14 joulukuuta 2014

Kulmakarvojen meikkaaminen

Pitkästä aikaa päästään videon pariin. Tän videon aihe on se, että miten mä meikkaan mun kulmakarvat. Sitä on toivottu tosi paljon ja kukaan ei ees varmaan muista edellistä videota vuosien takaa samasta aiheesta! Tässä kuussa yritän tehdä vielä mahdollisimman monta videota nyt kerran ku oon kotona koko joulun. :)


IMG_1466 Anastasia Beverly Hills merkkinen Dip brow pomade sävyssä Ebony. Tätä saa tilattua mm. täältä.IMG_1467Työkalut jotka on pakolliset! Mä tein ennen ihan silmienrajaussiveltimellä nää kulmakarvat että ei sillä siveltimellä niin väliä, kunhan on pieni ja synteettistä karvaa ja homma hoituu. Duroyn siveltimiä saa mm. Sokokselta.IMG_1464 Mun oli pakko ikuistaa tää ihana glitterinen silmämeikki joka mulla oli ihan videon alussa!
Sopis uuteen vuoteen ihan täydellisesti. ;)IMG_1465 OCC merkkinen glitter sävyssä Beige. Itse tilasin myös täältä.IMG_1468

34 kommenttia:

  1. Oon iha in lööv sun meikkausvideoihin!😍 mitkä on sun lempparipaikat kosmetiikan ostoon?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kiva kuulla :)! emmä oikee osaa sanoo. tilaan tositosi paljon netistä. ja tietenki noihin MACin meikkeihin oon ihan hurahtanu... se on kyllä lemppari itseasiassa!

      Poista
  2. Ku laitat tota vaaleta kajaalia tohon kulmien alle niin siihen on olemassa myös ihan siihen tarkoitettu sellanen "kynä" :-) Toimii parhaiten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo oon kattonu just anastasia beverly hillsin niitä kyniä mut toi toimii mulla nii hyvin etten oo jaksanu tuhlata rahaa siihen :)

      Poista
  3. Hei elina :) tää nyt ei liity tähän postaukseen, mutta saanko kysyä missä opiskelet ja mitä alaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mitään tällä hetkellä. oon syksyllä varmaan menossa kauneusalalle :)

      Poista
  4. Ihanaa toi glitteri! Onko se tota Loose Colour Concentrate ku tossa kuvassa ei näytä yhtää n glitteriltä :(.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. katoin tuolta beautybaystä ni se on loppu nähtävästi. kyllä se ihan glitteriä on :)

      Poista
  5. Oi, kiitos tästä videosta tosi paljon! :) <3 Poiminkin vinkit ja kokeilen itsekkin tehdä uudet kulmat huomenna! :) Ja harkitsen vahvasti ostaa myös itselleni tuon anastasian dip brow pomaden!

    VastaaPoista
  6. Toi glitter meikki on ihan sika hieno ja sun kulmat kans!! Meikki tuto uuteen vuoteen ois just sika kiva! Ja toi sun vikan kuvan ilme on niin ihana ;D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiitos :)! Oon tekemässä jouluks get ready with me videota ni en uuteenvuoteen viitti tehä ku ne on niin lähekkäin. Ite ainaki laitan saman silmämeikin uutenavuotena mitä jouluna!

      Poista
  7. Mun mielestä noi sun omat kulmatkin on tosi kauniit sulla, mutta on noi piirretytkin.. osaat sentään tehä niist ihan hienot toisin ku jotkut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiitti :) joo kyllä mäki muistan varsinki ne iha ensimmäiset kulmat mitkä piirsin joskus kutos luokalla... :D

      Poista
  8. Voisitko tehä tosta silmämeikistäs tuton? ^^ se on superihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ainakaa tässä joulukuun aikana. Get ready with me video on tulossa jouluaatosta kumminki :)!

      Poista
  9. Täytyy pistää muistiin toi Anastasian kulmatuote, vaikuttaa hyvältä, jos siitä vaan löytyy tarpeeksi kylmänvaaleanruskea sävy mulle!:) Nätti silmämeikki muutenkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Blondeille se kaikista vaalein sävy on ainaki näyttää hyvältä kuvissa ja videoissa! Kiitos paljon :)

      Poista
  10. Ihana tuo viimenen kuva ♥

    VastaaPoista
  11. Ihanat kulmakarvat! :) Mistä muuten ostat sun tekoripset ja minkä nimiset ne on? Tosi hienot!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :)! tilaan ebaystä näitä. eli merkki on red cherry ja noi mitkä mulla on silmissä on numero #523. nää on ihan mun lempparit niistä :) #43 ripset on kans kivat, mutta mulla on aika pienet silmät ja ne on mulle vähä liian pitkät. mutta ne on kaikista suosituimmat noista! tosi laadukkaita irtoripsiä ja halpojakin ;)

      Poista
  12. Mitä suunnitelmia sulla on jouluks ja uudeks vuodeks? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Perinteinen joulu kotona vaan ja uudeks vuodeks meen helsinkiin ja oon loppuloman siellä. Uutena vuotena suunnitelmiin kuuluu juhliminen kavereitten kaa vaan :)!

      Poista
  13. mitä ripsiliimaa käytät vai onko sulla vieläkin duo-liima? :-) Jos on niin mistä oot ostanu ku en oo ite löytäny mistään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo duo liimaa vieläki. Hmm make up store myy kai sitä, punanaamio ja inglot. Ite tilasin viimeks beautyjointista ja tuolta beautybaystäki saa sitä :)

      Poista
  14. Mun on ihan pakko kysyy! Minkä takia te muutitte sillon espoosta ouluun?:) niinkun vanhempien työn perässä vai jonkun muun? kiva jos vastaisit!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. meillä on iskän puolelta sukuu täällä ja meil on nii iso perhe että noi halus omakotitalon. pk seudulle me muuten oltas jääty varmaa mutta on niin kallista laittaa mitään taloa pystyyn espooseen!

      Poista
  15. osaisitko suositella jotain kyseisen tuotteen värisävyistä mikäli hiukset ovat punaiset ja iho vaalea? olen yrittänyt etsiä uutta tuotetta perinteisen kulmakynän tilalle ja tämä vaikuttaa loistavalta, mutta en osaa valita sävyä omin avuin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. onko kuinka tummat punaset hiukset? jos vähän tummemman eikä tosi vaaleet niin sävy Auburn mutta jos on vaaleemmat niin Blonde :)

      Poista
  16. heiii mulla olis semmosta postausideaa, että lähestyvien vanhojen tanssien kunniaksi tekisit videon jossa näytät jonku siihen sopivan meikin :) poimisin ilolla vinkkejä sulta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon tekemässä yhen kivan meikin johon oon ollu hetken aikaa ihan rakastunu ja käyttäny sitä kokoajan ku oon meikannu! mä käytän sitä ihan arkisin mutta sopii juhliin todellakin :)

      Poista
  17. Täytyy kyl sanoo, et oot ihan mielettömän taitava meikkaaja ja ihana ku sulla on tollanen oma tapa meikata! :)

    VastaaPoista
  18. Oot kyllä ihan törkeen hyvä meikkaaja! :) Jos susta tulee kosmetologi niin tulen ehdottomasti käymään siellä missä oot sitten töissä. ;D Ja muuten, voisitko tehdä jonkun lempivaatteet -postauksen? Eli esittelisit joitakin sun vaatteita joita tykkäät käyttää eniten. Tai sitten lookbook? :3

    VastaaPoista