21 joulukuuta 2014

Joulufiilistä

Mulla ei oo oikeen ollu tänä vuonna joulufiilistä ollenkaan. Itseasiassa vasta näitä kuvia muokatessa pilkisti ihan pienen pieni joulufiilis. Meillä ois tänään joulusiivouksetki mutta mun huone on edelleen ihan kaatopaikka... :D

Pienempänä mä kyllä ootin aina ihan sairaasti joulua ja oli tosi aikasin jo sellanen ihana jouluinen tunnelma. Tää varmasti tänä vuonna johtuu siitä, etten tavallaan saa vanhemmilta mitään joululahjoja ja ehkä siitäkin, etten voi millään tavalla jakaa mitään jouluisia asioita mun poikakaverin kanssa, koska se on tällä hetkellä maailman toisella puolella.

Kuulostaa tosi pinnalliselta että nyt ku mä tiiän etten mä saa avata paketteja ni mulla ei oo joulufiilistä! Mutta mun mielestä perhe, lahjat ja ruoka on se mikä tekee joulun. Ainiin ja tietenki joulukuusi, mutta me koristellaan se aina vasta tyyliin jouluaattona!

IMG_1492 IMG_1497

Me ollaanki huomenna menossa ostelemaan jouluruokia! Rakastan jouluruokia ja tänä vuonna myös ekaa kertaa ikinä tykänny joululaatikoista. Tai no, perunalaatikosta ja porkkanalaatikko on ihan ok! Mutta peruna, lohet ja mäti on jotain niin ihanaa. ♥ En yhtään valita että sain jo tän kuun alussa syödä jouluruokaa ja nyt keskiviikkona uudestaan!

Mä ajattelin vaan jakaa teille vähän joulufiilistä ku mulla ei sitä oo tänä vuonna kauheesti ollu. Jospa mä en ois ainoa ja voisin auttaa vähän jotain toistakin :)

IMG_1506 IMG_1529 IMG_1511 IMG_1536

13 kommenttia:

  1. Itse en ole saanut lahjoja enää yli leikki-ikäni. Silloinkin omistin vain pari lelua mutta olin silti onnellinen ja olen edelleen. Meidän perheessä on siis tapana, että ei osteta ollenkaan joululahjoja :) ymmärrän sua, koska olet tottunut siihen, että saat lahjoja niin voi tuntua tosi tyhmältä ja oudolta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijaa! mun mielestä se odottaminen ja jännittäminen on semmonen juttu mikä kuuluu siihen just sen takii just ku on tottunu siihen. pienenä muistan ku en saanu ikinä edellisenä yönä unta koskaa ku en jaksanu oottaa sitä lahjojen avaamista... :D no, tänä vuonna voin jännittää 1 ja 2 vuotiaan sisarusten puolesta! :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. hahaa kiitti vaikken ite tehnykkää!

      Poista
  3. Hienoja pipareita!
    Mullakaan ei oo tänä jouluna kauheesti ollu joulufiilistä. Mulla on ollu täs viimeset pari viikkoo hirveetä joululahjojen ja -korttien säätämistä. Nyt on onneks melkein kaikki jouluvalmistelut tehty, ja joulu saa tulla! :)
    Onneks nyt on tulossa valkonen joulu, ainakin tänne, missä mä asun. :)

    Rauhaisaa joulunodotusta, ja ihanaa joulumieltä kaikille! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla se oli jo kuun alussa onneks loppu ku ei tarvinnu ku yhelle hommata lahjat ja kortti! mutta samoin sulle myös :)

      Poista
  4. mist sä ostat yleensä sushii? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noo sieltä sun täältä oikeestaan :D tomo sushissa on parhaita mitä oon syöny mutta se on kai vaan Oulussa. Helsingissä ei oo mitää vakkaripaikkaa :) hanko sushissa ei must oo kyllä nii hyviä mutta se on ainaki pk seudulla tosi monessa kauppakeskuksessa.

      Poista
  5. Ihania kuvia! Koristelitko ite piparit? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tänks :) joo koristelin mutta ton talon teki äiti!

      Poista
  6. Että joulu on pilalla jos et saa lahjoja? Kuinka vanha sä oikein olet? Kolmevuotias?
    Mä en oo saanu lahjoja sen jälkeen kun täytin 15vuotta.
    Meidän suvussa kukaan ei saa lahjoja den jälkeen ja se on ihan allright.
    Joululahjat kuuluu lapsille. Ja ehkä isovanhemmille vois antaa jotain aikuisille sopivaa.
    Joulu on tunnelmaa ja ajatusta, hyvää ruokaa sopivasti ja rauhaa eikä mitään materiaa ja lahjoja.

    VastaaPoista
  7. Iih... Oot ihana :3

    VastaaPoista
  8. ootko sä käyny ikinä behnfordsilla?

    VastaaPoista