25 joulukuuta 2014

Merry Christmas

Nyt on jouluhömpötykset onneks taas ohi mutta huomenna on vielä pakko syödä viimesen kerran ihanaa jouluruokaa. Meillä oli ihan perinteinen joulu kotona. Olis kyllä ollu kiva mennä Espooseen mummolle viettää joulua koko perheen kans ni ois saanu vähän vaihteluaki! Alkaa kyllästyttää perinteet vissiin...

Me syötiin kolmen jälkeen jouluruokaa ja joulupukki tuli kuuden maissa. Oli niin ihana kattoa mun yks vuotiaan siskon reaktioita joululahjoihin!! :) Se sai ekan oman nuken ja nallen. 

Mä sain oikeestaan "vaan" rahaa toukokuun matkaa varten, joten mulla on vaan pari poikaystävältä saatua lahjaa näytettävänä teille myöhemmin. Sen takia mä en tee tänä vuonna videota siitä mitä mä sain joululahjaksi koska mahdollisesti video ois aika tylsä, ainakin jos vertaa muiden joululahjavideoihin. :D On tulossa muutenkin kaks videota tässä viikon sisään!

collageOliko sulla kiva joulu ja mikä oli paras joululahja jonka sait? ♥collage1

13 kommenttia:

  1. Eikö mulla näy joku kuva vai miks sain käsityksen et tässä postausessa ois näytettynä lahja sun poikaystävältä?:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei vaan teen erillisen postauksen niistä! :)

      Poista
  2. No mut hei, ei se lahjojen määrä ookaan tärkein vaa tunnelma ja yhdessäolo! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei ookkaan, mutta mulle joululahjat on iso osa joulua silti! tai siis ei se, että buu sain vaa yhen lahjan vaan se, että se joulupukki tulee käymään varsinki ku näkee pikkuveljen ja siskon siinä tilanteessa :)

      Poista
  3. Mille matkalle oot lähössä jota varten säästät?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toukokuun lopussa Turkkiin Bodrumin lähelle :)

      Poista
  4. Meillä oli ihan perinteinen jouluaatto. :) Näin molempia isovanhempia ja iskän siskoa. :) Mun lempparilahjat oli äidiltä saatu iiiiso vaaleenpunanen karvatyyny ja jouluinen rannekoru. :)

    VastaaPoista
  5. Kuinka monta lasta teiän perheessä olikaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon jotenki tienny et oot isosta perheestä kun sun persoona on tommonen.... ei ym/lellitty :-D

      Poista
    2. Miten ylimielisyys liittyy perheen kokoon XD

      Poista
    3. No useimmiten perheen ainoat lapset saavat vähän enemmän kaikkea materiaa ja huomiota vanhemmiltaan, kun ei ole muita sisaruksia joiden kanssa jakaa kaikki :D Enkä nyt tarkoita sitä että kaikki ainokaiset olisivat hemmoteltuja, mutta kyllä te ymmärrätte pointtini jos haluatte.

      Poista
    4. Siis munki mielestä jos on vaik vaan pari lasta tai ainut lapsi nii se on iha hirvee ym lellitty joka saa kaiken mitä haluaa ja sillee. Ei siis päde tietenkää kaikkii mut usein

      Poista