10 joulukuuta 2014

Mun maanantai

Maanantaina mä kävin näkemässä kavereita Sellossa! Mua ärsyttää ku ei voi ikinä ottaa kivoja asukuvia ulkona ku kolmen aikaa tulee jo niin pimeetä :( Joten siksi tässä on teille tällaset köyhän miehen asukuvat. Mä en ehtiny syödä ennen lähtöä ollenkaan, joten mun oli pakko taas hakea sushia ♥ Tekee ihan kokoajan mieli sitä ihanaa herkkua.

Mutta musta tuntuu, ettei mulla oo oikeesti muuta asiaa! Huomenna yritän vihdoin kuvata videota teidän toivomasta aiheesta. Postausta siitä tulossa ennen viikonloppua toivottavasti. :) Nyt mä lähen saunaan!

IMG_1414 IMG_1423Rakas ystäväni sushi ja laimea Italian sooda :(IMG_1429 IMG_1431 takki sheinside / toppi h&m / liivi sheinside
IMG_1443
Illalla katottiin telkkaria ja ahmittiin jätskiä!

12 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia! Oon pidemmän aikaa ihaillut sun kulmia! :) Onko sulla niistä/niitten laittamisesta mitään postausta=)? Jos ei oo voiskohan semmosen joskus toteuttaa :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) mä itseasias oon aatellu just huomenna kuvata sen postauksen koska sitä on toivottu tosi paljon!

      Poista
  2. Ihana tuo toisiks viimenen kuva, jotenki niin sielukas! :) Kaunis oot!

    VastaaPoista
  3. Saaks Roberts coffeesta tota sushia? :>

    VastaaPoista
  4. Onks toi jätski hyvää tai mille se maistuu? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm noo banaanijätskiltä ja sit seas on ihania suklaanappeja ja sit jotai tota keksijuttua mistä mä en niin tykkää. mä vihaan kaikkia muita ben and jerrys jätskejä paitsi tota ja sit sitä toista banaanijätskiä mis on kans suklaita ja sit pähkinöitä seas. noi muut kaikki jätskit on nii ällömakeita et hyi. en ymmärrä miks kaikki rakastaa noita niin paljon :D

      Poista
  5. Olen menossa ottamaan tatuointia tuohon samaan kohtaan kättä, jossa sulla on tuo ankkuri. siihen liittyen haluisin kysyä; onko tuo kauhean kivulias paikka? kuinka paljon sattui asteikolla 1-10 ? >:> (oon pelokas ja innoissani)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oli se musta muistaakseni kivuliaampi ku olkapää mutta tosin se on tosi henkilökohtasta ketä sattuu ja ketä ei. itelläni ehkä 6 puoli tohon kohti kättä :)

      Poista