22 joulukuuta 2014

top 5 music

Mä aattelin kerranki tehä tällasen tosi erilaisen postauksen. + muutama selfie puhelimesta! Joku tätä ehdotti vähän aikaa sitten mulle ku kyselin, että mitä postauksia te toivoisitte. :) Mutta, kertokaa oliks tää ihan tylsä, koska en mä näitä enää tee jos ketään ei kiinnosta tällaset!


Uus biisi Beyoncelta ja tykkään tosta musavideostaki tosi paljon! Ihanan menevä ja erilainen.

IMG_2542


Tääki aika uus biisi ja aivan ihana. Rakastan Ellietä yli kaiken ♥ Tää ei varmaa ois musta nii hyvä
 jos joku muu laulais tässä. Calvinilla on aina hyviä ja meneviä nää biisit!

IMG_3613


Toinen Ellien, kohta kaks vuotta vanha biisi. Mä vasta vähä aikaa sit löysin tän kunnolla ja 
oon kuunnellu tätä kokoajan! Ihana hidas biisi ja ihana ihana Ellien ääni josta en pääse yli.

IMG_3249


Tänki biisin mä löysin kunnolla vasta ihan hetki sit. Ihana ääni ja jotenki kivan yksinkertanen
 tää biisi :D jos nii voi sanoa ja tarkottaa positiivista asiaa?

IMG_3624


Mulla ei oo oikeestaa tällä hetkellä enempää lempparibiisejä joten aattelin laittaa tän vielä tähän! Jasmine Thompsonin coverit joita oon kuunnellu kesästä asti tosi tosi paljon. Tykkään niin paljon tosta äänestä ja herkistä tulkinnoista.

36 kommenttia:

  1. oli hyvä postaus! :-)

    VastaaPoista
  2. musta tää oli ainaki tosi kiva postaus :) !

    VastaaPoista
  3. Mä ainakin tykkäsin :) En oo ite ennen kuullutkaan tästä Jasminesta ja tykästyin itekkin sen ääneen ja tapaan tulkita!

    VastaaPoista
  4. Ihana postaus:) oot niin kaunis ja oisko tosta vikasta meikistä jossa sulla on punaset huulet mahdollista saada tutoriaalia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!! :) oon tekemässä tässä get ready with me videota ja teen ton silmämeikin siihen videoon. se on tulossa mahollisesti tällä viikolla blogiin. :)

      Poista
  5. Lähtikö se sun poikaystävä Balille?

    VastaaPoista
  6. Oli tosi kiva lukee (ja kuunnella) tällasta postausta! :)
    Hyvä Elina!

    VastaaPoista
  7. mikä puhelin sulla nykyään on? :)

    VastaaPoista
  8. Jes, löytyy muitakin jotka tykkää Elliestä. <3 :D Aina kun hehkutan sitä ketään ei kiinnosta... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :D joo vähän sama... se on kyllä ihana <3

      Poista
  9. kivan erilainen postaus! hei, hyvää joulua sulle <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo sai kyllä hyvän vastaanoton joten vois tällasta tehä joskus toistekki! kiitos ja samoin <3

      Poista
  10. Vähän aiheesta poikkeava, mut voitko tehä sellasen postauksen minkä oot tehny joskus ennenkin eli kertoisit ja laittaisit kuvia itsestäs eri aikoina (esim. ne scene ja emo ja ne) :D kun siitä vanhasta on hävinnyt ne kuvat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mä ihmettelin et mihi ne on oikee kadonnu! :o mutta joo, täytyy tehä jossain vaiheessa. on onneks vielä noita kuvia tallessa ;)

      Poista
  11. Kiva postaus vähän erilainen ku yleensä ja siks tykkäsin :) Toivoisin et tekisit joskus sellaisen postauksen missä tekisit meikin ja laittaisit hiukset ja ehdottelisit jotain vaatteita näin talven jonnekkin juhliin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on tulossa get ready with me videota ku valmistaudun jouluun :) yritän saada sen tällä viikolla blogiin!

      Poista
  12. vietätkö sä sitte uudenvuoden sun poikaystävän kanssa vai millon se oikein tulee takaisin suomeen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se tulee ens viikol ja oon kavereidenkaa uutena vuotena mut helsingis joo!

