07 joulukuuta 2014

Meidän joulu & itsenäisyyspäivä

Moii pitkästä aikaa! En oo päässy kuvaamaan videota vieläkään ja kamera kädessä en oo jaksanu olla yhtään lähiaikoina. Paitsi mun blogiin on kyllä ilmestyny uus banneri, vaikkei se nyt ehkä maailman hienoin oo. :D Me vieteltiin jo eilen joulua mun poikakaverin kanssa täällä Helsingissä. Se on nimittäin lähössä ens viikolla yli kaheks viikoks ulkomaille ja tulee takasin vasta ennen uuttavuotta.

Ei tuntunu hirveesti edes miltään joululta, koska täällä ei oo mitään joulukuustakaan mutta jouluruoka ja kynttilät toi kyllä lopulta sen fiiliksen hetkeksi. :) Eilen oli myös itsenäisyyspäivä joten me yhistettiin se ja joulu ja katottiinki aika kauan Linnan juhlia telkkarista! Lahjat avattiin jo päivällä ja tiedettiinki suunnilleen jo mitä sieltä oli tulossa kummallekkin.

IMG_1328 Tää kuva on pari päivää sitten otettu mutta jos olisin ollu reipas ni olisin laittautunut joulun viettoon näin!IMG_1377 IMG_1386
Mä tilasin poikakaverille Nellystä tällaset kengät joululahjaksi. Se sai nää postissa jo ajat sitten sen takia jos ois pitäny vaihtaa kokoa. Ostin sille lisäks rannekelloille sellasen miehisen nahkasen säilytysrasian Stockmannilta. Mä ajattelin tehä erillisen postauksen siitä mitä mä sain siltä ja muilta ihmisiltä joululahjaks oikean joulun jälkeen!IMG_1397 IMG_1400 IMG_1405

14 kommenttia:

  1. mun mielestä toi banneri on ihana! :)

    VastaaPoista
  2. Tee meikkivideo tuosta meikistä! Tai ainakin silmämeikistä, ihana:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tulossa! oon ihan ihastunu itekki tohon lookkiin :) tänks!

      Poista
  3. voisitko joskus laittaa susta ja sun poikaystävästä kuvaa

    VastaaPoista
  4. Kaunis banneri :) Ihanan herkkä ja erilainen kuin ennen :3

    VastaaPoista
  5. Joo tee ihmeessä get ready with me video jouluna !!! :)

    VastaaPoista
  6. ois tosi kiva saada jotain meikkitutoriaalia!
    Ihanan näköstä, ja hienot nuo kengät! Meillä piti joskus sillon kauan sitten nähdä ku muutit Ouluun mutta se on unohtunu ihan kokonaan :( ootko millon lähössä helsinkiin takasin?


    www.tiia-valokuvaa.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo pitää tehä tästä. :) ja niin on! mä muutan vasta joskus kesän aikana/jälkeen joten koitetaan vielä ennen sitä :)

      Poista
  7. Voitko kuvata sit videolle, että mitä sait joululahjaksi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo voin :) laitan myös samaan postaukseen kuvina jos joku ei halua kattoa videolta.

      Poista
  8. Sä oot kyllä ihana ja aina yhtä kivaa tulla sun videoita tai blogia kattoo :) !!!!

    VastaaPoista