kun Sephoralta on vaikee tilata Suomeen.. Ja anteeks jos oot kertonu jo mutta mä en löytäny mistää:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo nii onki, ärsyttävää! Beautybay.com: ista saa noita :)

      Poista
  6. Hei pakko kysyä sinulta sellaista asiaa beautyjoint sivusta että missä vaiheessa sieltä pitäis lasku tulla? Itse tilasin ensimmäistä kertaa ikinä netistä ja tänään tuli paketti, mutta laskua ei. Kuuluuko sen tulla paketin mukana vai sähköpostiin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiiä yhtää ku mä oon aina maksanu ne heti paypalilla :(

      Poista
  7. Siis oon aina ollu varma että Kati ja Riina on siskoksia :D Ne on niin saman näkösiä!

    VastaaPoista
  8. Ootko tehny sun liukuvärin ite vai kampaajalla? Sulla se on tollai ihanan tasanen!

    ruusukirjoittelee.blogspot.fi

    VastaaPoista
  9. Tää ei nyt mitenkää liity tähän mut onkse sun video mis tuunaat sun nahkatakkis nii poistettu ku en löydä sitä sun kanavalta? :o

    VastaaPoista
  10. Voisitko tehä sun kavereitten kanssa videon? Jonkun haastevideon yms :D

    VastaaPoista
  11. Älä puhu koko aikaa Helsingistä. Ärsyttävää.

    VastaaPoista
  12. Blogias oon lukenu jo vaikka kuinka monta vuotta ja tätä on aina ollu ihana seurata :) ja tottakai jos on jotai henkl.koht. juttuja mistä ei haluu blogin puolel puhuu ni se on ymmärrettävää ja ihan hyväki ettei kaikkee löydy netistä :) hyvää joulun odotusta ja toivottavasti aika menee nopee et pääset muuttaa helsinkiin jaelämään sellast elämää kun haluut :) kaikkee hyvää sulle♥ :)

    VastaaPoista
  13. mitä kulmaväriä käytät? :)

    VastaaPoista