      Poista
  13. Onks se sun poikaystäväs joku automyyjä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo ja mitä nää tenttaukset nyt on :D

      Poista
  14. Onko sulla whatsappia tai käytätkö sitä?:)

    VastaaPoista
  15. Moikka Elina! Mun oli ihan pakko tulla kirjotteleen tänne sun blogin puoelle mutta siis.. Ensinnäkin sä oot ihan upee ihminen ja arvostan sua tosi paljon! Oot antanut itsestäs asiallisen kuvan somessa, ja vaikutat muutenkin tutustumisen arvoiselta ihmiseltä. Oon saanu sellaisen kuvan että sulla on ollut ns yksityiselämässä jotain meneillään, mutten sit oo varma, kuitenki, oot vahva! Hyvää joulua sulle ja perheelles ihanuus *_*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aw kiitos paaaaljon <3 on joo ollu aika pitkään meneillään asioita mutta ainaki yritän olla vahva! tuntuu vaan, että oon tosi heikko enkä tiiä miten mä voisin opetella koventamaan itteeni. mutta kiitos tosi paljon ja hyvää joulua sinnekkin!! :)

      Poista
    2. kokemuksesta voin sanoo et kyl elämä kovettaa luonnetta. ite mietin kans ennen et miks oon nii heikko ja otan aina kaiken itteeni, mut elämä opettaa ja ku selvii jostain paskasta ni sit on jo vähän vahvempi seuraavan, tai joskus sen kymmenennen, huonon hetken kohalla :P ja btw ihana tää postaus ja noi kuvat on yli ihania <3

      Poista
  16. tääkin oli kiva postaus, voisit tehä enemmänkin erilaisia jos haluat! :)

    ja asiasta poiketen, ootko ikinä vieny back 2 mac? koska mulla on niitä tyhjiä puteleita tarpeeks, mutta ei hajuukaan miten siinä toimitaan tai että pitääkö ne putelit pestä jne. ajattelin sulta kysyä jos tietäisit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo vieny ku mulla on vasta yks tyhjä puteli. ja mä oon miettiny ihan samaa! en tiiä yhtään :( kuulemma depotatut luomiväripakkaukset vissiin kävis siis vaikka se pakkauski on vaurioitunu ku sitähän sulatetaan. mutta kai ne voi vaan silleen viiä siihen macin pisteelle ja sanoo myyjälle että mulla ois tyhjiä pakkauksia, voihan siinä samalla kysyy et pitääks ne olla puhistettuja. :)

      Poista
  17. Moips!

    Oon 19v poitsu ja oon seurannu sun blogii ku sul on samanlaisii muoti juttui ku mun tyttö ystäväl. Sil on syntymä päivä ens viikol ja aattelin kysyy että oisko tosi kiva ostasin teko turkin syntymä päivä lahjaksi??? Nii ja sul on toosi kivoi tyyli juttui :)

    -vilho

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en ostais tekoturkista kellekkään koska mä ite ainaki sovittelin tosi montaa takkia ja ne on yleensä vähän isompi kokosia ja osa ainaki mun päällä näytti tyhmältä tai oli liian pitkät hihat yms. :( jos meette yhessä ostaa ni sit ainaki tulis hyvä. mut kiitti :)!

      Poista
  18. Hyvää joulua sulle, Elina ! Teethän joululahjoista esittely videon, vaikka määrä oisikin pieni, että suuri :). Pyydänpyydänpyydän....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. samoin! :) ja teen ehkä videolla tai sit kuvina koska mulla on nyt kaks videota tulossa lähiaikoina muutenki ja editoimisessa on kauheesti hommaa :(

      Poista
  19. Heippa ois ihanaa jos vastaisit tähän seuraavaan kysymykseen! Elikkä juu tiedän että sait tuon samyang henkilökuvaus -objektiivin joululahjaksi, mutta osaatko yhtään sanoa missä kaupassa se on myynnissä? :/ Tarkoitan että tiedätkö mistä kaupasta se on ostettu? Kiitos paljon sulle Elina jos vastaat! :)

    VastaaPoista